چرا آپدیت وردپرس اهمیت دارد؟

وردپرس

4 دقیقه زمان مطالعه

وردپرس یک نرم افزار تحت وب متن باز می باشد و جامعه بزرگی از افراد برای بهبود آن بی وقفه کار می کنند و به صورت مداوم در نسخه های به روز رسانی شده خود باگ ها و اختلال ها را برطرف می کنند. این نوع به روز رسانی ها و نسخه های توسعه داده شده برای سریع و ایمن نگه داشتن وردپرس بسیار مهم است و وردپرس به روزرسانی های زیادی را در مدت کوتاه ارائه می دهد. در این مقاله به اهمیت آپدیت وردپرس می پردازیم.

درست مثل هر نرم افزار دیگری، به روزرسانی وردپرس نه تنها مهم است، بلکه برای اطمینان از عملکرد وب سایت با عملکرد بالا نیز ضروری است. در این مقاله ما به شما اهمیت و دلایل اصلی بروزرسانی وردپرس را توضیح خواهیم داد و می گوییم چرا باید همیشه از آخرین نسخه وردپرس استفاده کنید.

امنیت

امنیت وردپرس

امنیت وردپرس دلیل اصلی برای به روزرسانی ها می باشد و شما باید برای بهبود امنیت سایت وردپرس خود را به روز نگه دارید. به روزرسانی ها اغلب دارای امکانات امنیتی پیشرفته ای هستند که از نفوذ افراد دیگر به سایت ها و اختلال های موجود در آن جلوگیری می کنند. علاوه بر این می توانید از افزونه های امنیتی وردپرس استفاده کنید.

از آنجا که وردپرس نرم افزار متن باز (open-source) است دارای جامعه بزرگی از توسعه دهندگان و کارشناسان امنیتی است و به صورت دائمی هر نسخه از نرم افزار را آزمایش کرده و به درستی گزارش اصلاحات امنیتی را می دهند. در واقع در هر نسخه به روزرسانی شده، تمامی ایرادات و مشکلات وردپرس رفع شده و عدم بروزرسانی آخرین نسخه وردپرس می تواند سایت شما را در مقابل هکر ها آسیب پذیر کند و دارای کدهای مخرب باشد.

اگر می خواهید بدانید هک سایت وردپرس چگونه اتفاق می افتد مقاله ما در این زمینه را بخوانید.

رفع اشکال

اگر چه هر نسخه اصلی وردپرس از یک مرحله آزمایش دقیق عبور می کند و سپس وارد بازار می شود، ممکن است گاهی اوقات برخی از اشکالات مانند کد های مخرب از بین نرفته باشند. این موضوع ممکن است بر روی وب سایت شما تأثیر بگذارد، و اینجاست که اهمیت آپدیت وردپرس آشکار می شود. بنابراین بهتر است که وردپرس را به منظور کاهش مشکلات ناشی از اشکالات و اختلالات، به صورت مداوم به روز رسانی کنید.

سرعت

سرعت سایت عامل بسیار مهمی در میزان موفقیت شما می باشد زیرا همانطور که می دانید کاربران وب سایت های سریع را ترجیح می دهند. فناوری وب دائماً در حال تغییر است و توسعه دهندگان وردپرس همیشه در حال جستجوی برای راه هایی هستند که باعث می شود وردپرس سریع تر و کارآمدتر توسط کاربران شما اجرا شود. با به روز نگه داشتن سایت وردپرس خود نه تنها تجربه کاربری بهتری را ارائه می دهید، بلکه رتبه بندی موتور جستجوی سایت خود را نیز بهبود می بخشید.

این مقاله را حتما بخوانید
هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

امکانات و ویژگی های جدید

هر نسخه اصلی وردپرس شامل ویژگی های جدیدی می باشد که این امکانات برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده اند بنابراین اهمیت آپدیت وردپرس در به دست آوردن امکانات هم هست.

به عنوان مثال امکانات آخرین ورژن وردپرس شامل امکان گنجاندن آسان موارد مختلف و قرار دادن آن ها در ابزارک های متنی و ویدئویی، پوشه پلاگین بازطراحی شده و ویرایش پیوند داخلی از طریق ویرایشگر پست می باشد. به روزرسانی وردپرس توانایی شما در نحوه ی افزودن محتوای جدید به سایت شما را بهبود می بخشد و شما با استفاده از آن ها می توانید بازدید سایت خود را افزایش دهید.

ویژگی های جدید در آپدیت وردپرس

جمع بندی

با هر بار آپدیت وردپرس و وارد شدن نسخه جدید وردپرس امکانات جدیدی به آن اضافه می شود و مشکلات و باگ های آن رفع می شود، اکنون  به روز نگه داشتن سایت خود بیشتر از هر زمان دیگری مهم تر است و اهمیت آپدیت وردپرس انکار نا پذیر است.

به یاد داشته باشید که همیشه قبل از به روزرسانی وردپرس، از پایگاه داده و سایت خود نسخه ی پشتیبان و بک آپ تهیه کنید و از بروزرسانی ها غافل نشوید. برای این کار می توانید از یک افزونه پشتیبان گیری وردپرس مثل افزونه Backup buddy استفاده کنید.

در صورتی که شما سایت خود را به روزرسانی نکنید و از آخرین نسخه های وردپرس استفاده نکنید سایت شما در معرض خطر بیشتری قرار می گیرد و ممکن است توسط هکرها مورد سوء استفاده قرار بگیرد و همین مسئله اهمیت آپدیت وردپرس را نشان می دهد.

اهمیت آپدیت وردپرس

اگر سایت شما دارای آخرین و جدیدترین نسخه وردپرس باشد، از بسیاری از اشکالات و اختلال ها در امان خواهید بود. خوشبختانه  امروزه سایت ها و منابع بسیار زیادی برای تعمیر و نگهداری سایت وردپرسی وجود دارد و شما می توانید با استفاده از آن ها اطمینان حاصل کنید که از وب سایت شما به صورت مداوم پشتیبان گیری و به روز  رسانی می شود و به همین دلیل با گذشت زمان سایت شما را به یک سایت امن تبدیل خواهد کرد.

امیدواریم با خواندن این مقاله اهمیت آپدیت وردپرس را دریافته باشید و همواره از آخرین ورزن وردپرس استفاده کنید.

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه امتیازدهی و پاداش پیشرفته آوانس | پلاگین گیمیفیکیشن

585,000 تومان

97.74%
یوسف محمدیانی

یوسف محمدیانی

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

451,500 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

افزونه سئو اینستنتیفای | پلاگین Instantify

395,000 تومان

78.67%
بروز وردپرس

بروز وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز ایفرم | پلاگین eForm

345,000 تومان

78.57%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام من اخرین نسخه وردپرس رو نصب میکنم ولی یک سری مشکلات داره فکر کنم یکیش همین عدم امکان درج کلمات کلیدی هست که نمیتونم اضافه کنم و بخاطر همین نمیتونم بروز کنم و نسخه قبلیش رو بازیابی کردم به نظرتون چیکار کنم؟؟؟ نسخه بعدی کی میاد؟؟

سلام
ما هم آخرین نسخه وردپرس رو نصب کردیم مشکلی نداشتیم. احتمالا شما به دلیل تداخل الان دچار مشکل شدید
در شرایط استاندارد تست کنید

ارسال دیدگاه