آموزش همکاری در فروش و ایجاد وب سایت بازاریابی وابسته

کسب و کار

7 دقیقه زمان مطالعه

روزهایی که ایجاد یک وب سایت بسیار سخت بود، گذشته است. اکنون نیازی به صرف هزینه و زمان زیادی برای برای ایجاد سایت خود ندارید. خودتان می توانید سایتتان را بدون مشکل راه اندازی کنید. به عنوان تازه کار، ایجاد یک وب سایت بهترین راه برای شروع است. امروزه سیستم عامل های زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد به راحتی یک وب سایت بسازید. ما از وردپرس استفاده خواهیم کرد. ما قصد داریم در مقاله آموزش همکاری در فروش شما را با تمام مراحل مورد نیاز برای ایجاد وب سایت بازاریابی وابسته آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

چیزهایی که باید قبل از شروع همکاری در فروش بدانید

همیشه ایده خوبی است که قبل از ساخت وب سایت، درک خوبی از نحوه کار بازاریابی وابسته داشته باشید. این موضوع بسیار مهم است، زیرا بسیاری از افراد بدون دانستن اصول اولیه در آن شروع به کار می کنند و در نهایت میزان درآمد مورد نظر خود را نمی گیرند.

چقدر هزینه دارد؟

هزینه ساخت و نگهداری وب سایت شما در وردپرس بسته به نیاز شما متفاوت خواهد بود. در آموزش همکاری در فروش، ما ارزان ترین راه را به شما نشان خواهیم داد.

ایجاد اولین وب سایت بازاریابی وابسته

همانطور که در ابتدای مقاله آموزش همکاری در فروش گفتیم، ما از وردپرس استفاده خواهیم کرد. وردپرس بزرگترین، محبوب ترین و بهترین سازنده وب سایت در جهان است و مهم تر از همه “رایگان” است. اما هنوز هم نیاز به خرید برخی از خدمات آن دارید:

نام دامنه : این URL است که برای وب سایت استفاده خواهید کرد. به عنوان مثال، URL سایت ما zhaket.com است. هیچ دو سایتی نمی توانند نام دامنه یکسانی داشته باشند. برای به دست آوردن نام دامنه، باید ثبت شود. همچنین، هنگام انتخاب نام، آن را ساده کنید تا افراد بتوانند به خاطر بسپارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتخاب نام مناسب برای سایت وردپرسی مقاله ی آن را در وبلاگ ژاکت مطالعه کنید.

میزبانی وب : برای اینکه سایت شما در اینترنت قابل مشاهده باشد، باید “میزبان وب یا Host” داشته باشد. این سیستم عامل به شما امکان می دهد یک سرور وب اجاره کنید. اطلاعات وب سایت شما در سرورهای آنها ذخیره می شود.

نصب وردپرس

انتخاب قالب های وردپرس حتی قبل از نصب وردپرس امکان پذیر است. اگر الگویی را که دوست دارید مشاهده کردید، آن را انتخاب کنید. در غیر این صورت، می توانید از این مرحله صرف نظر کنید.

استفاده از وردپرس

پس از ورود به داشبورد وردپرس اولین کاری که باید انجام شود، این است که سایت برای استفاده تجاری یا شخصی انتخاب شود. برای بازاریابی شرکت های وابسته، باید تجارت را انتخاب کنید.

اکنون وقت آن رسیده است که با داشبورد و تنظیمات وردپرس آشنا شوید. از اینجا می توانید افزونه های وردپرس مانند افزونه های امنیتی سایت خود نصب کنید. نصب افزونه های مناسب باعث موفقیت وب سایت بازاریابی شرکت وابسته شما می شود.

اگر در هنگام نصب افزونه ها بر روی وب سایت خود با مشکل مواجه شدید، مقاله مشکلات رایج در هنگام نصب افزونه را در ژاکت مطالعه کنید.

در اینجا چند افزونه وجود دارد که باید نصب کنید:

  • گرویتی فرمز: این یکی از بهترین افزونه ها برای افزودن فرم به وب سایت شماست. فرم ها مشترک شدن در سرویس شما یا تماس با شما را برای بازدیدکنندگان آسان می کنند.
  • آنالیتیفای: این افزونه است که اگر می خواهید وب سایت خود را به درستی به Google Analytics متصل کنید از آن استفاده می کنید.
  • یواست سئو: افزونه yoast seo به بهبود SEO وب سایت شما کمک می کند. این به شما کمک می کند تا بازدید سایت خود را بهبود ببخشید. همچنین دارای یک قابلیت تغییر مسیر قدرتمند است که به شما امکان می دهد تغییر مسیر ایجاد کنید.
  • میلستر: این افزونه به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل ایجاد کنید و برای مشترکین خود خبرنامه های ایمیل ارسال کنید.

همچنین باید عنوان و شرح وب سایت خود را تنظیم کنید.

دو زبانه مهم در داشبورد وردپرس صفحات و پست ها هستند. با برگه ها، مواردی مانند صفحه اصلی، درباره من و خط مشی رازداری را تنظیم خواهید کرد. تب نوشته ها برای کلیه پست ها و مقاله های وبلاگ است که به سایت شما اضافه می شود. شما باید آنها را مطابق با سلیقه خود ویرایش کنید، سپس ایجاد سایت را به پایان برسانید.

پس از راه اندازی همه موارد، مرحله بعدی شما رشد سایت بازاریابی وابسته است. این معمولاً قسمت سختی است. این وب سایت نیاز به ایجاد ترافیک دارد که به شما کمک می کند سود کسب کنید. برای انجام این کار، باید برخی از دستورالعمل هایی را که در زیر لیست کرده ایم، دنبال کنید.

رهنمودهایی برای افزایش بازدید به سایت شما

آموزش همکاری در فروش

در ادامه مقاله آموزش همکاری در فروش رهنمودهایی برای افزایش بازدید سایت ارائه خواهیم داد.

مخاطبان خود را بشناسید.

اگر قبلاً جایگاه خاصی را انتخاب کرده اید، باید درباره مخاطبان آن تحقیق کنید. باید بدانید که آنها چه چیزهایی را دوست دارند و چه چیزهایی را دوست ندارند. تبلیغ کالای مناسب یا خدمات مناسب به مخاطب اشتباه اتلاف وقت است. همچنین ممکن است مجبور شوید برای درک بهتر نیازهای آنها با آنها تعامل کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه از خانه کار کنیم؟ 6 نکته برای افزایش خلاقیت

قابل اعتماد باشید.

مطمئن شوید که محتوایی که بیرون می آورید معتبر و دقیق است. شما نمی خواهید مخاطب خود را با اطلاعات غلط راهنمایی کنید. محتوای مفید و منحصر به فردی در اختیار آنها قرار دهید و به مخاطبان اطلاع دهید که می توانند برای کسب اطلاعات به شما اعتماد کنند.

خود را مرتبط کنید.

شما باید مطمئن شوید که محتوای وب سایت شما بهترین است. حتی اگر دیگران همین مطالب را در سایت های خود دارند، مطالب شما را جالب و جذاب تر کنند. اگر در حال بررسی یک محصول هستید، فقط نظرات Amazon را کپی و پیست نکنید. شما می توانید محصول را خریداری کنید، از آن استفاده کنید و نظرات خود را در مورد آن ارائه دهید. حتماً محتوای سایت خود را به روز کنید، زیرا محتوا عامل مهمی است که بازدیدکنندگان سایت شما را به خود جلب می کند. این محتوا باید به اندازه کافی جذاب باشد تا بتواند روی لینک های وابسته شما کلیک کنند.

به بازدیدکنندگان خود اطلاع دهید که شما یک بازاریاب شرکت وابسته هستید.

پنهان کردن این واقعیت که شما یک بازاریاب شرکت همکاری در فروش هستید یا اینکه وقتی بازدیدکنندگان محصولی را که تبلیغ می کنید خریداری می کنند، کمیسیون دریافت می کنید خلاف قوانین است. حتماً به آنها بگویید که هنگام بازبینی تعصب ندارید.

محصول همکاری در فروش خود را با دقت انتخاب کنید.

اطمینان حاصل کنید که درباره محصول مورد تبلیغ یا بررسی خود تحقیقات زیادی انجام داده اید. نرخ کارمزد را بررسی کنید و بدانید که برای تبلیغ یک محصول خاص چه مبلغی دریافت خواهید کرد. محصولات زیادی را همزمان تبلیغ نکنید، زیرا مخاطبان به شما اعتماد نخواهند کرد.

برنامه همکاری در فروش را با دقت انتخاب کنید.

برنامه افیلیتی که انتخاب می کنید ممکن است دلیل شکست یا موفقیت شما باشد. بعضی ها بهتر از بقیه هستند. قبل از انتخاب، حتماً تحقیقات زیادی انجام دهید. شما باید در مورد شرایط استفاده، کمیسیون ها و ابزاری که به بازاریابان وابسته ارائه می دهند، بدانید. برخی از برنامه های وابسته به شما بنرها و تبلیغات سفارشی را برای قرار دادن در وب سایت خود ارائه می دهند که ممکن است بازدید بیشتری داشته باشد. بسیاری از شبکه های وابسته خوب وجود دارد که می توانید از آنها مانند همکاران آمازون، CLickFunnels  و غیره شروع کنید.

صبور باشید.

بازاریابی وابسته، شما را یک شبه میلیونر نخواهد کرد. شما باید به تدریج مخاطبان خود را بسازید و اعتماد آنها را جلب کنید. به محض اعتماد به شما، شما را به دیگران توصیه می کنند و چرخه ادامه می یابد. همه این ها در یک شب اتفاق نمی افتد. وقتی اعتبار کافی ایجاد می کنید، بازرگانان حتی ممکن است برای تبلیغ محصولات خود در کمیسیون های بالاتر به شما مراجعه کنند.

حال، بیایید چند نمونه عملی از سایت هایی را که تقریباً به کمال ایجاد شده اند و عملکرد بسیار خوبی دارند، بررسی کنیم.

نمونه هایی از بهترین سایت های بازاریابی همکاری در فروش

پس از اینکه با روش های افزایش بازدید وب سایت آشنا شدید، در ادامه مقاله آموزش همکاری در فروش نمونه هایی از بهترین سایت های بازاریابی افیلیت را به شما نشان خواهیم داد.

Nerdwallet

Nerdwallet

Nerdwallet یکی از بهترین وب سایت های بازاریابی وابسته است که ایجاد شده است. ما مطمئن هستیم که اکثر بازاریاب های وابسته همین حرف را می زنند. این سایت مدتی است که عملیاتی شده است. با وجود حضور در یکی از رقابتی ترین بازارها بسیار عالی عمل می کند. آنها محتوای بسیار مفیدی را ارائه می دهند. این یک سایت بررسی محصولات مالی است. آنها برای سال های زیادی استانداردهای سایت های بازاریابی وابسته را تعیین کرده اند. این یک سایت 100٪ وابسته است. آنها تبلیغات نمی کنند یا محصولات خود را به بازار عرضه نمی کنند. یکی از اصلی ترین کارهایی که آنها برای ترند انجام می دهند، به روزرسانی مداوم صفحات اصلی خود با اطلاعات جدید است.

Money Saving Expert

Money Saving Expert

Money Saving Expert وب سایتی است که به افراد کمک می کند تا تصمیمات مالی خوبی بگیرند. این توسط یک روزنامه نگار مالی، مارتین لوئیس در سال 2013 ایجاد شده است. از امروز، یکی از بزرگترین وب سایت های وابسته به مصرف کننده در انگلستان است که بیش از 8 میلیون کاربر در هر ماه دارد کیفیت محتوا و ارادت به کاربران، آن را از رقبا جدا می کند.

Wirecutter

Wirecutter

یکی از وب سایت های مراجعه کننده به محصولات الکترونیکی، اسباب بازی ها و کالاهای مصرفی است. توسط برایان لام ایجاد شده است. این سایت متمرکز بر ارائه صادقانه ترین بررسی ها به کاربران است و حتی “Mythbusters for gadget” نامیده می شود.

نتیجه

ساخت وب سایت خود و افزودن محتوای با کیفیت برای یک تجارت بسیار مهم است. میزان زمان و زحمتی که می کشید در سود شما منعکس می شود. همیشه سعی کنید برای بهبود دانش خود و یادگیری روندهای آینده، از دیگران بیاموزید. در حال حاضر یک متخصص هستید که سودهای زیادی کسب می کنید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه