zhaket logo

چگونه در 6 مرحله یک بوتیک آنلاین را راه اندازی کنیم؟

کسب و کار

15 دقیقه زمان مطالعه

آیا به فکر راه اندازی فروشگاه آنلاین خود هستید؟ با استفاده از اینترنت، اکنون می توانید یک فروشگاه آنلاین جواهرات یا لباس راه اندازی کنید بدون اینکه لازم باشد مکانی را اجاره کنید. این مقاله را بخوانید زیرا در شش مرحله ساده نحوه راه اندازی بوتیک انلاین را توضیح می دهیم.

این روز ها می توان با هزینه های کم و سرمایه گذاری کم یک فروشگاه انلاین را راه اندازی کرد، یکی از فروشگاه های آنلاین پر طرفدار بوتیک های لباس هستند که همیشه طرفداران خود را در بازار دارند و این روز ها با گسترش کرونا، طرفداران خرید لباس آنلاین نیز در حال بیشتر شدن است. پس اگر شما هم می خواهید بوتیک اینترنتی خود را راه اندازی کنید در ادامه مقاله همراه ما باشید.

  1. کسب و کار آنلاین خود را برنامه ریزی کنید

ابتدا یک طرح تجاری تهیه کنید. این کار به شما در راه اندازی بوتیک انلاین کمک می کند. داشتن یک برنامه کسب و کار ضروری است .

برنامه ریزی برای کسب و کار

اساساً، این طرح باید شامل آنچه در مورد تجارت شما است باشد که ممکن است شامل این سوالات باشد اهداف آن چیست و چگونه به آن می خواهید برسید . همچنین باید جنبه هایی از فعالیت های تجاری شما مانند تولید، توزیع، بازاریابی و غیره را پوشش دهد.

به عنوان یک مالک بوتیک آنلاین، چندین عنصر مهم وجود دارد که باید در برنامه کاری خود بیشتر به آنها توجه کنید:

1.1 برند تجاری بوتیک آنلاین خود را تعریف کنید

برند تجاری بوتیک شما نحوه اداره مشاغل شما را تعیین خواهد کرد مخاطبان شما چه کسانی هستند، کالاهایی که می فروشید چیست و نحوه بازاریابی شما چگونه است .

برای تعریف برند تجاری خود، با تصمیم گیری در مورد بازار هدف شروع کنید. برای مشاغل جدید، بهتر است ابتدا قبل از گسترش فعالیت های خود، به یک جمعیت شناسی خاص توجه کنید. با تمرکز بر روی مخاطبان کم، می توانید استراتژی کسب و کار و بازاریابی خود را به حداکثر برسانید.

با ذکر مشخصات بازار هدف خود مانند موارد زیر شروع کنید و طراحی پرسونای خریدار خود را شروع کنید:

  • محل
  • اشتغال
  • جنسیت
  • رده سنی
  • درآمد

سپس تحقیقات عمیق تری انجام دهید تا بفهمید آن ها چه کسانی هستند. به دنبال جنبه هایی مانند انگیزه های شخصی، رفتار خرید، دوست داشتن یا دوست نداشتن و غیره باشید.

از آن جا، براساس نتایج تحقیقات خود، یک شخصیت مشتری یا پرسونا ایجاد کنید. این نمایشی از بازار هدف ایده آل شماست که می توانید از آن به عنوان راهنمای ساخت مارک بوتیک آنلاین خود استفاده کنید. اگر نمی دانید پرسونا چیست مقاله ما در این زمینه را بخوانید.

اگر بازار هدف شما در راه اندازی بوتیک انلاین کارمندان اداری مرد است، جایگاه ویژه شما می تواند لباس مردانه حرفه ای باشد. یا فقط با فروش لوازم جانبی خاص، مانند کراوات یا کیف های کوچک، آن را محدودتر کنید.

پس از دانستن اینکه برای چه کسی و چه چیزی را می فروشید، نام تجاری خود را تغییر دهید. نام برند شما باید باید کوتاه، به یادماندنی و تلفظ آن آسان باشد، بنابراین نام برای مدت طولانی تری در ذهن مردم می ماند. ناگفته نماند، این باید نشان دهنده مارک بوتیک آنلاین شما باشد.

به غیر از این، این مجوز باید برای ثبت به عنوان یک نهاد تجاری در منطقه شما در دسترس باشد.

اگر نام بوتیک اینترنتی شما تنظیم شده است، با ایجاد هویت بصری نام تجاری خود، که شامل زیبایی بوتیک، لوگو ، ماکت بسته بندی و غیره است، ادامه دهید. اطمینان حاصل کنید که طراحی شما مورد توجه شخصیت مشتری شما باشد.

1.2 به دنبال موجودی منبع باشید

اکنون، در راه اندازی بوتیک انلاین خود باید تصمیم بگیرید که از کجا می توانید اقلام را به عنوان محصولات خود بفروشید.

یک معیار مهم برای ساخت فروگاه اینترنتی این است که محصولات تأمین کنندگان باید متناسب با سبک بوتیک شما باشد. در صورت امکان، نمونه ای را درخواست کنید تا بتوانید کیفیت موارد را بررسی کنید.

برخی مشاغل ممکن است کالا را از یک تامین کننده عمده خریداری کنند. در حالی که فروشگاه های دیگر ممکن است به طور مستقیم با تولید کنندگان کار کنند. با تولیدکنندگان، می توانید یک مجموعه شخصی از محصولات را تهیه کرده و به تولید انبوه برسانید.

در هر دو مورد، می توانید با خرید عمده محصولات، هزینه های راه اندازی بوتیک انلاین را کاهش دهید. با این حال، شما باید محصولات را خودتان ذخیره کنید.

 

1.3 برنامه ذخیره سازی و حمل و نقل

بیایید به سراغ تهیه و ارسال کالاهای خود در راه اندازی بوتیک اینترنتی برویم.

اگر مسیر خرده فروشی را انتخاب کنید، نیازی به مراقبت از موجودی کالا و حمل و نقل نخواهید داشت – تهیه کنندگان به آنها رسیدگی می کنند.

در ازای این امر، باید در هنگام پاسخگویی به سوالات مختلف مشتری در صورت نقص کیفیت یا وجود مشکلات حمل و نقل، آماده باشید. رسیدگی به بازده نیز می تواند پیچیده تر باشد، بنابراین شما باید با تأمین کنندگان خود مشورت کنید.

از طرف دیگر، کار با یک عمده فروش یا تولید کننده نیاز به این دارد که موجودی کالا را خودتان اداره کنید. با این وجود، پیگیری موارد خود و بررسی کیفیت آنها آسان تر خواهد بود. به علاوه، روش هایی برای کاهش هزینه های راه اندازی بوتیک انلاین وجود دارد.

یک روش این است که محصولات خود را در فضای زندگی خود ذخیره کنید. با این حال، برخی از مناطق ممکن است مقررات مربوط به مقدار موجودی تجاری را که می توانید در خانه خود قرار دهید تنظیم کنند. اگر مقدار اقلام شما بیش از محدودیت ها باشد ، باید یک مرکز ذخیره سازی خود را اجاره کنید.

در مورد حمل و نقل، گزینه های زیادی وجود دارد. می توانید هزینه ها را براساس وزن یا منطقه محاسبه کنید یا برای همه محصولات صرف نظر از نوع آن نرخ ثابت اعمال کنید. حتماً تحقیق خود را انجام دهید تا ببینید کدام یک بیشتر به شما مناسب است.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که سیاست بازگشت واضحی داشته باشید . پنجره زمان را برای زمانی که مشتریان می توانند اقلام را پس بفرستند و چه زمانی می توانند انتظار بازپرداخت را داشته باشند، یادداشت کنید. مواردی را که به عنوان کالای واجد شرایط برای بازپرداخت به حساب می آیند و روشی را در مورد نحوه تحویل کالا در آن بگنجانید.

یا ، اگر نمی خواهید با تهیه و حمل و نقل کالا سرو کار داشته باشید، می توانید با یک سرویس کامل ثبت نام کنید. این ذخیره سازی، تحویل و بازگشت را با قیمت مشخصی برای شما انجام می دهد. برخی از نمونه های پر کاربرد ShipWire و ShipBob هستند

  1. تجارت بوتیک آنلاین خود را ثبت کنید

قبل از افتتاح رسمی برای کار، باید مدارک و مجوز های لازم برای راه اندازی بوتیک انلاین را داشته باشید.

مدارکی که باید تکمیل کنید به محل زندگی شما بستگی دارد. بنابراین، بهتر است تحقیق کاملی انجام دهید و برای تکمیل این مرحله با یک وکیل مشورت کنید.

به طور کلی، شما با انتخاب ساختار کسب و کار شروع خواهید کرد. به بیشتر صاحبان مشاغل کوچک توصیه می شود که به عنوان یک شرکت با مسئولیت محدود ثبت نام کنند . این گزینه از دارایی های شخصی شما در صورت ورشکستگی تجاری یا پرونده های قضایی محافظت می کند.

به غیر از این، ممکن است برای جمع آوری و تشکیل مالیات نیاز به شناسه مالیات تجاری و فروش داشته باشید . برخی از مناطق نیز قبل از فعالیت تجاری شما نیاز به دریافت مجوز فروشنده دارند.

پس از جمع آوری تمام مدارک، می توانید بوتیک آنلاین خود را راه اندازی کنید.

  1. با یک فروشگاه ساز یک وب سایت برای بوتیک آنلاین خود ایجاد کنید

اگرچه روش های مختلفی برای ساخت فروشگاه آنلاین وجود دارد، اما توصیه می شود با یک بستر تجارت الکترونیکی همراه باشید که به شما امکان می دهد وب سایت خود را ایجاد کنید. به این ترتیب کنترل بیشتری بر در آمد زایی، طراحی و تجربه خرید خواهید داشت.

راه اندازی بوتیک انلاین با فروشگاه ساز ووکامرس

ووکامرس یک افزونه وردپرس است که می تواند هر وب سایتی را به یک فروشگاه آنلاین تبدیل کند. برای استفاده از آن، شما باید یک وب سایت وردپرس داشته باشید که نیاز به خرید میزبانی وب دارد .

پس از فعال کردن افزونه، می توانید بلافاصله ساخت بوتیک اینترنتی خود را شروع کنید. WooCommerce شما را در مراحل راهنمایی کرده و به طور خودکار صفحات وب را برای فروشگاه شما راه اندازی می کند. کار با رابط کاربری آن نیز آسان است، بنابراین می توانید وب سایت خود را بدون دردسر مدیریت کنید.

مزیت ها

  • ووکامرس رایگان است و  شما می توانید از افزونه به تنهایی و بدون پرداخت هزینه استفاده کنید. این برنامه از قبل دارای ویژگی های اساسی تجارت الکترونیکی است، از جمله پردازش پرداخت و تجزیه و تحلیل فروشگاه.
  • Extensible – WooCommerce دارای مجموعه گسترده ای است که می توانید در راه اندازی بوتیک انلاین خود برای شخصی سازی بوتیک اینترنتی خود استفاده کنید. علاوه بر این، بسیاری از سایت های شخص ثالث وجود دارد که گزینه های برتر را ارائه می دهند.
  • به عنوان یک برنامه تلفن همراه در دسترس است – بنابراین هنگامی که از دسک تاپ خود دور هستید می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را مدیریت کنید.

معایب

  • بدون پشتیبانی مستقیم – اگر به کمک فوری نماینده احتیاج دارید ، فقط می توانید برای آن ها ایمیل ارسال کنید. با این حال، مستندات آن ها کاملا جامع است و مقالات آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند پاسخ شما را ارائه دهد.

در مجموع، ووکامرس برای شروع راه اندازی بوتیک انلاین اگر یک مبتدی هستید یک انتخاب عالی است. با این وجود، در صورت مواجه شدن با هر مشکلی ، خودتان می توانید مشکلات خود را حل کنید.

  1. طراحی وب سایت بوتیک آنلاین خود را سفارشی کنید

ساده ترین راه برای طراحی وب سایت خود با یک قالب است. هنگام یافتن یک قالب فروشگاهی، مطمئن شوید:

کاربر پسند باشد: بازدیدکنندگان باید بتوانند به راحتی از طریق فروشگاه شما پیمایش کنند، بنابراین می توانند بلافاصله معامله کنند.

طراحی ریسپانسیو داشته باشد: کاربران تلفن همراه حدود نیمی از ترافیک اینترنت را تشکیل می دهند . بنابراین ، طراحی فروشگاه شما باید بتواند پاسخگوی بازدیدکنندگان باشد و در تلفن های همراه و تبلت ها به خوبی نمایش داده شود.

بازتاب دهنده برند شما باشد: یک قالب وردپرس را انتخاب کنید که با طراحی نام تجاری شما مطابقت داشته باشد. یا، یکی را با تنظیمات ظاهری قابل تنظیم انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی با قالب شناخته شوید.

برای کاربران ووکامرس می توانید از هر قالبی در فهرست وردپرس استفاده کنید که به خوبی با افزونه ادغام شود. متناوباً، ووکامرس دارای چند قالب رایگان و برتر است .

 

اگر از قبل تم را انتخاب کرده اید، پیکربندی طراحی کلی سایت خود را شروع کنید. نام و نشان تجاری خود را در عنوان اضافه کنید تا فروشگاه خود را به عنوان فروشگاه خود علامت گذاری کنید. سپس رنگ ، تایپوگرافی ، طرح ، عناصر صفحه و غیره را سفارشی کنید.

پس از اتمام کار، به مرحله بعدی راه اندازی بوتیک انلاین بروید.

  1. وب سایت بوتیک آنلاین خود را تنظیم کنید

5.1 محصولات خود را اضافه کنید

برای ایجاد اولین محصول خود، به محصولات -> افزودن جدید در داشبورد وردپرس خود بروید. به صفحه ای هدایت خواهید شد که به نظر می رسد صفحه پیش فرض ویرایشگر پست است. در اینجا می توانید نام و توضیحات محصول را وارد کنید:

در سمت راست صفحه، برچسب ها و دسته های محصول را انتخاب کنید. همچنین می توانید برای نمایش محصول از زوایای مختلف ، تصویر محصول را تنظیم کرده یا چندین عکس را در گالری محصول بارگذاری کنید. حتما از عکس های با کیفیت بالا استفاده کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
همه چیزدرباره اکسپلور اینستاگرام

افزودن محصول در بوتیک انلاین

اگر به پایین پیمایش کنید، بخش داده محصولات را برای درج قیمت، جزئیات موجودی، روش های حمل و نقل، ویژگی ها و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

همچنین یک جعبه برای درج توضیحات کوتاهی وجود دارد که در صفحه محصول نشان داده می شود.

افزودن محصول به فروشگاه

پس از پایان کار، پیش نمایش را فشار دهید تا ببینید که محصول شما چگونه به نظر می رسد. اگر همه چیز خوب به نظر می رسد، بر روی انتشار کلیک کنید یا اگر آماده نیستید که مورد را عمومی کنید، ذخیره پیش نویس را انجام دهید

5.2 صفحه محصول را پیکربندی کنید

صفحه محصول جایی است که تمام موارد شما نمایش داده می شود. اینکه چقدر منظم و جذاب به نظر می رسد می تواند تعیین کند که آیا بازدیدکنندگان باید سایت شما را بیشتر کاوش کنند.

اگر از طریق نصب سریع افزونه مراجعه کنید، این افزونه صفحه ای با نام Shop را برای شما ایجاد می کند. با این حال، اگر از تنظیمات خود صرف نظر کنید، آنچه در اینجا باید انجام دهید اینجاست:

به داشبورد خود بروید و در قسمت صفحات یک صفحه جدید را ایجاد کنید .

صفحه خود را در نوار عنوان نامگذاری کنید. ممکن است آن را “محصولات” ، “فروشگاه” ، “فروشگاه من” یا سایر گزینه های معادل آن بنامید

روی انتشار کلیک کنید .

در منوی سمت چپ، به ووکامرس و تنظیمات بروید و به تب محصولات بروید.

در قسمت صفحه فروشگاه، صفحه ای را که تازه ایجاد کرده اید انتخاب کنید

راه اندازی بوتیک انلاین

ذخیره تغییرات را فشار دهید .

برای ویرایش صفحه محصول، روی ظاهر -> سفارشی سازی را از داشبورد کلیک کنید . سپس WooCommerce را در نوار منوی سمت چپ انتخاب کرده و به فهرست محصولات بروید .

 

در اینجا می توانید محصولات یا دسته ها را مشاهده کنید، نحوه مرتب سازی آن ها را به صورت دلخواه تنظیم کنید و تعداد محصولات در یک صفحه را تعیین کنید.

پس از پایان کار، به فهرست قبلی برگردید و دسته بندی محصول را انتخاب کنید.

 

هنگام سفارشی سازی صفحه محصول خود در راه اندازی بوتیک انلاین ، این نکات را در نظر بگیرید:

شفاف سازی کنید : صفحه را با محصولات زیاد شلوغ نکنید. این می تواند تجربه مشاهده را خراب کند.

توصیفی باشید : هنگام نام بردن از محصول خود ، اطمینان حاصل کنید که خریداران می توانند درک کنند که این کالا چیست و چه کاری انجام می دهد.

از برنامه های افزودنی استفاده کنید : به عنوان مثال ، افزونه هایی مانند Quick View می توانند به بازدیدکنندگان اجازه دهند بدون خروج از صفحه محصول ، شکل ظاهری مورد را ببینند.

5.3 نحوه پرداخت را تنظیم کنید

با راه اندازی سایت فروشگاهی ، برای دریافت وجوه مشتریان به یک درگاه پرداخت امن نیاز دارید.

یکی از گزینه های محبوب درگاه های پرداخت واسط است . از آنجا که از این درگاه توسط افراد زیادی بسیار استفاده می شود، استفاده از درگاه پرداخت واسط باعث می شود فروشگاه شما در دسترس بسیاری از خریداران قرار گیرد. ما در پستی جداگانه بهترین درگاه های پرداخت واسط را معرفی کرده ایم. به علاوه ، شما می توانید از درگاه های مستقیم بانکی نیز استفاده کنید که می توان به درگاه پرداخت بانک ملت اشاره کرد.

  1. بوتیک آنلاین جدید خود را تبلیغ کنید

حال در این مرحله از راه اندازی بوتیک انلاین بیایید درباره تبلیغات صحبت کنیم. دو کانال از بسیاری از کانال هایی که می توانید برای بازاریابی تجارت خود استفاده کنید، شبکه های اجتماعی و تبلیغات پولی هستند.

رسانه های اجتماعی

شبکه های رسانه های اجتماعی تا حد زیادی به بازاریابی در صنعت مد کمک کرده اند. استفاده از این سیستم عامل ها برای بوتیک شخصی شما امری عادی است.

محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید

روش های زیادی وجود دارد که می توانید بوتیک خود را از طریق محتوای شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید. به عنوان مثال می توانید:

  • عکس های محصولات خود را ارسال کنید
  • نظرات مثبت مشتریان را نشان دهید
  • تصاویر مشتریان را با پوشیدن وسایل خود دوباره ارسال کنید
  • هشتگ های مرتبط و پرطرفدار را اضافه کنید تا پست های شما بیشتر در معرض دید قرار گیرند
  • عکس های پشت صحنه را نشان دهید

برای موفقیت در محتوای خود ، شما نیاز به یک برنامه جامع دارید. در اینجا چند نکته برای شروع وجود دارد:

یک بستر مناسب انتخاب کنید – از آنجا که در صنعت مد کار می کنید ، به یک شبکه رسانه اجتماعی نیاز دارید که عناصر بصری مانند Instagram ، Pinterest و Facebook را برجسته کند.

یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید با این کار ویژگی ها برای تبلیغ محصولات شما و دسترسی به مخاطبان بیشتر فعال می شود.

یک برنامه ارسال بر اساس رفتار مخاطب خود ایجاد کنید ، از ابزارهای تجزیه و تحلیل پلت فرم خود استفاده کنید تا بفهمید مخاطب شما بیشترین فعالیت را در چه زمانی دارد.

نمایه خود را جذاب کنید – به عنوان مثال، می توانید یک فید هماهنگ با رنگ در اینستاگرام ایجاد کنید.

یک استراتژی برتر تنظیم کنید – می توانید از شوخ طبعی در کپشن ها استفاده کنید، نظرسنجی کنید، بخش های تبلیغاتی ایجاد کنید و غیره. یا مانند این مثال، با ارسال محتوای انگیزشی ، نایک را دنبال کنید :

 

به سراغ تأثیر گذاران در کسب و کار خود بروید

اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی می توانند برند شما را به مخاطبان بیشتری تبلیغ کنند.

به علاوه، اگر به درستی انجام شود ، می توانند سود بالایی را برای راه اندازی بوتیک انلاین شما به همراه داشته باشند.

هنگامی که کار خود را شروع می کنید، می توانید در ازای مواجهه با برند خود، کالای رایگان یا کد تخفیف به آن ها پیشنهاد دهید.

اگر می خواهید بازاریابی تأثیرگذار را امتحان کنید، می توانید:

به دنبال افرادی بگردید که متناسب با سبک بوتیک شما باشد، به احتمال زیاد آن ها نظرات مثبتی به شما می دهند و مارک شما را به پیروان خود واگذار می کنند.

کار با میکرو اینفلوئنسر ها ممکن است بیشترین طرفداران را نداشته باشند ، اما مشارکت بالای مخاطبان آن ها می تواند نرخ تبدیل بیشتری را به همراه داشته باشد.

یک برنامه سفیر برند ایجاد کنید  این به شما امکان می دهد مدت طولانی تری با آن ها کار کنید ، بنابراین در صورت لزوم می توانند برند شما را در هر زمان تبلیغ کنند.

تبلیغات پولی

برای تازه واردان، درک تبلیغات آنلاین می تواند کمی مشکل باشد. با این حال ، اگر به درستی انجام شود ، می تواند در معرض قابل توجهی تجارت شما قرار گیرد.

Google Ads معروف ترین بستر تبلیغات آنلاین است. برای استفاده از آن ، باید فضای تبلیغاتی را در صفحه نتایج موتور جست و جو برای یک کلمه کلیدی خاص خریداری کنید. این تبلیغ در بالای نتایج جستجوی ارگانیک قرار خواهد گرفت.

می توانید تبلیغ را به گونه ای تنظیم کنید که بازدیدکنندگان را به وب سایت یا صفحه مقصد هدایت کند.

سپس مبلغ پیشنهادی را در حراج آگهی تعیین خواهید کرد که تعیین می کند آگهی شما نمایش داده شود یا خیر.

نحوه برنده شدن آگهی شما در حراج به پیشنهاد ، ارتباط با کلمه کلیدی و اطلاعات اضافی بستگی دارد. بنابراین ، شما باید قبل از شروع به یک استراتژی خوب برسید.

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام بازیگران اصلی صنعت تبلیغات آنلاین هستند. آن ها دارای ابزار بینش مخاطب هستند که می تواند اطلاعات مربوط به جمعیت شناختی مورد نظر شما را شناسایی کند و به شما امکان می دهد تبلیغات در فید های کاربرانی که متناسب با این کسب و کار هستند ، نشان داده شود.

بوتیک آنلاین خود را دقیق تنظیم کنید

پس از راه اندازی بوتیک انلاین مدیریت یک فروشگاه آنلاین یک روند مستمر است. در اینجا چند نکته دیگر برای بهبود بوتیک خود آورده شده است:

وب سایت خود را با یک گواهی SSL ایمن کنید

گواهی اس اس ال

بدون اجرای اقدامات احتیاطی صحیح ، مشاغل آنلاین می توانند در معرض خطر حملات سایبری قرار بگیرند . هکرها نه تنها می توانند به وب سایت شما دسترسی پیدا کنند ، بلکه می توانند اطلاعات حساس مشتریان – از جمله جزئیات پرداخت را نیز بدست آورند.

با این وجود اقدامات ساده ای وجود دارد که می توانید برای امنیت وب سایت خود انجام دهید ، مانند استفاده از گواهی SSL .

آن با استفاده از یک HTTPS پروتکل رمزگذاری همه داده ها بین وب سایت خود و مرورگر های شما بازدید کننده ‘منتقل شده است. همچنین به مرور گرها می گوید که وب سایت شما قانونی است ، بنابراین کاربران می توانند با خیال راحت در آن جستجو کنند.

اینکه یک وب سایت دارای SSL است در صورتی است که مرورگر یک نماد قفل در کنار URL وب سایت در نوار آدرس نشان می دهد. اگر روی آن کلیک کنید ، می گوید که اتصال امن است .

یکی دیگر از مزایای استفاده از گواهینامه SSL این است که رتبه بندی جستجوی شما می تواند از زمان اولویت بندی Google برای سایت های دارای SSL بهبود یابد. برای اطلاعات بیشتر درباره گواهی SSL رایگان، اینجا را بخوانید.

تجزیه و تحلیل وب را تنظیم کنید

ابزارهای تجزیه و تحلیل وب برای نظارت بر عملکرد کلی بوتیک آنلاین شما عالی هستند. این می تواند در راه اندازی بوتیک انلاین  به شما بگوید که چه استراتژی هایی کار می کنند و چه چیزهایی مفید نیستند، بنابراین می توانید سایت خود را برای فروش بهتر بهینه کنید.

Google Analytics یک برنامه عالی برای این کار است. نه تنها رایگان است ، بلکه کاملاً قابل اعتماد است. این می تواند داده های مختلفی را در مورد بازدید کنندگان شما نمایش دهد – از منابع ترافیک ، تعداد بازدیدها ، تا نرخ پرش.

گوگل انالیتیکس

برای استفاده از گوگل آنالیتیکس، باید ثبت نام کنید و وب سایت خود را به عنوان یک ویژگی اضافه کنید. سپس یک شناسه رهگیری به شما نشان داده می شود که باید برای اتصال فروشگاه خود با برنامه ، آن را به برچسب <head> به کد وب سایت خود اضافه کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره نصب آنالیتیکس در وردپرس مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

از مشتریان خود مراقبت کنید

یکی از راه های اطمینان از ادامه مراجعه مشتریان ارائه خدمات عالی است. امروزه بسیاری از افراد ترجیح می دهند تجربه مثبتی را با یک شرکت به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند که این امر می تواند در آینده خریداران جدیدی ایجاد کند.

در اینجا چند روش برای بهبود خدمات مشتری بوتیک وجود دارد:

پاسخگو باشید – تحقیقات نشان می دهد که پاسخ به موقع جنبه مهمی از تجربه خوب مشتری است. اطمینان حاصل کنید که هر بار که شخصی از طریق وب سایت ، ایمیل ، رسانه های اجتماعی و کانال های دیگر با شما تماس می گیرد ، اعلان های خود را تنظیم کنید.

پیشنهادات تبلیغاتی بدهید– مانند حمل و نقل رایگان یا کد های تخفیف.

یک بسته بندی شخصی سازی شده طراحی کنید – این باعث می شود مشتریان احساس خاصی داشته باشند و باعث افزایش یادآوری برند شما شوند.

نتیجه

در این مقاله، ما در مورد چگونگی راه اندازی بوتیک انلاین در شش مرحله بحث کردیم که عبارتند از:

برای تجارت آنلاین خود برنامه ریزی کنید

  • تجارت خود را ثبت کنید
  • یک وب سایت با یک بستر تجارت الکترونیکی ایجاد کنید
  • طراحی وب سایت خود را سفارشی کنید
  • بوتیک آنلاین خود را راه اندازی کنید
  • با مخاطبان خود تماس بگیرید

امیدواریم شما با خواندن این مقاله با نحوه ی راه اندازی یک بوتیک اینترنتی آشنا شده باشید.

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.09%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه