Retry

راه اندازی یک وبلاگ این روزها با بستر هایی مانند وردپرس بسیار آسان شده است. با این وجود به محض فعال شدن وبلاگ شما، چالش بزرگ بعدی شما این است که بازدید بیشتری به وبلاگ یا وب سایت خود وارد کنید. نگران نباشید، برای تبلیغ وبلاگ خود نیازی نیست که یک کارشناس بازاریابی باشید. با استفاده از بهترین روش های اثبات شده برای افزایش بازدید وبلاگ می توانید به راحتی بازدید کننده بیشتری داشته باشید.

در این مقاله، ما ساده ترین راه ها و روش های تست شده را برای افزایش بازدید وبلاگ مانند یک بازاریاب حرفه ای با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ما همچنین تمام تلاش خود را کرده ایم تا جامع ترین راهنمای افزایش ترافیک سایت را در این زمینه برای شما آماده کنیم، بنابراین می توانید یک استراتژی کلی بازدید از وبلاگ برای کسب و کار خود داشته باشید.

  1. برای درک کاربران خود، پرسونای مخاطب ایجاد کنید

افزایش ترافیک وبلاگ

قبل از اینکه شروع به تولید محتوا برای وبلاگ خود کنید، مهم است که کمی وقت صرف کنید تا مخاطبان خود را درک کنید و متوجه شوید آن ها به دنبال چه چیزی هستند.

با پاسخ به سوالات زیر می توانید به سرعت یک چارچوب برای مخاطبان خود ایجاد کنید:

  • مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
  • آن ها با چه مشکلاتی روبرو هستند که می توانید با حل آن ها به مخاطبان وب سایت خود کمک کنید؟
  • آن ها به دنبال چه نوع محتوایی هستند؟
  • آن ها در حالت طبیعی چگونه سعی می کنند پاسخ سوالات خود را در سایت شما پیدا کنند؟

پاسخ به این سوالات به شما کمک می کند تا تصویر واضح تری از مخاطبان مورد نظر خود به دست آورید.

همچنین می توانید با افزودن سوال های شخصی شده دیگری مانند این موارد، جست و جوی خود را در موارد دلخواه گسترش دهید.

  • مخاطب های شما چند ساله هستند؟
  • مخاطب های شما چه مشاغلی دارند؟
  • سطح تحصیلات مخاطب های شما ها چقدر است؟
  • سطح تخصص آن ها در موضوع وبلاگ شما چقدر است؟

این اطلاعات مخاطبان در صنعت تجارت الکترونیکی به عنوان شخصیت یا پرسونای خریدار نیز شناخته می شوند.

  1. تحقیق کلمات کلیدی را به صورت دقیق انجام دهید.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلید واژه روشی است که توسط سازندگان محتوا و کارشناسان سئو استفاده می شود و به شما کمک می کند کلمات و جملات خاصی را که کاربران در گوگل و سایر موتور های جستجو تایپ می کنند کشف کنید و محتوای مورد نظر خود را با توجه به آن ها پیدا کنید.

به طور معمول، مبتدیان هنگام ایجاد محتوا فقط به بهترین حدس های خود اعتماد می کنند. همانطور که می توانید تصور کنید، استراتژی تحقیق کلمات کلیدی یک تکنیک مهم در افزایش بازدید وبلاگ و افزایش ترافیک سایت است.

اگر از استراتژی “بهترین حدس” استفاده می کنید، بسیاری از مقالات شما در موتور های جستجو خوب عمل نمی کنند. صرفاً به این دلیل که هیچ کس به دنبال کلمات کلیدی مورد استفاده شما نیست یا رقابت بیش از حد برای این کلمات کلیدی وجود دارد.

با انجام جستجوی مناسب کلمات کلیدی، می توانید به اطلاعات ارزشمند زیر دست پیدا کنید:

  • اصطلاحات جستجوی واقعی که افراد به دنبال آن هستند را کشف کنید
  • ایده های محتوای منحصر به فرد برای عبارات جستجوی محبوب را پیدا کنید
  • از رقبای خود بیاموزید و آن ها را با محتوای بهتر خود شکست دهید
  • برای هدایت ترافیک ثابت به وبلاگ خود، یک سری مقاله ستونی به صورت روزانه ایجاد کنید

حال سوال این است که شما در حقیقت چگونه باید تحقیق در مورد کلید واژه را انجام دهید؟ خوشبختانه، آنقدرها هم که فکر می کنید کار دشواری نیست.

ابزارهای رایگان و پولی زیادی وجود دارد که می تواند به شما در انجام تحقیقات مناسب کلمات کلیدی کمک کند. در راهنمای تحقیق کلمات کلیدی روش های این کار را بیان کرده ایم.

 

  1.  یک تقویم محتوایی تهیه کنید

تقویم محتوایی برای افزایش بازدید وبلاگ

هنگامی که تحقیق کلمات کلیدی را انجام دادید، احتمالاً با ایده های زیادی برای درست کرد وبلاگ خود مواجه خواهید شد.

گاهی اوقات، لیست بزرگی از کلمات کلیدی می تواند مبتدیان را به مرحله ای برساند که آن ها به راحتی تسلیم شوند و کار را برای افزایش بازدید وبلاگ ادامه ندهند.

برای اطمینان از اینکه این اتفاق برای شما در این مرحله نیافتد، توصیه می کنیم یک تقویم محتوایی برای خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، هیچ وبلاگ بزرگی در یک روز ساخته نشده است و برای آن زحمت زیادی کشیده شده است.

ایجاد یک وبلاگ موفق به زمان و تلاش مداوم شما نیاز دارد.

ایجاد یک تقویم نوشتاری به شما کمک می کند تا طرح های خود را ایجاد کنید و آن ها را در طول زمان پیاده سازی کنید.

ابزارهای مفیدی در این زمینه وجود دارد که می توان به آسانا و ترلو در این زمینه اشاره کرد.

این ابزارها دارای یک مجموعه از ویژگی های قدرتمند هستند که به شما کمک می کنند نسبت به حریفان خود پیشی بگیرید.

هدف این است که اهداف خود را سازماندهی کنید، یک دید باز از استراتژی خود ایجاد کنید، و بهره وری و سود خود را در این زمینه بیشتر کنید.

در ابتدای کار نیاز نیست سخت کار کنید هفته ای با دو مقاله شروع کنید و هر زمان که می توانید به تدریج سرعت خود را افزایش دهید.

با برنامه تقویم محتوایی خود هماهنگ باشید. اطمینان حاصل کنید که تقویم خود را دنبال می کنید و محتوای منظم را طبق برنامه منتشر می کنید.

یادداشت ها، ایده های کلمات کلیدی و مطالب مهم را به تقویم خود اضافه کنید. این کار به شما کمک می کند هنگام شروع برای نوشتن مطالب با کیفیت بهتری آن ها را تولید کنید.

از رنگ ها، برچسب ها، دسته ها و سایر ویژگی ها در برنامه تقویم خود استفاده کنید تا بصری تر و منظم تر شود و بتوانید به افزایش بازدید وبلاگ برسید.

  1. محتوای جامع و مفید ایجاد کنید

افزایش بازدید وبلاگ

مهم ترین چیزی که کاربران در موتور های جستجو به دنبال آن هستند محتوای با کیفیت و خوب است.

برای یک وبلاگ، یک محتوای با کیفیت معمولاً یک مقاله جامع در مورد یک موضوع خاص است که تمام جزئیات را پوشش می دهد. این امر برای کاربران بسیار مفید است.

این مقالات جامع به عنوان “مقالات ستونی” شناخته می شوند. سایر متخصصان ممکن است از آن ها به عنوان محتوای شاخص یا مقالات اصلی یاد کنند

اصولا این مقالات مهم ترین مقالات شما هستند. شما باید بهترین کلمه کلیدی خود را انتخاب کنید و سپس اطلاعات بیشتری را که می توانید در یک مقاله بلند مدت ارائه دهید.

شما باید هرچه بیشتر مقالات ستونی ایجاد کنید تا تمام کلمات کلیدی مهم صنعت خود را پوشش دهد.

در زیر نکاتی ذکر شده است که باید هنگام ایجاد محتوای ستونی آن ها را به خاطر بسپارید:

  • محتوای ستون می تواند هر نوع مقاله ای باشد. به عنوان مثال، یک راهنمای کامل، آموزشی در مورد یک مطلب خاص، مقاله مقایسه، مقاله نظر و مقایسه، فهرست و غیره.
  • تفاوت محتوای ستون با سایر مقالات در جامع تر بودن مقالات ستون شما و ارائه اطلاعات عمیق در مورد موضوع شما در وبلاگ  است.
  • مقالات ستون شما وابسته به زمان نیستند. آن ها همیشه فعال و مفید هستند. اگرچه ما توصیه می کنیم آن ها را با اطلاعات جدید به روز کنید تا در بالای نتایج جستجو باشید.

 

  1. خوانایی مطالب خود را افزایش دهید

خوانایی مطالب

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، موتور های جستجو و کاربران مقاله های طولانی تر و جامعی را دوست دارند که تمام اطلاعات مورد نیاز آن ها را ارائه می دهند.

اکنون مسئله این است که افراد زمان کوتاهی دارند.

کمی مشکل در خواندن یا درک کردن، کاربران شما را به تعویق می اندازد و آن ها بدون نگاه کردن به تمام اطلاعات مفیدی که شما ارائه داده اید، سایت شما را ترک می کنند و در افزایش بازدید وبلاگ خود شکست میخورید.

برای حل این مشکل قبل از بروز آن، باید خواندن همه مطالب خود را آسان کنید.

یک کار خوب برای شروع این است که مقاله خود را با جملات کوچک و با استفاده از لحن دوستانه و تصاویر بسیار زیاد ارائه دهید.

در زیر فقط برخی از نکات اساسی برای خوانایی و کاربر پسند تر کردن محتوای شما برای افزایش بازدید سایت آورده شده است.

  • از جملات و پاراگراف های کوچک تر استفاده کنید.  فضای سفید زیادی را در اطراف متن ایجاد کنید تا جستجو و خواندن متن را برای کاربران آسان تر کند.
  • سعی کنید تایپوگرافی را با استفاده از فونت های خوانا تر، اندازه بزرگ تر قلم و فاصله زیاد خطوط، بهبود ببخشید.
  • نمره خوانایی مطالب خود را بررسی کنید. افزونه یواست سئو دارای یک ابزار داخلی برای این کار است، همچنین می توانید تعداد زیادی جستجوگر آنلاین خوانایی را در اینترنت پیدا کنید
  • از گرامر جستجوگر استفاده کنید. ما توصیه می کنیم از Grammarly استفاده کنید ، این نه تنها دستور زبان را بررسی می کند بلکه در واقع به شما کمک می کند تا بهتر بنویسید.
  • از تصاویر، عکس های صفحه، فیلم ها، اینفوگرافیک و سایر عناصر بصری استفاده کنید. این عناصر رسانه ای مقاله شما را بسیار جذاب و خوانا تر می کند.
  1. اصول سئو را در وب سایت خود استفاده کنید

سئو وبلاگ

SEO مجموعه ای از بهترین روش ها است که به شما کمک می کند وب سایت خود را برای موتور های جستجوی تعریف کنید و برای بهبود وب سایت خود نیازی نیست که حتما یک متخصص سئو باشید خود شما با یادگیری برخی اصول ساده می توانید به سادگی این کار را انجام دهید.

برخلاف تصور عمومی، هر کسی می تواند بدون استخدام متخصص، سئو وب سایت خود را انجام دهد. ابزارها و افزونه های سئو، مشاوره های رایگان و آموزش گام به گام فراوانی در دسترس است که می توانید از آن ها برای این کار استفاده کنید.

ما توصیه می کنیم از افزونه Yoast SEO برای همه وب سایت های وردپرس استفاده کنید. این جامع ترین ابزار سئو و بهینه سازی وب سایت است. نسخه رایگان شامل تمام ویژگی های SEO است که در وب سایت خود نیاز دارید.

آموزش سئو متن در وردپرس را می توانید در بلاگ ما بخوانید.

  1. عناوین عالی بنویسید

تیتر ها در افزایش بازدید سایت

وقتی کاربران محتوای شما را در نتایج جستجو یا RSS دریافت می کنند، اولین چیزی که مشاهده می کنند عنوان مقاله شما است.

عنوان پست جذاب وبلاگ برجسته است و کلیک های بیشتری دارد. در حالی که یک عنوان ساده و خسته کننده نادیده گرفته می شود، و کاربران احتمالاً با آن پیمایش می کنند.

و این موضوع به خوبی نشان می دهد تیتر ها در افزایش بازدید وبلاگ بسیار مهم هستند.

شما باید بیاموزید که چگونه عناوین بهتری را برای پست های وبلاگ خود بنویسید که توجه کاربران را به خود جلب کرده و کلیک های بیشتری دریافت کنید.

خوشبختانه مدت هاست که متخصصان وبلاگ نویسی در مورد عناوین تحقیق می کنند و شما می توانید از یافته های آن ها بهره مند شوید.

این موارد عناصر اصلی ساخت یک عنوان موثر هستند:

یک عنوان خوب باعث واکنش احساسی نظیر (شادی ، تعجب ، شوک ، کنجکاوی ، ترس ، هیجان ، حرص و طمع و …) می شود.

این یک پاداش و ارزش به کاربران ارائه می دهد

این محتوا را با درج کلمات کلیدی هدف تبلیغ می کند

نویسندگان تبلیغات از کلمات قدرتمند برای تحریک پاسخ های احساسی استفاده می کنند. آن ها به کاربران می گویند که چرا مقاله ارزشمند است یا با کلیک کردن روی عنوان چه چیزی بدست می آورند.

سرانجام، یک عنوان خوب شامل فراخوانی برای کاربران است که اغلب ظریف و گاه ضمنی است.

برای کمک به ایجاد عناوین بهتر می توانید از ابزارهای رایگان تجزیه و تحلیل عنوان مانند موارد زیر استفاده کنید:

  • CoSchedule آنالایزر عنوان
  • ShareThrough تجزیه و تحلیل عنوان
  • تجزیه و تحلیل عنوان EMV

 

  1. ایجاد لینک های داخلی را به یک وظیفه معمول تبدیل کنید

لینک های داخلی

اکنون که شروع به ایجاد محتوای خوب کرده اید، مهم است که از مقاله های موجود در وبلاگ خود را به مقالات دیگر خود پیوند دهید. به این کار لینک داخلی گفته می شود و نقش بسزایی در سئو سایت دارد.

در ایجاد پیوند داخلی این نکات بسیار مهم است:

پیوندهای داخلی به گوگل کمک می کند تا نقشه و رابطه بین مقالات مختلف در وب سایت شما را درک کند. سپس از این اطلاعات به عنوان عامل های رتبه بندی استفاده می کند.

پیوندهای داخلی، وقتی از لحاظ استراتژیک در بهترین حالت خود قرار بگیرند، می توانند به شما در افزایش بازدید صفحه و کاهش نرخ پرش کمک کنند.

این کار بسیار سخت است اگر بخواهید از وب سایت های شخص ثالث کمک بگیرید تا مقالات شما را لینک دهند. ایجاد لینک در سایت خود بسیار آسان تر است.

ما توصیه می کنیم از مقاله های جدید خود به مقالات قدیمی خود پیوند دهید

از آنجا که لینک های داخلی نقش مهمی در سئو سایت دارند، ما حتی آن را به عنوان بخشی از چک لیست پیش از انتشار برای نویسندگان خود قرار داده ایم.

برای تولید لینک های داخلی به صورت خودکار می توانید از افزونه Interlinks manager استفاده کنید.

  1. شروع به تولید بک لینک بیشتر کنید

بک لینک بلاگ وردپرس

بک لینک پیوند ورودی به محتوای شما از یک وب سایت خارجی است. بک لینک یکی از تأثیرگذارترین عامل ها در رتبه بندی گوگل است.

گرفتن بک لینک از وب سایت ها و وبلاگ های معتبر بسیار دشوار است. نه فقط برای مبتدیان ، حتی وبلاگ نویسان باتجربه نیز با آن دست و پنجه نرم می کنند.

در اینجا چند نکته برای دریافت بک لینک با کیفیت به وب سایت خود آورده شده است:

با وبلاگ های معتبر در صنعت خود تماس بگیرید و سپس درباره محتوای خاصی در وب سایت خود که ممکن است بخواهند پیوند دهند به آن ها بگویید.

ساده ترین راه برای گرفتن بک لینک ، افزودن پیوند به وب سایت خود در تمام پروفایل های شبکه های اجتماعی خود است.

  1. تصاویر، نمودارها، اینفوگراف ها را برای ایجاد محتوای جذاب بصری اضافه کنید

نقش تصاویر در افزایش بازدید وبلاگ

در مرحله 5 ، ما اشاره کردیم که افزودن تصاویر و نمودارها به مقالات شما باعث خوانایی بیشتر آن و در نتیجه افزایش بازدید وبلاگ می شود.

از آنجا که عناصر بصری بسیار مهم هستند، ما معتقدیم که آن ها بهترین راه جذب مخاطب برای شما هستند.

مغز ما به، عناصر بصری را به متنی ترجیح می دهد. ما رنگ ها و اشیا را دوست داریم زیرا زیبایی شناسی احساسی را در مغز ما ایجاد می کنند. این باعث می شود که بیشتر درگیر و غوطه ور در محیط پیرامون خود باشیم.

مردم عاشق نگاه کردن به اینفوگرافی هستند زیرا اطلاعات را جذاب و قابل استفاده می کنند.

تصاویر موجود در پست های وبلاگ شما توجه کاربر را به خود جلب می کند و به آن ها کمک می کند تا علاوه بر عنصر بصری توجه آن ها را به متن اطراف آن نیز متمرکز کنید.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید، مهم است بدانید که نمی توانید از هر تصویری که در اینترنت می بینید، استفاده کنید. تصاویر با کپی رایت محافظت می شوند و سرقت مطالب دارای حق چاپ است که می تواند عواقب جدی برای شما و سایت شما داشته باشد.

در حالت ایده آل، شما می خواهید از تصاویر، گرافیک ها و عکس های خود استفاده کنید، اما همه وبلاگ نویسان طراح گرافیک یا عکاس نیستند.

خوشبختانه، منابع بسیار زیادی برای یافتن تصاویر رایگان  و بودن حق نشر وجود دارد و حتی ابزارهایی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها به راحتی گرافیک خود را ایجاد کنید.

  1. به مقاله های خود فیلم اضافه کنید

فیلم ها بهترین شکل محتوا در اینترنت هستند. کاربران زمان بیشتری را صرف ارسال پست های وبلاگ حاوی فیلم می کنند تا متن و تصویر.

افزودن فیلم به مقالات خود در وردپرس بسیار آسان است. با این حال، هرگز نباید فیلم ها را در وردپرس بارگذاری کنید زیرا برای پخش فیلم ها بهینه نشده است.

ویدئویی که در سرور میزبانی وردپرس شما میزبانی می شود منابع زیادی را اشغال می کند و تجربه بدی برای کاربران خواهد داشت

بهترین روش برای افزودن فیلم به سایت وردپرس خود ، بارگذاری آن ها در YouTube یا آپارات و سپس تعبیه آن ها در پست های وبلاگ خود است.

این باعث می شود که شما بیشتر در معرض دید باشید زیرا YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و یک بستر محبوب رسانه های اجتماعی است.

روش های زیادی وجود دارد که به راحتی می توانید محتوای ویدیویی را برای وب سایت خود ایجاد کنید. در اینجا چند مورد وجود دارد که می توانید با آن ها شروع کنید:

می توانید با استفاده از گذاشتن صدا بر روی فیلم، اسلایدهای آموزشی خود را برای افزایش بازدید وبلاگ ایجاد کنید

شما می توانید screencasts ایجاد کنید

مصاحبه های خود را با سایر وبلاگ نویسان و تأثیر گذاران صنعت خود ضبط کنید

با افزودن فیلم های خود که در حالت سلفی گرفته شده اند، به یک وبلاگ نویس تبدیل شوید

برای ویرایش ویدیو، اگر از Mac استفاده می کنید ، iMovie نرم افزاری قدرتمند برای انجام ویرایش های اساسی فیلم است. کاربران ویندوز می توانند از نرم افزار ویرایش فیلم رایگان مانند Lightworks یا Shotcut برای ویرایش اساسی استفاده کنند.

  1. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید

محتوای کاربر ساخته

محتوای تولید شده توسط کاربران یا UGC در واقع هر محتوایی است که در نتیجه فعالیت کاربر در وب سایت شما تولید می شود. این شامل نظرات، توصیفات، پست های مهمان، بررسی کاربران و موارد دیگر است.

محتوای تولید شده توسط کاربر به شما کمک می کند تا بازدید بیشتری را به وب سایت خود وارد کنید و ترافیک سایت خود را بالا ببرید زیرا به کاربران چندین فرصت برای مشارکت در اختیارشان قرار می دهید.

وقتی کاربران بیشتر روی وب سایت شما می مانند ، احتمال اشتراک گذاری و حتی خرید از وب سایت شما بیشتر است.

انواع مختلفی از محتوای تولید شده توسط کاربر وجود دارد که می توانید اضافه کنید. شما باید انتخاب کنید که چه چیزی برای وبلاگ شما بهتر است و از آنجا شروع کنید.

برای ایده های بیشتر ، به راهنمای ما در مورد چگونگی استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وردپرس برای رشد وب سایت خود مراجعه کنید.

  1. طراحی وب سایت خود را ساده نگه دارید

طراحی وب سایت با وردپرس

بسیاری از قالب های وردپرس عالی در بازار موجود است. مشکل این است که بسیاری از مبتدیان می خواهند از قالبی با همه زنگ ها و امکانات استفاده کنند. این پوسته ها همیشه انتخاب مناسبی برای وب سایت شما نیستند.

طراحی بد وب سایت باعث می شود کاربران وقت کمتری را در وبلاگ شما بگذرانند و این باعث کاهش بازدید از صفحه شما می شود.

در حالی که یک طراحی خوب به آن ها کمک می کند محتوای بیشتری کشف کنند، بخش های مختلف را کاوش کنند و زمان بیشتری را سپری کنند و در نتیجه باعث افزایش بازدید وبلاگ شما می شود.

کاربران اغلب از ما می پرسند که چگونه می توانیم بهترین قالب را انتخاب کنیم؟ پاسخ ما این است که همیشه به سمت سادگی بروید.

یک تم ساده، تمیز و کاربردی اولین احساس خوب را ایجاد می کند و بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهد.

  1. برای بارگذاری سریع تر صفحات، سرعت وب سایت را بهینه کنید

سرعت سایت

اگر وب سایت شما مخاطبان زیادی دارد، مخاطبان شما توقع ندارد که وب سایت شما کند باشد، در نتیجه اگر وب سایت شما کند باشد کاربران به سادگی وب سایت شما را قبل از بارگیری ترک می کنند.

موتور های جستجوگر مانند گوگل نیز سرعت وب سایت و زمان بارگذاری صفحه را به عنوان یکی از عوامل مهم رتبه بندی در نظر می گیرند.

برای اطمینان از بارگیری سریع وب سایت خود، باید عملکرد وردپرس خود را بهینه کنید. این بدان معنی است که شما باید از حافظه پنهان استفاده کنید، از فرایند های غیر ضروری خودداری کنید و تصاویر خود را بهینه کنید.

م راهنمای بهینه سازی سرعت وردپرس را آماده کرده ایم که به شما کمک می کند وب سایت خود را بدون استخدام برنامه نویس سرعت دهید.

  1. کار با سرویس ایمیل خود را فورا شروع کنید

ایمیل مارکتینگ

بیشتر مبتدیان وقت زیادی را صرف آوردن کاربران جدید به وب سایت خود می کنند. با این حال، بیش از 70٪ از کاربران، وب سایت شما را ترک خواهند کرد.

تنها ترفند برای افزایش بازدید وبلاگ شما  فقط جذب بازدیدکنندگان جدید نیست، همچنین باید بازدیدکنندگان موجود را حفظ کنید.

کاربران می توانند در پروفایل های شبکه های اجتماعی وب سایت شما مشترک شوند. با این حال، بیشتر شبکه های اجتماعی دسترسی شما را محدود می کنند و کاربران شما فقط می توانند برخی از مطالب شما را مشاهده کنند.

به همین دلیل است که شما باید لیست ایمیل خود را ایجاد کنید

بهترین چیز در مورد لیست ایمیل شما مالکیت آن است. هیچ کس نمی تواند دسترسی شما را محدود کند و شما مستقیماً به صندوق ورودی کاربر خود دسترسی پیدا می کنید.

ایمیل مارکتینگ مقرون به صرفه ترین و کار آمد ترین ابزار بازاریابی برای افزایش بازدید وبلاگ در اختیار شماست.

شما هر روز مشترکین بالقوه خود را بدون داشتن لیست ایمیل از دست می دهید.

هنگامی که یک لیست ایمیل دارید، می توانید خبرنامه های ایمیل منظمی ارسال کنید تا بازدیدکنندگان بیشتری را به وبلاگ خود بیاورید.

  1. به طور خودکار پست های وبلاگ خود را به اشتراک بگذارید

افزایش بازدید سایت

وقتی تأکید می کنیم که باید یک لیست ایمیل تهیه کنید، منظور ما این نیست که شما باید از یک شبکه اجتماعی استفاده کنید.

کاملاً برعکس، در واقع، ما می خواهیم شما به دنبال ساختن یک رسانه اجتماعی در تمام سیستم عامل های مهم اجتماعی باشید و حتی سیستم عامل های جدیدی پیدا کنید که می توانید کاوش کنید.

مشکلی که در وب سایت های شبکه های اجتماعی وجود دارد این است که شما مجبورید مرتبا محتوا ارسال کنید تا پروفایل های خود را فعال نگه دارید و به وبلاگ خود مراجعه کنید.

اگر این کار را به صورت دستی انجام دهید، به زودی زمان زیادی را صرف اشتراک مطالب خواهید کرد.

  1. مقالات قدیمی خود را به طور مرتب در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اگر مانند اکثر وبلاگ ها هستید، احتمالاً فقط یک مقاله در روز منتشر می کنید، این بدان معنا است که برای بقیه روز، هیچ بروزرسانی از طرف شما در شبکه های اجتماعی انجام نمی شود.

در سیستم عامل هایی مانند Twitter ، توییت شما در زمان کمی تاز بین می رود و احتمالاً کاربران حتی آن را نمی بینند.

آیا خوب نیست اگر بتوانید به طور خودکار محتوای قدیمی خود را در فواصل منظم در طول روز به اشتراک بگذارید؟

این به شما در افزایش بازدید وبلاگ کمک می کند تا با افزایش دیدگاه و فعال نگه داشتن پروفایل ها، از رسانه های اجتماعی بازدید بیشتری داشته باشید.

خوشبختانه، شما می توانید آن را با ابزارهایی مانند social auto poster به صورت خودکار انجام دهید

 

  1. سایر شبکه های اجتماعی را کاوش کنید

بسیاری از وب سایت های رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد، اما بسیاری از ما تمام وقت خود را در چند سیستم عامل برتر مانند فیس بوک و توییتر می گذرانیم.

بدیهی است که شما می خواهید بر روی آن ها تمرکز کنید تا بازدید بیشتری را به وبلاگ خود هدایت کنید.

با این حال، بسته به موضوعات وبلاگ خود، ممکن است در سایر سیستم عامل های اجتماعی که جمعیت کمتری دارند، موفقیت بیشتری برای افزایش بازدید وبلاگ کسب کنید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگ شما در مورد ایجاد مشاغل است، ممکن است کاربران جذاب تری را در LinkedIn پیدا کنید.

اگر یک سبک زندگی یا وبلاگ مد دارید، اینستاگرام ممکن است بستری باشد که باید روی آن تمرکز بیشتری کنید.

شما همیشه می توانید وقت خود را در Quora صرف کنید تا به سوالات کاربر که بک لینک ایجاد می کند و به افزایش بازدید وبلاگ کمک می کند، پاسخ دهید.

ما توصیه می کنیم که سعی کنید زمان بیشتری را به غیر از این دو شبکه بزرگ در شبکه های اجتماعی صرف کنید. ممکن است در آنجا مخاطبان پر شور تر و طرفداران بیشتری پیدا کنید.

  1. در انجمن های آنلاین شرکت کنید

انجمن های انلاین

جوامع آنلاین به دلیل این که قبلاً کاربرانی را جذب کرده اند که به موضوع هایی که شما در وبلاگ های خود بحث می کنید علاقه مند شده اند، منبع خوبی برای افزایش بازدید وبلاگ شما هستند.

می توانید انجمن های کوچکتر را در Reddit ، گروه های LinkedIn ، گروه های Facebook ، انجمن های YouTube و موارد دیگر پیدا کنید.

نکته مهم : فقط شروع به ارسال پیوند به مقالات خود نکنید. به این کار اسپم می گویند و ربات ها فورا شما را مسدود خواهند کرد.

شما باید کمی وقت خود را صرف ایجاد اعتبار، پاسخ دادن به سوالات و پیوستن به بحث ها کنید و سپس فقط در صورت مناسب بودن وب سایت خود لینک ها را به اشتراک بگذارید.

  1. گروه های آنلاین خود را بسازید

راه دیگر برای ایجاد مخاطبان خوب در وبلاگ و افزایش بازدید سایت خود ایجاد گروه آنلاین خودتان است. شما می توانید از سیستم عامل های رایگان مانند فیس بوک یا LinkedIn استفاده کنید و کاربران خود را به عضویت دعوت کنید.

با رشد جامعه، نفوذ شما نیز در این جوامع افزایش خواهد یافت. شرکت کنندگان فعال در گروه شما به شما کمک می کنند وبلاگ خود را در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید.

بعد از مدتی، این انجمن کوچک می تواند منبع اصلی افزایش بازدید وبلاگ شما باشد.

  1. در وب سایت های پرسش و پاسخ شرکت کنید

پرسش و پاسخ در وردپرس

شاید متوجه شده باشید که بعضی اوقات پاسخ های قدیمی چندین ساله وب سایت هایی مانند Stack Exchange ، Quora یا TripAdvisor از وبلاگ های تازه کار در گوگل امتیاز بیشتری خواهند داشت و نام آن ها در نتایج جست و جو توسط کاربران بیشتر به چشم می خورد.

وب سایت های پرسش و پاسخ یکی از بزرگترین انجمن های آنلاین در اینترنت هستند.

مزیت پاسخگویی به سوالات در این سیستم عامل ها این است که پاسخ شما برای مدت زمان طولانی باقی خواهد ماند، به این معنی که می تواند به عنوان یک منبع منظم برای افزایش بازدید وبلاگ شما تبدیل شود.

این نکته مهم را مجددا یاد آوری می کنیم، ما به شما توصیه نمی کنیم فقط برای ارسال پیوندهای خود به آنجا بروید. درعوض، شما باید پاسخ های دقیق و واقعی را با پیوند به پست های وبلاگ خود بنویسید، فقط در صورتی می توانی این کار را بکنید که متن شما با لینک شما متناسب باشد.

  1. اینفلوئنسرها را در رسانه های اجتماعی پیدا کرده و درگیر آن ها شوید

افزایش بازدید وبلاگ

اینفلوئنسر ها یا افراد تاثیرگذار می توانند به شما در ارتقا وبلاگ شما کمک کنند و می توانند بازدید وب سایت شما را به میزان قابل توجهی تقویت کنند.

با این حال، مسئله این است که اکثر تأثیر گذاران از قبل چندین پیام هایی را دریافت می کنند. از آنجا که شما یک وبلاگ نویس جدید و تازه کار هستید، آن ها تصور می کنند که شما احتمالاً چیزی برای ارائه به آن ها و مشارکت ندارید.

بنابراین چگونه توجه یک تأثیرگذار در عرصه وبلاگ را به خود جلب می کنید؟ مهم تر اینکه، چگونه آن ها را برای تبلیغ وبلاگ خود ترغیب می کنید؟

ابتدا باید با آن ها در شبکه های اجتماعی مکالمه کنید.

در مرحله بعد، محتوای آن ها را با تفسیر خود به اشتراک بگذارید، به موضوعات و سوالاتی که آن ها مطرح می کنند پاسخ دهید، در مورد پست های وبلاگ آن ها نظر دهید.

اطمینان حاصل کنید که هر یک از تعاملات شما و بحث در مورد آن ها به وبلاگ آن ها ارزش اضافه می کند.

تأثیر گذار ها وقتی کاربران از تلاش های شان قدردانی می کنند، آن را دوست می دارند. آن ها متوجه شما خواهند شد و شما را به یاد می آورند. پس از ایجاد رابطه، می توانید به آن ها نزدیک شوید تا به شما مشاوره بدهد.

به نظر می رسد کار زیادی باشد، اما به شما کمک می کند دوستی های مادام العمر ایجاد کنید که سود متقابل برای شما نیز دارند.

  1. برای ترافیک بیشتر از اثبات اجتماعی استفاده کنید

انسان موجودی اجتماعی است. ما دوست داریم در مورد تجربیات دیگران در مورد مسائل مختلف اطلاع پیدا کنیم و از آن ها برای تصمیم گیری خود استفاده کنیم.

برای تبلیغ وبلاگ خود و افزایش بازدید وبلاگ باید از این تجارب اجتماعی در وب سایت خود، پروفایل های رسانه های اجتماعی، توییت ها و ایمیل های خود استفاده کنید.

اکنون ممکن است از خود بپرسید، اگر من، تازه کار خود را در این زمینه شروع کنم چه باید بکنم؟ چگونه می توانم از این اطلاعات اجتماعی در وبلاگ خود استفاده کنم؟

راه های زیادی برای استفاده از این اطلاعات اجتماعی وجود دارد، حتی در یک وبلاگ جدید و تازه تاسیس شده.

  • یک فرم بازخورد اضافه کنید و از کاربران بخواهید بازخوردی را که می توانید در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید برای شما بگذارند.
  • مستقیماً به کاربران نزدیک شوید و توصیفات را جمع آوری کنید
  • از کاربران بخواهید که به مقالات شما امتیاز دهند
  • از کاربران بخواهید که نظرات خود را بنویسند
  1. شبکه های اجتماعی را کنترل کنید

مردم همیشه در وب سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر سوالاتی می کنند. هشدارها را برای نظارت بر کلمات کلیدی در شبکه های اجتماعی تنظیم کنید و سپس به مکالمه بپردازید تا به سوالات آن ها با پیوند به مقاله مرتبط در وب سایت خود پاسخ دهید.

همچنین می توانید از طریق نام تجاری، پیوندها، مکالمات و موارد دیگر، وب سایت های رسانه های اجتماعی را کنترل کنید

ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای این کار از آن ها  استفاده کنید.

  1. رتبه بندی کلمات کلیدی وب سایت خود را پیگیری کنید

 

پس از شروع تولید محتوا و تبلیغ آن، باید میزان عملکرد هر محتوای را بررسی کنید. علاوه بر این، رتبه بندی برای کدام از کلمات کلیدی بسیار مهم است.

این کار را می توانید با ابزاری به نام سرچ کنسول گوگل انجام دهید. این یک ابزار رایگان است که توسط Google ارائه شده است و به شما کمک می کند عملکرد وب سایت خود را در جستجوی گوگل مشاهده کنید.

ما یک راهنمای کامل کنسول جستجوی گوگل داریم که به شما آموزش می دهد چگونه از این ابزار بسیار قدرتمند مانند یک وبلاگ نویس استفاده کنید.

در مرحله بعد شما وب سایت های رقیب خود را کنترل می کنید. کنسول جستجوی Google به شما نمی گوید چه کسی رتبه بالاتری از شما دارد و دلیل آن چیست.

برای این کار، شما نیاز به ابزارهایی مانند SEMRush و Ahrefs دارید. با استفاده از هر یک از این ابزارها، می توانید اطلاعات کاملی در مورد رقبا، کلمات کلیدی برتر آن ها و مواردی که برای غلبه بر آن ها باید انجام دهید، کسب کنید.

  1. ترافیک وب سایت و تعامل کاربر خود را پیگیری کنید

 

اکنون که مقداری ترافیک دریافت کرده اید، باید بدانید که کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کار هایی را انجام می دهند. بدون این داده ها، شما نمی توانید استراتژی خود را ارزیابی کنید یا اقدامات بعدی افزایش بازدید وبلاگ خود را برنامه ریزی کنید.

اینجاست که Google Analytics وارد کار می شود و به شما کمک می کند

بازدید کنندگان وب سایت شما را دنبال می کند و به شما کمک می کند گزارشات مربوط به ترافیک، تعامل و سایر فعالیت های کاربر را در وب سایت خود مشاهده کنید.

بزرگترین مزیت استفاده از گوگل آنالیتیکس این است که می توانید ببینید کاربران شما هنگام بازدید از وب سایت شما چه کاری انجام می دهند.

دانستن این داده ها به شما کمک می کند تا دو برابر کار کنید و کارهایی را که باید انجام دهید را شروع کنید هم چنین کار های اضافه را کنار بگذارید.

  1. یادگیری بازاریابی آنلاین و سئو را ادامه دهید

این نکات به شما کمک می کند تا بازدید وبلاگ خود را افزایش داده و مشتریان بیشتری برای وبلاگ و یا وب سایت خود کسب کنید.

با این وجود همزمان با رشد وبلاگ، باید راه های بیشتری برای رشد تجارت خود بیاموزید.

ژاکت  معتبر ترین سایت منابع وردپرس در ایران است. ما به طور منظم آموزش های مربوط به بازاریابی آنلاین و سئو را منتشر می کنیم و شما می توانید از این مطالب برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

امیدواریم این نکات به شما در افزایش بازدید وبلاگ کمک کرده باشد و بتوانید از آن ها برای افزایش مشتریان سایت خود و در نتیجه فروش بیشتر کالا و یا خدمات خود استفاده کنید و در این راه سود بیشتری ببیرید.

دسته بندی: سئو

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *