یک پست چند لینک داخلی دارد؟

سئو

7 دقیقه زمان مطالعه

آیا میخواهید بدانید بدانید به یک پست خاص چه تعداد لینک می دهید؟ یا یک پست چند پیوند خروجی دارد؟ اگر این کار را نکنید ، باید بدانید که اگر می خواهید پستی برای شما رتبه بندی شود ، باید از مطالب مرتبط به آن پیوند دهید. و اگر پست مهمی است، باید بیشتر اوقات به آن لینک دهید. اما چگونه می توان تعداد لینک داخلی یک پست خاص را فهمید؟ با شمارنده پیوند متنی افزونه یواست می توانید به راحتی این کار را انجام دهید این قسمت از افزونه تعداد لینک های متنی داخلی را به پست های شما محاسبه می کند.

چرا لینک ها مهم هستند؟

Google لینک ها را دنبال می کند. نتیجه پیوند های زیر توسط گوگل این است که ساختار پیوند داخلی سایت شما نحوه خزیدن سایت شما توسط گوگل را تعیین می کند. پست ها و صفحاتی که بیشتر به آن ها لینک داده می شوند ، بیشتر از پست ها و صفحات که لینک های داخلی بیشتر دارند خزیده می شوند. در مورد بازدیدکنندگان نیز همین امر وجود دارد: صفحات و پست هایی که لینک های زیادی به آن ها مراجعه می کنند ، بازدید کننده بیشتری دارند. اگر لینک سازی داخلی را جدی نگیرید و فراموش کنید که به یک پست وبلاگ خاص پیوند دهید، هیچ کس (از جمله گوگل) نمی تواند آن را پیدا کند.

بنابراین یک ساختار پیوند داخلی خوش ساخت برای کاربران و سئو سایت شما بسیار مهم است. به همین دلیل در افزونه Yoast SEO برخی از ویژگی های عالی را پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند ساختار سایت خود را از ابتدا بررسی کنید ، مانند شمارنده لینک متن. این شمارنده به شما کمک می کند تا در مورد پیوند های داخلی ، در مورد صفحاتی که می توانند از توجه بیشتری استفاده کنند ، پیگیری کنید .

پیشخوان لینک داخلی Yoast SEO چه کاری انجام می دهد؟

تعداد لینک داخلی در یک پستشمارنده پیوند نوشتاری، تعداد لینک داخلی مربوط به پست های شما را شمارش می کند و از دو شمارنده مختلف تشکیل شده است. شمارنده اول  تعداد پیوند های موجود در پست شما  و شمارنده دوم تعداد پیوند های ارسال شده شما را می شمارد  . این ممکن است یک ویژگی ساده به نظر برسد ، اما در صورت استفاده صحیح بسیار مفید و عملی است. این شمارنده ها می توانند به شما در بهبود ساختار سایت کمک کنند و به کاربران و گوگل در صفحات شما کمک کنند.

پیشخوان پیوند متنی را از کجا پیدا کنیم؟

شمارنده پیوند متنی افزونه Yoast SEO را می توانید در نمای کلی پست خود پیدا کنید. در این بررسی اجمالی ، دو گلوله Yoast را مشاهده خواهید کرد که به شما می گویند چگونه این پست از نظر سئو و خوانایی امتیاز کسب می کند. در کنار این دو گلوله ، می توانید دو ستون اضافی پیدا کنید. نشان می دهد ستون اول تعداد لینک های داخلی در پست خود را – و دوم نشان می دهد تعداد لینک های داخلی به پست شما را مشاهده کنید.

بیایید نگاه دقیق تری داشته باشیم. اگر بالای یکی از پیشخوان های لینک بروید ، در مورد آن چه هر شمارنده پیوند به شما می گوید اطلاعات زیر را دریافت می کنید:

شمارنده تعداد لینک داخلی

از آن جا که بلافاصله تعداد پیوند های داخلی را به شما نشان می دهد در مورد هر یک از پست های شما ، این عملکرد بسیار عملی است. اگر می خواهید ساختار سایت  و سئو سایت خود را بهبود ببخشید ، شمارنده پیوند متنی به شما در انجام این کار کمک می کند.

با دانستن تعداد لینک داخلی چه کاری می توان انجام داد؟

با افزودن پیوند هایی از پست خود ، ساختار سایت را بهبود ببخشید

شمارنده در ستون اول تعداد پیوند های متنی از این پست به سایر پست ها و صفحات سایت شما را محاسبه می کند. شما می خواهید پست شما به سایر پست ها و صفحات با محتوای مشابه پیوند داشته باشد ، زیرا به خوانندگان شما کمک می کند بفهمند چه پست یا صفحه دیگری برای خواندن آن ها جالب است. اگر به مطالب مشابه پیوند دهید ، زمانی که مردم در وب سایت شما می گذرانند افزایش می یابد.

برای یافتن پست های خود و پیوند دادن به سایر پست ها ، می توانید با کلیک بر روی نماد ، تعداد پست ها را سفارش سازی کنید. پست هایی که کمترین پیوند را دارند در بالای لیست شما ظاهر می شوند. به سادگی روی پستی که می خواهید روی آن کار کنید کلیک کنید و پیوند  های مربوطه را برای کار در ساختار سایت خود شروع کنید. افزودن لینک های مناسب با ابزار پیوند داخلی یواست فوق العاده آسان است . این ابزار بر اساس محتوای مشابه در سایت شما پیشنهاد می کند به کدام پست پیوند دهید. شما می توانید پیشنهادات را اضافه کنید ، پست خود را ذخیره کنید و آماده رفتن به پست بعدی وبلاگ در لیست خود هستید.

این مقاله را حتما بخوانید
11 نکته برای بهینه سازی پست های بلاگ برای سئو

لینک سازی داخلی

گام بعدی این است که از پست هایی که به اندازه کافی به آن ها پیوند داده نشده است بازدید کننید. اگر می خواهید بررسی کنید کدام مقاله پیوند زیادی دریافت نمی کند ، می توانید با کلیک روی نماد بالای ستون شمارنده پیوند دوم ، مقالات را مرتب کنید. وقت خود را صرف مرور تعداد لینک داخلی از طریق این لیست کنید. اکنون ، ممکن است احساس کنید این قسمت می تواند کمی بیشتر از یک معما باشد ، اما نگران نباشید. ابزار پیوند داخلی همچنین می تواند به شما کمک کند صفحاتی را پیدا کنید که می توانند به مقاله ای که در حال ویرایش آن هستید پیوند دهند.

ابزار پیوند داخلی در این افزونه به شما نشان می دهد که چه پست هایی مربوط به آن پست شما در حال ویرایش هستید. همان طور که در بالا بحث کردیم ، این می تواند به شما کمک کند پیوند های داخلی را به یک پست اضافه کنید ، اما همچنین می تواند ایده هایی را برای ارسال ها به شما ارسال کند تا به پست فعلی خود لینک دهید. به سادگی مقاله ای را که پیوند کافی ندارد باز کنید ، ابزار پیوند داخلی را بررسی کنید. ببینید چه صفحات یا پست هایی را پیشنهاد می کند تا بتوانید از مقاله های موجود به مقاله فعلی خود پیوند دهید. به این ترتیب، استراتژی پیوند شما به زمان زیادی احتیاج ندارد و به خوبی می تواند باعث افزایش کمی در رتبه بندی شما شود.

مقالات یتیم خود را پیدا کنید

برخی از مقاله ها هیچ پیوندی از سایر پست ها دریافت نمی کنند. اغلب از آن ها به عنوان صفحات یتیم یاد می کنیم. یافتن این صفحات ، هم توسط گوگل و هم توسط کاربر دشوار است. با کمک شمارنده پیوند متنی، تشخیص این مقالات آسان است. فقط روی پیوند “مقالات یتیم” در بالای نمای کلی پست خود کلیک کنید.

قبل از شروع افزودن پیوند از سایر پست ها به مقاله های یتیم خود ، این سوال را از خود بپرسید: آیا این پستی است که همچنان برای شما مفید است؟ در غیر این صورت ، بهتر است آن را حذف کرده و به صفحه مربوطه دیگری ریدایرکت کنید . اگر فکر می کنید هنوز یک صفحه معتبر در سایت شما است ، بفهمید کدام پست های دیگر می توانند به آن پیوند دهند. و حتماً این کار را انجام دهید. این کار را می توانید با پیروی از همان روش ذکر شده در بالا و سایر مقالاتی که سایر موارد مرتبط با آن را ندارند ، انجام دهید.

مقالات اصلی و بنیادی خود را بهبود ببخشید

مقاله کرنراستونیک روش عالی برای استفاده از شمارنده تعداد لینک داخلی استفاده از آن برای مقالات اصلی و بنیادی است . این ها مهم ترین مقالات شما هستند و می خواهید این موارد را به کاربر و Google خود نشان دهید. شما باید پست های دیگر خود را به این پست های خاص مرتبط پیوند دهید.

برای بررسی اینکه آیا به اندازه کافی با این سنگ های اصلی پیوند برقرار می کنید ، باید مقالات کرنر استون خود را در نمای کلی پست خود انتخاب کنید. می توانید مشخص کنید که کدام پست ها سنگ بنای شما هستند در جعبه متا Yoast SEO (درست در زیر تجزیه و تحلیل SEO). اگر یکی از سنگ بناهای شما بیش از چند پیوند نداشته باشد، باید کاری انجام دهید! ابزار پیوند داخلی به شما کمک می کند تا بفهمید کدام مقاله را شروع کنید به پیوند دادن.

به چند لینک (داخلی) نیاز دارید؟

به چند تعداد لینک داخلی نیاز دارید؟ آیا می توانید پیوند های زیادی داشته باشید: وقتی محتوای مورد علاقه خواننده مورد علاقه شماست ، پیوند اضافه کنید آیا پست های وبلاگی در موضوعات مرتبط دارید؟ آن ها را در متن خود پیوند دهید. آیا محصولات مرتبط می فروشید؟ به آن ها نیز پیوند دهید. آیا شما یک مقاله کاملاً خوب ، کامل و جامع در مورد موضوع دارید؟ مطمئنا باید به آن ها نیز پیوند دهید!

شروع به شمردن پیوند های خود کنید!

شمارنده پیوند متنی ابزاری مفید برای بهبود فعالانه ساختار سایت شما است. این به شما نشان می دهد که کدام پست ها نیاز به پیوند از محتوای دیگر در سایت شما دارند. اگر این شمارنده پیوند متنی را با ابزار پیوند داخلی yoast seo ترکیب کنید ، می توانید به راحتی به پست های مرتبط پیوند دهید و ساختار سایت خود را به سطح بالاتری برسانید. این باعث می شود بلافاصله زمانی که مردم در صفحه شما می گذرانند افزایش یابد و در نهایت منجر به رتبه بندی بالاتر در  گوگل شود.

امیدواریم شما با مطالعه این مقاله با پیوند های داخلی آشنا شده باشید و بتوانید تشخیص دهید که یک مقاله شما چه تعداد لینک داخلی دارد و با استفاده از این تعداد آمار بازدید سایت خود افزایش دهید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%
9

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه