پروکسی واتساپ چیست؟

شبکه های اجتماعی

2 دقیقه زمان مطالعه

چند سالیست که برای اتصال به تلگرام می‌توان از امکان پروکسی استفاده کرد. کانال‌های بی‌شماری در تلگرام هستند که پروکسی برای انواع سرویس‌های اینترنتی ارائه می‌کنند و ما با دریافت آن‌ها و فعال‌سازی پروکسی تلگرام بدون استفاده از فیلترشکن از امکانات تلگرام استفاده می‌کنیم. اما تکلیف واتساپ چه می‌شود؟ از زمانی که واتساپ هم فیلتر شد بسیاری از افراد دچار مشکل شده و مجبور شدند برای وصل شدن آن از فیلترشکن استفاده کنند. مسلما این امر موجب کم بازدید شدن واتساپ شده بود تا جایی که این اپلیکیشن نیز امکان استفاده از پروکسی واتساپ را نیز اضافه کرد. این خود خبر خوبیست اما اینکه چگونه باید آن را فعال کرد؟ پروکسی‌های آن از کجا یافت می‌شوند؟ و چه کاربردی دارند را در ادامه مقاله بررسی می‌کنیم.

پروکسی واتساپ

در حال حاضر که می‌دانیم امکان پروکسی به واتساپ اضافه شده به دنبال کانال‌هایی هستیم که به ما پروکسی ارائه دهند! اما همانطور که در جریانید، واتساپ امکان افزودن کانال ندارد. پس به دنبال کانال‌های این چنینی نباشید. اما برخی کانال‌های تلگرامی آستین را بالا زده و به کمک واتساپ آمده‌اند. در واقع پروکسی‌هایی ارائه می‌کنند که برای واتساپ مفید بوده و متصل خواهد شد. و البته این نکته را باید بدانید که با اتصال به پروکسی همچنان اطلاعات شما رمزگذاری شده و از نظر ایمنی کاملا محافظت می‌شوند.

اتصال به پروکسی در واتساپ

فرقی نمی‌کند از چه گوشی موبایلی یعنی اندروید یا iOS استفاده می‌کنید؛ تنها کافیست اپلیکیشن واتساپ خود را به آخرین نسخه بروز کنید. حال برای فعال کردن پروکسی واتساپ کافیست روی سه نقطه در بالای صفحه بزنید. حال روی گزینه setting بروید. حال در بخش تنظیمات، به قسمت storage and data رفته و در آن به دنبال proxy setting بگردید. حال گزینه use proxy را در آن فعال کنید تا امکان استفاده از پروکسی فعال شود. الان وقت آن است که پروکسی موردنظر که از کانال‌های تلگرامی یافتید را با حذف ابتدای آن یعنی حذف https در بخش پروکسی واتساپ قرار دهید.

این مقاله را حتما بخوانید
کاهش قیمت یا Downselling چیست؟ (نکات، مثال‌ها و بهترین روش‌ها)

استفاده از پروکسی واتساپ چه فوایدی دارد؟

مسلما بیشترین فایده آن، به متصل نشدن به فیلترشکن و وی پی ان است. اما در حال حاضر برای افرادی که برای مراجعه به بقیه اپلیکیشن‌ها مانند اینستاگرام مجبورند فیلترشکن وصل کنند، استفاده از پروکسی خیلی ضروری نیست. از طرفی اگر پروکسی‌ها به راحتی در اختیار افراد قرار گیرند، بسیار عالی بوده و مفید است اما در صورتی که پروکسی‌ها موجود نباشند، افراد قطعا تمایلی به صرف زمان برای یافتن آن‌ها ندارند.

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه