13 ایده برای کسب و کار اینترنتی در خانه با درآمد بالا

کسب و کار

14 دقیقه زمان مطالعه

اگر قصد مالکیت و اداره مشاغلی را دارید، ممکن است در مورد مواردی مانند اجاره املاک و مستغلات تجاری، رفت و آمد به یک دفتر کار یا مدیریت کارمندان فکر کنید. اما با ظهور مشاغل خانگی و کسب و کار اینترنتی در خانه ، افراد بیشتری در حال کشف روش هایی برای استفاده کار کردن از راه دور هستند به طوری که دفتر کارشان در خانه است.

در دنیای امروز که فناوری به ما امکان انعطاف پذیری بیشتری در نحوه و محل کار را می دهد، مشاغل مستقر در خانه به اشکال مختلف در می آیند.

بعضی از شما نیاز به تبدیل یک اتاق اضافی به یک انبار کوچک برای محصولات دارند، در حالی که برخی دیگر را می توان بصورت کاملاً آنلاین اجرا کرد. اما به طور کلی، می توانید این نوع مشاغل را با استفاده از فضای موجود و امکانات خود شروع کنید.

چه چیزی باعث ایجاد کسب و کار اینترنتی در خانه می شود؟

کسب و کار اینترنتی در خانه مانند یک سرمایه گذاری است که می توانید با استفاده از خانه خود به عنوان پایگاه عملیاتی شروع به فعالیت کنید.

به طور طبیعی، هنگام تصمیم گیری در مورد مناسب بودن مشاغل خانگی، نکات مثبت و منفی نیز باید در نظر گرفته شود.

جوانب مثبت

  • مشاغل کم سرمایه دارای هزینه های سربار کمتری (مانند هزینه انبارداری)، به علاوه کسر احتمالی مالیات دارند.
  • گزینه فروش محصولات یا خدمات به صورت محلی یا بین المللی
  • برقراری تعادل در زندگی، که اگر مثلاً پدر یا مادر خانه نشین یا بازنشسته باشید، ایده آل است.
  • شما می توانید یک مشاغل خانوادگی ایجاد کنید که خانواده و همسرتان در صورت لزوم بتواند از آن استفاده کنند.

جوانب منفی

  • برای حمایت از نیازهای مشاغل خود ممکن است لازم باشد که فضای خانه خود را تبدیل کنید (به عنوان مثال، نگهداری موجودی کالا، ایجاد دفتر کار در خانه یا ذخیره سازی تجهیزات).
  • شما هنوز هم باید از مقررات مربوط به مشاغلی که می خواهید شروع کنید، پیروی کنید (به عنوان مثال، اگر قصد فروش محصولات غذایی یا مجوز نگهداری موجودی کالا را دارید) ممکن است نیاز به اجاره آشپزخانه تجاری داشته باشید.
  • ممکن است تجارت شما از خانه شما پیشی بگیرد و شما را مجبور به اجاره فضای اضافی و استخدام کارمندان کند.
  • کسب و کار اینترنتی در خانه آزادی زیادی به شما می دهد، اما با کار در شرکت می توانید از بودن در کنار دیگران لذت ببرید.

13 ایده کسب و کار اینترنتی در خانه که از امروز می توانید شروع کنید.

اگرچه راه های زیادی برای شروع مشاغل خانگی وجود دارد، اما در زیر برخی از نزدیک ترین راه ها برای ایجاد مشاغل اینترنتی در منزل برای خود ذکر شده است:

  • محصولات را به صورت عمده بخرید و به صورت آنلاین بفروشید.
  • فروش محصولات خانگی
  • فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید.
  • یک کار چاپی بر اساس تقاضا را شروع کنید.
  • خدمات آنلاین ارائه دهید.
  • کلاس های آموزش آنلاین برگزار کنید.
  • خدمات یا تخصص خود را ترویج دهید.
  • مخاطبانی را افزایش دهید که می توانید از آنها درآمد کسب کنید.
  • یک تجارت الکترونیکی موجود بخرید.
  • تجارت خرید اشتراک را شروع کنید.
  • نگهداری از حیوانات خانگی
  • فروش موارد دست دوم
  • بازی های ویدیویی بازی کنید.

1. محصولات را به صورت عمده بخرید و به صورت آنلاین بفروشید.

بسیاری از مشاغل بر روی مفهوم ساده واردات محصولات به صورت عمده و فروش آنها به صورت منفرد برای کسب سود تمرکز دارند.

شاید شما اخیراً به خارج از کشور سفر کرده اید و با محصولات منحصر به فردی روبرو شده اید که به راحتی در بازار شما موجود نیستند، اما درخواست آن را در بازار حس می کنید.

شما حتی می توانید در ابتدا از خانه خود به عنوان نمایشگاه برای فروش محلی استفاده کنید و فروش خود را به مرور افزایش دهید.

2. فروش محصولات خانگی

خیاطی

اگر خودتان سازنده هستید (یا شخصی را در این زمینه می شناسید)، فکر کنید که آن سرگرمی را به یک تجارت تبدیل کنید. حتی اگر مجبور باشید محصولات خود را در جای دیگری مثلا در استودیو، آشپزخانه تجاری یا کارگاه تولید کنید، ممکن است بتوانید آنها را در خانه خود ذخیره کرده و بفروشید.

وقتی توانایی کنترل تقریباً هر جنبه از کالاهایی که می فروشید را دارید، می توانید با هدف قرار دادن تقاضا در بازار، آنها را مقرون به صرفه تر کنید، کیفیت آنها را بهبود ببخشید و یا آنها را برای مخاطبان خاص تهیه کنید.

جاش پیگفورد پیش از این در یک استارتاپ تجزیه و تحلیل تجاری مشاغل خانگی پر رونقی مشغول بود، اما می خواست راهی پیدا کند تا کار خود را گسترش دهد. او در خانه با چاپگر سه بعدی خود شروع کرد و شغل جدیدی را ایجاد کرد. Cedar & Sail اکنون گلدان، زیر لیوانی و سایر دستگاه های کوچک میز کار را تولید می کند.

چه  یک بازار همکاری در فروش را انتخاب کنید و چه ویترین فروشگاه برند خود را بسازید، فروش خلاقیت های شما راهی عالی برای اشتراک اشتیاق خود با دیگران و همچنین درآمدزایی است. فقط مراقب مقررات مربوط به محصولاتی باشید که مشتریان می خورند یا روی پوست خود می گذارند.

3. یک فروشگاه dropshipping راه اندازی کنید.

وسایل آشپزخانه

تا کنون، ما ایده های تجاری را که نیاز دارید موجودی آن را در خانه خود نگه دارید، پوشش دادیم. اما ایده های مختلفی برای تجارت آنلاین وجود دارد که نگرانی در مورد موجودی کالا و حمل و نقل را شامل نمی شود.

این مشاغل از یک مدل dropshipping استفاده می کنند، جایی که شخص ثالث محصولات شما را از طرف شما تولید، ذخیره و حمل می کند و مسئولیت اصلی شما بازاریابی و خدمات به مشتری است.

مارک کودکان Finer & Dandy نمونه ای از مشاغل مستقر در خانه است که از dropshipper استفاده می کند. موسس کورتنی وایت این شرکت را در جستجوی راهی برای کسب درآمد از خانه بدون صرف وقت زیاد برای ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی کرد.

تأمین کننده خرید و فروش شما حتی می تواند محلی خارج از کشور باشد، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که تأمین کننده ای پیدا می کنید قابل اعتماد باشد تا به طور مداوم تجربه مشتری عالی پس از فروش را ارائه دهد. همیشه دقت خود را انجام دهید در غیر این صورت ممکن است اعتبار کسب و کار خود را به خطر بیندازید.

حتی برنامه های Shopify مانند Oberlo نیز وجود دارند که می توانند شما را با تامین کنندگان متصل کنند تا ضمن ساده سازی تحقق سفارشات، محصولات را به فروشگاه خود وارد کنید.

در وهله اول، dropshipping شامل توزیع کننده محصولات شخص ثالث می شود، هزینه های بازاریابی (هم مالی و هم زمان) را بر عهده شما می گذارد.

چند روش مختلف وجود دارد که می توانید به وسیله آن ها در بازار  رقابت کنید:

  • از طریق محتوای با کیفیت و خدمات به مشتری رقابت کنید و ارزشی فراتر از محصولات خود ایجاد کنید.
  • منطقه کم محصولی از جهان را هدف قرار دهید. (حتما به هزینه حمل و نقل خود توجه داشته باشید.)
  • مخاطبان جدید را با همان محصولات هدف قرار دهید (به عنوان مثال کفش های LED را می توان برای شرکت کنندگان در جشنواره موسیقی یا دونده ها به بازار عرضه کرد).

برای اطلاعات بیشتر درباره همکاری در فروش به روش Dropshipping مقاله ما در این زمینه را مطالعه کنید.

4. یک کار چاپی بر اساس تقاضا شروع کنید.

مشاغل چاپی بر اساس تقاضا شما را ملزم به نگهداری موجودی کالا یا حمل کالای خودتان نمی کنند. چاپ بر اساس تقاضا حتی انعطاف پذیری بیشتری برای سفارشی سازی محصولات دارای برچسب سفید با طراحی خلاقانه خود به شما ارائه می دهد.

ربکا لی فانک The Outrage، یک نام تجاری پوشاک فعال حقوق زنان است که طرح های تی شرت چاپی را از خانه خود به فروش می رساند. این تجارت بخشی از سود خود را به نام Planned Parenthood اهدا می کند.

برای محصولات چاپی درخواستی دیگری نیز وجود دارد که می توانید بفروشید: بسته به تأمین کننده ای که برای کار انتخاب می کنید، کتاب، کلاه، کوله پشتی، پتو، بالش، لیوان، کفش، کاپوت، کیف گوشی، ساعت و غیره.

بسیاری از مشاغل چاپی بر اساس تقاضا بر ارائه یک طیف خاص یا بهتر از آن، یک هویت مشترک تمرکز دارند. از صاحبان حیوانات خانگی گرفته تا وگان ها تا گیمرها، جوامع پرشور زیادی وجود دارد که می توانید برای آنها محصولی ایجاد کنید.

اگر مهارت طراحی دارید، می توانید طرح های خود را ایجاد کنید. اما در غیر این صورت، شما همیشه می توانید استعداد مورد نیاز خود را استخدام کنید.

5. خدمات آنلاین ارائه دهید.

خدمات شروع به فروش در خانه بسیار ساده هستند، اما چالش زمان محدود در آنها مطرح می باشد.

ایده های کسب و کار اینترنتی در خانه مبتنی بر خدمات عبارتند از:

  • تمیز کردن خانه
  • نوشتن مستقل
  • آموزش شخصی
  • کمک مجازی
  • بازاریابی
  • طراحی

لزوماً نیازی به تعداد زیادی مشتری ندارید تا بتوانید به خوبی کار کنید. بسته به خدماتی که ارائه می دهید، تعداد معدودی مشتری با کیفیت می توانند برای تأمین هزینه تمام وقت خود در هنگام کار در خانه کافی باشند.

6. کلاس های آنلاین برگزار کنید.

کریس کری، یکی از بنیانگذاران MAPerformance، تجارت قطعات و خدمات خودرویی خود را از خانه آغاز کرد. وی ابتدا با آموزش نکات مربوط به تعمیر و نگهداری اتومبیل به کاربران آنلاین در تالارها گفتگو شروع کرد. پس از کسب تخصص و اعتماد، افراد برای خرید قطعات به سایت تجارت الکترونیک وی مراجعه کردند.

اگر مهارت آموختنی دارید، نه تنها می توانید این دانش را در انجمن ها به اشتراک بگذارید تا نام خود را به گوش دیگران برسانید، بلکه می توانید آن را به کلاس های آنلاین تبدیل کنید. مخاطبان تقریباً در مورد هر مهارت مطلوب، اعم از انگلیسی به عنوان زبان دوم، بازاریابی پیشرفته یا تعمیر و نگهداری منزل وجود دارند.

وقتی کلاس ها را به صورت آنلاین تدریس می کنید، نه تنها توانایی برگزاری آن ها از خانه را دارید، بلکه می توانید آموزش زنده یا از قبل ضبط شده را نیز انتخاب کنید. به عنوان مثال، شما می توانید دوره های زنده را با نرخ حق عضویت ارائه دهید، و عده ای دیگر از مشتریان می توانند جلسات ضبط شده را با تخفیف خریداری کنند.

این مقاله را حتما بخوانید
مزایای تولید محتوای ویدئویی در بازاریابی آنلاین چیست؟

این همان کاری است که یگی ساریان، بنیانگذار Yegi Beauty، با تجارت خود انجام می دهد. وی پس از تاسیس یک مارک زیبایی آنلاین موفق، استعدادهای خود را به درآمد منفعل تبدیل کرد. اکنون، کارآفرینان مشتاق می توانند کلاس های آموزش زیبایی و آرایشگری او را خریداری کنند تا مهارت خود را شروع کنند و آن را به عنوان یک سرویس در تجارت خود اضافه کنند. کلاس ها هم بصورت آنلاین و هم حضوری برگزار می شود.

همچنین می توانید اندازه کلاس را انتخاب کنید. اگر گروه های کوچک را دوست دارید، تدریس خصوصی را در نظر بگیرید. اگر گروه های بزرگ تر را دوست دارید، جلسات و دوره های آموزشی بزرگتری را برگزار کنید.

آنچه شما نیاز دارید محتوا است، خواه یک دوره ویدیویی، الگوها، مقالات یا نحوه استفاده باشد. برای ضبط ویدیوها می توانید از یک ابزار ضبط صفحه مانند ScreenFlow برای ضبط صفحه و صدا استفاده کنید.

آموزش آنلاین ایده سودآوری برای کسب و کار اینترنتی در خانه است، زیرا به سرمایه کمی نیاز دارد.

برای کسب در آمد از طریق دوره های آنلاین مقاله ژاکت را از دست ندهید.

7. خدمات یا تخصص خود را تولید کنید.

امیلی نیومن از If I Made کلاس های خود را به صورت دیجیتال تولید کرد و با نرخ کمتری به فروش رساند.

“تولید” خدمات شما، ایجاد محصولات فیزیکی یا دیجیتال که در آن آموزش یا خدماتی را ارائه می دهید، می تواند جریان درآمد اضافی به تجارت شما اضافه کند.

گابریلا و اندرو موریسون با آموزش تخصص خود در مورد زندگی در خانه های کوچک، مشاغل مستقر در خانه خود را آغاز کردند. آنها دوره ها و برنامه هایی را در Tiny House Build و StrawBale.com به فروش می رسانند.

کسب و کار اینترنتی در منزل

در اینجا چند ایده برای افزودن محصولات به تجارت مبتنی بر خدمات شما آورده شده است:

  • دوره های آموزشی
  • طرح ها
  • فروش عکس به صورت آنلاین
  • گزارش های قابل بارگیری
  • الگوهای دیجیتالی
  • کالا
  • کتاب های الکترونیکی

همانطور که می بینید، بیشتر این ایده ها شامل رسانه های دیجیتالی است و این به معنای عدم موجودی برای نگهداری در خانه است. اگر مشاغل خانگی خود را در Shopify اداره می کنید، می توانید محصولات دیجیتالی را با استفاده از Digital Downloads یا برنامه SendOwl به صورت یکپارچه بفروشید.

اگرچه در برخی موارد، تولید تخصص شما معنای واقعی تری دارد. به همین ترتیب Bullet Journal به وجود آمد. رایدر کارول روش خود را برای روزنامه نگاری ایجاد کرد که در یک ایده تجاری مستقر در خانه شکل گرفت. اکنون، او مجلات فیزیکی را در وب سایت خود می فروشد.

8. مخاطبانی را رشد دهید که می توانید از آنها درآمد کسب کنید.

اگر یک خالق محتوا هستید، از قبل مخاطبان آنلاین قابل توجهی دارید، یا همیشه به فکر راه اندازی وبلاگ، کانال YouTube، حساب اینستاگرام یا پادکست خود بوده اید، پس با استفاده از هر یک از ایده های قبلی می توانید به صورت بالقوه رشد کرده و درآمد خود را کسب کنید.

اندرو فین که بنیانگذار Wait But Why بود، پس از جمع آوری بیش از 371،000 مشترک و میلیون ها بازدید، محصولات محتوای دیجیتال متناسب با مخاطبان وفادار را ایجاد کردند. امروز، Wait Buy Why یک سایت تجارت الکترونیک کامل با کالاهای دیجیتال و فیزیکی برای فروش است.

جردن فرنی، بنیانگذار Oh Happy Day Shop، همچنین مخاطبان خود را از طریق وبلاگ نویسی ایجاد کرد و بعداً آن را به یک تجارت خانگی تمام عیار تبدیل کرد. او تجارت خود را حول زندگی خود و توانایی گذراندن وقت با خانواده اش طراحی کرد و هم اکنون در سایت تجارت الکترونیک خود به فروش محصولات می پردازد.

کارن کیلگاریف و جورجیا هاردستارک از گروه های فیس بوک برای توسعه و پرورش جامعه پیرامون پادکست خود، استفاده کردند. My Favorite Murder با بهره گیری بیشتر، همچنین یک سایت تجارت الکترونیکی با کالاهای مارک دار راه اندازی کرد (همچنین بلیط های رویدادها را در آنجا می فروختند).

ایجاد مخاطب وفادار، به صبر، ثبات و تمرکز نیاز دارد.

پتانسیل درآمدزایی از مخاطبان شما اغلب به طرحی که برای خدمت انتخاب می کنید، بستگی دارد.

9. یک تجارت الکترونیکی موجود خریداری کنید.

اگر علاقه بیشتری به سرمایه گذاری در یک منبع درآمد دارید که می توانید در خانه یا مسافرت خود نگه دارید، خرید یک تجارت الکترونیکی مستقر را در نظر بگیرید.

قیمت ها براساس عوامل مختلف از جمله درآمد کل تولید شده، پتانسیل سود، دارایی های موجود (مانند لیست ایمیل یا موارد زیر)، موجودی کالا و موارد دیگر بسیار متفاوت هستند.

Exchange یک بازار است که توسط Shopify برای خرید و فروش فروشگاه های تجارت الکترونیکی ساخته شده است. می توانید لیست های مشاغل متناسب با بودجه، سطح تجربه و نیازهای خود را مرور کنید. شاید شما می خواهید یک تجارت اثبات شده بخرید و مایل به سرمایه گذاری بیشتر برای به دست آوردن آن هستید. یا شاید یکی با توجه به پتانسیل استفاده نشده ای که می خواهید در آن استفاده کنید، نظر شما را جلب می کند.

فقط مطمئن شوید که هر لیست را بررسی کرده و همه مواردی را که در فروش گنجانده شده در نظر بگیرید. درآمد و سایر داده ها از طریق Shopify تأیید می شود، بنابراین می توانید مطمئن باشید که این اعداد دقیق هستند.

10. یک تجارت برای خرید اشتراک راه اندازی کنید.

صنعت جعبه اشتراک آنلاین فقط در مدت 5 سال 100٪ رشد کرد. این رشد انفجاری منجر به ظهور مارک های جدید برای مصرف کنندگان شده است و همچنین مارک های بزرگی مانند Sephora و Walmart را به خدمت گرفته اند.

می توانید اشتراکی از خانه راه اندازی کنید. سیلویا سانگ، بنیانگذار MISHIBOX، دقیقاً همین کار را کرد. او شروع به واردات محصولات زیبایی کره ای محبوب و فروش آنها به مشتریان جهانی کرد.

راه اندازی تجارت برای خرید اشتراک

از نظر سونگ، راه اندازی کسب و کار اینترنتی در خانه، دیدن خلأ و یافتن راهی برای پر کردن آن بود. این رمز موفقیت بسیاری از مشاغل برتر جعبه اشتراک است. به عنوان مثال Birchbox دید که هیچ راهی برای مصرف کنندگان وجود ندارد که بتوانند چندین محصول زیبایی را بدون صرف هزینه زیاد آزمایش کنند. بنابراین این خلا را با جعبه های مقرون به صرفه محصولات کوچکتر به اندازه نمونه پر کرد.

در سال های اخیر فروش آنلاین محصولات آرایشی و بهداشتی رشد بسیار چشمگیری داشته است. در مقاله راه اندازی فروشگاه آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی شما را در این زمینه راهنمایی می کنیم.

اشلی رینولدز محصولات اضافی را به جعبه های اشتراک برای فروش از طریق سایت تجارت الکترونیکی خود، پارچه و کاغذ بسته بندی کرد. اگر قبلاً در خانه مشاغل تجارت الکترونیکی خود را اداره می کنید، می توانید همین کار را انجام دهید تا از آنچه در غیر اینصورت موجود نیست، استفاده کنید.

جعبه های اشتراک لزوماً در مورد فروش نیستند. Haverdash یک شرکت جعبه اشتراک است که لباس اجاره می دهد. وقتی مشتریان از این موارد استفاده کردند، آنها را پس می فرستند و هاورداش آنها را به مشتری دیگری اجاره می دهد تا درآمد بیشتری کسب کند.

11. نگهداری از حیوانات خانگی

اینفلوئنسرهای حیوانات خانگی سراسر رسانه های اجتماعی هستند و مارک هایی مانند BarkBox را تبلیغ می کنند. اگر حیوان خانگی خود را دارید، می توانید آنها را به یک اینفلوئنسر در شبکه های اجتماعی تبدیل کنید و برای تبلیغ محصولات آنلاین خود با مارک های تجاری همکاری کنید.

حیوانات خانگی در خانه ندارید؟ از حیوانات خانگی دیگران مراقبت کنید. برنامه هایی مانند Rover اقتصاد مشترکی را برای نشستن حیوانات خانگی و راه رفتن سگ فراهم کردند. هتل های سگ در سال 2016 یک صنعت 6 میلیارد دلاری بودند.

12. فروش وسایل دست دوم

فروش وسایل دست دوم

با آگاهی بیشتر مصرف کنندگان از محیط زیست، آنها همچنین به دنبال راه هایی برای تنظیم عادات خرید خود برای حمایت از محیط زیست هستند. صنعت فروش مجدد پوشاک تنها در ایالات متحده یک صنعت 4 میلیارد دلاری است.

COAL N TERRY یکی از مشاغل مستقر در خانه موفق است که به فروش یافته های قدیمی می پردازد. و در حالی که تجارت دقیقاً از یک اتاق خوابگاه دانشگاه شروع شده بود، از آن زمان به یک برند با طرفداران وفادار و طرفداران مشهور تبدیل شده است.

با کسب و کار اینترنتی در خانه می توانید کارهای کوچک را شروع کنید. سایت هایی مانند Poshmark و Mercari مکان های عالی برای فروش لباس های دست دوم شما هستند. حتی می توانید از Craigslist یا Facebook Marketplace  استفاده کنید.

13. بازی های ویدیویی انجام دهید.

اگرچه ممکن است بسیاری تصور کنند بازی های ویدیویی اتلاف وقت هستند، اما این یک سرگرمی است که در واقع می تواند سود کسب کند.

ورزش ها و سیستم عامل های پخش بازی های ویدیویی مانند Twitch درهای کسب پول از استعدادهای خود را برای گیمرها باز کرده اند. ارزش صنعت esports تنها بیش از 1.5 میلیارد دلار است و یک پخش کننده Twitch  می تواند همزمان 100000 بیننده داشته باشد.

پس چگونه از این کار درآمد کسب می کنید؟ حمایت مالی یکی از بهترین راه ها برای شروع یک تجارت بازی خانگی در بازار رقابتی است. شرکت ها به شما پول می دهند تا بازی های خود را انجام دهید و آن را برای مخاطبان خود پخش کنید.

بازی های ویدئویی حتی به عنوان یک رزومه تقویت کننده عالی شناخته می شوند. اگرچه توجه داشته باشید که همه موارد بالا به برخی از مهارت های بازی نیاز دارد.

این یک چرخش منحصر به فرد است: Twitch دیگر فقط به بازی محدود نمی شود و Maxx Burman و Banks Boutté از این پلتفرم برای راه اندازی یک جشنواره آنلاین استفاده کردند که در آن 12 مدیر هنری برتر بازی های ویدیویی حضور داشتند. آن ها این محتوا را برای کانال های دیجیتال دیگر مانند اینستاگرام و یوتیوب مورد استفاده مجدد قرار دادند. پس از ایجاد مخاطبان وفادار، این دو نفر KitBash3d را راه اندازی کردند، جایی که آنها دارایی های سه بعدی را برای بازی های ویدیویی و فیلم ها می فروشند.

 

کد تخفیف : gsdm35

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه