معرفی جامع پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام

اینستاگرام

7 دقیقه زمان مطالعه

هشتگ‌های اینستاگرام هنوز هم یکی از مؤثرترین راه‌ها برای جلب نظر بیشتر (و البته تعامل!) در پست‌های اینستاگرام در سال 2022 هستند. اما چگونه می‌توان از هشتگ برای اینستاگرام استفاده کرد؟ چگونه می‌توانید بهترین هشتگ‌ها را برای پست‌های اینستاگرام خود پیدا کنید؟ کدام هشتگ ها در حال حاضر پربازدیدتر هستند؟ و آیا آن‌ها باید در کپشن شما قرار گیرند یا در نظرات؟ پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه‌های مختلف چه هستند؟

با ما همراه باشید تا برای تمامی این سؤالات پاسخ داشته باشید.

مفهوم هشتگ و کاربردهای آن چیست؟

هشتگ‌های اینستاگرام اساساً راهی برای برچسب‌گذاری و دسته‌بندی محتوای شما هستند. سپس به اینستاگرام کمک می‌کنند تا پست‌های شما را به کاربران مرتبط نشان دهد. در واقع هشتگ‌هایی که استفاده می‌شود به نتایج جستجو در صفحه کاوش اینستاگرام کمک می‌کند. از هشتگ‌ها به عنوان مرجعی برای الگوریتم اینستاگرام نیز استفاده می‌شود، محتوای شما دسته‌بندی شده و به کاربرانی که در آن زمینه علاقه‌مند هستند پیشنهاد داده می‌شود.

اینستاگرام آن‌چنان هوشمندانه بزرگ می‌شود که به سمت جستجوی کلمات کلیدی معنادار، حرکت می‌کند. حتی از امکاناتی استفاده می‌کند که از روی کلمات و جملات زیرنویس موضوعات ویدئویی نیز قابل جستجو باشد. اما هشتگ‌ها همچنان در این زمینه در بیشتر دیده شدن محتوا کمک می‌کنند.

انتخاب هشتگ مناسب برای کسب و کار از الزامات اینستاگرام مارکتینگ هست. پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام را در ادامه میبینید.

به صورت کلی از هشتگ‌ها می‌توان برای اهداف زیر استفاده کرد:

  • استفاده از هشتگ‌های مرتبط و هدفمند در پست‌ها و استوری‌های خود یکی از بهترین راه‌ها برای کشف شدن توسط مخاطبان جدید در اینستاگرام است.
  • استفاده از هشتگ‌های “درست” می‌تواند شما را در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دهد، حتی اگر قبلاً با شما ارتباط نداشته باشند.
  • می‌تواند منجر به تعامل بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر و مشتریان بیشتر برای برند یا کسب‌وکار شما تبدیل شود. به همین دلیل میزان اینگیجمت اکانت اینستاگرام شما بالا میرود.

 

بیشتر بخوانید: account engaged چیست؟

اما این موارد تنها برخی از کاربردهای هشتگ‌ها هستند. هشتگ‌ها همچنین کاربردهایی فراتر از بهبود قابلیت دیده شدن شما دارند. از آن‌ها برای ایجاد جامعه، منبع محتوای تولید شده توسط کاربر، اجرای کمپین‌ها، تحقیق در مورد مخاطبان خود و موارد دیگر استفاده کنید. به همین علت، داشتن یک استراتژی هشتگ واضح و خوب بسیار مهم است. بدون آن، ممکن است فرصت‌هایی را برای بهینه‌سازی حساب خود و افزایش تعامل با کاربران، از دست دهید.

افزایش فالوور با استفاده هوشمندانه از هشتگ‌های اینستاگرام

راه‌های مختلفی برای جذب فالوور وجود دارد، برخی از آن‌ها زودبازده و برخی نیاز به زمان بیشتری دارند. اما بهترین راه کدام است؟

فالو و آنفالو کردن که روشی منسوخ شده است، شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی، تولید محتوا، بازاریابی دیجیتال، کامنت‌گذاری، برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز و غیره تنها برخی از راه‌های شناخته شده هستند. اما اگر هدف شما این باشد که محتوای تولید شده در معرض دید کاربران بیشتری قرار گیرد، استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام ابزار مناسبی برای این کار است که به صورت کاملاً ارگانیک، فالورهای شما را افزایش می‌دهد.

اما توجه کنید که استفاده از هشتگ‌های بسیار محبوب و پربازدید اینستاگرام، همیشه بهترین استراتژی برای جذب بیشتر در پست‌ها و استوری‌های شما نیست، چرا که استفاده از این هشتگ‌ها، باعث می‌شود محتوای شما کمتر دیده شود. تنها یک دلیل برای این نتایج وجود دارد و آن هم این است که افراد زیادی از این نوع هشتگ‌های فراگیر استفاده می‌کنند.

مسئله دیگری که باید به آن توجه شود تعداد هشتگ قابل استفاده است. اخیراً اینستاگرام توصیه کرده است که کاربران بهتر است از 3 تا 5 هشتگ مهم و مرتبط در پست‌های خود استفاده کنند، علیرغم اینکه اجازه می‌دهد تا 30 هشتگ در هر پست وجود داشته باشد. این توصیه برخلاف همه آن چیزهایی است که قبلاً در مورد نحوه عملکرد هشتگ‌ها در اینستاگرام شنیده‌شده است، اما بر اساس تمرکز جدید سیاست اینستاگرام روی کلمات کلیدی و سئو، منطقی به نظر می‌رسد.

برای دسترسی به تعاملات بیشتر، استفاده از تعداد هشتگ‌های بیشتر و برای دریافت بازخورد بهتر در فید اینستاگرام و پیشنهاد به سایر کاربران، استفاده از هشتگ‌های مرتبط‌‌تر و کمتر، می‌تواند استراتژی مناسبی باشد.

اینستاگرام تأیید کرده است که هشتگ‌ها هم در کپشن پست و هم در بخش نظرات مؤثر هستند. بنابراین کاملاً به شما بستگی دارد که می‌خواهید آن‌ها را در کدام قسمت با کاربرانتان به اشتراک بگذارید. تنها نکته ای که باید رعایت کنید این است که هشتگ گذاری در کامنت، نباید پست اول باشد.

هشتگ‌های پربازدید فارسی در اینستاگرام کدامند؟

با توجه به حوزه کاربردی شما، هشتگ‌های اینستاگرام بسیاری وجود دارد. قبل از انتخاب هشتگ برای پست‌های خود، ایده خوب این است که انواع مختلفی از هشتگ‌هایی که می‌توانید اضافه کنید را در نظر بگیرید. در این صورت مطمئن خواهید شد که همه جانبه به موضوع مورد نظر پرداخته‌اید.

چند نوع هشتگ در اینستاگرام وجود دارد؟

به صورت کلی 5 نوع هشتگ وجود دارد که باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  1. مبتنی بر مکان مانند: #خاورمیانه، #سیتی_سنتر_تهران
  2. هشتگ های مرتبط با کمپین‌ها و رویدادها: #استارتاپ_ویکند_شیراز
  3. هشتگ‌هایی که توصیفگر صنعت کار شما هستند مانند: #مدیریت_تولید_محتوا
  4. هشتگ‌های متمرکز بر جامعه هدف شما: مانند #دوستداران_محیط‌زیست
  5. هشتگ‌هایی که توصیفگر محتوای پست فعلی هستند مانند: #مدیریت_زمان_آسان

راه های پیداکردن هشتگ های پربازدید اینستاگرام

برای یافتن هشتگ‌های پربازدید اینستاگرام چندین راه وجود دارد:

  1. از ابزارهای کمکی استفاده کنید. با جستجو در گوگل می‌توانید سایت‌هایی را پیدا کنید که به شما کلمات هشتگ‌های پربازدید را توصیه می‌کنند.
  2. در صفحه اکسپلور بروید و پست‌هایی که نمایش می‌دهد را بررسی کرده و هشتگ‌های آن‌ها را ببینید.
  3. به قسمت جستجوی هشتگ‌ها رفته و هشتگ‌های پربازدید به همراه حجم محتوای تولید شده را مورد بررسی قرار دهید. اگر از هشتگ‌های پربازدید اینستاگرام استفاده کنید که یک میلیون حجم دارد، شانس دیده شدن شما کم است. همچنین هشتگ‌هایی که تعداد حجم آن‌ها بسیار کم است، احتمال جستجو شدن از طرف کاربرانتان را ندارد. حالت میانگین 10 تا 200 هزار حجم می‌تواند مناسب باشد.
  4. از لیست پربازدیدترین هشتگ‌های فارسی ما که در رابطه با موضوعات مختلف جمع‌آوری شده است، استفاده کنید.
این مقاله را حتما بخوانید
30 فوت و فن اینستاگرام

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در حوزه های مختلف

در ادامه این مقاله به بررسی هشتگ های پربازدید در اینستاگرام در چند حوزه پرطرفدار این روزها می‌پردازیم. اگر شما دارای پیج هایی در زمینه گردشگری، دیجیتال مارکتینگ، آموزش کسب و کار و… هستید می‌توانید با استفاده از این هشتگ ها در حوزه مربوط به خود استفاده کرده و باعث پیشرفت صفحه اینستاگرامی خود شوید.

پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام فارسی در حوزه آموزش کسب‌وکار

فرقی نمی‌کند صاحب کسب‌وکار کوچکی باشید یا متوسط، در زمینه موفقیت فعال باشید یا دیجیتال مارکتینگ و یا فروشنده لباس، اینستاگرام شبکه‌ای است که فرصت زیادی را برای کسب‌وکارهای مختلف به وجود آورده است. اما اینکه چطور و با چه هشتگ‌هایی می‌توان کاربران بیشتری را سمت موارد آموزشی خود روانه کنید، ما برای شما پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام را آماده کرده‌ایم.

  1. #کسب_و_کار
  2. #کبسوکار
  3. #کسبوکاراینترنتی
  4. #کسب_و_کار_اینترنتی
  5. #کسبوکارخانگی
  6. #کسبوکارموفق
  7. #کسب_وکار
  8. #کسب_و_کار_آنلاین
  9. #کسب_کار_خانگی

 

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در حوزه دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات و بازاریابی در زمینه های دیجیتالی، مورد نیاز همه کسب‌وکارهاست. فرقی نمی‌کند شما به دنبال شرکت یا فردی هستید که در این حوزه فعالیت می‌کند تا شما کارهای دیجیتال مارکتینگ خود را به دیگران بسپارید. یا شرکتی هستید که می‌خواهید کاربران خود را گسترش دهید، استفاده از این هشتگ‌های پرکاربرد به شما کمک می‌کند:

  1. #بازاریابی
  2. #بازاریابی_فروش
  3. #بازاریابی_دیجیتالی
  4. #بازاریابی_چریکی
  5. #بازاریابی_شبکه_ای
  6. #بازاریابی_محتوا
  7. #بازاریابی_چند_سطحی
  8. #بازاریابی_چندسطحی
  9. #بازاریابی_درونگرا
  10. #مدیریت_کسب_و_کار
  11. #مدیریت_برند
  12. #بازاریابی_مستقیم
  13. #مارکتینگ
  14. #ایمیل_مارکتینگ
  15. #دیجیتال_مارکتینگ
  16. #برندسازی
  17. #برندسازی_شخصی
  18. #برند_سازی
  19. #کسب_و_کار
  20. #مدیریت_فروش
  21. #مدیریت_بازاریابی

 

 

پرکاربردترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه طراحی سایت

همه کسب‌وکارهای امروزی نیازمند دیده شدن در طیف وسیعتر از محله و شهر خودشان هستند. طراحی سایت و بهینه‌سازی آن جزو خدمات قابل ارائه به هر طیفی از کسب‌وکارها است. اما اگر شما در زمینه طراحی سایت مشغول فعالیت هستید، بهتر است با پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام آشنا شوید تا با کاربران بیشتری تعامل و آن‌ها را ترغیب کنید.

پرکاربرد هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه طراحی سایت در زبان فارسی عبارتند از:

  1. #طراحی_سایت
  2. #طراحی_سایت_شرکتی
  3. #طراحی_سایت_شخصی
  4. #طراحی_سایت_فروشگاهی
  5. #طراحی_سایت_ارزان
  6. #طراحی_سایت_خبری
  7. #طراحی_سایت_حرفه_ای
  8. #طراحی_سایت_حرفه_ایی
  9. #طراحی_سایت_تهران
  10. #طراحی_سایت_پزشکی
  11. #طراحی_سایت_وردپرس
  12. #طراحی_سایت_با_وردپرس
  13. #طراحی_سایت_واکنشگرا
  14. #طراح_سایت
  15. #طراحی_وبسایت
  16. #طراحی_وب
  17. #طراحی_وب_سایت
  18. #طراح_وب
  19. #طراح_وبسایت
  20. #وب_دیزاین

 

پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه آموزش عکاسی

تا کنون برای شما پیش آمده که چطور ژست بگیرید تا عکس بهتری داشته باشید؟ اگر هم در حوزه عکاسی فعالیت می‌کنید و می‌خواهید بدانید کاربران بیشتر چه کلمه را جستجو می‌کنند، لیستی از این کلمات برای شما آماده شده است:

  1. #عکاسی
  2. #عکاسی_هنری
  3. #عکاسی_مد
  4. #عکاسی_کودک
  5. #عکاسی_تبلیغاتی
  6. #عکاسی_حرفه_ای
  7. #عکاسی_پرتره
  8. #عکاسی_طبیعت
  9. #عکاسی_خلاق
  10. #عکاسی_مدلینگ
  11. #عکاسی_باموبایل
  12. #عکاسی_با_موبایل
  13. #عکاسی_خیابانی
  14. #عکاسی_موبایل
  15. #عکاسی_فضای_باز
  16. #عکاسی_عروس
  17. #عکاسی_عروسی
  18. #عکاسی_تولد
  19. #عکاسی_مراسم
  20. #عکاسی_خلاقانه
  21. #عکاسی_محصول
  22. #عکاسی_کالا
  23. #عکاسی_آزاد
  24. #عکاسی_صنعتی
  25. #عکاسی_نوزاد
  26. #عکاسی_شب
  27. #عکاسی_درمنزل
  28. #عکاسی_در_منزل
  29. #عکاسی_بارداری
  30. #عکاسی_شهری
  31. #عکاسی_غذا
  32. #عکاسی_کودک
  33. #عکاسی_اسپرت
  34. #عکاسی_منظره
  35. #عکاسی_آتلیه
  36. #عکاسی_مستند
  37. #عکاسی_صنعتی_تبلیغاتی
  38. #عکاسی_خاص
  39. #عکاسی_بچه
  40. #عکاسی_گل
  41. #عکاسی_کودک_فضای_باز
  42. #عکاسی_مینیمال
  43. #عکاسی_سیاه_سفید
  44. #عکاسی_پاییز
  45. #عکاسی_پورتره

 

پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه گردشگری

گردشگری و تفریح از آن حوزه‌ها و موضوعات پرکاربرد اینستاگرم است که هر کسی حداقل یکبار هم که شده در این مورد یک پیج را دنبال کرده است. بیشترین و پرتکرارترین هشتگ‌هایی که توسط کاربران استفاده می‌شود عبارتند از:

  1. #گردشگری
  2. #سفر
  3. #ایران
  4. #تفریح
  5. #طبیعت
  6. #مسافرت
  7. #توریستی
  8. #گردشگری_پایدار
  9. #تور
  10. #طبیعت_گردی
  11. #گردشگری_ایرانی
  12. #تور_مسافرتی
  13. #گردشگری_ایرانی
  14. #توریستی_گردشگری
  15. #طبیعت_ایران
  16. #اکوتوریسم
  17. #توریسم
  18. #توریست
  19. #جهانگردی
  20. #تور_گردشگری
  21. #میراث_فرهنگی
  22. #گردشگری_ایران

 

پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام در حوزه دکوراسیون داخلی

دکوراسیون و زیبایی در ینستاگرام طرفداران زیادی دارد که اغلب با هشتگ‌های زیر جستجو می‌شوند:

  1. #دکوراسیون
  2. #دکور
  3. #دکوراسیون_داخلی
  4. #دکوراسیون_منزل
  5. #دکوری_خاص
  6. #دکوراسیون_مدرن
  7. #دکور_خانه
  8. #دکوری_شیک
  9. #دکورمنزل
  10. #دکورمغازه
  11. #دکوراسیون_اداری
  12. #دکوراسیونداخلی
  13. #مدرن
  14. #دیزاین
  15. #طراحیداخلی
  16. #لوکس
  17. #لاکچری
  18. #بازسازی

 

پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه غذا

حوزه غذا از جمله حوزه‌های پرکاربردی است که افراد هم به صورت آموزشی و هم به صورت تفریحی آن را دنبال می‌کنند. هشتگ‌های پرکاربرد این حوزه عبارتند از:

  1. #غذا
  2. #غذای_سالم
  3. #صبحانه_خوری
  4. #غذاها
  5. #عصرانه_خوشمزه
  6. #خوراکی
  7. #صبحانه_کامل
  8. #خوراکیها
  9. #شام
  10. #ناهار
  11. #ناهار_خوشمزه
  12. #صبحانه_سالم
  13. #خوراکیهای_سالم
  14. #صبحانه_خوشمزه
  15. #عصرانه
  16. #آشپزی
  17. #آشپزی_آسان
  18. #هنر_آشپزی
  19. #غذای_ایرانی
  20. #اشپزی_خونگی
  21. #آشپزی_مدرن
  22. #غذای_فوری
  23. #غذای_ساده
  24. #غذای_خوشمزه
  25. #فودبلاگر
  26. #رستوران_گردی
  27. #دستور_پخت
  28. #آشپزی_خاص
  29. #آشپزی_ایرانی
  30. #آشپزی_باعشق

 

پربازدیدترین هشتگ‌های اینستاگرام در حوزه سلامتی

همیشه می‌دانیم که عقل سالم در بدن سالم است. افراد زیادی در زمینه سلامتی دنبال افزایش اطلاعات و یا ارائه راهکار هستند، بیشترین هشتگ‌هایی که در این زمینه جستجو می‌شود عبارتند از:

  1. #سلامتی
  2. #پوست
  3. #سلامتی_بدن
  4. #لاغری_شکم
  5. #سلامتی_پوست
  6. #لاغری_آسان
  7. #لاغری_سریع
  8. #سلامتی_روان
  9. #پوست_صاف
  10. #درمان_گیاهی
  11. #درمان_جوش
  12. #پوست_شفاف
  13. #لاغری
  14. #پوست_خشک
  15. #پوست_سالم
  16. #درمان_قطعی
  17. #درمان_خانگی
  18. #درمان_دیابت
  19. #درمان_چاقی
  20. #درمان
  21. #لاغری_شکم
  22. #fit
  23. #health
  24. #پوست_زیبا
  25. #درمان_خانگی
  26. #پوست_شفاف
  27. #تناسب_اندام

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم به صورت جامع به بررسی پربازدیدترین هشتگ های اینستاگرام سه حوزه پرطرفدار بپردازیم. با استفاده از این آموزش و مقاله آموزش اینستاگرام شما می توانید به راحتی از صفحه اینستاگرامی خود کسب درآمد داشته باشید. اگر شما صاحب کسب و کاری در اینستاگرام هستید و دنبال خدماتی مانند طراحی پیج اینستاگرام و چیدمان پست ها و یا به دنبال استخدام ادمین اینستاگرام هستید، میتوانید به سایت ژاکت سرویس مراجعه کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه