امکان خریداری نصب قالب در ژاکت اضافه شد

اخبار

3 دقیقه زمان مطالعه

ژاکت برای خریداران قالب های خود امکان تازه ای فراهم کرده است.

هنگام خرید قالب از ژاکت، علاوه بر امکان خرید 6 ماه پشتیبانی بیشتر (یعنی علاوه بر 6 ماهه رایگان که ژاکت در اختیارتان قرار می دهد)، می توانید امکان نصب قالب را نیز خریداری کنید.

برای آن دسته از افرادی که ترجیح می دهند فرایند نصب قالب نیز توسط ژاکت انجام شود، فرایند ساده ای در نظر گرفته شده که در ادامه توضیح داده می شود.

نحوه فعال کردن امکان نصب قالب هنگام خرید

وقتی وارد صفحه قالب موردنظر خود در فروشگاه ژاکت می شوید، صفحه ای مشابه تصویر زیر خواهید دید. در سمت چپ تصویر باکسی با عنوان امکانات اضافه قرار دارد. علاوه بر گزینه 6 ماه پشتیبانی بیشتر، گزینه نصب قالب نیز همراه با هزینه آن قابل مشاهده است.

صفحه خرید قالب در ژاکت

پیش از روشن کردن تیک نصب قالب، شرایط  نصب را حتما مطالعه کنید. این شرایط در باکس جداگانه ای نمایش داده می شود که شامل موارد زیر است:

  • در سایت هایی که فاقد هر گونه محتوایی باشند، نصب از طریق بسته نصب آسان انجام خواهد شد.
  • نصب قالب ممکن است موجب حذف محتوای سایت شود، بنابراین جهت جلوگیری از حذف محتوا، به پشتیبانی VIP ژاکت تیکت زده و اطلاع دهید.
  • پس از خرید قالب به همراه نصب قالب، تیکتی برای شما ارسال خواهد شد که لازم است دسترسی های هاست خود را جهت نصب برای کارشناسان ژاکت ارسال کنید.
  • نصب قالب در کمتر از 4 ساعت پس از خرید برای شما انجام خواهد شد. (نصب قالب برای سفارشات ثبت شده از ساعت ۲۲ الی ۹ صبح، بعد از ساعت ۹ صبح انجام خواهد شد)
  • در صورتی که فرآیند نصب برای شما انجام شده باشد و سفارش شما به هر دلیل شامل استرداد شود، امکان استرداد هزینه نصب قالب وجود ندارد.
  • در صورتی که مشکلات هاست شما مانع از نصب قالب شود، موارد جهت پیگیری از شرکت هاستینگ به شما اعلام خواهد شد. بدیهی است در این شرایط هزینه نصب قالب شامل استرداد نخواهد شد.
  • در صورتی که به تشخیص کارشناسان ژاکت به هر دلیل نصب قالب شامل استرداد شود، محصول شامل استرداد نخواهد بود و شرایط استرداد محصول اصلی مطابق “بند ق” قوانین خرید محصول خواهد بود.

در صورت داشتن این شرایط، تیک نصب قالب را روشن کرده و افزودن به سبد خرید را بزنید.

یادتان باشد موارد زیر برای استفاده از امکان نصب قالب الزامی است:

  • هاست شما باید حجم مناسب داشته باشد. به طور مثال برای قالب های فروشگاهی، حجم هاست باید حداقل یک گیگ باشد.
  • از نصب DNS های دامنه اطمینان حاصل کنید. این مورد را باید از سمت هاستینگ خود انجام دهید.
  • دامنه در سیستم ثبت دامنه ژاکت تنظیم شود.
  • اگر قالب مجهز به لایسنس گارد ژاکت است، باید دکمه ایجاد لایسنس را بزنید.

ایجاد لایسنس برای محصول ژاکت

پس از تکمیل خرید، یک تیکت از سوی پشتیبانی ژاکت برای شما ارسال می شود که به صورت زیر خواهد بود.

تیکت پشتیبانی ژاکت برای نصب قالب فلت سام

این پیام جهت دریافت دسترسی های لازم برای نصب قالب است و همانطور که در توضیحات نیز گفته شده، با توجه به اینکه نصب آسان ممکن است همه محتوای سایت شما را از بین ببرد، لذا در صورتی که در سایت خود محتوا دارید و می خواهید نصب قالب با حفظ محتوای موجود انجام شود، به پشتیبانی VIP ژاکت تیکت بزنید.

لطفا برای جلوگیری از مشکلات احتمالی، شرایط و مواردی که برایتان ارسال می شود را با دقت بخوانید.

امیدواریم این امکان تازه، نصب و استفاده از قالب را برای شما آسان تر کند. شما می توانید سوالات و مشکلات خود را با پشتیبانی تلفنی ژاکت در میان بگذارید.


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه