کسب درآمد از افیلیت مارکتینگ ژاکت

اخبار

6 دقیقه زمان مطالعه

در دنیای امروز با داشتن وبسایت، روش های بسیاری برای کسب درآمد در اختیار خواهید داشت. در واقع شما صاحب رسانه ای هستید که می توانید با رعایت تکنیک های سئو هر محتوایی را به نمایش عمومی درآورید و در این انتشار محتوا کسب درآمد کنید.

شیوه جدید کسب درآمد در دنیا که به Affiliate Marketing یا همکاری در فروش شناخته شده است، یکی از روش هایی است که می تواند به صاحبان وبسایت کمک کند هدفمند از وبسایت خود استفاده کرده و کسب درآمد کنند.

در روش افیلیت مارکتینگ شما محصولات برندی را تبلیغ کرده و می فروشید و بابت هر فروش مبلغی پورسانت دریافت می کنید. این می تواند روشی آسان برای کسب درآمد میلیونی از خانه باشد. اما مساله این است که روش ورود به سیستم همکاری در فروش چگونه است؟ در ادامه شما را با امکان ورود به سیستم همکاری در فروش که توسط ژاکت فراهم شده، آشنا می کنیم.

افیلیت مارکتینگ چیست؟

پیش از اینکه سیستم همکاری در فروش ژاکت را توضیح دهیم، لازم است شما را با چند و چون ورود به دنیای همکاری در فروش آشنا کنیم. به طور معمول فردی که برای همکاری در فروش با برند یا فروشنده ای قرارداد می بندد، محصولات او را از طریق وبسایت خود پروموت می کند و با قرار دادن لینکی، مشتری ها را به سمت خرید از فروشنده اصلی سوق می دهد. در نهایت نیز بابت هر خریدی که با لینک افیلیت او انجام شده، کمیسیون دریافت می کند.

در واقع قسمت جالب و هیجان انگیز این روش کسب درآمد، این است که کار سخت توسط تولید کننده محصول انجام شده و شما تنها با داشتن وبسایت یا کانالی برای تبلیغ، می توانید با فروش محصولات شخص یا شرکت دیگری کسب درآمد کنید. ما به طور کامل توضیح داده ایم که افیلیت مارکتینگ چیست. با مطالعه این مقاله می توانید شناخت کاملتری از بازاریابی وابسته پیدا کنید.

خبر خوب این است که ژاکت فضایی فراهم کرده است تا متقاضیان همکاری در فروش محصولات وردپرس بتوانند با فروشندگان ارتباط برقرار کرده، لینک همکاری در فروش دریافت کنند و در وبسایت یا کانال اطلاع رسانی خود شروع به کار کنند.

سیستم همکاری در فروش ژاکت

اگر مایل هستید با ما در فروش همکاری کنید، مراحل شروع همکاری در فروش محصولات ژاکت را گام به گام شرح می دهیم:

1- در وبسایت ژاکت ثبت نام کنید: اگر هنوز در سایت ژاکت ثبت نام نکرده اید، از طریق این لینک ثبت نام خود را انجام دهید.

فرم ثبت نام در ژاکت

2- لینک همکاری در فروش دریافت کنید: در کنار هر یک از محصولات که در سایت ژاکت برای فروش قرار دارد، دکمه کسب درآمد قرار گرفته تا اگر متقاضی همکاری در فروش آن محصول هستید، با کلیک روی این دکمه لینک اختصاصی همکاری در فروش آن را دریافت کنید.

لینک همکاری در فروش در صفحه محصول ژاکت

3- لینک را در وبسایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهید: حال باید لینک دریافت شده را در وبسایت یا شبکه های اجتماعی خود قرار دهید و تبلیغات خود برای فروش را آغاز کنید.

بنرهایی که در زیر می بینید، نمونه بنرهایی هستند که ژاکت برای افیلیت مارکترها تهیه کرده است تا به راحتی با قرار دادن این بنرها در سایت خود و قرار دادن لینک افیلیت در آن، به راحتی مشتریان را به صفحه خرید هدایت کند.

بنر ژاکت
بنر ژاکت

بنرهای افیلیت ژاکت

در ویدئوی زیر می توانید به طور دقیق تر روند دریافت لینک همکاری در فروش ژاکت را ببینید:

نکته مهم این است که این پایان راه نیست. کار اینجا پایان نمی یابد، بلکه باید به دنبال راه هایی باشید تا درآمد خود را از این راه بیشتر و بیشتر کنید. برای این منظور نیز ما برایتان راه حل داریم. همراه ما باشید تا روش های افزایش درآمد از افیلیت مارکتینگ ژاکت را به شما معرفی کنیم.

روش های افزایش درآمد از افیلیت مارکتینگ ژاکت

برای موفقیت در این بازار رقابتی و کسب بیشترین سود از بازاریابی وابسته، بایستی اصول و نکاتی را رعایت کنید که در ادامه این اصول شرح داده می شوند:

کانال تبلیغ خودتان را داشته باشید

منظور از کانال تبلیغ، وبسایت یا شبکه های اجتماعی است که برای پروموت محصولات انتخاب می کنید. باید فضایی برای قرار دادن لینک افیلیت و انجام بازاریابی برای محصول در اختیار داشته باشید. پس لازم است یا وبسایت یا شبکه های اجتماعی و یا ترجیحا هر دو را در اختیار داشته باشید.

شبکه های اجتماعی نیز همانطور که می دانید، ابزار خوبی برای دسترسی به مشتریان است و امکان خوبی فراهم کرده است تا بدون هیچ هزینه ای کانال تبلیغاتی خود را داشته باشید. هر شبکه اجتماعی که مدنظر دارید، باید درحالت بیزنس باشد و تولید محتوای متناسب با آن را انجام دهید.

تبلیغات شما باید متناسب با مشتریانتان باشد

شما در حال تبلیغ و تلاش در فروش محصولات وردپرسی هستید، پس باید نسبت به مشتریان اینگونه محصولات شناخت داشته باشید. اینکه معمولا چه کسب و کارهایی هستند، چه علایقی دارند، نیازهای آنها چیست و … . پس باید شیوه تبلیغ شما نیز بر همین اساس باشد. قاعدتا روش پروموت یک محصول وردپرسی با تبلیغ پوشاک و مواد خوراکی متفاوت است. پس این موضوع را حتما مدنظر داشته باشید.

صادقانه بنویسید

اگر توضیحات محصول تنها برای فروش نوشته شود، باید بگوییم موفقیت چندانی بدست نخواهید آورد. اما موضوع مهم این است که همه چیز را در خصوص محصول صادقانه بیان کنید، آن را با محصولات مشابه مقایسه کنید و نظرات مشتریانی که آن محصول را خریداری کرده اند را منتشر کنید. بگذارید همه با تجربه واقعی استفاده از آن محصول اشنا شوند و درک بهتری از آن بدست آورند. بگذارید مشتری به صداقت شما ایمان بیاورد.

محتوای موثر تولید کنید

همانطور که پیشتر هم گفته شد، باید مخاطب یا همان مشتری خود را بشناسید و متناسب با آن تولید محتوا انجام دهید. محتوای شما باید برای مخاطب جذاب باشد، برایش ارزش آفرینی کند و حجم آن متناسب باشد طوری که خواننده را خسته نکند. از طرفی باید متن شما خلاقانه باشد طوری که فقط یک تبلیغ خشک و مصنوعی از یک محصول نباشد. داستان سرایی روش بسیار کاربردی می تواند باشد.

از عکس و فیلم جذاب استفاده کنید

استفاده از محتوای تصویری در کنار محتوای متنی در افیلیت مارکتینگ شما را چند قدم از رقبایتان که تنها از محتوای متنی استفاده می کنند، جلو می اندازد. برای فروش محصولات وردپرسی، می توانید از عکس و ویدئو برای نمایش مراحل نصب، امکانات و فیچرها و کاربرد آن قالب و افزونه در سایت وردپرسی استفاده کرد. با محتوای تصویری هم اطلاعات دقیق تری در خصوص محصول به مشتری داده می شود و هم از خسته شدن مشتری به خاطر مطالعه محتوای متنی طولانی جلوگیری می شود.

محتوا را سئو کنید

حتما با اهمیت سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو آشنا هستید. برای آنکه محتوای شما در نتایج موتورهای جستجو دیده شود و رتبه مناسبی دریافت کند، باید محتواهای سئو محور تولید کنید. برای این منظور باید با کیوردهای مرتبط با محصول خودتان آشنا باشید. افراد برای جستجوی آن محصول چه چیزی را در گوگل سرچ می کنند و از چه عباراتی برای پیدا کردن محصول موردنظرشان استفاده می کنند؟

مخاطب را به کلیک و اقدام به خرید هدایت کنید

پس از ارائه محتوایی که به مخاطب نشان دهد به آن محصول نیاز دارد و حتما باید آن را تهیه کند، نوبت به هدایت او به سمت اقدام و خرید می رسد. یکی از چیزهایی که مخاطب را ترغیب به خرید می کند، تخفیف ها و هدایاست. پیشنهاد ما این است که در ابتدای راه سعی کنید محصولات را با تخفیف های خوب به فروش برسانید تا مشتریان بیشتری جذب کنید؛ این بسیار مهم است که پیشنهادهای هیجان انگیز و وسوسه کننده ارائه بدهید تا مشتریان هر چه بیشتر به خرید از شما تمایل پیدا کنند.

نکته دیگر، نوشتن فراخوان عمل یا CTA جذاب است که مخاطب را به کلیک بر روی خرید سوق دهد. سعی کنید از عبارات جذاب استفاده کنید و برای پیدا کردن بهترین گزینه برای متن CTA از تست A/B استفاده کنید. یعنی آزمودن بین دو گزینه و انتخاب بهترین گزینه بر اساس آمار و گزارش های حاصل از کلیک.

بنر دریافت لینک همکاری در فروش ژاکت

ژاکت از ابتدای مسیر ورود به افیلیت مارکتینگ همراه شماست. از فراهم کردن فرصت شغلی به عنوان همکار در فروش گرفته تا معرفی ابزارهای سئو و بازاریابی و راهنمایی برای فروش بیشتر و موفقیت در بازاریابی در سایت و شبکه های اجتماعی. با ژاکت مطمئن باشید که مسیر شما در افیلیت مارکتینگ هموار خواهد بود.


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه