Retry
استراتژی سئو

در این مقاله، ما شما را راهنمایی خواهیم کرد تا بدانید چگونه می توانید استراتژی سئو خود را با بهترین روش های فعلی مطابقت دهید تا بتوانید رتبه بندی خود را بهبود بخشید و حفظ کنید.

رتبه بندی وب سایت شما در گوگل ارتباط مستقیمی با محتوای وب سایت شما و عبارت های جست و جو شده توسط کاربران در موتور های جست و جو دارد. اگر وب سایت یا محتوای شما فاقد هر یک از این موارد باشد، به سادگی قابل بهینه سازی نیست.

این بدان معنا است که از کانال های ارگانیک شما کم می شود، در نتیجه باعث می شود بازدید سایت شما، هدایت به سایت شما و تعداد مشتریان شما کمتر شود.

استراتژی های سئو برای رتبه بندی بهتر در گوگل

  • موضوع های دسته بندی شده
  • مطالب ویژه
  • صفحات ستونی
  1. موضوع های دسته بندی شده

اگر تاکنون موضوع های دسته بندی شده را نشنیده اید، نگران نباشید. اگر می خواهید در گوگل رتبه بالاتری کسب کنید، قطعاً یادگیری درباره آن ها را باید در اولویت کارهای خود قرار دهید.

موضوع های دسته بندی شده بخش هایی از یک موضوع اصلی هستند که دارای یک موضوع مرتبط به هم هستند. رمز موفقیت در موضوع های دسته بندی شده، فکر کردن در مورد موضوعی کلی یا سوالاتی است که مخاطب هدف شما احتمالاً به دنبال آن خواهد بود و با تجزیه موضوع اصلی به خوشه های کوچک تر مخاطب خود را راهنمایی کنید.

این بخش ها باید به یکدیگر متصل شوند و به تغییرات کلمات کلیدی حساس هستند. جنبه های مختلف یک موضوع گسترده تر را باید بررسی کنید و به مطالبی که ممکن است کاربران شما به دنبال آن ها باشد توجه بیشتری کنید.

نحوه ایجاد یک استراتژی سئو برای رتبه بندی بالاتر در گوگل

در داخل هر دسته، شما باید محتوای موجود را که اطلاعات کلیدی یا پاسخ به سوالات اصلی در مورد موضوع را فراهم می کند، توسعه دهید یا توضیح کامل را در آن قرار دهید.

به عنوان مثال، در اینجا یک دسته بندی موضوعی وجود دارد که یک شرکت که دارای منابع انسانی زیادی است، ممکن است روی آن تمرکز کند.

دسته بندی موضوع:

حفظ کارمندان

زیر مجموعه های دسته بندی:

  • چگونه می توان رضایت کارکنان را بهبود بخشید؟
  • وبینارهای سلامت کارمندان
  • تعهد شغلی
  • فرهنگ شرکت
  • رضایت کارمندان
  • فرسودگی کارکنان

هر یک از زیر مجموعه ها به موضوع اصلی متصل است و همه مواردی است که ممکن است کسی جستجو کند اگر بخواهد اطلاعات بیشتری در مورد حفظ کارمندان کسب کند.

استراتژی سئو

  1. مطالب ویژه

مطلب های ویژه نتایجی هستند که در بالای نتایج جستجو مشاهده می شوند. آن ها اطلاعات سریعی را در اختیار شما قرار می دهند و برای پاسخ به سوالات گفتاری مانند استفاده می شوند.

روش هایی زیادی وجود دارد که می توانید محتوا را برای افزایش احتمال نمایش آن به عنوان قطعه ویژه، ارائه دهید. در اینجا چند نکته وجود دارد:

سوال اصلی خود را به صورت H2 قالب بندی کنید.

مستقیماً در زیر این عنوان، به طور خلاصه به سوال های آن پاسخ دهید، یا به صورت لیست مورد دار موارد مورد نظر خود را لیست کنید.

بنابراین، یک قطعه ویژه برای محتوای مربوط به سلامت  کارمندان ممکن است عنوانی مانند “راه هایی برای بهبود حفظ کارکنان”  داشته باشد. که به دنبال آن یک لیست مهم از نکات مهم اورده شده است. سپس می توانید جزئیات بیشتری را در مورد هر مورد از لیست پس از لیست اصلی خود ارائه دهید.

  1. صفحات ستونی

صفحات ستونی صفحاتی در وب سایت های جامع هستند که در چند مرحله ای و در چند سطحی مطالب اصلی را برای مخاطبان به نمایش در می آورند. آن ها اطلاعات عمومی و تخصصی را ارائه می دهند. و بیشتر به درد قسمت های پشتیبانی و فروش می خورند.

در این قسمت از مقاله استراتژی سئو مثالی از عنوان های عناوین صفحه ستونی سلامت کارمندان شرکت های منابع انسانی به صورت زیر آورده شده است:

  • سلامت کارمندان چیست؟
  • چه چیزی بر سلامت کارمندان تأثیر می گذارد؟
  • روش های مختلف برای بهبود سلامت کارکنان
  • خدمات مختلفی که می توانند به سلامت کارمندان کمک کنند
  • چرا برای حل مسائل مربوط به سلامت کارمندان باید از مشاوره های ویژه استفاده می کنیم؟
  • آیا حفظ تعادل منابع انسانی برای سلامت کارمندان برای کسب و کار شما مناسب است؟
  • چه چیزی باید در هنگام حفظ سلامت کارکنان در خارج از کشور رعایت شود؟
  • خدمات اضافی که می تواند فرهنگ شرکت و تعامل کارکنان را بهبود بخشد چیست؟

سه هدف که باید هنگام ایجاد یک صفحه ستونی در خاطر داشته باشید عبارت اند از: درک آنچه مخاطب هدف شما در جست و جو به دنبال آن است، پیش بینی اینکه پس از پاسخ به سوالات اولیه چه سوالاتی در ذهن آن ها پدید خواهد آمد و در آخر، ارائه تمام این اطلاعات در یک منبع جامع.

4 نکته برای اینکه این استراتژی های سئو برای شما مفید باشد

  • به طور منظم محتوای با کیفیت بالا تولید کنید.
  • محتوای خود را به گونه ای قالب بندی کنید که به صراحت به سوالات پیش بینی شده پاسخ دهد.
  • بهینه سازی کلمات کلیدی امری بسیار مهم است که ممکن است برای سایت های مختلف کمی متفاوت باشد.
  • درک صحیحی از مشتریان خود و نیاز های آن ها داشته باشید.

تولید مداوم و با کیفیت محتوا

رتبه بندی خوب در گوگل نیاز به حجم زیادی از محتوای مرتبط دارد که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد و اطلاعاتی را که کاربر در جستجوی آن بود تحویل دهد.

اگر محتوای وبلاگ شما کم باشد و به چشم مخاطبان نرسد، شما احتمالاً باید محتوای بیشتری برای مخاطبان خود آماده کنید، و همچنین محتوای قبلی خود را بازنگری کنید و محتوای فعلی خود را به روز کنید تا محتوای شما به روز باشد.

استراتژی سئو برای محتوا

قالب بندی محتوا را پاک کنید.

در جستجوی صوتی و متنی، نتایج جستجو به شدت به سمت سوالات کامل شده توسط شما بستگی دارد نه کلمات کلیدی گسترده، زیرا افراد در موتور های جست و جو به دنبال پاسخ های خاص سوالات خود هستند.

برای رفع این نیاز، باید بدانید که مخاطبان شما چه سوالاتی در ذهن دارند و به دنبال چه پاسخی هستند. از آن جا، شما باید صریحاً سوال و همچنین پاسخ آن سوالات را در محتوای خود بنویسید.

در این بخش از استراتژی سئو با انجام این کار به Google کمک می شود تا محتوای شما را با سوالات خاص جستجو شده توسط مخاطبان شما مطابقت دهد.

تعداد کلمات کلیدی بسیار مهم هستند.

همان طور که می دانیم کلمه های کلیدی در حال پیشرفت هستند. پیش از این، اکثر کلمات کلیدی با عملکرد خوب شامل کلمات بسیار کمی و اصطلاحات بسیار گسترده بودند.

امروزه کلمات کلیدی موفق بیشتر شبیه به جملات کامل هستند. بیشتر این تغییر را می توان ناشی از ظهور فناوری جستجوی صوتی دانست که با آن کاربران می توانند هر سوالی را در الکسای (دستیار صوتی) خود بگویند و در عرض چند ثانیه پاسخ دهند.

اصطلاحات Head کلمات کلیدی گسترده تری هستند که به طور مستقیم با تجارت شما مرتبط هستند، اما به دلیل گستردگی ممکن است رتبه بندی آن ها دشوارتر باشد. به عنوان مثال اگر شما فروشگاه قالب وردپرسی دارید وردپرس بهترین کلمه در این زمینه است.

LSI کلمات کلیدی گسترده و دم بلند هستند که معمولاً شبیه جملات کامل هستند. این اصطلاحات LSI باید شامل اصطلاح head باشند و مربوط به آن ها باشد، اما درجه بندی آن ها خاص تر و آسان تر است.

هدف خریدار را شناسایی کرده و بگذارید تا شما را راهنمایی کند.

در این قسمت از استراتژی سئو، درک هدف جست و جوی کاربران شما در موتور های جست و جو کاری بسیار مهم است. مشخص کردن هدف جستجوی انجام شده توسط افراد به شما کمک زیادی می کند تا بتوانید کلمه کلیدی مناسب را برای کاربران خود ارایه دهید. این کلمات شامل عباراتی است که آن ها در جست و جو خود استفاده می کنند، کاربران شما چه اطلاعاتی نیاز دارند یا به پاسخ چه سوالاتی نیاز دارند که پاسخ داده شوند و چه عواملی آن ها را در وب سایت شما نگه می دارد.

اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما ممکن است اصطلاحات متفاوتی از آن چه که شما به عنوان کلید واژه استفاده می کنید استفاده کنند. به خصوص اگر آن ها درک درستی از اصطلاحات صنعتی و فنی نداشته باشند و یا هیچ آشنایی از شما، محصولات و خدمات شما نداشته باشد و اولین بار است که به سایت شما مراجعه می کنند ، عدم شکل گیری محتوای شما بر اساس نیازهای آن ها ، شانس شما برای کسب رتبه بالاتر در Google را از بین می برد.

برای مطابقت واقعی با نیاز خریدار، باید نحوه جستجو آنها را درک کنید و با آن ها سازگار شوید.

برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید و بهترین مقاله ممکن را برای آن ها آماده کنید زیرا مقاله های خوب و قوی بهتری فاکتور در رتبه بندی هستند.

به یاد داشته باشید: رتبه بندی در گوگا به معنای افزایش قابلیت مشاهده وب سایت شما است تا بتوانید بهترین مطالب را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. با این حال، مهم نیست که شما از چه طریقی بهینه سازی خود را انجام می دهید، وب سایت و محتوای شما هنگامی بهینه خواهد شد که مطالب شما به درد کاربران شما بخورد.

امیدواریم شما از مقاله استراتژی سئو برای بهبود سئو در گوگل برای سایت خود استفاده کنید و کاربران زیادی را به وب سایت خود جذب کنید.

دسته بندی: سئو , گوگل , استراتژی

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *