zhaket logo

راهنمای سئو سایت شرکتی

سئو

7 دقیقه زمان مطالعه

سالهاست که مدیران شرکت ها بهینه سازی موتورهای جستجو را به عنوان یک استراتژی می دانند، نه یک ضرورت برای موفقیت در پلتفرم های آنلاین. اما امروزه استراتژی های سئو برای بسیاری از شرکت های بزرگ به یک سنگ بنای اساسی تبدیل شده است. زیرا آنها برای مشتریان و نقاط برتر SERP رقابت می کنند. همه افراد می دانند که هرچه سایت یک برند یا شرکتی در نتایج گوگل رتبه بالاتری داشته باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که کسی که در جستجوی خدمات یا کالایی در آن زمینه است، بر روی وب سایت شرکتی که رتبه اول SERP ها را دارد، کلیک کند. اگر تفاوت بین مصرف کنندگان در یافتن یک شرکت نسبت به شرکت دیگر فقط در جایی باشد که می توان شرکت را در نتایج جستجو یافت، این امر ایجاد برنامه سئو را به یکی از مهمترین ابزارها در هر برنامه بازاریابی شرکتی تبدیل می کند. استراتژی های سئو نه تنها به شرکت ها اجازه می دهد برند خود را تقویت کنند، بلکه دستیابی به این نقاط نسبت به رقبا و سایت های شخص ثالث یک راه عالی برای جلوگیری از حمله به شهرت شرکت است.

پیش از این در خصوص راه اندازی وبسایت شرکتی گفته ایم که مطالعه آن می تواند برایتان مفید باشد.

چه چیزی سئو را برای شرکت ها منحصر به فرد می کند؟

تفاوت مشخصی بین استراتژی پیاده سازی سئو در شرکت بزرگ و برنامه ریزی سئو برای شرکت های کوچکتر وجود دارد. اگر برای یک بیزینس بزرگ کار می کنید، نیازهای شما بسیار متفاوت از سایر افرادی است که در زمینه سئو یا یک وبلاگ استارتاپ فعالیت می کنند. برخی از متخصصان بازاریابی سنتی تصور می کنند که شرکت های کوچکتر و نوظهور تهدیدی آنلاین نیستند. اما واقعیت این است که با افزایش حضور‌ شرکت ها در پلتفرم های آنلاین، چالش ها پیچیده تر و متعدد تر هستند. یک وب سایت سازمانی دارای تعداد زیادی صفحه خواهد بود که اغلب به مصرف کنندگان و بازدیدکنندگان خدمات و انواع مختلف محتوا نمایش می دهد.

اگر شرکتی دارای یک تیم سئو قوی باشد، که دیدگاه و مدیریت پروژه لازم را برای بهینه سازی محتوای وب سایت با رشد و توسعه شرکت ارائه دهد، کسی که فقط یک جستجوگر در وب است به درک درستی از شرکت و اهداف آن می رسد. بهتر است اموزش سئو ژاکت را مطالعه کنید.

سئو سایت

چالش های سئو شرکتی

وقتی صحبت از دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی موتورهای جستجو می شود، این رقابت بسیار جذاب تر می شود. اکنون همه از مشاغل محلی گرفته تا صنعتگران، در حال رقابت برای مشتریان و ترافیک وب سایت هستند. در واقع، انتظار می رفت که تعداد مشاغل کوچک با استراتژی سئو در سال 2019، 23 درصد رشد کنند.

اگر مردم محتوای وب شما را می بینند، به دنبال خدمات یا محصول شما هستند.

علاوه بر این، ترافیک ارگانیک برای مشاغل کوچک ممکن است مربوط به چند صد بازدیدکننده باشد. با این حال، سایت های سازمانی با هزاران بازدید کننده سایت سروکار دارند.

محاسبات ساده است: حجم بیشتر بازدیدکنندگان به معنای فروش بیشتر است. این امر باعث می شود حجم معینی از فروش و سهم شرکت در بازار حفظ شود و تقریباً هر رقیبی دیگر سعی می کند توجه کاربران را به سایت های خود جلب کند. اگر بهبود عملکرد موتورهای جستجو یک سایت شرکتی را به هزاران مشتری بالقوه دیگر متصل کند، بستر مناسب سئو و اجرای بهترین شیوه ها الزامی است. متأسفانه، شرکت ها در رسیدن به استانداردها و شیوه های سئو بسیار کند عمل کرده اند.

همراهی مدیران با ابتکارات سئو

یکی دیگر از چالش های منحصر به فرد این است که مدیران و ذینفعان در بخش های مختلف و همه سطوح مدیریت، ارزش کار سئو را ببینند. برای برخی از مدیران اجرایی، عدم آشنایی با مفاهیم سئو و تأثیر قابل توجه آنها می تواند منجر به عدم تمایل به سرمایه گذاری در این طرح ها شود. سایر اعضای تیم ممکن است اهمیت آن را درک کنند، اما نمی توانند تشخیص دهند که نتایج معنادار سئو به جای تحقیقات ساده و بازنویسی محتوا، به استراتژی های بزرگ نیاز دارد. بهترین راه حل این مشکل با مدیران، آموزش آنها در مورد نتایج سئو و ارائه مطالعات در مورد دلیل موثر بودن آن است.

سئو شرکتی چگونه وب را تغییر می دهد؟

به جای آنکه همه چیز را از ابتدا شروع کنید، صفحات را بهینه سازی دوباره کنید.

در مرحله اول ، بهینه سازی مجدد صفحات وب فعلی باعث می شود یافتن سایت هایی که کاربران سال ها از آنها استفاده کرده اند، آسانتر شده (و ایندکس شدن برای موتورهای جستجو آسانتر باشد). بهینه سازی مجدد صفحات مهم نه تنها باعث صرفه جویی در زمان بازنویسی محتوای تازه برای تیم های بازاریابی شرکتی می شود، بلکه به جای کنار گذاشتن آنها ، موفقیت های گذشته را نیز تقویت می کند.

این مقاله را حتما بخوانید
مراحل ساخت یک صفحه فرود استاندارد

به عنوان مثال ، اگر صفحات خدمات شما بدون استراتژی سئو خوب عمل می کنند، چرا همه چیز را خراب می کنید تا از ابتدا شروع کنید؟ بهینه سازی مجدد، هزاران صفحه وب را در فهرست کارهای SEO خود برای شرکت ها فراهم می کند و مسیر قابل کنترل تری را برای پیشرفت فراهم می کند.

لینک های داخلی و خارجی برای سئو اهمیت دارد

لینک سازی نحوه دسترسی کاربران اینترنت به اطلاعات را نیز تغییر می دهد. اگر یک سایت شرکتی می خواهد اعتبار و تخصص خود را با استفاده از سئو به حداکثر برساند، لینک ها ابزارهای حیاتی برای آن به شمار می آیند.

لینک داخلی یک نوع دایرکتوری داخلی ایجاد می کند، در حالی که بک لینک ها کاربران را از طریق لینک هایی از صفحات وب سایت های دیگر به وب سایت شما متصل می کند. لینک خارجی کاربران را به اطلاعات مفیدی در مورد موضوعی متصل می کند.

علاوه بر این، لینک داخلی، به کاربران نشان می دهد که می توانند هر آنچه را که می خواهند از وب سایت آن شرکت یاد بگیرند. حتی برای اطلاعات کلی در مورد یک ویژگی یا موضوع، در زمانی که لینک داخلی شرکت قوی باشد، کاربران می توانند به جای ایجاد جستجوی دوم، در وب سایت یک شرکت بمانند. با روش های لینک سازی داخلی آشنا شوید.

تبدیل ها در سئو محلی را از دست ندهید

سرعت سایت و سئو

در نهایت، تازه واردان در سئوی شرکت ها فکر می کنند محتوا باید عمومی و متناسب با بیشترین مخاطب ممکن باشد. اما اگر تیم های بازاریابی سازمانی دارای نیروی کافی و باهوش باشند ، تمرکز بر سئو محلی به بهینه سازی محتوای خاصی که مدنظر کاربران است، کمک می کند. جذب افراد از مکان های مختلف یا حتی کشور های مختلف شاید کار دشواری باشد. صرف وقت برای تهیه دایرکتوری های محلی به رفع این شکاف به طور موثر کمک می کند.

چگونه در سئوی شرکتی پیشرو باشیم؟

پیشرفت در سئو برای یک شرکت در یک شب اتفاق نمی افتد. صرف نظر از زمانی که طول می کشد، پیشروی بیشتر به تغییرات مداوم و توانایی سازگاری با تغییرات بر می گردد. این هدف هرگز با یک بار تلاش اتفاق نمی افتد.

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر یکی از راه های پیش افتادن در رقابت است. از متنی که جستجوهای اینترنتی را به صفحات وب شرکتی متصل می کند تا جلب توجه مخاطب، تصاویر در دنیای دیجیتال نقش مهمی را ایفا می کنند. استفاده استراتژیک از تصاویر برای جلب توجه و نگه داشتن خوانندگان در یک دامنه برای مدت زمان طولانی، در نهایت به تبدیل بیشتر منجر می شود.

ایجاد و استفاده از الگو برای همه صفحات محتوا

راه دیگر برای تحریک بصری مخاطب، یکنواختی محتوا در صفحات فرود است. همه چیز از فونت ها و طرح بندی ها تا طول محتوا و قالب کلی باید در صفحات وب سازمانی یکسان باشد. یک الگو برای این محتوا ضروری است و به کارمندان بازاریابی اجازه می دهد تا در موضوعات مختلف بنویسند و میتوان مطمئن بود که محتوای نویسندگان مختلف و موضوعات مختلف ثابت می ماند.

تجربه کاربری و سرعت سایت خود را حفظ کنید.

هیچ چیز مانند سرعت سایت، ترافیک وب سایت یک شرکت تجاری را از بین نمی برد. سایت شما باید سریع، کارآمد و کاربر پسند باشد. اگر اینطور نباشد ، کاربران مدت زیادی در یک صفحه باقی نخواهند ماند. سرعت سایت منجر به افزایش نرخ بازگشت می شود که صفحات شما را غنی کرده و منجر به کاهش رتبه بندی وب می شود. در حقیقت، 40٪ از کاربران در صورتی که سایت در سه ثانیه بارگیری نشود، به طور کامل آن را ترک می کنند.

فرآیند دسترسی را با اتوماسیون ساده کنید.

با توجه به دو نکته آخر، شرکت ها باید افزودن فرایندهای خودکار به وب سایت های خود را در برنامه های خود قرار دهند. بسیاری از کارهایی که برای سئو لازم است انجام شود را می توان به یک نرم افزار ارائه دهنده سئو واگذار کرد.

سخن پایانی درباره سئو شرکتی

برای شروع یک استراتژی سئو هرگز دیر نیست. اگر شرکتی در سئو عقب افتاده باشد، می توانند یک متخصص سئو استخدام کنند که مناسب سازمان آنها باشد. هنوز برخی از مدیران اجرایی هستند که اهمیت رتبه بندی جستجو و استفاده از کلمات کلیدی را نمی دانند. ابتدا با بررسی رتبه بندی وب شروع کنید، و سپس بهینه سازی کلمات کلیدی و استراتژی های سئو گسترده تری را در ترکیب خود به کار بگیرید. در نهایت، برای حذف لینک های ناخواسته ، بک لینک ها را ارزیابی کنید. با داده هایی که شما را راهنمایی می کند ، زمان آن فرا رسیده است که نتایج واقعی استراتژی های سئو سازمانی را برای شرکتتان به کار گیرید.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

138,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

197,500 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه