محتوای بنیادی یا کرنر استون (Cornerstone) چیست؟

سئو

15 دقیقه زمان مطالعه

جلسات سازمانی با موضوعات مختلف و دستور جلسه ای مشخص برای تدوین تصمیمات و برنامه ریزی های مدون برگزار می شوند. رییس جلسه وظیفه مدیریت گفتگوها را بر عهده دارد و کارشناسان حاضر بسته به حوزه کاری و مسوولیت های شان به بیان گزارش می پردازند. وقتی افراد شروع به صحبت کردن می کنند، فن بیان، کلمات و اطلاعاتی که در اختیار دارند همگی دست به دست هم می دهند تا ماهیت جلسه شکل گرفته و نتیجه ای مشخص شکل بگیرد.

در اینجا، رییس جلسه به بیان کلیات و افراد به ارایه جزئیات بصورت تخصصی مشغول بوده و وسیله ارتباطی میان شان، مکالمه است. هرچقدر بهتر و دقیق تر صحبت ها شکل میگیرد، درک مسایل و مشکلات نیز راحت تر خواهد بود. بیایید به سراغ سایت مان برویم و ببینیم از چه آیتم هایی می توان به جای یک میزگرد حضوری استفاده کرد. اگر بخواهم یک راهنمایی برای شما داشته باشم، قدرت تکلم و تسلط بر گفتگو دقیقا همان محتوا و نگارش محتوا به شمار می رود. پس چه کسی نقش اصلی و چه افرادی نقش تخصص را در سایت بر عهده دارند؟ در این مقاله می خواهیم با شما در خصوص سیستم محتوای بنیادی یا   cornerstone  صحبت کنیم و ببینیم چطور می توان ساختار مطالب مان را به یک جلسه مهم سازمانی برده و خروجی موثر و نتیجه بخش داشته باشیم.

کرنر استون یا سیستم محتوای بنیادی، روشی برای طراحی و پیاده سازی مقالات در سایت می باشد که از یک قاعده ساده اما مهم پیروی می کند. بهترین و مهمترین مطالب سایت شما، یعنی صفحات یا پست هایی که می خواهید در موتورهای جستجو بالاترین رتبه را داشته باشند. در اینجا یک مقاله به طور کلی هرچه را که درباره یک موضوع خاص وجود دارد پوشش می دهد.

تمرکز محتوای cornerstone بر روی ارایه بهترین و کامل ترین اطلاعات در خصوص یک موضوع خاص است که باید تجارت شما را منعکس و با هدف شما هم راستا باشد. یک مطلب کرنر استون باید به خوبی نوشته شده و ضمن بروز رسانی و بهینه سازی با هدف کسب رتبه برای کلمات کلیدی رقابتی، قادر به پوشش چندین مطلب تخصصی تر به صورت زیر مجموعه باشد.

در این مقاله هر آنچه را که باید درباره محتوای بنیادی یا کرنر استون بدانید توضیح می‌دهیم. ابتدا توضیح خواهیم داد که محتوای بنیادی چیست و چرا برای سئو مهم است و سپس به شما می‌گوییم چگونه محتوای کرنر استون را بنویسید و چگونه از سایر مقاله های خود به محتوای بنیادی خود لینک دهید.

محتوای بنیادی نقش مهمی در هر استراتژی سئو بازی می کند. رتبه بندی برای کلمه های کلیدی محبوب می تواند دشوار باشد، اما استفاده از محتوای بنیادی می تواند به شما در مقابله با این شرایط جستجوی رقابتی کمک کند.

در این مقاله با ما همراه باشید.

محتوای بنیادی چیست؟

محتوای بنیادی (cornerstone)، هسته وب سایت شما است که شامل بهترین و مهمترین مقاله های سایت شما، یعنی صفحات یا پست هایی می‌باشد که می خواهید در موتورهای جستجو بالاترین رتبه را داشته باشند. مقالات کرنراستون معمولاً مقالات آموزنده ی نسبتاً طولانی هستند که پست های مختلف وبلاگ را با هم ترکیب می کنند و در یک مقاله به طور کلی هرچه را که درباره یک موضوع خاص مهم است، پوشش می دهند.

تمرکز محتوای cornerstone به جای فروش محصولات، روی ارائه بهترین و کامل ترین اطلاعات حول یک موضوع خاص است. با این وجود، محتوای بنیادی همچنان باید تجارت شما را هم منعکس کند و با هدف شما هم راستا باشد.

محتوای بنیاد یا کرنر استون می تواند یک پست وبلاگ یا یک صفحه باشد. هر کدام که باشد، باید اطمینان حاصل کنید که به خوبی نوشته شده باشد، مرتبا آن ها را به روز کنید و با هدف کسب رتبه برای کلمات کلیدی رقابتی خود، آن ها را بهینه سازی کنید.

چرا مقالات محتوای بنیادی برای سئو مهم هستند؟

محتوای بنیادی نقش مهمی در هر استراتژی سئو بازی می کند. رتبه بندی برای کلمه های کلیدی محبوب می تواند دشوار باشد، اما استفاده از محتوای بنیادی می تواند به شما در مقابله با این شرایط جستجوی رقابتی کمک کند. اگر مقالات زیادی در مورد یک موضوع مشابه می نویسید، باید به گوگل بگویید که مهمترین مقاله شما کدام یک از آن ها است. اگر این کار را نکنید، شانس خود را برای کسب رتبه در نتایج جستجو از دست می دهید. استفاده از یک ساختار صحیح برای لینک های داخلی بین پست هایتان، به گوگل می گوید که کدام مقاله مهمترین است.

نقش محتوای بنیادی در پیشبرد اهداف سئو

رتبه بندی برای کلمات کلیدی که مد نظر دارید همواره دشوار است، اما محتوای بنیادی می تواند نقش بسیاری کارآمدی در فضای جستجوی رقابتی ایفا کند. اگر مطالب زیادی در خصوص یک موضوع مشابه می نویسید، باید به گوگل نشان دهید مهم ترین مقاله شما در یک دسته مشخص کدام یک است. وقتی صحبت از سئو می شود، لینک سازی نقش سرنوشت سازی در مشخص کردن نقشه وبلاگ یا ساختار مطالب تان ایفا می کند. به همین ترتیب با پیوند هایی که به درستی هدف گذاری شده و انکر های شفاف، قادر خواهید بود به بهترین شکل ممکن کاربران و کراولر های حاضر در سایت را راهنمایی کنید.

محتوای بنیادی خوب برای کاربر و موتور جستجو

شناخت مشتری و درک شخصیت او جنبه ای حیاتی در بازاریابی دارد. اگر می دانید چه افرادی هدف شما هستند، ایده های بهتری در مورد آنچه باید بنویسید خواهید داشت. باید مطمئن شوید که محتوای بنیادی شما به خواسته مخاطبین تان مرتبط است، به این ترتیب بهترین راه برای انجام این کار برقراری ارتباط با کاربران است. با مشتریان تان صحبت و نظرسنجی انجام دهید تا بتوانید داده ها را به درستی تجزیه و تحلیل کنید.

باید دریابید که کاربران مدنظرتان در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند. شما معمولا به دنبال موضوعی هستید که بیشتر جستجو می شود، اما نتایج زیادی به همراه ندارد. هنگامی که قصد دارید در نتایج جستجو رتبه بندی شوید، محتوایی که منتشر می کنید باید بهتر از آنچه وجود دارد باشد.

از خود بپرسید، افراد چه سوالاتی می پرسند و چرا قبلا به آنها پاسخ داده نشده است؟ مشکلی را شناسایی کنید که می توانید به بهترین نحو آن را حل کنید. بخشی از تحقیقات شما این است که بفهمید افراد هنگام جستجو در گوگل از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند. باید مناسب ترین واژه ها و عبارات را برای محتوای خود انتخاب و مطمئن شوید که فقط شما می توانید پاسخ نهایی را ارایه دهید.

محتوای کرنر استون

ساختار لینک برای محتوای بنیادی

مقالات کرنر استون (cornerstone) باید در وب سایت شما جایگاه برجسته ای داشته باشند. در حالت ایده آل، بازدید کننده باید بتواند مستقیماً از صفحه اصلی سایت شما روی مقالات بنیادی شما کلیک کند. همچنین، تمام پست های دیگر با موضوع مشابه، باید به مقاله اصلی لینک داده شوند و اینگونه اهمیت آن مقاله، از ساختار لینک ها مشخص می شود. با توسعه سایت، تعداد زیادی پست بلاگ خواهید نوشت که از زوایای مختلف به یک موضوع خواهید پرداخت که هر کدام از آنها به مقاله اصلی لینک داده می شوند. این ساختار پیوند داخلی شانس رتبه بندی مقالات محتوای بنیادی شما در نتایج جستجوهای گوگل را افزایش می دهد.

مثال زیر در درک این اصل به شما کمک کند:

تصور کنید که به نقشه یک کشور نگاه می‌کنید. شهرهای کوچک و بزرگ همه به نوعی به هم وصل هستند. اما نسبت به شهرهای کوچک جاده های بیشتری به شهرهای بزرگ وارد می‌شوند. این شهرها محتوای بنیادی شما هستند و بیشترین لینک را دریافت می کنند. در مقابل، شهرهای کوچک پست های شما در مورد موضوعات خاص تر هستند که جاده ها (لینک ها)یی منتهی به آنها وجود دارد، اما به تعداد لینک های شهرهای بزرگ نیست.

یک مثال بارز تر:

ما پست های مختلف زیادی درباره  آموزش سئو می نویسیم که هرکدام به جنبه ای متفاوت از سئو می پردازند. مقاله کرنر استون این مبحث، “صفر تا صد آموزش سئو سایت برای مبتدی‌ها” است و هر زمان که ما یک پست جدید در زمینه آموزش سئو بنویسیم، پیوندی را برای آن مقاله اضافه می کنیم. با انجام این کار، برای گوگل روشن خواهیم کرد که مقاله صفر تا صد آموزش سئو مهمترین مقاله در مورد آموزش سئو در وب سایت ما است، در نتیجه شانس آن برای رتبه بندی بیشتر می شود.

محتوای بنیادی وب سایت من کدام مقاله است؟

محتوای بنیادی (cornerstone) خود را با دقت انتخاب کنید. به چهار یا پنج صفحه ای که دوست دارید کسی که از وب سایت شما بازدید می‌کند بخواند، فکر کنید. این مقالات باید محتوای بنیادی سایت شما باشند. کدام مقاله برای شما مهم تر است؟ کامل ترین و معتبرترین مقاله ها کدام ها هستند؟ آیا این مقاله ها کلمات کلیدی را که می خواهید برای آن ها رتبه بگیرید ، هدف قرار می دهند؟

مفهوم محتوای بنیادی یا کرنر استون آنقدر مهم است که افزونه یواست سئو، شامل گزینه ای برای نشان دادن اینکه آیا یک مقاله محتوای بنیادی است یا خیر، می باشد. اگر مقاله ای را به عنوان cornerstone علامت گذاری کنید ، یواست سئو به شما کمک می کند تا مقاله ای با ساختار لینک داخلی قوی بسازید.

بنیاد محتوا در افزونه یواست سئو

 

علامت گذاری مقاله ها به عنوان مقاله ی محتوای بنیادی به این معنی است که می توانید لیستی از آنها را در نمای کلی پست خود ایجاد کنید، بنابراین می توانید به راحتی روی بهبود آنها کار کنید. و از همه مهم تر، ابزار پیشنهاد لینک در نسخه پریمیوم یواست سئو، به مقالاتی که آن ها را به عنوان محتوای بنیادی علامت گذاری می کنید، اولویت می بخشد ، بنابراین اگر در مورد موضوع های مرتبط بنویسید، هرگز فراموش نخواهید کرد که به بهترین مقاله خود در آن موضوع (کرنر استون)، لینک دهید.

اگر وب سایت بزرگی داشته باشید،  محتوای بنیادی بیشتری نسبت به یک سایت کوچک خواهید داشت. در یک سایت بزرگ احتمالا در مورد موضوع های زیادی خواهید نوشت، بنابراین حتماً یک مقاله اصلی برای هر دسته انتخاب کنید.

مقالات کرنر استون را برجسته کنید

می خواهم مطالبی که می نویسم در نتایج جستجو بهترین رتبه را داشته باشند. آیا این چیزی است که به آن فکر می کنید؟ خوب اشتباه می کنید زیرا در زمینه ای که فعال هستید، می نویسید یا می فروشید، رقبای بسیار زیاد و سایت های بی شماری وجود دارند که مانند شما فکر می کنند. در یک میدان نبرد نمی توان با سیاه لشگر پیروز شد، اما با استفاده از نیروهای حرفه ای تر که یکدگیر را کامل می کنند، فتح قله دور از تصور نخواهد بود. یک تیم بصورت فردی نمی تواند دورنمایی را متصور باشد، اما یک گروه که نماینده شان را پشتیبانی می کنند، قادر هستند با تکیه بر تجمیع ارزش های جمعی به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند.

در سیستم کرنر استون نیز با همین شیوه پیش می رویم تا به یک درک خوب دست پیدا کنیم. یک مقاله خوب و غنی هرچند به ارزش های درون اش وابسته است، اما با مطالب مرتبط که از تنوع و تخصص انحصاری برخوردار هستند، تغذیه می شود. می خواهید مقاله “A” را به صدر نتایج بیاورید؟ باید آن را به عنوان کامل ترین مطلب از دسته خود در نظر گرفته و برای تقویت ارزش های ورودی، نوشته های دیگر را به آن لینک سازی کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
سئو موبایل چیست؟ چگونه سایت را برای نسخه موبایل بهینه سازی کنیم؟

در حالت عادی، کاربران باید بتوانند از صفحه اصلی سایت شما روی مقالات بنیادی شما کلیک کنند. همچنین، تمام پست های دیگر با موضوع مشابه، باید به مقاله اصلی پیوند داده شوند، زیرا همانطور که گفتیم به این شکل اهمیت مطلب فوق از شکل لینک دهی مشخص می شود. از آنجاییکه وب سایت شما در حال توسعه است، مطالبی که منتشر می شوند نیز باید به درستی مسیر خود را به مقاله بنیادی برسانند.

استراتژی محتوای بنیادی – cornerstone content strategy

برای تولید محتوای کرنر استون در عین طولانی بودن بتواند آموزنده و جذاب باشد، راه سختی را پیش رو دارید اما با یک برنامه ریزی خوب می توان باقی کار را به هنر نویسنده واگذار کرد. اصولی اولیه محتوای بنیادی با تحقیق کلمات کلیدی، آن هم در سطح گسترده شروع می شود و باید شامل کلیدواژه های متنوعی باشد. در نظر داشته باشید، یک مقاله جامع باید بتواند سایر مطالب مرتبط را نیز در خود پاسخ دهد.

بهینه سازی محتوای بنیادی با یواست سئو

یواست سئو ابزارهای بسیار خوبی را برای بهینه سازی محتوای بنیادی ارائه می دهد، از جمله شمارنده لینک های متن، تجزیه و تحلیل محتوای بنیادی و  در نسخه پریمیوم، پیشنهاد لینک های داخلی که در آن لینک مقالات محتوای بنیادی نسبت به سایر مقاله ها اولویت دارند.

شمارنده لینک های متن

با Yoast SEO می توانید مقالات محتوای بنیادی خود را در نمای کلی فیلتر کنید تا ببینید چند لینک داخلی در یک پست به آن اشاره کرده و چند پست به آن لینک داده اند. شمارنده پیوند متن بسیار مفید است زیرا می توانید در یک نگاه ببینید که آیا تعداد لینک هایی که از مقاله های مرتبط، به کرنر استون شما داده میشود کافی است یا نه:

محتوای بنیادی

تحلیل محتوای بنیادی

اگر می خواهید مقالات محتوای بنیادی خود را به خوبی جلوه دهید، به تجزیه و تحلیل آن نیاز دارید. محتوای مشخص شده به عنوان محتوای بنیادی در تحلیل محتوای کرنر استون، بیشتر در زمینه سئو و خوانایی مورد داوری قرار می گیرد. مقاله محتوای بنیادی معمولا مقاله ای طولانی است پس باید محتوای جذابی داشته باشد و توجه خواننده را جلب کند.

پیشنهادات لینک داخلی

نسخه پریمیوم یواست سئو یک ویژگی به نام لینک داخلی دارد. این ابزار، آن چه را می نویسید تجزیه و تحلیل می کند و از برجسته ترین کلمات متن استفاده می کند تا مشخص کند کدام مقاله ها مرتبط هستند و  باید به آن ها لینک دهید. مقالات محتوای بنیادی (cornerstone) در محاسبه پیشنهادات لینک داخلی، به طور متفاوتی سنجیده می شوند زیرا اهمیت و ارزش بیشتری دارند. برای برجسته تر کردن این مقالات، مقاله های محتوای بنیادی در صدر لیست پیشنهادات لینک داخلی قرار می گیرند. این امر لینک دادن به مقالات مهم را برای شما آسان تر می کند.

لینک دهی داخلی در یواست برای کورنر استون

5 مرحله برای تدوین رویکرد محتوای بنیادی

در حالت ایده آل، شما باید تحقیقات گسترده ای برای کلمات کلیدی انجام دهید که به شما کمک کند تا مقالات کرنر استون بسیار جذاب، طولانی و آموزنده ای بنویسید. اما اگر وقت زیادی نداشته باشید باید چه کنید؟ و یا اگر تا کنون تعداد زیادی مقاله نوشته باشید چه می کنید؟ برای ساخت محتوای بنیادی یا کرنر استون، این پنج مرحله را دنبال کنید.

مرحله 1: در مورد کلمات کلیدی خود فکر کنید

شما باید در مورد کلمات کلیدی اساسی که می خواهید برای آنها رتبه بگیرید، تصمیم گیری کنید. مقالات محتوای بنیادی شما باید برای رقابتی ترین کلمات کلیدی شما بهینه شده باشند، بنابراین حتماً تحقیقاتی در مورد کلید واژه ها انجام دهید.

مقالاتی که نقش محتوای بنیادی را بر عهده دارند، باید بهترین شیوه ها را برای بررسی و تحقیق در خصوص انتخاب کلمات کلیدی مناسب دنبال کنند تا برای یک رقابت جانانه آمادگی کافی داشته باشند. در نظر داشته باشید این باید بهترین و غنی ترین مقاله از نوع خود باشید، به این ترتیب باید از ابزارهای مناسب برای تحقیقات کلمه کلیدی بهره ببرید.

مرحله 2: بهترین مقاله را انتخاب کنید

مقاله هایی را که برای مهم ترین کلید واژه هایتان بهینه شده اند بررسی کنید. به نظر شما کدام یک از آن ها بهترین مقاله است؟ همان را به عنوان مقاله کرنر استون انتخاب کنید.

اگر در یک سایت مطالب زیادی برای ارزیابی وجود دارد، مطمئن شوید که کرنر استون باید شاخص ترین و کامل ترین محتوا باشد و سایر مقالات نیز به آن لینک دهی می شوند. گاهی لازم است یک مطلب بنیادی را با ضعف هایی که دارد در نظر بگیریم و سپس به توسعه و گسترش آن بپردازیم. پس همیشه همه چیز آماده نیست و نیاز است تا ساختار مطالب نیز ویرایش شوند.

مرحله 3: آن را بازنویسی کنید

مقاله محتوای بنیادی خود را بازنویسی کنید. آن را برای سئو بهینه کنید و ادبیاتش را جذاب تر کنید. از آنجا که مقالات کرنر استون معمولا طولانی هستند، به خوانایی آن توجه بیشتری داشته باشید. مطمئن شوید که از عناوین و هدینگ های زیادی استفاده کنید. استفاده از یک فهرست محتوا در ابتدای مقاله محتوای بنیادی طولانی نیز ایده خوبی است. مقاله خود را گسترش داده و فراموش نکنید که آن مقاله را به طور مرتب بازنویسی و بروز کنید.

وقتی یک مقاله بنیادی را گزینش کردید، باید آن را بهینه سازی کنید. محتوای کرنر استون طولانی است پس عنصر جذابیت از هر چیز دیگری مهم تر است و باید مد نظر قرار گیرد. سئوی محتوا شامل سرفصل های زیادی است و در یک مقاله بزرگ نیز نقش حیاتی بازی می کند. توجه به خوانایی مطلب به نحوی که باعث خستگی خواننده نباشد توجه بیشتری داشته باشید. مطمئن شوید که از عناوین داخلی مناسب استفاده و فهرست محتوا را نیز فراموش نکنید.

در یک مقاله خوب و ارزشمند باید از تصاویر مرتبط با پاراگراف و موضوع کلی بهره گرفته شود. عنصار مالتی مدیا مانند کلیپ و یا صوت، هم به گوگل برای اعتماد بیشتر کمک می کند و هم مخاطب را پای صفحه نگه می دارد.

مرحله 4: سایر پست های خود را بهینه کنید

سایر پست های وبلاگ شما که درباره موضوعات مشابه مقاله محتوای بنیادی هستند نیز باید بهینه شوند.

صرفا با بروز کردن و تغییر نگارش مقاله کرنر استون نمی توان امیدوار بود که صدر نتایج گوگل را به تصرف خود در می آورد. وقتی سخن از بهینه سازی به میان می آید، یعنی همه چیز به همه وابسته و متصل هستند، پس سایر مطالب سایت نیز باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. فراموش نکنید که لینک سازی به معنی انتقال ارزش ها است، پس برای تقویت مقاله بنیادی نیاز است تا اعتبار سالم در جریان باشد.

مرحله 5: لینک دادن از مقاله های دیگر به مقاله اصلی

شما باید به گوگل بگویید که مقاله جدید محتوای بنیادی شما مهمترین مقاله در مورد یک موضوع در سایت شما است. فراموش نکنید که از همه مقاله های دیگر با موضوع مشابه، به مقاله کرنر استون خود لینک دهید.

اینکه لینک بیلدینگ در یک سایت از چه جایگاهی برخوردار است بر هیچکس پوشیده نیست، اما یک لینک سازی موفق صرفا با اتصال پیوند ها به کلمات و واژه به دست نمی آید. کراولر ها برای شناخت بهتر ساختار سیستم کرنر استون باید بتوانند لینک ها را به درستی دنبال و مقاله بنیادی را پیدا کنند. با عنوان و شرح صفحه مناسبی که بیانگر موضوع مطلب شما است، ماهیت نوشته را تعریف می کنید. یک عنوان کلی و یا جزئی تر برای شروع ایجاد ساختار صحیح لینک سازی در صفحات می تواند خوب باشد، اما هدف ما نمایش محتوای بنیادی در نتایج است، نه سایر مطالب. این نکته به این معنی است که رقابت در داخل سایت می تواند راهیابی به صدر نتایج را سخت تر کند.

محتوای کرنر استون را معرفی و تبلیغ کنید

تاکتیک های تبلیغاتی کمک می کنند تا حد امکان به مخاطبین در سطح گسترده ای دست پیدا کنید. از ایمیل برای اطلاع رسانی به افراد در مورد محتوای بنیادی جدید استفاده کنید. مخاطبین تان به یک انگیزه خوب برای تشویق به بازدید از مطالب شما نیاز دارند. به یاد داشته باشید که شیوه های منحصر بفرد و غیر تکراری مورد توجه هستند و باعث می شوند تا افراد بیشتری به محتوای شما دسترسی پیدا کنند.

موفقیتهای سریع!

در واقعیت، شاید وقت لازم برای ایجاد چنین ساختار پیچیده ای را نداشته باشید. نوشتن مقاله در مورد یک موضوع خاص اغلب منجر به الهام گرفتن برای نوشتن مقاله ای در مورد یک موضوع مشابه می شود. پس باید سعی کنید این مقاله دوم را برای یک کلید واژه کمی متفاوت تر  بهینه سازی کنید و سپس این مقاله ها را به صورت داخلی به یکدیگر لینک دهید.

هر بار که می خواهید یک پست بنویسید، باید درمورد پست های مشابهی که نوشتید فکر کنید و به این موارد لینک دهید. آیا یک مقاله مهم در مورد این موضوع دارید؟ اگر از نسخه پریمیوم یواست سئو استفاده می کنید ، به ابزار لینک داخلی توجه کنید تا ببینید چه پیشنهاداتی ارائه میدهد.

همچنین ، مطمئن شوید که ساختار لینک را به درستی تنظیم کرده اید. این امر زمان زیادی از شما نمی گیرد و می تواند به شما در رتبه بندی مهم ترین مقاله تان کمک کند. به تمام پست های موضوعی که قبلاً درباره آنها نوشتید ، نگاهی بیندازید و از همه پست ها با آن موضوع، لینک هایی به مهم ترین مقاله خود اضافه کنید. می توانید از شمارنده لینک متن یواست استفاده کنید تا به طور مرتب بررسی کنید که آیا لینک های داخلی کافی به مقالات مهم شما وجود دارد یا خیر.

موتورهای جستجو وب سایت هایی را دوست دارند که محتوای آنها تازه و مرتبط باشد. بروزرسانی‌های منظم به گوگل برای رتبه بندی اطمینان می دهند. مطالب بنیادی باید به طور مکرر آپدیت شود تا داده های آن دقیق و قابل اتکا باشد. طرح‌ بندی‌ ها نیز می‌توانند پس از مدتی قدیمی به نظر برسند، بنابراین ارزش آن را دارد که هر از گاهی ظاهر صفحات را نیز تغییر دهید. به یاد داشته باشید، محتوای بنیادی – cornerstone مهم ترین مطلب و نماینده سایت شما در نتایج جستجو است.

اولین هدف محتوای کرنر استون این است که برای بازدیدکنندگان وب سایت مفید و مرتبط باشد. صرف نظر از اینکه مخاطبین تان چگونه وارد می شوند، محتوا باید چنان قانع کننده و جامع باشد که مردم مایل باشند با هیجان مطالعه کنند و در سایت های شان نیز به خواست خود به آن لینک بدهند. اگر روی این دو هدف به صورت استراتژیک تمرکز کنید، شانس بسیار خوبی برای رتبه بندی نزد موتور جستجو خواهید داشت.

یک مقاله کرنر استون باید بخوبی نوشته شده و مطمئن شود که خواننده را علاقه مند کرده و باعث شود آنها بخواهند درباره شما بیشتر بدانند. محتوا باید معتبر به نظر برسد زیرا همه چیز به برندینگ شما ارتباط پیدا می کند و سایت هایی که برای کرنر استون های شان بک لینک های طبیعی و تخصصی دارند، اعتماد را به مخاطب و موتور جستجو هدیه می دهند.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%
9

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه