Retry
چگونه از اینستاگرام کسب درامد کنیم؟

حتما این روز ها داستان هایی از اینستاگرامر هایی شنیده اید که از محتوا و تصاویری که هر روز به اشتراک می گذارند درامد خوبی به دست می آورند. و این بین حتما نگاهی به فالوئر های خود هم انداخته اید و با خود گفته اید، “شاید من هم بتوانم این کار را انجام دهم.” درست مانند وبلاگ نویسان، یوتیوبرها و هر کسی که توانسته مخاطبان زیادی را به محتوای تولید شده خود جذب کنند، این فرصت برای اینستاگرامر ها هم فراهم شده تا جریان درآمد بالقوه را کشف کنند. اگر شما هم می خواهید از این شبکه اجتماعی محبوب پول در بیاورید ابتدا باید بدانید اینستاگرام چیست و با آموزش اینستاگرام خود را برای فعالیت در این اپلیکیشن قدرتمند آماده کنید سپس نکات مربوط به نحوه کسب درآمد از اینستاگرام را در این مقاله دنبال کنید.

برای کسب درآمد از اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارید؟

اگر تاکنون با خود فکر کرده اید که برای شروع درآمدزایی از اینستاگرام به چه تعداد دنبال کننده نیاز دارید، پاسخ کوتاه این است: ” آنقدر که فکر می کنید نیست.”

پاسخ طولانی به عواملی بستگی دارد مثل:

  • در چه حوزه (niche) قرار دارید و آیا می توانید به راحتی آن را به یک گروه محصول گره بزنید (بر اساس هشتگ های برتر اینستاگرام مد، غذا، زیبایی و تناسب اندام از محبوب ترین حوزه ها هستند.)
  • فالوئر های شما چقدر با صفحه تان درگیر هستند (100 هزار فالوور جعلی زیاد نخواهد بود.)
  • از کدام کانال های درآمدی استفاده می کنید.

طبیعتاً هرچه دنبال کننده های بیشتری داشته باشید، بهتر است. با وجود این که اینستاگرامرهای برتر برای هر پست هزاران دلار درآمد کسب می کنند، حتی کسانی که 1000 نفر دنبال کننده درگیر با محتوایشان دارند هم توانایی شروع درآمدزایی از اینستا را دارند.

چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد کرد؟

آموزش اینستاگرامبسته به محتوا، مخاطبان و میزان فعالیتتان می توانید از طریق روش های زیر در اینستاگرام درآمد کسب کنید:

  1. با برندها در پست های پشتیبانی شده کار کنید
  2. به صورت همکاری در فروش کار کنید
  3. فروشگاه اینترنتی خود را باز کنید
  4. عکس ها و موارد دیگر خود را به صورت آنلاین بفروشید

نکته مثبت اینجاست که مجبور نیستید فقط یکی از این روش ها را انتخاب کنید و می توانید از چند روش از اینستاگرام درامد کسب کنید.

بنابراین، بیایید با رایج ترین رویکرد کسب درآمد در اینستاگرام شروع کنیم: مشارکت با برندها به عنوان اینفلوئنسر.

مشارکت با برندها به عنوان اینفلوئنسر

اصطلاح “اینفلوئنسر” این روزها مورد توجه قرار می گیرد.

اینفلوئنسر اساساً هرکسی است که با انجام و به اشتراک گذاشتن کارهای خود در اینترنت، به شهرت آنلاین رسیده است. از نظر مخاطبان، تأثیرگذاران سازندگان سلیقه ، طراحان روند و کارشناسان معتبری هستند که نظرات آنها درباره موضوعات خاص مورد احترام است.

بسیاری از برند ها با اینفلونسر ها در پست های پشتیبانی شده شریک می شوند که به تبلیغ در مورد محصولات آنها کمک می کند. اما برند ها فقط به خاطر تعداد فالوئر های این افراد با آن ها همکاری نمی کنند بلکه به دنبال اعتماد و تعامل مخاطبان آن ها هستند.

تعادل درآمد به عنوان یک تأثیرگذار و یکپارچگی درامدتان به عنوان یک خالق ممکن است دشوار باشد، اما اگر برای ادامه کار خود از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ به درآمد بازاریابی اینستاگرام اعتماد ندارید، همیشه آزادی انتخاب در مورد مارک هایی که با آنها کار می کنید را دارید.اینفلوئنسر مارکتینگ

به عنوان یک اینفلوئنسر چقدر هزینه برای تبلیغات دریافت کنیم؟

به طور معمول این معاملات تأثیرگذار شامل ایجاد محتوا – تبلیغات اینستاگرام، یک پست، یک ویدیو یا یک استوری- می شود و در بعضی مواقع شامل اجازه استفاده از این محتوا در سایت برند مورد نظر برای تبلیغات است.

بیشتر این معاملات قابل مذاکره است و می تواند شامل یک پست یا کل کمپین در ازای دریافت هزینه، کالای رایگان، خدمات، هدیه یا ترکیبی از این موارد باشد.

در هنگام مذاکره به این نکته توجه داشته باشید که شما فقط محتوا ارائه نمی کنید بلکه دسترسی به مخاطبان خود را در اختیار آن ها قرار می دهید.

چگونه می توان برندهایی را برای همکاری یافت

اگر به اندازه کافی بزرگ باشید، به احتمال زیاد برندها شما را پیدا خواهند کرد. همچنین می توانید برای کسب درامد از اینستاگرام به دنبال برندهایی باشید که از نظر شخصیتی و ارزش ها در یک سطح مشابه با شما و محتوای شما باشند، بنابراین مخاطبان شما احساس نمی کنند شما آن ها را “فروخته اید”.

می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا یک معامله را انجام دهید، همچنین می توانید خود را در یکی از بازارهای اینفلوئنسر در لیست قرار دهید تا شانس کشف خود را افزایش دهید. Fohr، Grapevine و indaHash  از جمله این بازارها هستند. نمونه های ایرانی این بازار ها برای اینفلوئنسر های ایرانی نیز وجود دارد که با یک جستجوی ساده می توانید آن ها را پیدا کنید.

در نهایت، برای کسب درامد از اینستاگرام مهم است که به عنوان یک تأثیرگذار مخاطبان خود را نیز بشناسید.

مخاطبان شما چه ترکیبی دارند و میزان تعامل شما با آن ها چقدر است؟ اگر به حساب کاربری خود رفته اید، می توانید از قسمت insight این اعداد را کاوش کنید. این امر به شما کمک می کند وقتی زمان مذاکره فرا می رسد آماده باشید.

قوانین در مورد محتوای حمایت شده متفاوت است، اما برای اطمینان از احترام به اعتماد مخاطب خود، یک هشتگ #حمایت_شده یا #sponsored را برای نشان دادن پست های حمایت شده اضافه کنید.

اینستاگرام همچنین دارای برچسب “مشارکت پرداخت شده” است که به طور برجسته پست های حمایت شده را شناسایی می کند، که ممکن است برخی از مارک ها برای افشای ارتباط خود با آنها از آنها استفاده کنند.

همکاری در فروش در اینستاگرام

برخلاف اینفلوئنسر، یک شرکت وابسته بیشتر در ازای دریافت کارمزد در فروش برای برند شریک سرمایه گذاری می کند – نه فقط ایجاد آگاهی.

این کار معمولاً با یک لینک افیلیت قابل پیگیری یا کد تبلیغاتی منحصر به فرد انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که کلیک ها به فروش تبدیل می شوند. از آنجا که اینستاگرام هنوز لینک های خارج از قسمت بیو را مجاز نمی داند، فقط اگر می توانید به پیوندهای وابسته اعتماد کنید، می توانید هر بار روی یک محصول تمرکز کنید، کدهای تبلیغاتی را به گزینه ای بهتر برای اینستاگرام تبدیل کنید، زیرا می توانید آنها را در پست های خود بگنجانید .

علاوه بر این می توانید برای باز کردن فرصت های جدید درآمد به عنوان اینفلوئنسر، لینک هایی را به استوری اینستاگرام اضافه کنید. برای آن که بتوانید به استوری های خود لینک اضافه کنید لازم است تا حداقل 10 هزار فالوئر داشته باشید.

برای همکاری در فروش در اینستاگرام می توانید با بازارهای معروفی مثل دیجی کالا، آمازون و … همکاری کنید.

همکاری در فروش یک هنر است و اگر برنامه ای برای انجام آن داشته باشید و حضور آنلاین خود را با ایجاد یک وب سایت و کانال های بازاریابی دیگر گسترش دهید، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت.

نکته: لینک های همکاری در فروش می توانند طولانی و زشت باشند، بنابراین پیشنهاد می کنیم از یک کوتاه کننده لینک استفاده کنید به خصوص اگر می خواهید لینک را در بایو اینستای خود قرار دهید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود

آموزش کسب درآمد از اینستاگرامدر حال حاضر ممکن است به نظر برسد که تنها راه کسب درامد از اینستاگرام فروش و کار با برند های دیگر است. اما اینستاگرام می تواند موقعیت خوبی برای “فروش” محصولات باشد: کالاهای فیزیکی، خدمات یا کالاهای دیجیتال که می توانند گسترش دهنده برند شخصی شما باشد.

شما باید از قبل مقداری زمان برای این کار اختصاص دهید، اما با لیست رو به رشد ابزارهای اینستاگرام موجود برای ایجاد مخاطب، این امر آسان تر می شود. اگر می خواهید بدانید برای شروع کسب و کار وبسایت بهتر است یا اینستاگرام، مقاله ما در این مورد را مطالعه کنید.

با فروش وسایل شخصی خود دیگر لازم نیست نگران تلفیق پیام های مارک های دیگر در استراتژی تولید محتوای خود باشید. حتی بهتر از این، شما می توانید محصولات خود را با نام تجاری خود به فروش برسانید.

طرفداران می توانند با خرید از شما عشق خود را نشان دهند و از کار شما حمایت کنند – خریدی که می توانند نسبت به آن احساس خوبی داشته باشند.

چند روش برای فروش کالای شخصی وجود دارد:

  • برای چاپ و ارسال تیشرت، بالش، لیوان قهوه و و موارد دیگر می توانید از خدمات چاپ بر اساس سفارش استفاده کنید.
  • با استفاده از بیو خود می توانید علاقه مندان را به راه های تماس خود هدایت کرده و خدماتی مانند عکاسی یا مشاوره را ارائه دهید.
  • شما می توانید محصولات دیجیتالی مانند دوره ها، کتاب های الکترونیکی یا الگوهای طراحی را بفروشید.
  • می توانید از حساب اینستاگرام خود برای راه اندازی مشاغل فروش محصولات اصلی خود یا حتی یک کتاب استفاده کنید.

فروش عکس های خود به صورت آنلاین

ممکن است شخصی با گفتن جوک های 140 حرفی در توییتر مشهور شود، اما اینستاگرام یک اپلیکیشن اشتراک عکس است. و عکس ها دارایی هایی هستند که می توانند به روش های مختلفی مجوز چاپ و فروش داشته باشند.

اگر عکاسی در وهله اول شما را وارد بازی اینستاگرام می کند، می توانید عکس های خود را در بازارهایی مانند Twenty20  که ممکن است مارکت ها و ناشران به آنها مجوز بدهند ، لیست کنید.

با این حال، شما می توانید عکس های خود را به عنوان چاپ و سایر محصولات فیزیکی با استفاده از روش های مشابه توضیح داده شده در بخش آخر بفروشید. خدماتی مانند Printful و Teelaunch به شما امکان می دهند عکس های خود را روی پوسترها ، قاب های تلفن ، بالش ها و موارد دیگر قرار دهید.

داستان دانیل آرنولد را در نظر بگیرید، که طبق مصاحبه ای در فوربس ، از “خوردن سه وعده نان تست در روز” به درآمد 15000 دلار در 24 ساعت با پیشنهاد فروش چاپ عکسهای محبوب اما بحث برانگیز خود رسید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابتکار عمل را بپذیرید و به مخاطبان خود فرصت دهید عکس های خود را از شما بخرند.

آموزش اینستاگرام

سوالات متداول درباره کسب درامد از اینستاگرام

آیا می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

بله قطعا. از طریق روش های زیر می توانید در اینستاگرام درامد دریافت کنید:

  • ایجاد پست های پشتیبانی شده برای مارک هایی که می خواهند در چشم مخاطبان شما قرار بگیرند.
  • تبدیل شدن به یک شرکت وابسته و ایجاد کمیسیون برای فروش محصولات مارک های دیگر.
  • ایجاد و فروش یک محصول فیزیکی یا دیجیتالی یا ارائه خدمات پولی.
  • مجوزهای فروش عکاسی یا فیلم های شما.

آموزش کسب و کار در اینستاگرام را در بلاگ ما مطالعه کنید.

اینفلوئنسرهای اینستاگرام چقدر درامد دارند؟

تأثیرگذاران اینستاگرام معمولاً به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. میکرو اینفلوئنسرها. حساب هایی با کمتر از 10 هزار دنبال کننده. یک مطالعه اخیر نشان داد که این حساب ها برای هر پست در اینستاگرام 88 دلار بدست آورده اند.
  2. اینفلوئنسرهای طبقه متوسط. حساب هایی که بین 10000 تا 100000 فالوور دارند می توانند به طور متوسط ​​حدود 200 دلار برای هر پست درآمد کسب کنند.
  3. اینفلوئنسرهای سطح بالا. حساب هایی که بین 100000 تا یک میلیون دنبال کننده دارند انتظار دارند که برای هر پست حدود 670 دلار درآمد کسب کنند. قیمت می تواند در این رده بسیار متفاوت باشد.

اینفلوئنسرها با بیش از یک میلیون دنبال کننده نیز می توانند قیمت های متفاوتی بدست آورند. به عنوان مثال ، Loki the Wolfdog (loki)  دارای 2 میلیون دنبال کننده است و می تواند برای هر پست بین 3000 تا 6000 دلار درآمد کسب کند . شما برای اینکه بتوانید در اینستاگرام به درآمد خوبی برسید حتما آموزش اینستاگرام به صورت جامع را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را در این فضا داشته باشید .

یک فرد از اینستاگرام چقدر درامد دارد؟

بهرچه تعداد فالوورهای شما در اینستاگرام بیشتر باشدکه برای حتما باید ، می توانید درآمد بیشتری کسب کنید. همچنین نرخ ها براساس تعامل، کیفیت محتوا ، شناخت نام، جمعیت شناختی مخاطبان و مجموعه مهارت ها تعیین می شوند. استاندارد 10 دلار به ازای هر 1000 دنبال کننده است، اما بسته به قرارداد و ضامن شما می تواند متفاوت باشد.

درامدزایی از اینستاگرام و فراتر از آن

اینستاگرام که در ابتدا به عنوان یک سرگرمی شروع شد- خنداندن مردم ، اشتراک عکس های احمقانه با سگ و گربه ها، یا به اشتراک گذاشتن عکس از غذا – اکنون می تواند به منبع درآمد حاصل از دنبال کنندگان تبدیل شود.

دنیایی از فرصت ها برای ایجاد درآمد از طریق اینترنت برای سازندگان وجود دارد. اگر می خواهید جریان درآمد بیشتری به صورت آنلاین باز کنید، حتماً نکات مربوط به نحوه کسب درآمد از یوتیوب را هم بررسی کنید. دنبال کنندگان اینستاگرام شما ملزم به پیوستن به شما در کانال های دیگر هستند. فقط باید درها را برای عبور آنها باز کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *