Retry
تولید محتوا برای وبسایت

ایجاد محتوای جدید و جذاب برای کاربران، در هر صنعتی لازم و ضروری است. امروزه بسیاری از شرکتها با نادیده گرفتن اهمیت تولید محتوا، بسیاری از فرصت های بازاریابی خود را از دست می دهند. محتوا در دیدگاه سنتی روش مستقیم برای فروش محسوب نمی شود، اما در راستای بازاریابی و هدف نهایی فروش یک محصول، به خوبی عمل می کند که می توانید برای یک تولید محتوای خوب از خدمات تولید محتوا سایتهای معتبر استفاده کنید . در اینجا به 10 ضرورت تولید محتوا در هر شرکت تجاری می پردازیم:

اعتماد سازی برای مشتریان

با محتواسازی ضمن تمرکز درباره ی یک موضوع، همانند یک متخصص در آن معرفی می شوید. در حقیقت زمانی که در حوزه ی کسب و کار خود وبلاگ نویسی می کنید، می توانید با نگارش یک متن خوب و با لحنی دوستانه و تخصصی حس اعتماد را به مخاطبین خود منتقل کنید. همچنین تولید یک محتوای تخصصی ضمن ایجاد تاثیرگذاری و جلب اعتماد کاربران به دانش شما، باعث موفقیت بیشتر شما نسبت به رقیبانتان می شود.

یک متخصص به نظر برسید

متخصص بودن صرفا یک عنوان برای نامگذاری نیست، بنابراین اگر می خواهید به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود مطرح شوید، باید آن را بدست آورید. در حقیقت زمانی که در حوزه ی کسب و کار خود وبلاگ نویسی می کنید، ضمن در اختیار داشتن یک سکوی رایگان و گسترده برای انتقال اطلاعات مفید و تخصصی به کاربران، موجب معرفی خود به عنوان یک متخصص در آن زمینه نیز می شوید.

کتابخانه الکترونیکی محتوا ایجاد کنید

یکی از مزیت های تولید محتوا، امکان ماندگاری محتوا است. بنابراین هر محتوایی که منتشر می شود در واقع به کتابخانه آنلاین شما افزوده می شود و پس از مدتی در رشد هر چه بیشتر برند شما کمک می کند. کتابخانه های الکترونیکی با تعداد بیشماری از منابع و انتخاب های موجود، امکان دسترسی شما را به چندین محتوای مفید و مرتبط به راحتی فراهم می کنند. همچنین محتوای دیجیتال با امکان ذخیره به صورت محلی و یا شبکه های رایانه ای، امکان دسترسی از راه دور را برای شما فراهم می کنند.

بهبود سئو

سئو زیر ذره بین

ایجاد محتوا، یکی از کلیدی ترین عناصر اصلی SEO محسوب می شود و گوگل بر روی محتوای باکیفیت تاکید بسیاری دارد. استفاده از کلمات کلیدی با جایگیری مناسب آن ها در محتوا، روش خوبی برای ارتقا بهینه سازی وب سایت شما است. شما می توانید با تولید یک محتوای مناسب و با کیفیت علاوه بر افزایش رتبه ی سایت خود در گوگل، آن را به سایت مرجع در گوگل هم تبدیل کنید. افزایش رتبه ی سایت شما موجب جذب مشتریان بیشتر به سایت و در نتیجه بهبود کسب و کار و درآمد شما می شود.

در این راستا از محتوای غنی و مناسب برای کسب بازخورد بهتر استفاده کنید. همچنین در تولید محتوا هوشمندانه عمل کنید و با در نظر گرفتن تمام مزیت های آن، اقدام به نگارش محتوای با کیفیت کنید.

برای یادگیری گام به گام تولید محتوای بهینه اینجا را کلیک کنید.

جذب مخاطبان جدید

محتوای مفید و هدفمند باعث می شود افرادی که به اطلاعات ارائه شده علاقه مند هستند، شما را دنبال کنند و به صفحه وب سایت شما مراجعه کنند. در این راستا اگر شما بتوانید به صورت حرفه ای عمل کنید و محتوایی مفید را ارائه دهید، محتوای شما به راحتی توسط افراد مختلف با کاربران به اشتراک گذاشته می شود و با پخش شدن در فضای مجازی یک تبلیغات رایگان برای سایت شما محسوب می شود. همچنین می توانید از محتوا برای ایجاد یک فراخوان عمل(CTA) هم استفاده کنید. فراخوان عمل از کاربران شامل چندین اقدام می شود، همانند: تماس با ما، درخواست پیشنهاد، افزودن به سبد خرید و یا هرآنچه که شما می خواهید کاربران در وب سایت شما انجام دهند. اضافه کردن یک CTA در سراسر سایت روشی بسیار موثر برای جذب مخاطبین شما است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا

ایجاد محتوا در کنار سایر استراتژی های بازاریابی موجود، از اهمیت و بازده زیادی برخوردار است و به همین دلیل از اصلی ترین فعالیت های بازاریابی شما محسوب می شود. بازاریابی محتوا در عرصه های مختلف می تواند کارایی بسیاری داشته باشد و موجب رشد و گسترش کسب و کار مورد نظر می شود. اصلی ترین استراتژی در بازاریابی محتوا که باید به آن توجه شود، برنامه ریزی دقیق است.  همچنین از مهم ترین دلایل استفاده از بازاریابی محتوا می توان به ارتقا ترافیک سایت و تولید لید اشاره کرد که در پیشرفت کسب و کارهای جدید به عنوان یک گزینه مناسب شناخته می شود. به همین دلیل است که بسیاری از افراد چه به عنوان صاحب کسب و کار و چه به عنوان متخصص به آموزش تولید محتوا در این حوزه می‌پردازند. تولید محتوا در همه زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ اعم از سئو، ایمیل مارکتینگ، سوشال مدیا مارکتینگ و… تاثیرگذار است.

تولید محتوا و برند سازی

ساخت برند، پروسه ای زمانبر تلقی می شود، بنابراین تولید محتوا با هدف معرفی بیشتر برند خود، باعث ارتقا نام تجاری و شناخته تر شدن آن در صنعت می شود. یک محتوا می تواند در قالب متن، تصویر، فیلم، اینفوگرافیک، بازی و هر چیز دیگری ارائه شود. محتوایی که با هدف تمرکز روی برند ارائه می شود، باید در راستای شناساندن هویت آن نام تجاری انجام شود. درچنین شرایطی رنگ لوگو و هر چیزی دیگری سریعا برند و خدمات شما را در ذهن مشتریان تداعی می کند و باعث شناخت بیشتر نام تجاری شما توسط طیف وسیعی از مخاطبان می شود.

توسعه تجارت

تولید محتوا با جذب بیشتر مشتری، افزایش فروش و در نتیجه درآمد، موجب توسعه بیشتر تجارت شما می شود. همچنین محتوای شما ضمن ایجاد تبلیغات برای برند تجاری شما، کسب و کارتان را در معرض بیشتر دیده شدن قرار می دهد. بنابراین تولید محتوا یک روش عالی برای گسترش برند و جذب مشتریان احتمالی شما نیز محسوب می شود.

اینباند مارکتینگ (بازاریابی درونگرا)

لیدهای جدید(مشتری راغب)، بخش مهمی از رشد یک برند محسوب می شوند. امروزه در حالی که بازاریابی برونگرا(Outbound Marketing) مانند گذشته موثر نیست، اینباند مارکتینگ با تکیه بر ایجاد محتوا، به موثرترین استراتژی بازاریابی تبدیل شده است. در بازاریابی دورنگرا باید تلاش کنید تا محتوا و مفهوم مناسب و کاملا بهینه سازی شده برای موتور های جست و جو را با توجه به مخاطب، در زمان و مکان درستی به مشتریان بالقوه خود عرضه کنید. در این نوع بازاریابی مهم ترین بخش، پیدا کردن محتوای مناسبی است که ضمن درگیر کردن مخاطبان شما، آن ها را ترغیب می کند تا وارد قیف فروش کسب و کارتان شوند.

اهمیت محتوای با کیفیت در ظاهر سایت

این مورد از مهمترین نکات در تولید محتوا محسوب می شود. در این راستا هرچه قدر که محتوای شما منظم و جذاب باشد، اما محتوای مفید و به درد بخوری نباشد، در حقیقت وقت خودتان را تلف کرده اید. اطلاعات مفید در وب سایت، بازدید کاربران به وب سایت شما را افزایش می دهد. همچنین توجه داشته باشید که یک مطلب را نه خیلی کلی و نه خلاصه بیان کنید، به عبارت دیگر یک تعادل در عمق و طول محتوای خود داشته باشید. در پایان با محتوا سازی و انتشار آن برای مخاطبان خود علاقه و انگیزه برای توجه و دنبال کردن برند خود ایجاد کنید.

در اخر شما می توانید برای تولید محتوا بهینه شده و حرفه ای برای سایت خود از سایتهای مختلفی مانند ژاکت سرویس استفاده کنید تا بهترین خدمات تولید محتوا را دریافت کنید و یک سایت با محتوا اصولی داشته باشید .

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *