چگونه پروکسی واتساپ را فعال کنیم؟

شبکه های اجتماعی

2 دقیقه زمان مطالعه

همانطور که می‌دانید تلگرام چند سالی است از امکان افزودن پروکسی استفاده می‌کند. با این کار نیاز به استفاده از وی پی ان و فیلترشکن نداریم و تنها با کمک پروکسی می‌توان متصل شد. در آغاز سال ۲۰۲۳، واتساپ نیز چنین امکانی را برای کاربران خود فراهم نمود که با این کار امکان برقراری ارتباط آزاد با اتصال پروکسی واتساپ فراهم می‌شود و دیگر محدودیتی برای استفاده از این اپلیکیشن ندارید. اگر طالب فعال کردن پروکسی واتساپ هستید در این مقاله با ما همراه باشید…

فعال کردن پروکسی واتساپ

فرقی نمی‌کند سیستم عامل گوشی شما چه باشد، در هر صورت این آموزش روی هر سیستم عاملی یکیست. در قدم اول باید نرم افزار واتساپ را بروز کنید. برای این منظور به پلی استور یا گوگل پلی مراجعه کنید. حال واتساپ را باز کرده و روی سه نقطه بالا کلیک کنید. حالا روی تنظیمات یا Setting کلیک کرده تا وارد آن شویم. حال در اینجا روی فضای ذخیره سازی و داده یا Storage and Data کلیک کنید. حال در پنجره جدیدی که باز می‌شود روی گزینه تنظیمات پروکسی یا Setting Proxy کلیک کنید:

تنظیمات گوشی

فعال کردن پروکسی واتساپ 

در آخر گزینه Use Proxy را فعال کنید. حال باید در بخش تنطیم پروکسی یا Set Proxy را باز کرده و پروکسی موردنظر خود را وارد کنید. زمانی که پروکسی واتساپ شما فعال شد و اتصال به Proxy موفقیت آمیز بود، یک تیک سبز رنگ ظاهر می‌شود.

ست کردن پروکسی

چگونه پروکسی برای واتساپ پیدا کنیم؟

در واتساپ هنوز کانال‌هایی برای ارائه پروکسی موجود نیست و برعکس تلگرام نمی‌توان به راحتی به این موارد دست یافت. بنابراین بهتر است از همان کانال‌های تلگرامی برای دریافت پروکسی کمک بگیریم و آدرس‌ها را درون واتساپ کپی کنیم.

این مقاله را حتما بخوانید
کدام شبکه‌های اجتماعی در کسب و کارتان مؤثر هستند؟

جمع بندی

بسیاری از کاربران علاقه‌مند به استفاده از واتساپ هستند اما همچنان واتساپ فیلتر بوده و برای استفاده از آن نیاز به فیلترشکن داریم. برای این منظور واتساپ چاره‌ای اندیشید و نرم افزار خود را به امکان استفاده از پروکسی مجهز کرد. فعال کردن پروکسی واتساپ به راحتی امکانپذیر بوده و می‌توان به کمک آن با این نرم افزار کار کرد.

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه