محصولات و ایده‌های هوش مصنوعی گوگل را در Search Labs آزمایش کنید

اخبار

1 دقیقه زمان مطالعه

غول موتور جستجو در کنفرانس Google I/O 2023 به معرفی ویژگی‌های هوش مصنوعی جذابی پرداخت. یکی از این ویژگی‌های جدید، Search Labs (آزمایشگاه جستجو) است؛ راهی جدید برای مصرف‌کنندگان که بتوانند ایده‌ها و محصولات جسورانه جدید درحال بررسی این شرکت درزمینه جستجو را آزمایش کنند.

همان‌طور که گوگل در کنفرانس خود توضیح داد، سه ویژگی کلیدی برای مدت‌زمان محدودی از طریق Search Labs در دسترس خواهد بود. مورد اول، Search Generative Experience (SGE) نام دارد که هوش مصنوعی مولد را مستقیماً به جستجوی گوگل اضافه می‌کند. غول موتور جستجو توضیح می‌دهد که این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا اطلاعات موردنظر خود را با سرعت بیشتری پیدا کنند.

ویژگی دیگری که از طریق آزمایشگاه جستجو گوگل در دسترس است، Code Tips نام دارد که از مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای ارائه اسنیپت‌ها و اشاره‌گرها برای نوشتن سریع‌تر و هوشمندتر کدها استفاده می‌کند. همچنین می‌توانید پاسخ پرسش‌های خود در مورد زبان‌های برنامه‌نویسی مختلف ازجمله جاوا، پایتون، جاوا‌ اسکریپت و ++C را از آن دریافت کنید.

 

با Search Labs گوگل می‌توانید محصولات و ایده‌های هوش مصنوعی را آزمایش کنید

 

درنهایت، ویژگی Add to Sheets به شما اجازه می‌دهد تا نتایج جستجوی خود را مستقیماً به یک صفحه گسترده اضافه کنید. برای مثال، اگر در یک سند Sheets درحال برنامه‌ریزی برای تعطیلات خود هستید، می‌توانید به‌راحتی لینکی را مستقیماً از جستجوی گوگل به آن اضافه کنید.

 

با Search Labs کاربران می‌توانند ایده‌ها و محصولات جسورانه جدید درحال بررسی این شرکت درزمینه جستجو را آزمایش کنند

 

Search Labs درحال‌حاضر فقط برای کاربران ایالات‌متحده ارائه شده است و از طریق این لینک می‌توان در لیست انتظار آن ثبت‌نام کرد.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه