معرفی برنامه های ساخت استوری اینستاگرام

کسب و کار

6 دقیقه زمان مطالعه

استوری اینستاگرام یک قابلیت جذاب و تعاملی است که کاربر می‌تواند از طریق آن مجموعه‌ای از تصاویر یا ویدیوهای کوتاه را برای ۲۴ ساعت در معرض دید مخاطب قرار دهد. این قابلیت به دلیل گزینه‌های متعددی که برای جذاب‌سازی آن در دسترس است، به شدت در بین کاربران محبوب شده است. برای مثال، نرم افزارهای متعددی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توانید استوری‌های جذابی را برای اینستاگرام خلق کنید. برخی از این نرم افزارها به استوری‌های شما افکت و انیمیشن اضافه می‌کنند و برخی دیگر قابلیت‌های پیشرفته‌تری را برای ادیت عکس و فیلم در اختیار شما قرار می‌دهد.

در حالی که خود اینستاگرام به تنهایی گزینه‌های متعددی را برای ایجاد استوری در اختیار شما قرار می‌دهد، اما با استفاده از برنامه ساخت استوری اینستاگرام می‌توانید کیفیت استوری‌های خودتان را به شکل چشمگیری بهبود ببخشید.

بهترین نرم افزار استوری اینستاگرام

Inshot

نرم افزار اینشات برای استوری اینستاگرام

این نرم افزار ادیت فیلم و عکس را می‌توان به عنوان بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام معرفی کرد. این نرم افزار فوق‌العاده دارای قابلیت‌های متعددی برای طراحی استوری است و می‌توانید از طریق آن استوری‌های فوق‌العاده جذابی را خلق کنید. Inshot دارای قابلیت‌های متعددی است و از طریق آن می‌توانید ویدیوهای خودتان را کات کنید، با هم تلفیق کنید و…. افکت، فیلتر و بکگراندهای متعددی داخل نرم افزار وجود دارد و می‌توانید به ویدیوهای خودتان موزیک و افکت صوتی نیز اضافه کنید. با استفاده از کنترل سرعت هم این امکان وجود دارد که فیلم‌های خودتان را به اسلوموشن تبدیل کنید یا سرعت آن‌ها را افزایش دهید. برای تطابق ویدیو با پلتفرم‌های مختلف نیز این نرم افزار قابلیتی دارد که می‌تواند نسبت ابعاد ویدیو را تغییر دهد.

دیگر افکت‌های طراحی مثل متن، استیکر، ایموجی و… نیز در این نرم افزار وجود دارد و می‌توانید آن‌ها را هم به ویدیو و هم به تصاویر اضافه کنید. در واقع Inshot یک برنامه ساخت استوری اینستاگرام فوق‌العاده برای افراد آماتور و حرفه‌ای است و تمامی قابلیت‌هایی که برای ادیت استوری اینستاگرام نیاز دارید، داخل آن گنجانده شده است.

StoryArt

اسلایدهای استوری اینستاگرام

برنامه ساخت استوری اینستاگرام StoryArt یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است و توانسته است هم در پلی استور و هم گوگل پلی بیشترین امتیاز را دریافت کند. استفاده از این نرم افزار خیلی راحت است، زیرا قالب‌های آماده متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید به صورت مستقیم از آن‌ها برای ساخت استوری اینستاگرام استفاده کنید. در کنار قالب‌های آماده، شما می‌توانید از افکت‌های طراحی متعدد آن نیز استفاده کنید. برای مثال، می‌توانید برای متن‌های خودتان از فونت‌های متنوعی استفاده کنید یا به تصاویر فیلتر و افکت اضافه کنید.

Unfold

انواع استوری

این برنامه ساخت استوری اینستاگرام، دارای قابلیت‌های رایگان و حرفه‌ای متعددی است و قالب‌های زیبا و مینیمالیستی مختلفی را برای ایجاد استوری‌های جذاب در اختیار شما قرار می‌دهد. در این نرم‌افزار هم از استوری‌های ویدیویی و هم استوری تصویری پشتیبانی می‌شود و برای هر کدام از آن‌ها نیز قابلیت‌های طراحی متعددی دارد. برای استفاده از Unfold نیازی به ساخت اکانت ندارید و می‌توانید بلافاصله پس از نصب نرم افزار برای خودتان استوری‌های جذاب و زیبایی را خلق کنید.

Canva

نرم افزار برای ساخت استوری

کانوا یک برنامه ادیت عکس محبوب است که برای ساخت تصاویر زیبا به همراه متن و دیگر افکت‌های موردنیاز برای استوری اینستاگرام کاربرد دارد. این نرم افزار ویرایش تصویر یکی از بزرگترین کلکسیون‌های قالب آماده را دارد و می‌توانید در کنار آن‌ها از تصاویر آماده نیز به عنوان پس زمینه استوری خودتان استفاده کنید. در کنار این قابلیت‌ها، کانوا امکان اضافه کردن ویژگی‌هایی مثل فونت، متن، فیلتر و… را نیز به شما می‌دهد و می‌توانید از آن برای ایجاد و اشتراک‌گذاری تصویر در پلتفرم‌های متعددی استفاده کنید.

Adobe Spark

فرمت های استوری اینستاگرام

ادوب اسپارک یک نرم افزار ادیت تصویر و ویدیو فوق العاده برای ساخت استوری اینستاگرام است. با استفاده از این برنامه کاربر می‌تواند کلیپ‌های ویدیویی مختلف را با هم ترکیب کند و یا با ترکیب تصاویر می‌تواند یک ویدیوی کوتاه برای شما ایجاد کند. همچنین می‌توانید از این نرم افزار برای اضافه کردن افکت به تصاویر نیز اضافه کنید. ده‌ها افکت صوتی، فونت، انیمیشن و… نیز قابلیت‌های دیگری هستند که در اختیار شما قرار دارند.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش کامل ساخت فروشگاه اینترنتی + ویدئو اموزشی

استفاده از این نرم افزار خیلی راحت است و به هیچگونه مهارت طراحی نیاز ندارد. شما می‌توانید از کلکسیون افکت‌های گسترده نرم افزار استفاده کنید تا استوری‌های جذابی را برای خودتان خلق نمایید. برای استوری‌های ویدیویی نیز می‌توانید از کلکسیون افکت‌های صوتی داخل نرم افزار استفاده کنید و یا افکت‌های مختلف را دانلود کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

PhotoGrid

طراحی استوری

برنامه ساخت استوری برای اینستاگرام PhotoGrid یک برنامه ساده و کاربردی برای ساخت کلاژ تصویری یا ویدیویی است که می‌توانید از آن برای استوری اینستاگرام استفاده کنید. این برنامه قالب‌های آماده متعددی برای استوری اینستاگرام دارد و شما می‌توانید گزینه‌های مختلفی را از بین آن‌ها انتخاب کنید. این برنامه فیلترها، استیکرها، فونت‌ها و افکت‌های تصویری متعددی دارد که با کمک آن‌ها قادر خواهید بود تصاویر زیبایی را برای استوری اینستاگرام ایجاد کنید. امکانات ادیت مختلفی مثل امکان پاک کردن پس زمینه و یا حذف عناصر داخل تصویر در این برنامه ساخت استوری اینستاگرام وجود دارد. همچنین امکان اضافه کردن میکاپ به تصویر نیز وجود دارد و با استفاده از دوربین سلفی هم می‌توانید عکس خودتان را به صورت مستقیم وارد نرم افزار کنید.

Typorama

متن روی استوری

در صورتی که به دنبال یک نرم افزار جذاب و کاربردی هستید که بتوانید افکت‌های متنی زیبا و جذابی را به استوری اینستاگرام خودتان اضافه کنید، این نرم افزار بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. در صورتی که از این برنامه استفاده کنید، می‌توانید تایپوگرافی‌های بسیار زیبایی برای خودتان خلق کنید و تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که پس زمینه موردنظر را انتخاب نمایید و شروع به تایپ کنید. داخل این نرم افزار مجموعه‌ای از لی‌اوت‌های تایپوگرافی وجود دارد که هر کدام دارای فونت و تایپ فیس اختصاصی هستند. شما حتی می توانید از فونت نستعلیق در استوری اینستاگرام استفاده کنید.

در کنار ابزارهای پیشرفته متن، داخل نرم افزار قابلیت‌های ادیت تصویر متنوعی نیز وجود دارد و می‌توانید از فیلتر و Overlay برای اصلاح تصاویر استفاده کنید. در واقع تمامی امکاناتی که از یک برنامه ساخت استوری اینستاگرام انتظار دارید، در این نرم افزار وجود دارد. اما متاسفانه در حال حاضر این نرم افزار فقط برای iOS عرضه شده است.

Microsoft Hyperlapse

ساخت استوری در اینستاگرام

با استفاده از این برنامه ساخت استوری برای اینستاگرام می‌توانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویدیوهای هایپرلپس ایجاد کنید و آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید. با استفاده از این برنامه می‌توانید به راحتی تایم لپس ایجاد کنید و یا سرعت ویدیوهای فعلی خودتان را تغییر دهید. مدت زمان ویدیوهای هایپرلپس به صورت پیشفرض ۲۰ دقیقه است و می‌توانید سرعت ویدیوهای خودتان را تا ۳۲ برابر سرعت عادی افزایش دهید.

CutStory

طرح استوری اینستاگرام

این برنامه iOS به شما اجازه می‌دهد با برش دادن ویدیوهای طولانی، استوری‌های ۱۵ ثانیه‌ای برای اینستاگرام ایجاد کنید.

یکی از چالش‌هایی که در زمان استوری کردن ممکن است با آن مواجه باشید، این است که ویدیوهای اینستاگرام باید کوتاه‌تر از ۱۵ ثانیه باشند. با این برنامه، این مشکل به صورت کامل برطرف خواهد شد و می‌توانید ویدیوهای خودتان را به چند ویدیوی کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای تبدیل کنید.

8mm

این برنامه در واقع یک برنامه دوربین با ظاهر قدیمی است که به صورت دوربین‌های ۸ میلیمتری قدیمی طراحی شده است. با کمک برنامه 8mm می‌توانید ویدیوهایی ضبط کنید که ظاهر آن‌ها شباهت زیادی به ویدیوهای قدیمی دارد. همچنین امکان اضافه کردن افکت به ویدیوهای فعلی نیز وجود دارد.

سخن نهایی

برنامه‌های ادیت استوری اینستاگرام روش فوق‌العاده‌ای برای جذاب کردن استوری‌های خودتان و جلب نظر مخاطب به شمار می‌روند. با استفاده از این برنامه‌ها شما می‌توانید استوری‌هایی خلق کنید که می‌توانند در همان نظر اول، توجه مخاطب را جلب کنند. در صورتی که از این نرم افزارها استفاده کنید، می‌توانید به راحتی کیفیت استوری‌های خودتان را افزایش دهید. توصیه می کنیم آموزش اینستاگرام را مطالعه کنید تا با همه قابلیت های این شبکه اجتماعی آشنا شوید.

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه