فعال سازی حالت تعمیر در وردپرس

وردپرس

10 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که می دانید، راه اندازی یک وب سایت کار بسیار سختی است و یک فرایند یک روزه نیست. ساخت یک وب سایت با طراحی بی نقص همراه با تمام ویژگی های آن زمان زیادی می برد، بنابراین باید به فکر کاربرانی باشید که از وب سایت شما در هنگام ساخت بازدید می کنند. آیا واقعاً می خواهید آن ها یک وب سایت نیمه کاره را ببینند؟ بدون شک خیر!

اگر هنوز وب سایت خود را به طور کامل به کاربران ارائه نداده اید، بهتر است که یک صفحه در حال تعمیر ایجاد کنید. صفحه در حال تعمیر نوع خاصی از صفحه وب سایت شما است که به افراد اجازه می‌دهد اقدامات در حال انجام در سایت را پنهان کرده و نشان ندهد.

از صفحه اصلی گرفته تا صفحه 404 هر بخش از وب سایت شما باید کاری را انجام دهد که به جذب مشتری کمک کند. همین قاعده در مورد ایجاد صفحه در حال تعمیر نیز صدق می کند. این نوع صفحات می توانند محصولات و یا خدمات جدید شما را اعلام کنند. این صفحه می تواند توجه مشتری بالقوه شما را بدون تحت فشار قرار دادن آن ها جلب کرده و آن ها را به خریداران آینده تبدیل کند.

با این حال ایجاد تعادل مناسب بین افشای اطلاعات و پنهان کردن آن می تواند سخت باشد. در این مقاله، ما می خواهیم بررسی کنیم که صفحه در حال تعمیر چگونه می تواند به ایجاد لید و جذب کاربران کمک کند و چگونه می توانید آن را در سایت وردپرسی خود فعال کنید. گاهی سایت شما خطای تعمیر و نگهداری می دهد، یعنی بدون اینکه خودتان این حالت را فعال کنید، با خطای سایت در دست تعمیر مواجه می شوید. اگر تمایل دارید از خدمات وردپرس به صورت کامل استفاده کنید پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت های معتبر که به صورت تخصصی در حوزه خدمات و طراحی سایت وردپرسی فعالیت می کنند می باشد .البته در اینجا ما روش رفع خطای حالت تعمیر وردپرس را توضیح داده ایم.

خدمات طراحی سایت

صفحه در حال تعمیر چیست؟

صفحه در حال تعمیر یک صفحه فرود موقت است که محصول یا خدمات جدیدی را اعلام می کند. هدف این صفحه برانگیختن علاقه کاربران است و می تواند مشتریان شما را به انجام کار خاصی ترغیب کند. اگر صفحه در حال تعمیر شما یک سرویس جدید را اعلام کند، کافی نیست. مشتریان شما باید یک صفحه مربوط به ثبت نام (یا نوعی اقدام) نیز دریافت کنند. این اقدام همچنین می تواند ارسال ایمیل، دانلود کتاب الکترونیکی و یا ثبت نام برای یک رویداد باشد.

مزایای صفحه در حال تعمیر

همانطور که می دانید، یک وب سایت نشان دهنده ی هویت شرکت شما است، بنابراین باید بسیار عالی طراحی و ارائه داده شده باشد. صفحات در حال تعمیر به اعتبار یک کسب و کار می افزایند و بهترین راه برای شروع تبلیغات آنلاین شماست، زیرا نیازی به انجام استراتژی های مختلف برای جذب لید ارزشمند نخواهید داشت. صفحه در حال تعمیر مزایای زیادی به کسب و کار شما ارائه می دهد، که برخی از مهم ترین آن ها عبارتند از:

تولید لید: اکثر صفحات در حال تعمیر دارای فرم اشتراک ایمیل هستند. به این ترتیب، می توانید بازدیدکنندگان را برای اشتراک و دریافت اخبار مربوط به نام تجاری خود، از جمله تاریخ راه اندازی وب سایت تشویق کنید. برای افزایش مشارکت افراد، می‌توانید جوایز مختلفی مانند تخفیف و … ارائه دهید.

سئو : گوگل در مورد نمایه سازی و رتبه بندی وب سایت بسیار سختگیر است. اگر می خواهید در لیست بهترین وب سایت ها در نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید، به یک وب سایت معتبر با کلمات کلیدی مرتبط و طراحی با کیفیت نیاز دارید.

نمایش تاریخ راه اندازی: شما باید بازدیدکنندگان را در مورد تاریخ راه اندازی سایت خود مطلع کنید. می توانید یک تایمر شمارش معکوس را اضافه کنید تا هیجان را در آن ها ایجاد کنید.

انجام تبلیغات : صفحه در حال تعمیر باید حاوی لینک هایی به حساب های رسانه های اجتماعی شما باشد. این نوع تبلیغات به شما کمک می کند تا آگاهی کاربران از کسب و کارتان را افزایش داده و افراد بیشتری را به آن جذب کنید.

تعمیر سایت

نکات لازم برای ایجاد صفحات در حال تعمیر

صفحه در حال تعمیر شما باید کوتاه، دقیق و مختصر باشد. شما همچنین می توانید خلاقانه تر عمل کرده و در آن یک صفحه فروش دقیق قرار دهید که به شما در دستیابی به اهداف متعدد کمک کند.

توضیح دهید که چه چیزی قرار است در سایت شما قرار گیرد.

صفحه‌ی در حال تعمیر نه تنها باعث ایجاد تبلیغات در مورد ایده شما می‌شود، بلکه به شما کمک می‌کند تا با ارزیابی واکنش مردم به آن، ایده خود را اندازه‌گیری کنید. با بررسی واکنش افراد به وب سایت خود می توانید نحوه توسعه محصول خود، تعیین موقعیت و طراحی سایت خود را تعیین کنید.

لیست ایمیل را قبل از راه اندازی سایت خود بسازید.

صفحه در حال تعمیر می تواند به شما کمک کند تا مخاطبان و مشتریان بالقوه کسب و کار خود را جذب کنید. در بیشتر موارد، این به معنای ایجاد یک لیست ایمیل برای جذب یک مخاطب جدید است. بنابراین در صفحه در حال تعمیر خود یک قسمت برای وارد کردن ایمیل قرار دهید. در کنار لیست ایمیل می توانید شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا ترافیک خود را به این شبکه ها هدایت کنید. سپس می‌توانید با این مخاطبان تا زمان راه‌اندازی کامل سایت خود ارتباط برقرار کنید.

آن را برای موبایل بهینه کنید.

همانطور که می دانید، بیش از 50 درصد از کل ترافیک وب سایت ها از دستگاه های تلفن همراه دریافت می شود. این تعداد حتی بسته به صنعت شما ممکن است بیشتر باشد. اما تفاوتی نمی کند که شما مشتریان B2B و یا B2C را هدف قرار دهید، هنگام طراحی صفحه در حال تعمیر خود اول از همه باید به کاربرانی فکر کنید که از موبایل استفاده می کنند.

در صفحه در حال تعمیر چه چیز هایی قرار دهیم؟

یک فرم قرار دهید.

صفحه در حال تعمیر با صفحه فرود معمولی متفاوت است. در یک صفحه فرود معمولی می تواند دو یا سه فرم قرار گیرد. قرار دادن فرم ها در صفحه در حال تعمیر می‌تواند تبدیل را تا 100% افزایش دهد .این به این دلیل است که با کاهش حواس‌پرتی، خواننده صرفاً بر پیام اصلی این صفحه متمرکز می‌شود. بنابراین باید دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی و فرم های مختلف در آن وجود داشته باشد. بهتر است با فرم سازهای وردپرس آشنا شوید.

یک شمارش معکوس قرار دهید.

در حالی که یک صفحه در حال تعمیر بسیار منحصر به فرد است، اما همان اصول ابتدایی درباره ی طراحی آن نیز وجود دارد که باید استفاده کنید. قرار دادن یک شمارش معکوس در صفحه در حال تعمیر خود می تواند بیش از 5٪ از بازدیدکنندگان شما را تبدیل کند. بنابراین یکی از راه‌های کمک به افزایش نرخ تبدیل صفحات در حال تعمیر، قرار دادن یک سیستم برای شمارش معکوس است. شما می توانید این کار را با استفاده از افزونه های شمارش معکوس انجام دهید. صفحات در حال تعمیر بدون شمارش معکوس می توانند فراموش شده به نظر برسند.

دکمه های اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

بهتر است که برخی از دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در صفحات در حال تعمیر خود قرار دهید. به هر حال محصول یا سایت شما مشکل افراد بسیار زیادی را حل می کند، بنابراین بهتر است در مورد راه حل جدید خود سر و صدا ایجاد کنید و این قابلیت را به آن ها بدهید که خدمات و صفحه شما را با دیگران به اشتراک بگذارند. صفحات در حال تعمیر تعداد اشتراک‌گذاری‌های اجتماعی را با ایجاد یک هدیه افزایش می دهد. برای دریافت این هدایا، افراد باید صفحه شما را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. برای این کار هم از افزونه دکمه های اشتراک گذاری وردپرس استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
کش مرورگر چیست؟ چگونه کش (حافظه پنهان) را در مرورگر های مختلف پاک کنیم؟

نحوه ی فعالسازی صفحه در حال تعمیر در وردپرس

شما می توانید از طریق صفحه در حال تعمیر کاربران را تشویق کنید که به سایت شما بازگردند و لید هایی را جذب کنید که بتوانید آن ها را به مشتریان خود تبدیل کنید.  اکنون که می دانید صفحه در حال تعمیر چیست و چرا مهم است، در ادامه می خواهیم نحوه ایجاد آن را در وردپرس، به صورت مرحله به مرحله بررسی کنیم:

  1. افزونه مناسب را نصب کنید.

برای ایجاد یک صفحه در حال تعمیر در وردپرس، ابتدا باید افزونه مناسب را نصب کنید. شما می توانید از افزونه های صفحه ساز مانند seedprod  استفاده کنید. SeedProd بهترین صفحه ساز برای وردپرس است و می توانید به راحتی از آن برای ایجاد صفحه در حال تعمیر خود استفاده کنید. با استفاده از این افزونه های صفحه ساز، می توانید از تعداد بسیار زیادی از الگو های از پیش ساخته شده مانند فرم های ثبت نام ایمیل، شمارش معکوس، تصاویر، فیلم ها، دکمه ها و موارد دیگر استفاده کنید و صفحه مورد نیاز خود را ایجاد کنید. علاوه بر افزونه، قالب در دست تعمیر هم در اختیار شما قرار دارد تا با نصب در سایت، حالت در دست تعمیر را فعال کنید.

  1. یک صفحه در حال تعمیر ایجاد کنید.

در داشبورد وردپرس خود، به قسمت مربوط به افزونه خود بروید. سپس صفحه در حال تعمیر خود را ایجاد کنید. شما همچنین می توانید یک الگو برای صفحه خود انتخاب کنید و روند انجام این کار را سرعت ببخشید.

  1. محتوا را به صفحه در حال تعمیر خود اضافه کنید.

هنگامی که یک الگو را انتخاب کردید، باید محتوا را به صفحه خود اضافه کنید. شما می توانید دکمه‌ها، تصاویر، فرم‌های دریافت ایمیل، فرم‌های تماس، رتبه‌بندی، پروفایل های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر را قرار دهید. برای مثال، همانطور که در بخش های قبل گفته شد، می توانید یک تایمر شمارش معکوس را به صفحه خود اضافه کنید تا بازدیدکنندگان از زمان فعال شدن سایت شما مطلع شوند. در بخش قبل در رابطه با این موضوع به طور مفصل صحبت شد.

نصب سایت

  1. صفحه در حال تعمیر خود را سفارشی کنید.

هنگامی که محتوای مورد نظر خود را وارد این صفحه کردید، باید آن را سفارشی کنید. در این مرحله می توانید فونت ها، رنگ ها، تصویر پس زمینه، و موارد دیگر را تغییر دهید. این موضوع به شما کمک می کند تا صفحه در حال تعمیر خود را مطابق با نام تجاری خود سفارشی کنید. هنگامی که سفارشی کردن صفحه خود را تمام کردید، می توانید به مرحله بعدی بروید.

  1. خدمات بازاریابی ایمیلی خود را متصل کنید.

این مرحله ممکن است برای تمامی افراد لازم نباشد. اگر یک فرم انتخاب ایمیل برای جمع آوری لید در صفحه در حال تعمیر خود ایجاد کرده اید، اکنون می توانید سرویس بازاریابی ایمیلی خود را متصل کنید. از طریق انجام این کار هر کسی که آدرس ایمیل خود را از طریق یک فرم به شما ارائه دهد، به طور خودکار به لیست ایمیل شما اضافه می شود.

  1. تنظیمات صفحه خود را انتخاب کنید.

آخرین مرحله قبل از انتشار صفحه در حال تعمیر خود، پیکربندی تنظیمات صفحه است. در حالت کلی، می‌توانید عنوان صفحه، URL صفحه و موارد دیگر را انتخاب کنید. این مرحله برای افرادی که می خواهند وب سایت خود را از دید عموم مخفی کنند، بسیار کاربردی خواهد بود. همچنین می توانید ابزار های سئو و تجزیه و تحلیل صفحه خود را در تنظیمات صفحه قرار دهید.

  1. صفحه به زودی خود را در وردپرس منتشر کنید.

پس از ایجاد صفحه به زودی وردپرس و پیکربندی تنظیمات، آن را منتشر کنید. اکنون وقتی مردم از وب سایت شما بازدید می کنند، صفحه ای را که ایجاد کرده اید را مشاهده می کنند.

در طراحی صفحات در حال تعمیر از چه چیز هایی باید اجتناب کرد؟

اگرچه افزونه ها و ابزارهای دیگر مسیر انجام این فرایند را بسیار راحت می کنند، اما هنوز چند مورد وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید. در ادامه برخی از اشتباهات رایج در طراحی این صفحات را با یکدیگر بررسی می کنیم.

  • ایجاد محتوای مبهم

هدف از صفحه در حال تعمیر این نیست که آن را کاملاً بدون محتوا بگذارید. برعکس، باید در آن بگویید که شما چه نوع وب سایت یا کسب و کاری دارید، هدف خود را به طور کلی توضیح دهید و مردم را تشویق کنید که آن را دنبال کرده و به اشتراک بگذارند.

  • تاخیر در راه اندازی سایت

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، تایمر شمارش معکوس برای هر وب سایتی بسیار مهم است، اما شما باید مطمئن شوید که یک وب سایت را طبق برنامه راه اندازی کنید. اگر در تعیین زمان دقیق دچار اشتباه شوید، چگونه می توانید انتظار داشته باشید که کاربران در آینده به شما اعتماد کنند؟

  • عدم انجام تبلیغات در شبکه های اجتماعی

در شروع کار و قبل از راه اندازی سایت خود تعداد اشتراک ایمیل ها و یا دنبال کننده هایتان در رسانه های اجتماعی کمتر خواهد بود و این موارد تنها کانال های تبلیغاتی در اختیار شما هستند. بنابراین برای متمایز بودن از رقبای خود باید بر روی آن ها سرمایه گذاری کنید.

  • عدم جمع آوری ایمیل ها

داشتن آدرس ایمیل بازدیدکنندگان به شما کمک می کند که پس از فعال شدن سایت با آن ها تماس بگیرید. یک ایمیل ساده به برقراری ارتباط با یک بازدیدکننده کمک می کند و ممکن است او را به بازدیدکننده یا کاربر معمولی برای خدمات شما تبدیل کند.

جمع بندی

همانطور که در ابتدا نیز گفته شد، صفحات در حال تعمیر برای تمامی کسب و کار ها لازم و ضروری است. این صفحه دارای مزایای بسیار زیادی است و به توسعه ی وب سایتتان قبل از راه اندازی آن کمک خواهد کرد. در نهایت بهتر است برای طراحی این صفحه موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • یک فرم در این صفحه قرار دهید. فرآیند وارد کردن اطلاعات را ساده کنید و فقط مهم ترین چیز را از مشتریان خود دریافت کنید: ایمیل مشتری.
  • یک شمارش معکوس تنظیم کنید.
  • آن را قابل اشتراک گذاری کنید. مطمئن شوید صفحه فرود شما قابل اشتراک گذاری است. همچنین با ارائه ی موارد مختلف مانند هدایا و جوایز به مشتری خود انگیزه دهید تا آن را به اشتراک بگذارد.
  • دکمه CTA خود را در موبایل بزرگ و جذاب کنید.
  • فقط یک الگوی ساده را در آن قرار ندهید. در عوض روی ساخت صفحه ای که با برند شما مطابقت دارد تمرکز کنید.
  • بیش از حد وعده یا افشاگری نکنید. به یاد داشته باشید، صفحه در حال تعمیر شما مانند یک تریلر فیلم است.

در آخر اگر تمایل به سفارش خدمات وردپرس مانند سفارش طراحی سایت و خدمات تولید محتوا … به صورت حرفه ای دارید می توانید به سایت های معتبری مانند ژاکت سرویس مراجعه کرده تا بهترین خدمات را برای سایت وردپرسی خود دریافت کنید .

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه