راهنمای کامل برگه ها در وردپرس و نحوه کار با آن ها

وردپرس

5 دقیقه زمان مطالعه

در این راهنما ، همه مواردی را که باید در مورد برگه ها در وردپرس بدانید، از جمله نحوه ایجاد و ویرایش آن ها، مورد بحث قرار خواهیم داد. ما همچنین نحوه استفاده از وردپرس برای شخصی سازی روش بازیابی و نمایش صفحات و برگه ها در سایت را توضیح خواهیم داد.

همانطور که در آموزش وردپرس به آن اشاره شده بود برگه ها به عنوان یکی از عناصر سازنده هر وب سایت، بخشی جدایی ناپذیر از وردپرس هستند. این پلتفرم شما را قادر می سازد تا به سرعت صفحاتی ثابت را اضافه کنید که می توانند به عنوان بخشی از معماری کلی سایت عمل کنند. اگر در وردپرس تازه وارد هستید ، ممکن است از نحوه کار برگه ها اطمینان نداشته باشید.

یک برگه در وردپرس از بسیاری جهات با یک پست یا نوشته متفاوت است که در مقاله تفاوت برگه ها و نوشته ها به آن اشاره کرده ایم. به عنوان مثال، یک برگه می تواند هر محتوایی را که می خواهید ، از جمله پست های وبلاگ، نمایش دهد. برگه ها همچنین برای محتوای دائمی تر طراحی شده اند ، در حالی که نوشته ها معمولاً به تاریخ گره خورده و در دسته بندی ها مرتب می شوند.

مقدمه ای بر برگه ها در وردپرس

هر وب سایت حداقل به یک برگه نیاز دارد تا در معرض دید عموم قرار گیرد ، اما وردپرس شما را قادر می سازد به هر تعداد برگه که نیاز دارید ایجاد کنید. صفحات از سه طریق اصلی از پست ها (نوع دیگر محتوای اصلی در وردپرس) متمایز هستند :

برگه ها برای محتوای ثابت طراحی شده اند. این بدان معنی است که آن ها برای محتوایی هستند که به ندرت با گذشت زمان تغییر می کنند ، مانند بخش “درباره ما” و ” تماس با ما” .

آموزش وردپرس

به طور پیش فرض، برگه ها اجازه نظر گذاشتن را به کاربر نمی دهند. صفحات برای مشارکت اجتماعی نیستند بلکه برای اشتراک اطلاعات هستند.

برای نگهداری و نمایش نوشته ها می توانید از یک برگه در وردپرس استفاده کنید. در حالی که می توانید نوشته ها را در یک صفحه نمایش دهید، نمی توانید برای عکس این کار را انجام دهید.

درک تفاوت بین صفحات و پست ها در وردپرس ، فقط آغاز کار است. بیایید کمی عمیق تر شویم و در مورد نحوه مدیریت برگه ها بحث کنیم. اما قبل از آن پیشنهاد می کنیم آموزش طراحی سایت با وردپرس را مطالعه کنید.

نحوه مدیریت برگه ها در وردپرس

مدیریت برگه ها در وردپرس خود یک فرایند ساده در وردپرس است. این جعبه با ابزارهایی که برای ایجاد ، ویرایش ، سازمان دهی و حذف هر صفحه در سایت خود نیاز دارید، همراه است. بیایید یکی یکی به این کارها بپردازیم.

افزودن و ویرایش برگه در وردپرس

اولین قدم شما یادگیری نحوه ایجاد برگه ها و سپس ویرایش آن ها است. برای شروع ، به داشبورد مدیریت وردپرس خود مراجعه کنید. از منوی سمت چپ ، برگه ها را انتخاب کرده و سپس روی “افزودن جدید” کلیک کنید .

افودن برگه در وردپرس

از اینجا می توانید ویرایش صفحه خود را شروع کنید. برای این کار ، فقط هر محتوایی را که می خواهید در ویرایشگر صفحه اضافه کنید. می توانید متن را مستقیماً در کادر تایپ کنید و تصاویر و سایر رسانه ها را با استفاده از دکمه “افزودن پرونده چند رسانه ای” قرار دهید. علاوه بر این ، حتی می توانید کد را از طریق تب “متن” وارد کنید. پس از ایجاد تغییرات ، می توانید برگه را منتشر کرده یا آن را به عنوان پیش نویس ذخیره کنید تا بعداً روی آن کار کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش قالب استادیار

سازماندهی صفحات وردپرس شما

وقتی برگه جدیدی را به وردپرس اضافه می کنید، بخشی از پیمایش شما تکمیل می شود. بسته به تنظیمات پیش فرض نصب، وردپرس برگه های شما را بر اساس تاریخ انتشار یا به ترتیب حروف الفبا مرتب می کند. اگر می خواهید این مورد را تغییر دهید، برای سازمان دهی آن ها باید از یک سلسله مراتب خاص استفاده کنید.

 

لیستی از تمام صفحاتی که تاکنون ایجاد کرده اید را مشاهده خواهید کرد. هر برگه ای را انتخاب کنید و به پایین به صفحه ویژگی ها بروید .

برگه ها در وردپرس

در این جعبه ، یک منوی کشویی در زیر والد قرار دارد . اگر می خواهید این صفحه را یک زیر صفحه یا فرزند یکی دیگر از صفحات خود کنید، می توانید این کار را اینجا انجام می دهید. در غیر این صورت، می توانید به سادگی از جعبه سفارش استفاده کنید تا تعیین کنید برگه های شما به چه ترتیب در فهرست وب سایت شما ظاهر می شوند. به عنوان مثال اگر عدد را 0 بگذارید ، برگه انتخاب شده اولین برگه در سلسله مراتب خواهد بود. اگر همه برگه ها روی  0 تنظیم شده باشند ، بر اساس حروف الفبا مرتب می شوند.

پس از کلیک بر روی به روز رسانی، تمام تنظیمات شما ذخیره می شوند. شما می توانید این کار را برای هر صفحه در سایت خود انجام دهید. اگر بعداً صفحات جدیدی اضافه کنید ، می توانید همان مراحل را برای سازماندهی آن برگه ها در وردپرس در سلسله مراتب موجود خود دنبال کنید.

حذف یک برگه در وردپرس

اگر می خواهید یک برگه  را حذف کنید ، مراحل انجام آن ساده است. دوباره به صفحه Pages یا برگه ها داشبورد خود بروید. بالای صفحه ای که می خواهید حذف کنید بروید و کلمه زباله دان را که با حروف قرمز مشاهده می کنید.

حذف برگه

روی آن پیوند کلیک کنید و صفحه به سطل زباله شما منتقل می شود. در صورت نیاز به حذف چندین صفحه ، می توانید کادر تأیید در سمت چپ هر یک را انتخاب کنید. سپس به منوی کار های دسته جمعی دقیقاً بالای لیست صفحات رفته و انتقال به سطل زباله را انتخاب کنید .

با کلیک روی پیوند حذف شده در بالای فهرست صفحات ، صفحات حذف شده قابل بازیابی هستند . روی برگه مورد نظر خود بروید و روی بازیابی کلیک کنید. اگر می خواهید برگه را برای همیشه حذف کنید ، روی پیوند قرمز حذف دائمی کلیک کنید .

 نتیجه

وردپرس شما را قادر می سازد تا به سرعت برگه های به وب سایت خود را اضافه ، ویرایش و سازماندهی کنید. این برگه ها در وردپرس در درجه اول برای محتوای ثابت استفاده می شوند و می توانند به عنوان بخشی از معماری کلی سایت شما به صورت سلسله مراتبی سازماندهی شوند. اگر تمایل به یادگیری وردپرس به صورت جامع دارید پیشنهاد می کنیم مقاله آموزش وردپرس ژاکت را مطالع کنید .

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه