معرفی برترین وب‌سایت‌های ساخته شده با وردپرس

وردپرس

6 دقیقه زمان مطالعه

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا سایت ساز است که شما را به ساخت سایت در زمان کم و با صرف هزینه پایین قادر می‌سازد. برترین سایت‌های ساخته شده با وردپرس، سایت‌هایی هستند که علیرغم دانش پایه‌ای برنامه‌نویسی، از سطح کیفیت بالایی برخوردارند و تعداد کاربران و بازدید آن‌ها بسیار زیاد است.

راه‌اندازی یک وب‌سایت به شما کمک می‌کند تا سطح کیفیت کسب‌و‌کار یا فعالیت خود را بالا ببرید، چرا که در دنیای کنونی سایت‌ها می‌توانند بسیار سریع‌تر از مراجع دیگر کاربران را به خود جذب کنند. از این رو می‌خواهیم در ادامه این مطلب به معرفی برترین سایت‌های ایرانی و خارجی ساخته شده با وردپرس بپردازیم تا اهمیت و کاربرد گسترده سیستم وردپرس در ساخت یک سایت نمایان شود.

 

بهترین سایت‌های طراحی شده با وردپرس کدام است؟

سایت‌های بسیاری در عصر دیجیتال حاضر در حال فعالیت هستند، اما آنچه حائز اهمیت است، مخاطبان سایت‌ها در روند فعالیت و رتبه یا جایگاه سایت‌ها در سئو است‌. می‌توان گفت سایتی را به عنوان سایت خوب معرفی می‌کنیم که از رتبه‌بندی خوبی در موتورهای جستجوگر برخوردار باشد و در جایگاه مطلوبی در سئوی سایت قرار بگیرد. همان‌طور که گفتیم وردپرس یک سیستم سایت ساز است که تاکنون شرکت‌های زیادی در تلاش بوده‌اند تا همانند این سیستم را وارد عرصه کنند، اما تلاششان همچنان بی‌ثمر بوده و هنوز هم برترین سیستم مدیریت محتوا وردپرس است که کاربران بسیار زیادی دارد.

بهترین سایت‌های وردپرسی در کشور ما به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند که همین مورد نشان‌دهنده قابلیت فوق‌العاده و جهانی بودن وردپرس است. در ادامه به معرفی این دو دسته‌بندی می‌پردازیم.

 

سایت‌های ایرانی

بهترین سایت‌های ایرانی با وردپرس، شامل تعداد زیادی هستند که از محبوبیت بسیاری برخوردارند و روزانه هزاران کاربر را به خود جذب می‌کند، اما ما تنها به معرفی ده مورد از بهترین سایت‌های ایرانی با وردپرس می‌پردازیم.

1- سایت شاتل: رتبه الکسا سایت شاتل 67 است. شرکت شاتل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ISP و خدمات اینترنتی است. سایت شاتل نیز در دسته بندی بهترین سایت‌های وردپرسی قرار می‌گیرد که با استفاده از وردپرس راه‌اندازی شده و مدیریت می‌شود. اغلب شرکت‌های اینترنتی وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب می‌کنند. شاتل یکی از صدها شرکت موفق در زمینه خدمات اینترنتی است که با وردپرس شروع به فعالیت کرده است.

 

2- سایت دانلودها: رتبه الکسا سایت دانلودها 63 است. دانلودها یکی از بهترین سایت‌های وردپرسی است که رتبه خوبی دارد که در زمینه خدمات‌رسانی در مورد دانلود انواع نرم‌افزارها و برنامه‌ها و بازی‌ها فعالیت دارد و اغلب بسیار پرترافیک و پربازدید است. سایت دانلودها گزینه مناسبی به عنوان یک مثال برای نشان دادن قدرت وردپرس در ساخت سایت است. چرا که حجم محتوا و بازدید سایت دانلودها گویای جمعیت چند هزار نفری در حال دانلود و مشاهده سایت بدون اختلال در لحظه است.

 

3- سایت یاس دانلود: رتبه الکسا سایت یاس دانلود 174 است. یاس دانلود در حیطه دانلود نرم‌افزارها و بازی‌های موبایلی و کامپیوتری و مطالب مرتبط با اینترنت و آموزش‌های اینترنتی فعالیت دارد که جزء برترین سایت‌های ساخته شده با وردپرس به حساب می‌آید. موفقیت و تعداد کاربران به همراه بازدیدکنندگان این سایت نشان‌ دهنده عملکرد فوق‌العاده وردپرس در سایت سازی است که یاس دانلود را میان رتبه‌های برتر گوگل قرار داده است.

 

4- سایت دیجی رو: رتبه الکسا سایت دیجی رو 1700 است. دیجی رو نیز یکی از برترین سایت‌های ساخته شده با وردپرس است که در زمینه فناوری و اخبار مرتبط با دنیای تکنولوژی فعالیت دارد. از آنجایی که اخیرا وردپرس به عنوان یک سیستم بسیار موفق معرفی می‌شود، لازم است ذکر کنیم که دیجی رو یکی از سایت‌های قدیمی در حیطه اخبار مربوط به فناوری و تکنولوژی است که همچنان فعالیت دارد و موفق است.

5- سایت دکتر سلام: رتبه الکسا سایت دکتر سلام 266 است. دکتر سلام یک سایت ایرانی است که به وسیله وردپرس طراحی‌ شده و مدیریت می‌شود. حوزه فعالیتی سایت دکتر سلام در رابطه با انتشار مطالب و نکات پزشکی است. درآمد این سایت از طریق معرفی پزشکان متخصص حاصل می‌شود که به صورت آگهی و تبلیغات در سایت درج می‌شوند. البته علاوه بر آگهی معرفی می‌توان از طریق فروش محصولات پزشکی و ارتوپدی کسب درآمد کرد.

 

6- سایت میهن دانلود: رتبه الکسا سایت میهن دانلود 388 است. میهن دانلود یک سایت ساخته شده با وردپرس است که در حیطه دانلود نرم‌افزارهای کامپیوتری و موبایلی فعالیت دارد؛ البته در این سایت علاوه بر نرم‌افزارهای گوناگون می‌توان به محتواهای چند رسانه‌ای نیز دسترسی پیدا کرد.

این مقاله را حتما بخوانید
نحوه برون‌بری اطلاعات پایگاه‌داده در وردپرس

 

سایت‌های خارجی

تعداد بهترین سایت‌های خارجی با وردپرس آن‌قدر زیاد است که می‌توان لقب بی‌شمار را به این عنوان اختصاص داد. اما با توجه به اهمیت وردپرس و محدودیت قلم ما تنها به ده مورد از بهترین سایت‌های خارجی با وردپرس اشاره می‌کنیم.

1- شرکت نیویورک تایمز: رتبه جهانی الکسا شرکت نیویورک تایمز 137000 است. این شرکت به عنوان یک رسانه خبری فعالیت دارد که از روزنامه، سایت و برخی پلتفرم‌های دیگر بهره می‌برد. نیویورک تایمز از جمله برترین سایت‌های ساخته شده با وردپرس است که در زمینه انتشار اخبار بی‌نظیر است.

 

2- سایت جی زی: رتبه جهانی الکسا سایت جی زی 573000 است. جی زی یک خواننده در سبک هیپ هاپ است که برای راه‌اندازی و مدیریت سایت شخصی خود در زمینه موسیقی از وردپرس استفاده کرده است. سایت جی زی به عنوان یکی از بهترین سایت‌های وردپرسی شناخته می‌شود.

3- سایت و وبلاگ شرکت بلک بری: رتبه جهانی الکسا سایت بلک بری 8812 است. شرکت بلک بری در حیطه ساخت و تولید تلفن‌های همراه و محصولات مربوط به تکنولوژی فعالیت دارد که وبلاگ آن به وسیله وردپرس مدیریت می‌شود. این وبلاگ منتشر کننده تمامی اخبار مربوط به کمپانی بلک بری است.

 

4- سایت رسمی کشور سوئد: رتبه جهانی الکسا سایت کشور سوئد 86642 است. این سایت یک سایت رسمی است که در دامنه محلی این کشور و تمام اتفاقات، اخبار و حوادث مربوط به این کشور فعالیت دارد. هر کشور یک سایت اختصاصی برای خود دارد که معرف آن کشور است. سایت رسمی کشور سوئد نیز با استفاده از وردپرس طراحی شده و بسیار پرکاربرد و پربازدید است که بار دیگر از عملکرد مثبت وردپرس در حیطه ساخت سایت خبر می‌دهد.

 

5- سایت پلی استیشن: رتبه جهانی الکسا سایت پلی استیشن 500 است. پلی استیشن یکی از ابزارهای شناخته شده جهانی است که مدیریت وبلاگ آن بر عهده وردپرس است. در این وبلاگ جدیدترین اخبار مربوط به کمپانی پلی استیشن منتشر می‌شود.

 

6- سایت شرکت مرسدس بنز: رتبه جهانی الکسا سایت شرکت مرسدس بنز 13500 است. شرکت مرسدس بنز یک شرکت مطرح جهانی که در زمینه تولید خودروهای سبک و سنگین فعالیت دارد. این شرکت سایت خود را با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس راه‌اندازی کرده است. قطعا اینکه شرکت بزرگ و مطرح مرسدس بنز وردپرس را برای ساخت سایت خود انتخاب کرده، به اندازه کافی گویای قدرت وردپرس است.

 

جمع‌بندی

در این مقاله به معرفی برترین سایت‌های ایرانی و خارجی ساخته شده با وردپرس پرداختیم تا سطح اهمیت سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به نمایش بگذاریم. همانطور که مشاهده کردید این سیستم مدیریت محتوا علاوه بر کاربردی بودن بسیار محبوب هم هست. بسیاری از برندهای بزرگ دنیا برای سهولت در بهره برداری و تنوع پذیری بالای قالب‌ها و کدهای وردپرس به سمت اجرای وبسایت با این cms می‌روند. به همین دلیل است که بسیاری از علاقمندان به طراحی سایت به وردپرس و آموزش وردپرس علاقمند شده و در این زمینه به یادگیری مهارت بپردازید.

از جمله برترین سایت‌های ساخته شده با وردپرس دیگر نیز در دو دسته ایرانی و خارجی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
بهترین سایت‌های ایرانی با وردپرس: مدیر سبز، گجت نیوز، میزبان فا، راست چین، کلیک، ویکی چجور، دهوند، افق نیوز، سرور پارس، یک پزشک، ایران استخدام، ژاکت و…
بهترین سایت‌های خارجی با وردپرس: بی بی سی آمریکا، شرکت باتا، تک کرانچ، وبلاگ ناسا، سی پنل، یاهو، شرکت سرمایه‌گذاری گوگل و…

 

سوالات متداول

چه سایت‌هایی را به عنوان برترین سایت ها میتوان معرفی کرد؟

سایت‌های بسیاری در عصر دیجیتال حاضر در حال فعالیت هستند، اما آنچه حائز اهمیت است، مخاطبان سایت‌ها در روند فعالیت و رتبه یا جایگاه سایت‌ها در سئو است‌. می‌توان گفت سایتی را به عنوان سایت خوب معرفی می‌کنیم که از رتبه‌بندی خوبی در موتورهای جستجوگر برخوردار باشد و در جایگاه مطلوبی در سئوی سایت قرار بگیرد.

بهترین سایت های طراحی شده با وردپرس به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

بهترین سایت‌های وردپرسی در کشور ما به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم می‌شوند که همین مورد نشان‌دهنده قابلیت فوق‌العاده و جهانی بودن وردپرس است ما در این مقاله به بررسی و معرفی این سایت‌ها پرداختیم.

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه