Retry
reporage

امروزه روش های بازاریابی و تبلیغات اینترنتی بسیار افزایش یافته اند و یکی از اصلی ترین دلایلی که افراد به سمت راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی می روند همین مورد است که بتوانند تبلیغات گسترده تر و روش های بازاریابی بیشتری را در دسترس خود داشته باشند تا از این طریق محصولات خود را بیشتر بفروشند؛ یکی از روش های تبلیغات و افزایش رتبه سایت که بسیار کاربردی و عالی خواهد بود، ریپوتاژ آگهی است که می توان با استفاده از آن هم تبلیغات خوبی داشت و به صورت حرفه ای رتبه سایت را با استفاده از لینک سازی که انجام می شود افزایش داد؛ در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما اطلاعات بیشتری درباره ریپورتاژ آگهی ارائه دهیم تا از مزیت های عالی آن برخودار شوید.

رپورتاژ آگهی چیست؟

ریپورتاژ آگهی یکی از روش های تبلیغاتی بسیار عالی است که از قدیم در روزنامه ها رایج بوده و امروزه به عنوان یک شیوع سنتی تبلیغات از آن یاد می شود؛ این نوع تبلیغات در واقع می تواند در قالب یک خبر و یا یک مقاله آموزشی باشد تا بتوان کاربر را ترغیب به مشاهده یک سایت، یک پیج اینستاگرامی و… کند که بسیار تاثیر گذار است.

اصلی ترین مزیتی که این تبلیغات با سایر تبلیغات اینترنتی دارد این است که ما فضای بیشتری برای توضیحات به کاربران داریم و می توانید که راحت تر کاربر را متقاعد به انجام کاری یا خرید محصولی کنید؛ اما در تبلیغات بنری یا کلیکی این طور نیتس و برای این که شما بتوانید کاربر را متقاعد کنید نهایت یک خط کوتاه فقط می توانید متن جذاب بنویسید تا کاربر متقاعد به خرید شود.

ریپورتاژ آگهی برای کسب و کار های سنتی و فیزیکی خیلی استفاده نمی شود، همین طور برای پیج های اینستاگرامی هم نمی تواند مناسب باشد و بازهی خیلی زیادی را نخواهد داشت، بیشترین کاربردی که یک ریپورتاژ دارد، برای سایت ها است که می تواند باعث بهتر شدن سئو سایت شود و از این طریق بک لینک های خوبی را سایت ها می توانند دریافت کنند.

سایت های زیادی هستند که با استفاده از ریپورتاژ توانسته اند مسیر بلندی از سئو سایت خود را بهبود دهند و راحت تر رتبه بگیرند، در ادامه مزایای ریپورتاژ آگهی را برای سایت ها به شما بیان می کنیم تا بیشتر با ریپورتاژ آشنا شوید و بتوانید کمپین های ریپورتاژ را برای سایت خود اجرا کنید.

مزایای رپورتاژ اگهی چیست؟

متقاعد سازی کاربران برای خرید

همان طور که گفته شد شما با استاده از ریپورتاژ آگهی فضای بیشتری برای متقاعد سازی کاربران دارید و می توانید این فرآیند را بهتر انجام دهید که احتمال خرید کاربر از شما بسیار بیشتر می شود، حالا این خرید فقط به معنای خرید یک محصول فیزیکی نیست بلکه شما ممکن است خدماتی ارائه دهید و می توانید این خدمات را به فروش برسانید اگر با هنر بازاریابی محتوا و کپی رایتینگ آشنایی داشته باشید این کار برای شما قابل انجام است.

بهبود سئو سایت

با استفاده از ریپوتاژ آگهی شما قادر خواهید بود که سئو سایت خود را تا حد بسیار زیادی بهبود دهید، در واقع شما در ریپورتاژ نه تنها برند خود را به عنوان فروشنده و انجام دهنده یک سری خدمات و محصولات اعلام می کنید، بلکه لینک هایی از سایت خود در این ریپورتاژ بر روی یک سری از کلمات کلیدی قرار می دهید که با وجود این لینک ها رتبه سایت شما افزایش خواهد یافت.

البته این برای سایت هایی که رتبه خوبی دارند صدق می کنند و شما اگر در یک سایت بدون رتبه و با رتبه کم رپورتاژ ارسال کنید، نمیتوانید افزایش رتبه ای به صورت چشم گیر داشته باشید.

افزایش شناخت برند

شما در ریپورتاژ برند خود را قاعدتا معرفی می کنید و این معرفی باعث می شود افراد بیشتری شما بشناسند که این موضوع باعث خواهد شد افراد زیادی به سمت شما بیایند و یکی از مشتریان ثابت شما باشند، پس این نکته را فراموش نکنید که می توانید نسبت به برند خود بسیار افراد زیادی را جذب کنید.

هزینه مناسب

ریپورتاژ آگهی به نسبت روش های تبلیغاتی دیگر هزینه مناسبی دارد و شما نیاز نیست که برای یک ریپورتاژ بسیار هزینه زیادی کنار بگذراید و با هزینه بسیار مناسب هم قادر خواهید بود در رسانه ها و سایت های مختلف یک ریپورتاژ آگهی ثبت کنید.

البته توجه داشته باشید که قیمت هر رسانه متفاوت است و نمی توان درباره همه رسانه یک نظر داد، باید توجه داشته باشید که او از رسانه های کوچک برای ریپورتاژ استفاده کنید و به مرور زمان این رسانه ها را افزایش دهید.

تا این بخش مقاله به خوبی با ماهیت اصلی ریپورتاژ آگهی و اصلی ترین مزیت هایی که دارد آشنا شدید، در ادامه مقاله به یک سری از مسائل دیگر مربوط به ریپروتاژ می پردازیم تا اطلاعات بیشتری را بتوانید به نسبت نوشتن یک ریپوتاژ آگهی کسب کنید.

برخی از اصول نگارش ریپورتاژ آگهی

یک سری از نکات مهم است که باید د نوشتن ریپوتاژ آگهی دقت بسیار ویژه ای به آن ها داشته باشیم تا بتوانم از این طریق ورودی خوبی بگیریم، ریپوتاژ آگهی اگر به درستی نوشته نشود نه تنها برای ما ورودی نخواهد داشت، بلکه ممکن است برای ما مضر هم شود چرا که ممکن است ما برند خود ره به درستی نتوانیم در ریپورتاژ جلوه دهیم.

عنوان جذاب

در اولین قدم باید یک عنوان جذاب برای ریپوتاژ خود در نظر بگیریم تا بتوانیم کاربران را جذب کنیم، اگر این عنوان جذاب نباشد کاربران ممکن است اصلا به صفحه ریپورتاژ ما مراجعه نکنند و ما بازدهی خوبی نداشته باشیم.

در عنوان باید از کلمات قدرت استفاده کنید و این کلمات قدرت هستند که می توانند کاربر را جذب کنند که مقاله را تا انتها بخواهند و اطلاعات بیشتری از این عنوان اصلی داشته باشد،

البته نباید عنوان دروغین هم بنویسید و این باعث خواهد شد که کاربر نسبت به برند شما شک کند و دیگر خریدی حاص نشود.

مقدمه کوتاه و مفهومی

ما نباید از همان اول مقاه به سمت اصل مطلب برویم و باید یک مقدمه ای در اول ریپوتاژ داشته باشیم تا کلیت این مقاله را به کاربر توضیح دهیم، اگر این کار را نکنیم کاربر ممکن است اصلا این مقاله را مطالعه نکند و ما بازدهی که در نظر داشتیم را دریافت نکنیم.

ایجاد نیاز به خدمات و محصولات برای کاربر

در محتوا ریپورتاژ باید برای کاربران نیاز ایجاد کنیم و مثلا بگوییم چرا به محصولات و خدمات ما نیاز دارند، این ایجاد نیاز است که کاربر را ترغیب به خرید از ما می کند و اگر در این بخش از محتوا ما به خوبی پیش نرویم نمی توانیم محصولات را به افراد بفروشیم و یک ریپوتاژ بی نتیجه خواهیم داشت.

ارائه راهکار و محصولات برای رفع نیاز

بعد از این که نیاز برای کاربر ایجاد شد شما باید یک راهکار کلی ارائه دهید تا نیاز کاربر رفع شود، برای مثال اگر یک شرکت طراحی سایت دارید، باید در قسمت ایجاد نیاز ذکر کنید که کاربر با داشتن سایت به چه مزایایی دست پیدا می کند و اگر سایت نداشته باشد چه مشکلاتی برای او پیش خواهد آمد.

در قسمت رفع نیاز هم باید بگویید که برای داشتن یک سایت می توانید از خدمات ما استفاده کنید تا بهترین سایت را با قیمت مناسب یا کیفیت مناسب دریافت کنید.

توجه داشته باشید که نباید به هیچ وجه یک ریپورتاژ آگهی که نگارش کردید را در همه رسانه ها انتشار دهید، این کار باعث تاثیر ریپورتاژ را از بین خواهد برد، پس باید برای هر رسانه یک محتوای خاص داشته باشید و اصلا نیاد محتوا ها کپی باشند.

البته این موارد تمامی اصول نگارش یک ریپوتاژ نبودند اما مهم ترین آنها هستند، ما برای این که خیلی مقاله طولانی و خسته کننده نشود سعی کردیم فقط این موارد را معرفی کنیم تا شما وقت زایدی برای خواندن آن نگذارید.

جمع بندی

در کل ریپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های تبلیغاتی برای وب سایت است و می تواند به شما تا حد بسیار زیادی کمک کند، اگر قصد دارید هم تبلیغات خوب داشته باشید و هم بر روی سئو شما تاثیر خوبی بگذارد، می توانید از ریپورتاز استفاده کنید، ما سعی داشتیم در این مقاله به شما اطلاعاتی درباره ریپورتاژ آگهی ارائه کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و آن را به کار بگیرید.

امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و اطلاعات کافی را نسبت به موضوع این مقاله به دست آورده باشید.

حالا به نظر شما چه اصولی را باید در نگارش یک ریپوتاژ آگهی رعایت کنیم؟

دسته بندی: سئو , گوگل , کسب درآمد

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *