سئو کلاه سفید چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

سئو

14 دقیقه زمان مطالعه

بیش از 70 درصد از صاحبان مشاغل آنلاین و دیجیتال مارکترها، بهینه سازی سایت هایشان را برای موتورهای جستجو – SEO، به عنوان کارآمدترین روش برای موفقیت در بازاریابی محتوایی می شناسند. این افراد اعتقاد دارند که داشتن یک استراتژی سئوی موثر برای تداوم تجارتشان بسیار مهم است.

بصورت عمده، دو شیوه رایج برای اجرا و پیشبرد برنامه های سئو وجود دارد که یکی تکنیک های کلاه سفید و دیگری روش های کلاه سیاه نام دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی عملکرد سایت هایی بپردازیم که با سئوی کلاه سفید به صدر نتایج جستجو راه پیدا می کنند.

موفقیت در تجارت آنلاین و گرفتن رتبه بالا از موتورهای جستجو، در سایه آشنایی کامل با قوانین سئو و بکار گرفتن آن‌ها در وب‌سایت تجاری اتفاق می‌افتد. برای اینکه بتوانید سایت خود را به بهترین شکل ممکن بهینه کرده و از گوگل امتیاز بگیرید، باید از انواع سئو و تاکتیک‌های موجود برای موفقیت اطلاع داشته باشید. دوره سئو تهیه شده توسط ژاکت آکادمی به بهترین و کاربردی‌ترین شکل به آموزش سئو پرداخته است.

در این مقاله سعی کرده‌ایم شما را با رکن اصلی سئو داخلی، یعنی سئو کلاه سفید آشنا کرده و مهم‌ترین اصول اجرای سئو درون صفحه را به شما آموزش دهیم.

در این مقاله می خوانید:

سئو کلاه سفید؛ جوانمردانه بازی کنید تا موفق شوید!

سئو کلاه سفید چیست؟ جوانمردانه بازی کنید و پیروز شوید!

موتور جستجوی گوگل برای سایت هایی که می خواهند با روش های اصولی به جذب ترافیک پایدار بپردازند، قوانین و داده هایی را منتشر و بروز می کند که دستورالعمل های گوگل Google’s  guidelines  نام دارد. سئوی کلاه سفید نیز به اقداماتی گفته می شود که با تکیه بر قوانین یاد شده، باعث رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو – SERP و ارتقا جایگاه شان می شود.

سئوی White hat اصطلاحی برای اشاره به برنامه های مدونی است که با قوانین موتورهای جستجو تدوین و به آنها عمل می شود. در واقع با ارایه محتوای باکیفیت و مرتبط به خواست مخاطبین، همه چیز بر روی تجربه کاربری خوب تمرکز خواهد داشت.

انواع سئو و تشریح مفاهیم آن‌ها، از موضوعات بسیار مهمی است که در مبحث سئو مقدماتی به آن پرداخته می‌شود  ما نیز در مقاله آموزش سئو برای مبتدی‌ها، به طور مفصل در مورد آن صحبت کردیم. سئو در حالت کلی شامل دو دسته کلی زیر است:

سئو داخلی همانطور که از نامش نیز می‌شود حدس زد، تمامی اقدامات انجام شده در داخل وب‌سایت است که به منظور بهینه‌ سازی صفحه و گرفتن امتیاز از سوی گوگل انجام می‌شود. یکی از موضوعات بسیار مهمی که در مبحث سئو درون صفحه مطرح شده و نقش پررنگی نیز در بهینه‌سازی وب‌سایت شما ایفا می‌کند، سئوی کلاه سفید است. اگر بخواهیم به طور ساده و کوتاه این نوع از سئو را تعریف کنیم، باید بگوییم که سئوی کلاه سفید یعنی بدون تقلب و دور زدن گوگل، بتوانید از این موتور جستجو جایگاه گرفته و در رتبه‌های بالا قرار بگیرید. درواقع می‌توان گفت که نحوه اجرای قوانین سئو و تاکتیک‌های که برای بهینه‌سازی سایت خود انجام می‌دهید، تعیین می‌کند که آیا شما از سئوی کلاه سفید استفاده کرده‌اید یا نه؟ استفاده از این سئو، یک روش اخلاقی و در عین حال تضمینی برای پیشی گرفتن از رقبای حاضر در بازار و همچنین کسب جایگاه از گوگل است.

سئو کلاه سفید چیست و چگونه می باید از آن استفاده کرد؟ - بلاگ ژاکت

بهبود سئوی داخلی

سئوی درون سایت با استفاده از استراتژی‌های کلاه سفید، به این معنی است که شما رضایت کاربران و دادن پاسخ درست به نیازهای آن‌ها را در اولویت قرار داده‌اید. توجه به خواسته‌های کاربران اینترنتی، دقیقا همان اصل طلایی گوگل برای دادن امتیاز به وب‌سایت‌های اینترنتی است و سرلوحه قرار دادن این اصل، موفقیت شما را تضمین خواهد کرد. تاکتیک‌های کلاه سفید در واقع احترام به نظرات کاربران است و در صورتی که شما آن‌ها را انجام دهید، از طرف موتور جستجوگر گوگل نیز برای شما ارزش قائل شده و به عنوان سایتی کاربردی، صاحب امتیاز خواهید شد. استفاده از استراتژی‌های کلاه سفید برای سئو درون صفحه، این تضمین را به شما می‌دهد که شامل مجازات گوگل نشده و به اصطلاح، پنالتی نشوید.

از طرف دیگر رعایت تاکتیک‌های کلاه سفید برای بهینه‌سازی سایت، سبب حفظ اعتبار فعلی شما از طرف گوگل نیز می‌شود. کسب اعتبار در بازار کار بسیار سختی است و ممکن است مدت‌های زیادی طول بکشد که شما بتوانید اعتماد مشتریان را به‌ خود جلب نمایید. پس اعتباری که مدت‌ها برای کسب آن زحمت کشیده‌اید را به خطر نیاندازید و با رعایت اصول اخلاقی برای سئو داخلی، اعتماد گوگل و کاربران خود را جلب کنید. مطالب گفته شده اهمیت توجه به سئوی کلاه سفید و سرمایه‌گذاری بر روی این موضوع را مشخص می‌کند و این اطمینان را به شما می‌دهد که در صورت پایبند بودن به اصول اخلاقی سئو، موفقیت مد نظر خود را کسب خواهید کرد.

سئو کلاه سفید چیست و چگونه می باید از آن استفاده کرد؟ - بلاگ ژاکت

نقش سئوی کلاه سفید در نتایج جستجو

بدون رعایت دستورالعمل های گوگل برای رتبه بندی، نتایج جستجو دچار آشفتکی در نمایش سایت هایی می شود که سلیقه های شخصی و اطلاعات غیر کاربردی را نصیب جستجوگران می کند. بدین ترتیب، مدیران وب سایت ها برای رسیدن به صدر نتایج سراغ روش های قدیمی و منقضی شده می روند به بدتر شدن شرایط می انجامد. در این حالت، کاربران اینترنتی باید بسیاری از سایت های نامربوط را بررسی کنند تا آنچه را که به دنبال اش هستند را بیابند.

گوگل می خواهد مطمئن می شود که الگوریتم های اش به تحلیل و رتبه بندی محتوای با کیفیت می پردازند تا نظر کاربران را برای جستجو های بیشتر و حضور ثابت شان جلب کند. بدین ترتیب میلیون ها نفر تشویق می شوند تا از موتور جستجو برای نیازهای شان استفاده کنند.

سایت ها نیز بدون توسل به تکنیک های غیر صادقانه و خارج از عرف، از این ترافیک بزرگ سهم خواهند برد. در نهایت، وقتی پای جستجوی ارگانیک وسط باشد، اشخاص نیز می توانند به بهترین پاسخ از آنچه که به دنبال اش هستند دست پیدا کنند.

سئوی کلاه سفید برای تضمین موفقیت

سئو درون صفحه با استفاده از استراتژی‌های کلاه سفید، تغییرات اساسی و مهمی در رتبه‌بندی و جایگاه وب‌سایت شما داشته و باعث می‌شود از طرف گوگل به عنوان یک سایت مفید و کاربردی شناخته شوید. 9 اصل قوی در سئو کلاه سفید که رعایت آن‌ها شما را در میدان رقابت پیروز خواهند کرد عبارتند از:

تدوین استراتژی سئوی کلاه سفید برای سایت

روش های اصولی سئو زمان بر هستند اما نتایج شان بلند مدت تر است. این یک معادله برنده است زیرا همه می دانیم وقتی برای رسیدن به هدف مان تلاش کنیم و درست قدم برداریم، در درجه اول با مشکلاتی هم اگر روبرو شویم می توانیم براحتی کنترل شان کنیم.

اغنای خواسته کاربر

ارایه نتیجه مرتبط با  هدف مخاطبین اولویت هر سایتی است. همه افرادی که در موتور جستجو به دنبال پاسخی هستند، هدفی را در سر دارند که با رسیدن به آن، رتبه بندی ها شکل میگیرد. وقتی یک نفر خورشت قرمه سبزی در گوگل جستجو می کند، طبیعاتا نیاز دارد تا دستور پخت این غذا را بدست آورد. درک قصد کاربر از بازدید یک سایت را می توان در انواع مختلفی طبقه بندی کرد. اگر شخصی از محصولات قطعات خودرو استفاده می کند، پس به دنبال خرید است. وقتی یک نفر در خصوص نحوه طبخ غذا محتوای تان را مطالعه می کند، یعنی جویای اطلاعات است.

روش هایی برای انتشار محتوای غنی:

  1. شناخت مخاطبان و آنچه که آنها به دنبال اش هستند.
  2. بهینه سازی محتوا متناسب با کلمات کلیدی.
  3. قالب بندی اصولی و طراحی های دارای فضای سفید
  4. استفاده از فیلم و عکس در نوشته
  5. اطمینان از نتیجه بخش بودن اطلاعات صفحه
  6. ایجاد فضای تعامل و نقد بررسی برای محتوا
  7. درج مطالب مرتبط با آنچه که به مخاطب ارایه می شود.

کیفیت محتوا را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهید

پست های بلاگ شما به عنوان مولد سرنخ یا لید برای مخاطبین تان در نظر گرفته می شوند. محتوا پادشاه است، بنابراین برای افرادی که به دنبال اطلاعات هستند محتوا ایجاد کنید نه فقط برای موتورهای جستجو. مطالب شما باید مرتبط با اهداف مخاطبین تان باشد تا دیگران از آن به عنوان منبع داده استفاده کنند.

همانطور که بارها نیز به آن اشاره کردیم، هدف اصلی گوگل ارائه بهترین پاسخ به نیاز و سوالات جستجوگران خود است. با در نظر گرفتن این اصل مهم، محتوای وب‌سایت خود را بر اساس نیاز کاربران تنظیم کرده و این موضوع را سرلوحه استراتژی‌های خود برای سئو درون سایت قرار دهید. ارائه محتوای باکیفیت و مناسب، مهم‌ترین عامل در رتبه‌بندی سایت شما از طرف گوگل بوده و یکی از قدیمی‌ترین قوانین سئو محسوب می‌شود. هنگام تواید محتوا تمرکز خود را بر روی برآوردن خواسته‌های کاربران قرار داده و محتوایی تولید کنید که نیازهای طیف وسیعی از جستجوگران را تامین نماید. آنالیز محتوای وب‌سایت شما از طرف گوگل بر اساس معیارهای خاصی انجام می‌شود که مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آن‌ها، عنوان مطالب ارائه شده است. فراموش نکنید که اولین عاملی که سبب جذب مخاطب شده و او را به ادامه مطالعه تشویق می‌کند، عنوان جذاب و گیرا است. برای محتواهای خود عناوینی انتخاب کنید که خواننده را میخکوب کرده و اجازه ترک صفحه را به وی ندهد!

نکته دیگری که در تولید یک محتوای باکیفیت باید مدنظر قرار دهید، توزیع مناسب کلمات کلیدی در متن و رعایت چگالی این کلمات است. استفاده از کلیدواژه‌ها به صورت نامناسب و غیر اصولی، ارزش متن شما را کم کرده و از طرف مخاطبان نیز مورد بی‌توجهی واقع می‌شود. فاکتور بعدی که در هنگام تولید محتوا باید در نظر داشته باشید تعداد کلمات در متن نوشته شده است. بخاطر داشته باشید که دراجرای این اصل، کیفیت را فدای کمیت نکرده و مطالب طولانی و نامفهوم ارائه نکنید، چراکه این موضوع سبب کاهش رتبه و جایگاه شما خواهد شد. برای اطلاع از نکات مهم و کلیدی در رابطه با نحوه تولید محتوای باکیفیت، می‌توانید مقاله آموزش سئوی حرفه‌ای را مطالعه کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

قدرت نسخه سازگار با موبایل را دست‌کم نگیرید

بیش از 60 درصد ترافیک جهان با تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند. بدین ترتیب اگر وب سایت شما برای موبایل بهینه نشده باشد، بخش بزرگی از مشتریان بالقوه را از دست خواهید داد. با استفاده از ابزار تست سازگار با موبایل گوگل خواهید فهمید که آیا وب سایت شما را می توان بدرستی در تلفن های همراه مشاهده کرد یا خیر. موبایل فرندلی به شما توصیه هایی برای رفع مشکلات احتمالی نیز ارایه خواهد کرد.

این مقاله را حتما بخوانید
سئو موبایل چیست؟ چگونه سایت را برای نسخه موبایل بهینه سازی کنیم؟

فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه برای جستجو در اینترنت و باز شدن پای تلفن‌های هوشمند به تمامی جوانب زندگی انسان‌ها باعث شد که گوگل نیز این موضوع را مورد بررسی قرار داده و برای اولین بار در سال 2016، به اهمیت جستجو با موبایل اشاره کند. یک سال بعد، این شرکت به طور رسمی به تاثیر ارائه نسخه سازگار با موبایل در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها اشاره کرده و در ارزیابی‌های خود، به وب‌سایت‌هایی که در صفحات موبایل نیز ایندکس می‌شدند، رتبه‌های بالاتری اختصاص داد. همانطور که حتما حدس می‌زنید، این کار نیز در راستای همان هدف طلایی گول یعنی تامین نیاز کاربران، انجام شده و به دنبال ارائه بهترین خدمات برای کاربران است.

با توجه به این موضوع، برای سئو درون صفحه و در راستای استفاده از تاکتیک‌های کلاه سفید، وب‌سایت خود را طوری طراحی کنید که با گوشی‌های موبایل همخوانی داشته و توسط گوگل نیز ایندکس شوند. این کار علاوه بر بالابردن جایگاه شما در رتبه‌بندی گوگل، این امکان را فراهم می‌سازد که مطالب و خدمات ارائه شده در سایت خود را در اختیار طیف وسیعی از کاربران قرار داده و اعتماد آن‌ها را جلب نمایید.

توجه ویژه به سئوی محلی

با معرفی کسب و کار تان به نقشه گوگل و درج داده های تجاری در سایت، می توانید خدمات و محصولات تان را به افرادی که در محدوده شما هستند معرفی کنید. سئوی محلی سایت از جمله فاکتورهای مهم رتبه بندی در تجارت محلی تان است و گوگل نیز می خواهد نزدیک ترین نتیجه را به کاربران اش ارایه دهد. تحقیق کلمات کلیدی محلی در تولید محتوای مورد نیاز سایت و همچنین تکمیل پروفایل حاوی داده های مکانی و ارتباط با مشتری از جمله تاکتیک های سئوی کلاه سفید است.

سئوی محلی یا لوکال سئو بدین معنی است که خدمات خود را به افرادی که در محدوده جغرافیای شما زندگی می‌کنند، ارائه کرده و خود را به آن‌ها معرفی کنید. ارائه خدمات محلی یکی از تاکتیک‌های بسیار تاثیرگذار سئو کلاه سفید است و رتبه‌های بالاتر را برای شما به همراه می‌آورد. برای استفاده از این تاکتیک باید سایت خود را در گوگل مپ ثبت کرده و خود را به گوگل معرفی نمایید. استفاده از مکان جغرافیایی خود در کلمات کلیدی نیز یک کار مفید و موثر در این زمینه بوده و به شما در شناخته شدن از طرف گوگل و کاربران کمک می‌کند.

اهمیت به تجربیات کاربران“UX”

عبارت UX که مخفف User experience است، به تجربه کاربر در مواجهه با وب سایت شما مربوط بوده و یکی از مهم ترین اصول برای سئوی سات به شمار می آید. طراحی دوستانه سایت به کاربر این حس را می بخشد که می تواند پس از هربار بازدید از سایت، باز هم برای جستجو و خرید بازگردد. در واقع باید محیطی را ترسیم کنید که افراد برای بازدید از سایت و بازگشت دوباره تشویق شوند.

اجازه دهید کاربران براحتی در سایت پیمایش کنند سایت‌هایی که دسترسی به آن‌ها برای کاربران آسان است، در نتایج جستجوی ارگانیک نیز عملکرد بهتری دارند. روش های زیادی برای چیدمان محتوا و مطالب در سایت ها وجود دارد. مخاطب باید بتواند به هنگام کلیک بر روی هر چیزی در امتداد مسیری قرار بگیرد که نتایج مرتبط با خواسته اش در اختیار او قرار داشته باشد.

تمرکز بر بازاریابی محتوا

وقتی صحبت از تجارت آنلاین می شود، شناسایی مخاطبین در فضای مجازی به تمرکز بر روی بازاریابی محتوایی می انجامد. با تسلط بر شبکه های اجتماعی و ارتباط موثر با مخاطبین تان، می توانید به جذب مشتریان وفادار و کاربران ثابت امیدوار باشید. سیگنال های اجتماعی به رتبه بندی در نتایج جستجو کمک می کند و اجازه می دهد تا محتوای منطبق با نیازهای بروز شده مخاطبین تان داشته باشید.

یکی از اصول غیر قابل انکار برای پیروزی در تجارت آنلاین، تمرکز بر بازاریابی و شناسایی مخاطبان در فضای مجازی است. طبق این اصل، برای اینکه بتوانید مخاطبان بیشتری داشته باشید باید بر شبکه‌های اجتماعی مختلف تسلط داشته و با کاربران خود در این شبکه‌ها در تماس باشید. این اصل در سال‌های اخیر جزو یکی از مهم‌ترین الزامات سئو بوده و به یکی معیارهای تاثیرگذار گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌های مختلف تبدیل شده است.

توجه به کیفیت لینک‌ها (لینک سازی درست و اصولی)

لینک سازی داخلی و خارجی می تواند به تنهایی مسیر صعود و یا سقوط کل محتوای سایت تان را ترسیم کند. این اصل را می توان تاثیر گذار ترین فصل از سئوی کلاه سفید نیز نامید زیرا جزو عناصری است که عمیقا با نیاز کاربران گره خورده و بقای شان در یک سایت را تعریف می کند. در استراتژی لینک سازی دقت داشته باشید زیرا اعتبار سایت تانبرای گوگل و کاربران به آن بستگی دارد.

لینک دادن یکی از ابزارهای مهم سئو کلاه سفید بوده وجزو قدیمی‌ترین اصول سئو  برای تعیین رتبه سایت‌ها به شمار می‌رود. توجه داشته باشید که این استراتژی، علاوه بر لینک دادن به مطالب داخل وب‌سایت خود، لینک به سایر وب‌سایت‌های مرتبط را نیز شامل می‌شود.  در انجام این تاکتیک دقت کنید که سایت‌های معتبر و مفید را هدف قرار داده و ضمن دادن لینک به آن‌ها، با گرفتن بک‌لینک، اعتبار سایت خود را از نظر گوگل و کاربران افزایش دهید.

این مطلب با زبانی ساده و قابل فهم، شما را با مفهوم سئوی کلاه سفید آشنا کرده و تاثیر استفاده از این استراتژی را برای بالا بردن رتبه وب‌سایت خود در رده‌بندی گوگل مشخص نمود. طبق مطالب گفته شده درمی‌یابید که برای سئو داخلی خود با استفاده از تاکتیک‌های کلاه سفید، باید نیاز کاربران خود را در اولویت قرار داده و بر اساس آن اقدام به تدوین استراتژی نمایید. همچنین برای بهبود سئو داخلی وردپرس مجموعه ای از افزونه ها هستند که به کمک انها می توانید سئو صفحات خود را بهبود ببخشید. رعایت سئوی کلاه سفید این تضمین را به شما می‌دهد که خواهید توانست در عرصه رقابت از رقیبان خود سبقت گرفته و جایگاه خود را برای همیشه حفظ نمایید.

سئوی کلاه خاکستری، آیا واقعا باید کلاه سفید بر سر داشت؟

پاسخ به این سوال تا حد زیادی به هدفی که دنبال می کنید و جایگاهی که در آن هستید بستگی دارد. برخی از کسب و کارها در سایت های شان برای دوام آوردن در رقابت، از روش های کلاه سیاه پیروی می کنند که این تاکتیک ها بنوعی جزئی از مدل تجارت شان است. اما گاهی در مسیر رعایت قواعد و قوانین، گاهی از کلاه سیاه نیز گریزی زده می شود که در ترکیب با سئوی کلاه سفید، برخی به آن سئوی کلاه خاکستری می گویند.

با این حال، این شیوه ها نیز با خطر جریمه شدن یا تحت تاثیر قرار گرفتن توسط الگوریتم های گوگل مواجه هستند. اگر در حال تاسیس یا در مسیر ادامه یک فعالیت قانونی هستید، تکنیک های سیاه و خاکستری می توانند نتایج مخرب و خطرناکی برای شما در صدر نتایج و لیست اعتماد گوگل داشته باشند. توصیه می شود برای تداوم سودآوری و بقای خود، روش های کلاه سفید را در نظر داشته باشید و از دستورالعمل های گوگل پیروی کنید.

کارایی تکنیک های سئوی کلاه سفید برای سایت

به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا که برای افزایش ترافیک جستجوی گوگل و بهبود سیگنال های رتبه بندی خود مد نظر قرار میگیرد، همواره به به روش های متکی بر SEO نیاز دارید. استراتژی های سئوی کلاه سفید، راه موثری برای بهبود رتبه بندی سایت تان، آن هم بدون نگرانی از جرایم گوگل است. هرچند مدیریت سایت بر اساس قوانین ممکن است زمان‌ بر باشد اما همچنان بهترین گزینه برای حضوری ماندگار و حفظ اعتبار است.

ابزارهای سئوی زیادی هستند که به تجزیه و تحلیل وب سایت شما می پردازند. با استفاده از آنها می توانید لیستی از مشکلات را شناسایی و روش هایی را برای رفع شان در اختیار داشته باشید. اطلاع از سلامت و عملکرد بهینه سایت از نکات سرنوشت ساز می باشد که عمدتا با تهیه گزارشی از تمام اجزا قابل بررسی است.

جمع بندی سئوی کلاه سفید

وقتی سئوی سایت را بر مبنی اصول کلاه سفید برنامه ریزی می کنید، یعنی رضایت کاربر و نتایج غنی و از همه مهم تر اعتماد موتور جستجو به ساختار سایت را در اولویت قرار داده اید. توجه به خواسته‌ کاربر و ارایه پاسخ و رفع نیاز او به بهترین شکل، همان چیزی است که گوگل بر اسا آن یکی از فاکتورهای رتبه بندی را برای شما سبز می کند. به همین ترتیب، اگر تمرکزتان بر روی تولید محتوای با کیفیت و ارایه بهترین خدمات برای جلب رضایت باشد، موفقیت شما قطعا تضمین شده خواهد بود.

گوگل به دنبال منابع قابل اعتماد و ارایه داده های شفاف و صادقانه است تا اشخاص بتوانند در سریع ترین زمان به بهترین پاسخ دست پیدا کنند. با احترام به نیازهای کاربران و تلاش برای رضایت شان که نتایج غنی را در بر دارد، برای گوگل یک سایت صاحب امتیاز خواهید بود و این موتور جستجو خواهد توانست بر روی شما حساب ویژه ای باز کند.

وقتی بازی از روی قاعده پیش برود و دستورالعمل ها بدرستی اجرا شوند، آنجاییکه کاربران راضی حضور دارند و موتور جستجو با اعتماد کامل شما را به عنوان منبع معتبر بشناسد، هیچ نگرانی برای بروزرسانی های الگوریتمی نخواهید داشت. سئوی کلاه سفید مسیری امن و مشخص را پیش روی تان قرار می دهد و زمانی که اطلاعات و محتوای با کیفیت در اختیار کاربرانی باشد که بر مبنی ارزش های داخلی و تکنیک های صحیح به شما رسیده اند، رقابت در فضای نتایج جستجو با پیروزی آنهایی که همراه است که لایق اش هستند.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه