معرفی ابزار KeywordTools و کاربردهای آن

سئو

8 دقیقه زمان مطالعه

برای محتوانویسان حرفه‌ای، استفاده از ابزار KeywordTools اهمیت بسیاری دارد. این ابزار با افزایش سئوی سایت شما، رابطه مستقیمی دارد. نویسنده محتوا فقط با تکیه بر کلمات کلیدی ذهن خودش، نمی‌تواند دست به تولید محتوا بزند و نتیجه خوبی را شاهد باشد؛ اما اینکه Keyword tools چه نوع ابزاری است یا چگونه سئوی متن را افزایش می‌دهد، در ذهن بسیاری از تازه کاران مسیر محتوا ایجاد می‌شود. ما در این مطلب به سراغ پرکاربرد ترین ابزار رایگان انتخاب کلمات کلیدی رفته و با ذکر توضیحاتی، شما را با این ابزار مفید‌ آشنا می‌کنیم.

 

معرفی ابزار KeywordTools

یک محتوا نویس حرفه‌ای برای تولید محتوای مناسب، از ابزار‌های مختلفی استفاده می‌کند. اما برای نوشتن یک محتوای خوب، علاوه بر ابزارهای نگارشی و ویراستاری، به ابزار‌های دیگری نیز نیاز داریم. ابزار‌های keyword tools، به تولیدکنندگان محتوا کمک می‌کنند تا سئوی محتوای خود را بهبود دهند. بهبود سئو باعث می‌شود محتوای ساخته شده، توسط موتورهای جستجو بهتر آنالیز شده و در معرض دید کاربران بیشتری قرار بگیرد.

برای تولید محتوای خوب، باید بینش و آگاهی نسبت به کلمات را گسترش داده و از روند و نحوه جستجوهای مردم در حوزه فعالیتتان اطلاع یابید. فقط کافیست برای بدست آوردن عبارات پرکاربرد از ابزارهایی موسوم به «ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی یا Keyword tools » استفاده کنید تا به کمک آن‌ها بتوانید عملکرد بهتری را در زمینه محتوا نویسی تجربه کنید.

ابزار‌های فراوانی در زمینه جستجوی کلمه کلیدی، فعالیت دارند؛ اما Keyword tool بهترین جایگزین برای سایر ابزارهای جستجو کلمات کلیدی برای انجام دادن خدمات سئو و بهینه سازی سایت به شمار می‌آید. این ابزار برای هر عبارت بیش از 750 پیشنهاد کلمه کلیدی طولانی داشته و می‌توان از آن به صورت کاملا رایگان و حتی بدون حساب کاربری استفاده کرد. این ابزار قدرتمند به راحتی در پیدایش بهترین کلمات کلیدی برای سایت، به شما کمک می‌کند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا از ویژگی‌های این ابزار بیشتر بگوییم.

 

معرفی بخش‌های مهم این Keyword tools

این ابزار یک نسخه رایگان دارد که به کمک آن، می‌توانید با وارد کردن یک کلمه کلیدی، کلمات کلیدی مشابه با آن را مشاهده کنید و ایده بگیرید. علاوه بر این، دارای قسمت Questions در زیر کادر جستجو بوده، که با آن سؤالات کاربران را، در مورد کلمه کلیدی مورد نظرتان مشاهده می‌کنید. این ابزار حاوی دو فیلتر دیگر در قسمت نتایج است. این فیلترها به دست‌یابی شما به کلمات مورد نظرتان کمک می‌کنند. با استفاده از کادر Filter Results، می‌توانید نتایج را بر اساس کلمه یا عبارت مورد نظر خود فیلتر کنید. کادر Negative Keywords (کلمات کلیدی منفی) نیز در این ابزار به شما کمک می‌کند تا پنج کلمه‌ای که مایل به حذف کردن آن‌ها از نتایج موجود هستید را وارد کنید. پس از جستجوی کلمه مورد نظر، موارد زیر در صفحه نتیجه نمایش داده می‌شوند:

  1. روند متوسط یا AVERAGE TREND
    با معیار روند متوسط می‌توان تشخیص داد که آیا کلمه کلیدی خاص شما امکان محبوب شدن در آینده را دارد یا خیر.
  2. میانگین CPC
    این ستون میانگین قیمتی را نشان‌می‌دهد که کارفرما یا فرد تبلیغ ‌کننده، به موتور جست‌وجو بابت اجرای تبلیغات کلیکی روی آن کلمه باید بپردازد.
  3. میانگین رقابت یا AVERAGE COMPETETION
    این ستون شدت رقابتی که روی یک کلمه کلیدی خاص وجود دارد را نشان می‌دهد؛ که با سه کلمه زیاد، متوسط و کم درجه‌بندی می‌شود. یعنی به طور ساده به شما بیان می‌کند که سختی کلمه کلیدی چقدر هست تا بتوانید از آن استفاده کنید یا خیر.

نگاه کلی به قسمت های مختلف keywordtool

 

چگونه با Keyword Tools کاربردی کار کنیم؟

برای شروع کار با این برنامه، در ابتدا آیکون مرورگر مد نظرتان را از قسمت بالایی انتخاب کنید. با کلیک روی هر آیکون موجود در بالای نوار جست‌وجو، عبارات پیشنهادی منحصر به همان موتور جست‌وجو یا شبکه ‌اجتماعی را دریافت می‌کنید. در چپ‌ترین قسمت نوار جست‌وجو، منوی کشویی قرار دارد که به صورت پیش‌ فرض روی گزینه ALL قرار گرفته، این منو کلمات پیشنهادی را در پنج گزینه “همه، تصاویر، خبر، ویدیو و خرید” فیلتر کرده و در دسترس شما می‌گذارد. سپس از منو‌ی سمت راست زبان فارسی را انتخاب کرده و از آنجا که این ابزار کشور ایران را جزو کشورهای خود ندارد، گزینه کل جهان رو به عنوان کشور انتخاب می‌کنیم.

حالا که تنظیمات اولیه را انجام دادید، نام کلمه‌ای را در قسمت سرچ آن وارد کنید. عبارات زیادی با این کلمه ترکیب شده و کاربران بارها و بارها آن‌ها در گوگل جستجو کرده‌اند. پس از چند ثانیه، لیستی از این عبارات متنوع مشاهده خواهید کرد. همه آن‌ها کلماتی هستند که مشتریان شما در موتورهای جستجو، آن را سرچ کرده‌اند و اگر شما آن کلمات را در متن‌تان به کار ببرید؛ با سرچ دوباره، مقصد آنان خواهید شد.

البته این برنامه کاربردی فقط عبارات را به شما نشان نمی‌دهد. بسیاری از کاربران هنگامی که به دنبال یافتن موضوعی هستند، کلمه خود را در قالب یک سوال جستجو می کنند؛ در این ابزار می‌توان این دسته سئولات را به راحتی پیدا کرد و با استفاده از آن‌ها در متن خود، سئو را افزایش دهید. سوالات مذکور را می‌توانید در تیترها و میان تیترها به کار ببرید و در محتوای خود به آن‌ها پاسخ دهید. مشتری برای یافتن پاسخ سوال خود از سایت شما بازدید کرده، حال اگر محتوای شما علمی و اصولی باشد و به پاسخ سوال خود برسد، شما برنده این رقابت خواهید شد.

 

چرا به این ابزار نیاز داریم؟

در شروع این مقاله گفتیم که محتوا نویسان از ابزار‌های فراوانی برای کار خود استفاده می‌کنند. اما این ابزار به نوعی لازمه شروع کار در هر نوع محتواییست، شما به عنوان یک تولید کننده محتوا باید بدانید که روی چه کلماتی تمرکز کنید و چه سوالاتی را در محتوای خود پاسخ دهید. پس می‌توان گفت که برای همه پروژه‌های سئو استفاده از keywordtool ضروری است. همیشه به یاد داشته باشید قبل از نوشتن محتوای مناسب، باید سوالات زیر را پاسخ دهید.

  • کاربران به دنبال چه چیزی هستند؟
  • چه کلماتی را بیشتر سرچ و جستجو می‌کنند؟
  • کلمات متداولی که کاربران برای سرچ از آن‌ها استفاده می‌کنند، کدامند؟
  • روی کدام کلمات، کاربران کلیک بیشتری دارند؟
  • وضعیت رقابت در سئوی اون زمینه چگونه است؟
این مقاله را حتما بخوانید
معرفی بهترین ابزارهای سئو

اگر شما به عنوان یک محتوا نویس، توانایی پاسخگویی سوالات بالا در موضوع انتخابی خود را داشتید؛ می‌توانید کار را در حوزه انتخابی شروع کرده و به خوبی به پایان برسانید.

 

مزایای Keyword tools چیست؟

تا اینجا مقداری از مزایای ابزار‌های کلمات کلیدی گفتیم. از جمله مزایای keyword tool برای کاربران ایرانی، وجود زبان فارسی در فهرست زبان‌های این ابزار بوده که استفاده از آن را بسیار آسان می‌کند. در این قسمت به بررسی بیشتر ۴ مزایای کاربردی از Keyword tools خواهیم پرداخت.

keywordtool یکی از بهترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای موتور جستجوی گوگل و یوتیوب به حساب می‌آید و به کمک آن می‌توانید هشتگ های پربازدید اینستاگرام و توییتر نیز استخراج کنید.

  • تحقیق کلمه کلیدی
    همانطور که بارها اشاره کردیم، سایت Keyword tools کلیدواژه‌‌های مهمی را برای موتورهای جستجوی محبوبی از جمله گوگل، یوتیوب و بینگ به شما ارائه داده یا هشتگ‌هایی را برای پلتفرم‌های رسانه‌ اجتماعی محبوب مانند اینستاگرام و توییتر به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • پیدا کردن هشتگ اینستاگرام و توییتر
    می‌دانیم که رساندن محتوای شبکه ‌اجتماعی به دست مخاطب واقعی خودش، کار خیلی سختی است. ولی خوشبختانه سایت keyword tool برای کمک به این کار، قسمتی را طراحی کرده که هشتگ مرتبط با محتوا را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین برای قسمت اینستاگرام، یک ستون به نام پست اضافه شده که تعداد پست‌های منتشر شده با آن هشتگ را نشان‌ می‌دهد و شما می‌توانید هشتگ های پربازدید اینستاگرام مربوط به هر حوزه را شناسایی کنید. با کلیک روی تب افراد یا People هم می‌توان پروفایل‌های محبوب اینستاگرام که مرتبط با موضوع یا کلمه کلیدی شما هستند را پیدا کنید.
  • بهینه کردن YouTube
    این قسمت مطلب مخصوص یوتوبرها هست. فعالیت مناسب در یوتوب منجر به درآمدزایی قابل قبولی از این پلتفرم می‌شود. اگر شما اهمیت کسب درآمد از یوتیوب را درک کرده و به عنوان یک یوتوبر موضوع فعالیت خود را انتخاب کرده‌اید اما از سلیقه مخاطبانتان به درستی اطلاع ندارید، این قسمت به شما کمک می‌کند. بخش یوتوب چهار تب شامل: کلیدواژه، سوال، پلی لیست‌ها و هشتگ داشته که نتایج را فیلتر کرده و به شما تحویل می‌دهند.

  • تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقبا
    این امکان که در نوشتن استراتژی سئو به کار آمده به شما این امکان را می‌دهد که بر کلمات کلیدی محبوبی که توسط رقبای شما استفاده می‌شود، نظارت کنید. برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی رقیب کاری‌تان، فقط کافی است آدرس سایت رقیب خود را در نوار جستجو وارد کرده و جستجو را بزنید؛ در نهایت لیستی از کلمات کلیدی رتبه گرفته رقیبتان، اطلاعات حجم جست‌وجو و ترند بودن آن‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 

تفاوت اکانت keywordtools پریمیوم و اکانت رایگان

ساده بگوییم؛ نسخه رایگان Keyword Tool برای بررسی اولیه ایده‌ها فوق‌العاده است، اما اگر معیارهای دقیق می‌خواهید، باید هزینه کنید. در اکانت رایگان keyword tools می‌توانید صدها پیشنهاد کلمه کلیدی را ببینید، سئولات متناسب با کلیدواژه خود را پیدا کنید؛ اما داده‌های خاص در مورد آنها، تجزیه و تحلیل اینکه کدام یک ارزش هدف قرار دادن دارند، امکاناتی هستند که در اکانت پریمیوم قرار گرفته‌اند. نسخه رایگان این ابزار، این داده‌ها را فقط برای پنج نتیجه اول به شما می‌دهد در نتیجه شما با اکانت پریمیوم این ابزار می‌توانید به میزان دلخواهتان به بررسی، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی مورد نطرتان بپردازید.

اکانت‌های پریمیوم این ابزار علاوه بر نوع ساده، انواع مختلفی دارند که بسیاری از محتوا نویسان بر اساس زمینه کاری خود از هر کدام جداگانه استفاده می‌کنند.

Keyword Tool Pro For Youtube: از این ابزار می‌توانید برای شناسایی هشتگ‌های محبوب و برای بالا بردن اعضای کانال خود در یوتیوب استفاده کنید.

Keyword Tool Pro Bing: بینگ یکی از موتورهای جستجویی است که در سال 2009 توسط مایکروسافت راه اندازی شد. مردم این موتور جستجو را امروزه با نام‌های ام.اس.ان ، ویندوز لایو سرچ و لایو سرچ نیز می‌شناسند. این قسمت از ابزار keyword toolsاین امکان را به شما می‌دهد که بتوانید کلمات کلیدی و ترند را در موتور جستجوی بینگ پیدا کنید.

Keyword Tool Pro Amazon: امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام شرکت آمازون به گوشش نخورده باشد. این شرکت هم اکنون یکی از غول‌های تجارت الکترونیکی جهان است. این بخش از این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که بفهمید مردم در آمازون بیشتر به دنبال چه چیزهایی هستند. به این طریق می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.

Keyword Tool Pro For Instagram: اینستاگرام محبوب ترین و قابل دسترس‌ترین اپلیکشن اشتراک محتوا در سراسر جهان است. Keyword Tool Pro For Instagram به شما این امکان را می‌دهد که هشتگ های پربازدید و ترند شده در اینستاگرام را شناسایی کنید. با استفاده از این هشتگ‌ها شما می‌توانید فالوورهای پیج مدنظرتان را افزایش دهید.

 

چگونه اکانت پریمیوم ابزار keywordtools را تهیه کنیم؟

اگر پس از اطلاع از تفاوت اکانت‌های پریمیوم با اکانت‌های رایگان در دسترس همه، مایل به استفاده از اکانت پریمیوم هستید، اصلا نگران نباشید. سرویس‌های زیادی هستند که با قیمت مناسبی، ابزارهای سئو را برای شما تهیه می‌کنند. فقط کافیست با سایت ژاکت سرویس ارتباط بگیرید تا به سادگی بتوانید اکانت پریمیوم این ابزار را خریداری کنید.

تحقیق و انتخاب بهترین کلمات کلیدی یکی از مهم‌ترین گام‌هایی است که پیش از انجام اقدامات مرتبط با بازاریابی بردارید. در همین راستا در این مطلب یکی از پرکاربردترین ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی اشاره کردیم. از مزایای فراوان این ابزار گفتیم که یکی از مهم‌ترین ‌آن‌ها برای ما، پشتیبانی از زبان فارسی است. این برنامه نه تنها برای تولید محتوا در سایت به شما کمک کرده، بلکه در تولید محتوا در یوتوب، توییتر، اینستا و غیره نیز بسیار موثر است.

گفتیم که این سایت به شما این امکان را می‌دهد که با تجزیه و تحلیل سایت‌‌های رقبا، محتوا‌های خود را قوی تر کنید. در ادامه از تفاوت‌های اکانت رایگان و پریمیوم گفتیم که اگر به استفاده از اکانت پریمیوم علاقه دارید، به راحتی می‌توانید از طریق ژاکت سرویس آن را خریده و استفاده کنید. در پایان، هر سوالی که در رابطه با keywordtool داشتید از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%
9

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه