Retry
دیجیتس

اگر یک کسب و کار آنلاین دارید و می خواهید کاربران بیشتری را تشویق کنید که در سایت ثبت نام کنند، یکی از مؤثرترین و در عین حال راحت ترین راهکارهای پیش رویتان، آسان سازی فرآیند ثبت نام در سایت است! بله؛ بسیاری از کاربران فقط به این خاطر که ثبت نام راحتی در سایت خود ندارید، در همان مرحله اول قید ادامه ثبت نام را می زنند. از طرفی حدود 68 درصد از بازدیدهای وب سایت ها در گوشی های موبایل انجام می شود. پس هموارسازی مسیر ثبت نام در موبایل می تواند یک اقدام طلایی برای تشویق کاربران برای ثبت نام در سایت باشد. افزونه های متنوعی هستند که به طور ویژه برای این منظور طراحی شده اند. یکی از بهترین این افزونه ها نیز دیجیتس است. به همین منظور در ادامه به دانلود رایگان افزونه دیجیتس و نحوه نصب و فعالسازی آن می پردازیم.

آموزش افزونه دیجیتس را می توانید در این مقاله دریافت کنید.

درباره افزونه دیجیتس

افزونه دیجیتس (Digits) به طور ویژه برای ارائه یک تجربه کاربری قدرتمند حین ثبت نام و ورود کاربران از طریق موبایل طراحی شده است. به همین جهت نیز یک رابط کاربری روان و ایمن را که مختص موبایل است، در اختیار کاربران قرار می دهد. وقتی از این افزونه در وب سایت وردپرسی خود استفاده می کنید، کاربران می توانند در صورت تمایل فقط شماره همراه خود را وارد کنند و کدی که افزونه دیجیتس برای آنها ارسال می کند، را وارد کرده و بدون نیاز به هیچ رمز دیگری وارد حساب کاربری خود شوند.

از دیگر قابلیت های این افزونه، وجود فیلدهای از پیش طراحی شده برای فرم های ورود و ثبت نام است که دستتان را برای طراحی انواع فرم ها باز می گذارد. بنابراین می توانید با ترکیب این فیلدها، چینش منحصر به فرد فرم های سایت خود را طراحی کنید.

اما ویژگی ممتاز دیگری که نمی توان از آن چشم پوشی کرد، امنیت بالای دیجیتس از دو جنبه است. اول این که این افزونه هیچ گونه کد مخربی ندارد. بنابراین کوچک ترین خطری برای ایمنی سایت به همراه نخواهد داشت. دوم این که دیجیتس ایمیل ها و شماره های جعلی را تشخیص می دهد و از ثبت نام کاربرانی که از این اطلاعات استفاده می کنند، جلوگیری می کند. همچنین امکان درج “کپچا” در صفحه ثبت نام نیز وجود دارد. با این کار وب سایت از هجوم ربات های هکر در امان خواهد بود. شما با دانلود دیجیتس کمک شایانی به ساختار سایت خود و امنیت وردپرس آن می‌کنید.

ضمناً افزونه دیجیتس با افزونه های قدرتمند تجارت الکترونیک نیز کاملاً سازگار است. افزونه هایی مانند: ووکامرس، بادی پرس، بی بی پرس، دکان و … .

دانلود نسخه رایگان افزونه دیجیتس و نصب و راه اندازی آن

بعد از دانلود رایگان افزونه دیجیتس، می توانید برای نصب و راه اندازی آن در وردپرس اقدام کنید. برای این کار در لیست منوهای اصلی وردپرس، گزینه “افزودن” که زیرمجموعه گزینه “افزونه ها” است را انتخاب کنید.

گزینه افزودن افزونه در منوی وردپرس

سپس در این صفحه گزینه “بارگزاری” را که در قسمت بالا و سمت چپ صفحه قرار دارد، انتخاب کنید.

گزینه بارگذاری افزونه در وردپرس

حالا روی “Choose file” کلیک کنید. سپس فایل زیپ افزونه را انتخاب کرده و گزینه “Open” را بزنید. پس از این که نام فایل در کادر مربوطه نمایش داده شد، روی گزینه “نصب” کلیک کنید.

انتخاب فایل برای نصب افزونه در دیجیتس

صبر کنید تا فرآیند نصب افزونه به پایان برسد. بعد روی گزینه “فعال کردن افزونه” کلیک کنید.

گزینه فعال کردن افزونه برای دیجیتس

حالا همانطور که مشاهده می کنید، صفحه اصلی افزونه دیجیتس نمایش داده می شود. پس نصب و فعالسازی افزونه با موفقیت انجام شده و می توانید همین حالا از قابلیت های این افزونه قدرتمند استفاده کنید.

پیشخوان افزونه دیجیتس

ارتقای افزونه دیجیتس به نسخه پرمیوم

هر چند که امکان دانلود نسخه رایگان افزونه دیجیتس برای شما همراهان گرامی فراهم است؛ اما دیجیتس در کنار نسخه رایگان، دارای یک نسخه پرمیوم نیز هست. کاربردهای پایه ای و کلی افزونه دیجیتس در نسخه رایگان این افزونه موجود است؛ اما طبیعتاً با تهیه نسخه پرمیوم، به دامنه وسیع تری از قابلیت های این افزونه دسترسی خواهید داشت. با استفاده از این قابلیت ها، امکانات بیشتری را در اختیار کابران قرار داده و یک تجربه کاربری فوق العاده را برای آن ها رقم بزنید. برای دانلود نسخه پریمیوم دیجیتس اینجا کلیک کنید.

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *