آموزش رفع خطای پوشه هدف از قبل موجود است در وردپرس

ارور های وردپرس

2 دقیقه زمان مطالعه

خطای پوشه هدف از قبل موجود است – Destination Folder Already Exists زمانی رخ می دهد که یک پوشه هم نام با قالب یا افزونه وردپرس شما در هاست وجود داشته باشد. این خطا جزو مشکلات پر تکرار است زیرا اغلب کاربران پس از نصب پلاگین ها و یا کپی فایل های فشرده درون هاست، اطلاعات بلااستفاده را حذف نمی کنند. با همراه باشید تا به شما نحوه رفع خطای “پوشه هدف از قبل موجود است” را آموزش دهیم.

 

خطای “پوشه هدف از قبل موجود است” چیست؟

ارور Destination Folder Already Exists یکی از خطاهای متداول وردپرس است که هنگام نصب قالب و یا افزونه توسط وردپرسی، فایل های فشرده متعددی نیز بارگزاری می شود که حاوی اطلاعات مورد نیاز برای نصب و راه اندازی وبسایت است. درصورتیکه هنگام پروسه نصب، پوشه های هم نام با افزونه و قالب وردپرس وجود داشته باشد، خطای Destination Folder Already Exists نمایش داده می شود. این امر بدان معنی است که امکان جایگزین شدن پوشه‌ ها در وردپرس وجود ندارد و پوشه جدید جایگزین پوشه موجود نمی شود. لازم است بدانید علت عدم جایگزین شدن پوشه جدید توسط وردپرس مرتبط به دلایل امنیتی است تا از سو استفاده های احتمالی جلوگیری شود. رفع خطای “پوشه هدف از قبل موجود است” بسیار ساده بوده و در صفحه ای که خطای فوق را دریافت می کنید می توانید محل پوشه و آدرس دقیق آن را بیابید.

 

رفع خطای Destination Folder Already Exists

اولین کار پس از مشاهده خطای مذکور، بررسی وجود قالب یا افزونه هایی است که احتمالا قبلا آنها را نصب کرده اید. برای این منظور باید به پوشه حاوی قالب و افزونه رفته و سپس از عدم وجود پوشه های هم نام اطمینان حاصل کنید. درصورتیکه قبل از نصب قالب، پوشه آن وجود داشته باشد، می توانید کارهایی که در ادامه خواهیم گفت، انجام دهید.

  1. اگر قصد دارید یک قالب نصب کنید و با مشکل فوق مواجه شده اسد، باید پوشه ناقص را از مسیر Public-html/ Wp-Content/them یافته و حذف کنید
  2. ممکن است چالش ما از جانب افزونه هایی باشد که به هر نحوی جلوی نصب نسخه ای از خودشان را میگیرند. مانند مرحله قبل باید وارد هاست شده و در مسیر Plugins، پوشه های ناقص را حذف یا منتقل کنید.
این مقاله را حتما بخوانید
3 روش برای رفع خطای RSS Feed  در وردپرس

 

خطای “پوشه هدف از قبل موجود است” یا Destination Folder Already Exists مربوط به وجود یک پوشه هم نام با قالب یا افزونه ای است که در تلاش هستید آن را نصب کنید. درواقع بنا به دلایلی امنیت وردپرس اجازه نمی دهد پوشه ها، بدون مجوز یا اقدام دستی شما جایگزین شوند.

هنگام مواجه شدن با خطای فوق ابتدا بررسی کنید که آیا در پوشه های سیستمی وردپرس واقع در هاست، پوشه ناقص وجود دارد یا خیر. سپس برای رفع مشکل باید فولدرهای تکراری را حذف کنید تا پروسه نصب بتواند مراحل پیش رو را بطور کامل به سرانجام رساند.

 

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه