معرفی رپورتاژ آگهی و تاثیر آن بر خدمات سئو

سئو

5 دقیقه زمان مطالعه

اگر صاحب کسب و کار یا محصولی باشید، احتمالا نام رپورتاژ آگهی را شنیده‌اید. از زمانی که استقبال مردم از تبلیغ به پایین‌ترین حد خود رسیده، رپورتاژ آگهی راه حلی قطعی برای بالا بردن بازدید است. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که آیا رپورتاژ آگهی یک حقه بازاریابی محسوب می‌شود یا اینکه تنها نوعی از تبلیغات است و هیچ تفاوتی با انواع دیگر تبلیغات ندارد؟ تاثیرات آن بر خدمات سئو چیست؟ همچنین چطور می‌تواند مشکل عدم اعتماد مخاطبان به تبلیغ را حل کند؟ در این مقاله قصد داریم تا در مورد ریپورتاژ آگهی مطالب مفیدی را برای شما بیان کرده و از اهمیت آن در بهبود رتبه‌ی سایت نکات مهمی بگوییم.

 

رپورتاژ آگهی چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

برای شروع بهتر است در ابتدا با مفهوم رپورتاژ آگهی آشنا شویم. از همان لحظه‌ی اول که یک بنر تبلیغاتی را می‌بینیم یا بخش پیامهای بازرگانی در رادیو و تلویزیون آغاز می‌شود،‌ می‌دانیم که قرار با مجموعه‌ای از ادعاها بمباران شویم. به همین علت، همه‌ی ما کم‌و‌بیش در برابر این شیوه‌ی تبلیغاتی، مقاوم شده‌ایم. رپورتاژ آگهی برخلاف تبلیغ‌های معمولی به شکل غیر مستقیم شما را به کاربران معرفی کرده و یکی از شیوه‌های قدیمی تبلیغات و بازاریابی است که حداقل یک قرن قدمت دارد.

شما احتمالا مقاله یا مستندی را دیده‌اید که در آن به نوعی از یک محصول تبلیغات کرده یا از آن حمایت می‌کنند و در رابطه با کیفیت و اوصاف آن محصول یا خدمات شما را دلگرم می‌کنند. به این نوع از متن‌های مقاله یا محتوا رپورتاژ آگهی گفته می‌شود. اسپانسر به ازای انتشار رپورتاژ به منتشر کننده هزینه پرداخت می‌کند، زیرا این روش به جای روش‌های تبلیغی تهاجمی استفاده شده تا به طور نامحسوس مخاطب به سمت خدمات و محصولات خاصی هدایت شود.

رپورتاژ آگهی به گونه‌ی یک مقاله و پست عادی به یک سایت اضافه شده که یک مطلب معمولی یا خبری به نظر می‌رسد. اما در اصل یک متن تبلیغاتی است که کاملاً سازمان یافته و با اهداف تبلیغ یک محصول یا یک سایت است که شامل چندین لینک به سمت وب‌سایت تبلیغ‌کننده است. رپرتاژ یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در اینترنت می‌باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود اخبار خود را در برترین رسانه‌ها منتشر نمایید.

 

خرید رپورتاژ خارجی

خرید رپورتاژ آگهی از مناسب‌ترین روش‌هایی است که باعث می‌‌شود سطح اعتماد به کسب و کار‌‌‌ها بالا رود تا تبلیغات اثر بخش‌تر ظاهر شوند. زیرا توصیه می‌‌شود که یک رپورتاژ آگهی موثر توسط مجموعه‌‌های حرفه‌ای و متخصص اجرا شود تا نتیجه بخش‌تر و مفیدتر باشد. از ‌این رو این کار یکی از مهمترین بخش‌های آموزش سئو در خصوص سئو خارجی است. کاربران و بازدیدکنندگان سایت‌‌های رسانه‌ای با توجه به هویت و اعتبار سایت مرجعی که رپورتاژها در آنجا منتشر می‌‌شوند، هرگز احساس نمی‌‌کنند که در معرض یک پیام تبلیغاتی قرار گرفته‌اند، بلکه احساس می‌‌کنند که توانسته‌اند یک محصول جدید را کشف کنند. حس بی طرفی و در نهایت علاقمند شدن به یک محصول نتیجه گزارشی است که از یک رپرتاژ آگهی حرفه‌ای گرفته می‌‌شود که ‌این مهم همان جادوی رپورتاژ آگهی است.

رپورتاژآگهی را باید چگونه بنویسیم؟

رپورتاژ نویسی پروسه‌ای است که نویسنده در آن متن تبلیغاتی منصفانه و به دور از اغراق در مورد یک محصول یا کسب و کار را می‌نویسد. همانطور که فهمیدیم رپورتاژی مناسب بوده که نحوه‌ی بیان آن به گونه‌ای باشد که که خوانندگان آن احساس خواندن تبلیغ نکنند. پس با توجه به این که عامه مردم از تبلیغات دل خوشی ندارند می‌بایست تا آنجا که می‌توان در رپورتاژ نویسی از به کار بردن عبارت های تبلیغاتی خودداری کنید. رپورتاژ نویسی اصول فراوانی دارد به آن اشاره کوتاهی می‌کنیم.

  • در نوشتن رپورتاژ باید از هرگونه دروغ خودداری کرد.
  • شما باید بر روی نکات مثبت محصول یا خدمات خود دست بگذارید و طوری آن را بزرگنمایی کنید که بیشتر به ذهن مخاطب نفوذ کند.
  • برای این کار لازم است مخاطب خود را زیر ذره بین ببرید.
  • اگر قصد دارید رپورتاژ آگهی شما موثر واقع شود باید از تیتر یا عنوانی مناسب برای متن خود انتخاب کنید. علاوه بر آن لوگوی خود را در جای مناسبی از تصویر قرار داده و همچنین از کلمه کلیدی به شکل استاندارد استفاده کنید تا تاثیر رپورتاژ آگهی خوب را بر کار خود ببینید.
این مقاله را حتما بخوانید
5 روش کاربردی برای افزایش سرعت فروشگاه ووکامرسی در سال 2018

 

 

تاثیرات رپورتاژ آگهی بر خدمات سئو

همانطور که گفتیم رپورتاژ آگهی یکی از شیوه‌های لینک سازی مؤثر و ارزان شناخته شده بوده که می‌تواند تأثیرگذاری فراوانی داشته باشد. این مبحث یکی از مباحث مهم آموزش سئو شناخته می‌شود. اگر شما کسب و کار تازه‌ای به راه انداخته‌اید و نیاز دارید که کارتان دیده شود، باید به سئو توجه کنید. سئو از فاکتورهایی بوده که موتورهای جستجو بر اساس آن، رتبه سایت را دسته بندی می‌کنند. رپورتاژ آگهی به عنوان یک شیوه لینک سازی مفید، برای بهبود رتبه‌ی سایت بسیار مفید است. برای مثال زمانی که رپورتاژ تبلیغاتی شما، در یک وب‌سایت معتبر با رتبه بالا منتشر شود، این اعتبار بر روی رتبه وبسایت شما نیز تاثیر خواهد گذاشت. علاوه بر آن ماندگاری رپورتاژ شما روی یک وبسایت، باعث افزایش رتبه شما شده و در دیده شدن کار شما تاثیر به سزایی دارد.

 

مزایای رپورتاژ آگهی

همانطور که فهمیدیم رپورتاژ آگهی مزایای زیادی دارد، به همین دلیل است که کسب و کار‌ها تبلیغات تهاجمی و خشک را کنار گذاشته و به استفاده از رپورتاژها روی آورده‌اند. در این قسمت به برخی از مهمترین مزایای آن اشاره می‌کنیم:

  1. مخاطبین بیشتر
    با توجه به فراگیر بودن و جامعیت رپورتاژ آگهی، می‌توان با انتخاب سایت‌های پربازدید و معروف، شبکه‌های اجتماعی و غیره طیف وسیعی از مخاطبان را هدف قرار دهید. بنابراین انتشار رپورتاژ آگهی در جای مناسب، شانس دیده شدن برند و محصولات شما را چندین برابر می‌کند.
  2. مناسب برای همه نوع کسب و کار
    در رپورتاژ آگهی همه کسب و کارها، چه کوچک و چه بزرگ می‌توانند با اهداف مختلف از این روش استفاده کنند. فرقی نمی‌کند کسب و کار شما چگونه باشد، شما می‌توانید با انتشار یک رپورتاژ آگهی قدرتمند می‌توانید حرف خود را به گوش مخاطبان زیادی برسانید.
  3. برندسازی و افزایش اعتبار برند
    یکی از مهمترین مزایای انتشار رپورتاژ در کانال‌های پرمخاطب توزیع محتوا این است که آگاهی از برند شما بیشتر می‌شود. اگر شما آگهی خود را به نحوی مناسب بنویسید و متداوم انتشار دهید، اعتبار برند شما افزایش می‌یابد.
  4. هزینه مناسب
    این روش نسبت به برخی از روش‌های دیگر هزینه مناسب‌تری دارد. شما با یک هزینه معقول می‌توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف‌تان برسانید. با رپورتاژ آگهی می‌توان نرخ تبدیل و وضعیت سئوی سایت را بهبود بخشید.

 

در این مقاله سعی کردیم از اهمیت رپورتاژ آگهی بگوییم. از آنجا که تبلیغ‌ها غیر قابل اعتماد شده‌اند، رپورتاژهای آگهی نجات دهنده کسب و کار شما هستند. با ارائه توضیح کاملی درباره رپورتاژها، در ادامه از خرید رپورتاژ گفتیم که روشی مناسب و مطمئن برای بعضی از صاحبان کسب و کار بوده که خود توانایی تهیه و تولید رپورتاژ مناسب ندارند. رپورتاژ نویسی کار ساده‌ای نبوده، اما با رعایت اصول آن می‌توان باعث جذب مخاطب بیشتر شد. در ادامه از فواید رپورتاژ نویسی به خصوص تاثیر آن در سئو گفتیم. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما خواننده عزیز مفید باشد. هر پرسشی در رابطه با رپورتاژ آگهی داشتید با ما در میان بگذارید.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه