بهترین نرم افزار طراحی گرافیک برای بازاریابان و مبتدیان

دیجیتال مارکتینگ

6 دقیقه زمان مطالعه

وقتی نوبت به موفقیت در وب سایت می رسد، آنچه می بینید همان چیزی است که به دست می آورید. گرچه متن، وبلاگ و محتوای رسانه های اجتماعی جذاب می تواند برند تجاری شما را از رقبا جدا کند، اما جذابیت بصری سایت شما اولین چیزی است که کاربران هنگام دنبال کردن بک لینک یا کلیک روی نتایج موتور جستجو می بینند. در این مقاله به بررسی بهترین نرم افزار طراحی گرافیک و طراحی آرم و لوگو رایگان می پردازیم.

تحقیقات اخیر نشان داد که فقط 2.6 ثانیه طول می کشد تا توجه کاربران بر روی یک منطقه خاص از وب سایت شما متمرکز شود. علاوه بر این، فقط 0.05 ثانیه طول می کشد تا بازدید کنندگان اولین برداشت کلی از سایت شما را ایجاد کنند. به این معنی که شما فقط یک فرصت برای تغییر نظر آن ها یا تقویت این برداشت دارید، و این در سه ثانیه اول ورود اتفاق می افتد.

در نتیجه، ایجاد صفحاتی وب که از نظر زیبایی و از نظر زمینه متناسب باشند، بسیار مهم است. برای مشاغل بزرگ تر، این اغلب به معنای استخدام طراحان گرافیک اختصاصی برای توسعه طرح های چشم نواز و استقرار مداوم در صفحات وب است، اما ممکن است بودجه های SMB از این نوع هزینه ها پشتیبانی نکند.

آنچه برای داشتن یک طراحی عالی لازم است.

مهارت های پیشرفته طراحی گرافیک نیاز به تمرین، تمرین و تمرین دارد. طراحان عالی می توانند یک نگاه به صفحه وب شما بیندازند و ببینند که عناصر بصری فعلی در کجا کار نمی کنند، سپس گزینه های محتوای بصری ایجاد کنند که هم موقعیت نام تجاری شما و هم سبک زیبایی شما را جذب کند. اما در مورد صاحبان وب سایت و مشاغل که توانایی مهارت های یک استاد طراح گرافیک را ندارند، چه می کنید؟ چگونه آن ها می توانند روند بهبود جذابیت بصری سایت خود را شروع کنند؟

اولین قدم برداشتن یک قدم به عقب است. صفحه وب خود را در چندین مرورگر باز کنید و ببینید چه چیزی برجسته است. اولین چیزی که متوجه می شوید چیست؟ آیا این یک تصویر خاص است، یا فقدان آن است؟ آیا تصویر واضح و مختصر است و آیا عملکردی را به دنبال دارد؟ در مورد قالب بندی متن، رنگ و قلم چطور؟ در اینجا هدف این نیست که جزئیات ریز و درشت طراحی وب سایت را تجزیه و تحلیل کنید و در عوض خود را در جای دیجیتال یک بازدید کننده سایت قرار دهید.

همچنین بهتر است از سایر کارمندان به همراه دوستان و خانواده خود بازخورد بگیرید. گرچه این مورد با تعصب طبیعی همراه است. به هر حال آن ها می خواهند سایت شما به موفقیت برسد، اما می تواند به شناسایی عناصر بصری پایدار یا مشکل ساز کمک کند و روند اولیه را پیشنهاد کند.

در این بخش، ما بهترین ابزار رایگان نرم افزار طراحی گرافیک و طراحی آرم و لوگو رایگان را بررسی خواهیم کرد، جایی که این نرم افزار در استراتژی وب سایت شما قرار دارد و اینکه چگونه می توانند از زمان ورود کاربر به جذب کاربر کمک کنند.

نرم افزار طراحی گرافیک

بهترین نرم افزار طراحی گرافیک چیست؟

اگر تحقیقات شما به مشکلی منجر شد که تصاویر شما جذاب نیستند، متن شما به سختی خوانده می شود و طرح رنگی شما را آزار می دهد، شما به یک راه حل ساده نیاز دارید.

نرم افزار رایگان طراحی گرافیک این امکان را دارد که ظاهر و احساس سایت شما را بدون نیاز به بانک شخصی سازی کنید. اما با وجود انبوهی از گزینه های موجود در بازار، کدام یک برای کسب و کار شما بهترین گزینه است؟

دو عامل گسترده بر این نتیجه تأثیر می گذارد: توانایی گرافیکی فعلی و مورد استفاده بالقوه شما. به عنوان مثال، اگر تجربه استفاده از هر نوع ابزار گرافیکی را ندارید، به دنبال یک راه حل ساده و بیشتر کارهای پشت صحنه باشید. اگر زمینه طراحی گرافیکی یا تمایل طبیعی دارید، ابزارهایی با قابلیت شخصی سازی و کنترل قوی تر می توانند مناسب تر باشند.

در حالی که قصد دارید کل سایت خود را با رنگ ها، تصاویر، نشان ها و منوهای جدید اصلاح کنید، به یک راه حل عمیق نیاز دارید که این سطح از کنترل را فراهم کند. اگر با تغییرات جزئی در طرح رنگ یا کیفیت تصویر خود شروع به کار کوچک می کنید، این نوع تنظیم دقیق لازم نیست.

بنابراین کدام یک از ابزارهای نرم افزاری برای کسب و کار شما مناسب است؟ در اینجا نگاهی می اندازیم به پنج ابزار طراحی گرافیک و طراحی آرم و لوگو رایگان و چند نکته مثبت و منفی برای هر یک ذکر می کنیم.

این مقاله را حتما بخوانید
10 نکته کلیدی برای راه اندازی کمپین ایمیل مارکتینگ

بهترین نرم افزار رایگان طراحی گرافیک برای مبتدیان

1. DesignWizard

DesignWizard

DesignWizard در میان بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی گرافیک برای مبتدیان قرار دارد. این ابزار یک پایگاه داده بزرگ از تصاویر همراه با تعداد زیادی قالب رایگان (بیش از 10 هزار) به علاوه یک رابط کاربری ساده و آسان ارائه می دهد. شما همچنین می توانید به سرعت الگوهای سفارشی ایجاد کنید، اما جایی که DesignWizard برتری دارد به عنوان یک ابزار طراحی گرافیکی خط مقدم و رایگان برای مبتدیان است.

با وجود رابط کاربری آسان و بدون هزینه های اولیه، لازم به ذکر است که بیشتر گزینه های قدرتمندتر در DesignWizard فقط در نسخه پرداخت آن موجود است.

2. Setka Editor

Setka Editor

Setka  را به عنوان “هر آنچه برای ایجاد محتوایی که تبدیل می کند” نیاز دارید. این نرم افزار طراحی گرافیک در درجه اول به ارائه مارک محتوای پیشرفته در سراسر وب سایت، کمپین های تبلیغاتی و پست های رسانه های اجتماعی شما متمرکز شده است و از داخل CMS فعلی یا در  cloudکار می کند.

هشدار: اگرچه ویرایشگر Setka به مدت دو هفته رایگان است، اما شرکت ها برای باز کردن قفل مجموعه کامل ویژگی ها و ادامه استفاده از Setka، باید برنامه ای را انتخاب کنند Starter ،Pro یا Enterprise.

3. Canva

Canva نرم افزار آرم و لوگو رایگان

خواه به ایجاد کتاب الکترونیکی، اینفوگرافیک، کارت ویزیت یا عنوان ایمیل بپردازید، Canva الگویی برای ساده سازی روند کار شما دارد. ابزار طراحی وب رایگان، که توسط افراد غیر طراح طراحی شده است، قالب های حرفه ای و شخصی سازی را برای تقریباً هر طراحی که فکر کنید، ارائه می دهد.

توجه: ممکن است لازم باشد ضمن مهارت در کار خود، روی نسخه پولی سرمایه گذاری کنید یا یکی از نرم افزارهای پیشرفته طراحی گرافیک رایگان را امتحان کنید. در حالی که نسخه رایگان Canva برای طراحان جدیدی که با الگوها کار می کنند عالی است، شما می توانید در نسخه پولی به ابزارها و ویژگی های پیچیده تری – مانند اشتراک تیم – دسترسی پیدا کنید.

4. Adobe Spark

Adobe Spark نرم افزار طراحی گرافیک

Adobe Spark یک جایگزین رایگان محبوب و پردرآمد شرکت Adobe Illustrator است. اگرچه تقریباً به اندازه کامل نیست و از ادغام با سایر محصولات Adobe پشتیبانی می کند، اما استفاده از آن آسان است و دارای تعداد زیادی الگوی رایگان است. اگر به دنبال ایجاد سریع پوستر یا فیلم برای تبلیغات هستید، Spark  یک انتخاب عالی است.

اشکال احتمالی: یک مجموعه ویژگی محدود این را به یک نقطه شروع عالی برای مبتدیان تبدیل می کند، اما برای پروژه های عمیق تر یا طراحان باتجربه کمتر کاربرد دارد. Spark برای وب و تلفن همراه در دسترس است، با این حال، به این معنی است که شما در هر مکان و هر زمان طراحی می کنید.

5. Krita

Krita نرم افزار طراحی گرافیک

Krita یک برنامه نقاشی متن باز و رایگان است که برای هنرمندان ساخته شده است. توسعه مداوم این ابزار به کمک های مالی بستگی دارد و نیازهای جامعه طراحان در کل آن را هدایت می کند. بنابراین جای تعجب نیست که Krita شامل یک رابط کاربری قابل تنظیم، مجموعه ابزارهای غنی از ویژگی و یک مدیر منابع جامع است.

برای مشاغل مورد نظر برای افزایش تأثیر طراحی گرافیکی، Krita ابزاری عالی است. در همین حال، برای شرکت هایی که به راه حل های ساده نیاز دارند، سایر نرم افزارهای موجود در این لیست مناسب تر برای مبتدیان است.

6. Gravit

Gravit یک برنامه طراحی بردار است که توسط سازندگان Corel Draw ایجاد شده است. Gravit با داشتن تعداد زیادی از ابزارها برای ایجاد هنرهای برداری و رابطی خودتنظیم، جایگاه خود را در میان بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی گرافیک برای مک و ویندوز کسب می کند. این ابزار برای ChromeOS و Linux نیز موجود است.

Gravit نرم افزار طراحی گرافیک

توجه: هنگامی که برای یک دوره آزمایشی رایگان Gravit ثبت نام می کنید، به طور خودکار به ویژگی های “Pro” از جمله توانایی کار به صورت آفلاین و دیدن تاریخچه نسخه دسترسی پیدا می کنید. با این حال، با پایان دوره آزمایشی این ویژگی ها را از دست می دهید، مگر اینکه بخواهید هزینه اشتراک را پرداخت کنید.

ایجاد یک برداشت بزرگ عالی

اولین چیزی که کاربران هنگام ورود به وب سایت شما می بینند، به طور قابل توجهی بر درک آن ها از نام تجاری شما تأثیر می گذارد. نرم افزار طراحی گرافیک و طراحی آرم و لوگو رایگان مناسب می تواند اطمینان حاصل کند که سایت شما ارزش بصری را از اولین برداشت به خرید نهایی ارائه می دهد و روند تنظیم زیبایی مداوم را ساده می کند.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب سئو و دیجیتال مارکتینگ رایس | Ryse | قالب شرکتی

645,000 تومان

80%
پروان وب | parvanweb

پروان وب | parvanweb

محصول پیشنهادی

افزونه گردونه شانس اپتین | پلاگین WP Optin Wheel Pro

311,500 تومان

91.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه اتوماتیک سازی ووکامرس اتومیت | پلاگین AutomateWoo

445,000 تومان

73.33%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه بازاریابی وردپرس | پلاگین AffiliateWP

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه