نمایش ریچ ریزالت vehicle listing برای وبسایت های فروش و عرضه خودرو

اخبار

1 دقیقه زمان مطالعه

موتور جستجوی گوگل از امروز به مدیران وبسایت هایی که در صفحات خود به معرفی و فروش انواع خودرو می پردازند این امکان را می دهد تا به کمک ریچ ریزالت جدید vehicle listing سرپ، علاوه بر معرفی مدل های خودرو به همراه آمار دقیق موجودی و جزئیات هریک در نتایج جستجو، گزارش مربوط به آیتم ریچ ریزالتی را در بخش جدیدی به همین نام در کنسول جستجو مشاهده و به مشکلات آن رسیدگی کنند.

به گفته گوگل، این ویژگی برای آن دسته از فروشندگانی که از قابلیت های Goole Listings هنوز استفاده نمی کنند هم بسیار مناسب است، زیرا نمایش ریچ ریزالتی خودروها در سرپ مانند فیچرهای Listings فروشگاه گوگل، عرضه بهتر خودرو را تسهیل می کند.

گزارش vehicle listing کنسول جستجو شامل داده های مربوط ریچ ریزالت vehicle در سرپ ارگانیک و Listings است که بسته به واجد شرایط بودن وبسایت در دسترس قرار می گیرد. بدین ترتیب علاوه بر آگاهی از مشکلات مربوط به آیتم های ریچ ریزالتی vehicle listing، قادر خواهید ترافیک و نحوه نمایش خودروها در فیچرهای سرپ و گوگل listings را تحت نظر داشته باشید.

 

نمایش ریچ ریزالت vehicle listing برای وبسایت های فروش و عرضه خودرو

 

اسکیمای vehicle listing از این پس رسما به لیست داده های ساختاریافته ریچ ریزالتی گوگل اضافه می شود که علاوه بر وجود بخش جدیدی به همین نام در کنسول جستجو، در تست ریچ ریزالت نیز برای بررسی کدها و آیتم vehicle listing قابل شناسایی است.

 

نمایش ریچ ریزالت vehicle listing برای وبسایت های فروش و عرضه خودرو

 

این فیچر ریچ ریزالتی درحال حاضر برای منطقه آمریکا و ریجن های US قابل استفاده و نمایش خواهد بود.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه