17 ایده کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

کسب و کار

29 دقیقه زمان مطالعه

کار از راه دور به لطف پیشرفت تکنولوژی از هر زمان دیگری راحت تر شده است. این دسته از مشاغل نه تنها برای افرادی که دوست دارند با یک برنامه انعطاف پذیر کار کنند مناسب است بلکه در مواقع بحرانی و بروز هر مشکلی مانند بیماری همه گیر  COVID-19 ایمن تر می باشد. بنابراین با وجود گزینه های بسیار زیاد موجود برای کسب و کار اینترنتی در منزل ، انتخاب یکی از این موارد بسیار طاقت فرسا می باشد. به همین دلیل ما در 17 شغل برتر در میان مشاغل خانگی در سال 2021 شما را راهنمایی خواهیم کرد.

بهترین کار های اینترنتی در منزل چه هستند؟

  1. بلاگر / بازاریاب شرکت های سیستم همکاری در فروش
  2. فریلنسر
  3. دوره آموزشی آنلاین
  4. مربی آنلاین
  5. مشاور آنلاین
  6. نماینده خدمات پس از فروش به مشتری
  7. برنامه نویس
  8. طراح وب سایت
  9. طراح گرافیک
  10. تولید کننده ی محتوا
  11. ادمین رسانه های اجتماعی
  12. مترجم
  13. نوشتن مطالب تبلیغاتی
  14. ویرایشگر فیلم
  15. ویرایشگر صوتی و تهیه کننده
  16. دستیار
  17. تستر تجربه کاربر

در ادامه تمامی این موارد را برای کسب درآمد خانگی بررسی خواهیم کرد.

بهترین ایده های کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

کار از خانه با مزایای بسیار زیادی مانند انعطاف پذیری برنامه ها و فرصت های کافی برای یادگیری چیزهای جدید همراه است. همچنین انجام دادن کار ها مقرون به صرفه است زیرا نیازی نیست پول خود را صرف خرید بنزین و یا رفت و آمد خود کنید.

با این حال، با اشکالات احتمالی مانند ارتباط نادرست، حواس پرتی، احساس تنهایی، نداشتن و از دست دادن انگیزه نیز همراه است. همچنین باید مراقب شغلی که انتخاب می کنید باشید زیرا برخی از کار های اینترنتی در منزل ممکن است کلاهبرداری کنند و به دلیل دور بودن از محل کارتان برخی از حق و حقوق شما را پرداخت نکنند.

اگر می خواهید مشکالات این چنینی را به حداقل برسانید، با داشتن یک روال معمول، تعادل بین زندگی شخصی و زندگی کاری خود را ایجاد کنید و با همان شفافیتی که کارهای شخصی خود را انجام می دهید با همکاران خود در ارتباط باشید. در آخر، قبل از اقدام به عقد قرارداد برای کار در منزل ، در مورد هرگونه موضوعی تحقیق کنید و ببینید قوانین به چه صورت می باشند.

با در نظر گرفتن این نکته، در ادامه برخی از بهترین کارهایی که از راه دور که می توانید امتحان کنید و به درآمد زایی در منزل برسید آورده شده است:

  1. بلاگر / بازاریاب شرکت های همکاری در فروش

کار در منزل انلاینوبلاگ نویسی برای کسانی که می خواهند نظرات خود را به صورت آنلاین ( به عنوان مثال اینستاگرام) به اشتراک بگذارند یک ایده کار اینترنتی در منزل است. شما برای شروع وبلاگ نویسی موضوعی کم ندارید و می توانید هر موضوع دلخواه خود را پوشش دهید.

به عنوان مثال متیو کپنس را در نظر بگیری، که علاقه او به سفر منجر به ایجاد وبلاگ سفر شد. امروزه، این وبلاگ یکی از موفق ترین وبلاگ های مربوط به سفر است که به طور متوسط ​​روزانه 79704 بازدید کننده جمع می کند.

صفحه اصلی او بهترین قسمت این بلاگ است و شما می توانید با الگو برداری از اینگونه وبلاگ ها وبلاگ نویسی را شروع کنید زیرا برای شروع وبلاگ نویسی به آموزش خاصی احتیاج ندارید و تا زمانی که بتوانید بنویسید می توانید وبلاگ نویسی کنید.

آنچه در این کار در منزل اینترنتی چالش برانگیز است برجسته کردن وبلاگ شما در نتایج جستجو و کسب رتبه بالا می باشد و شما می توانید با داشتن استراتژی های بازاریابی صحیح، استراتژی سئو و سخت کوشی رتبه بسیار خوبی را کسب کنید.

آنچه وبلاگ نویسی را بسیار فریبنده می کند، نه تنها جنبه خلاقانه بلکه گزینه های کسب درآمد است و یکی از روش های معمول کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی داشتن برنامه های تبلیغاتی است .در ابتدا احتمالاً درآمد زیادی نخواهید داشت. اما با افزایش مخاطبان، درآمد شما می تواند رشد چشمگیری داشته باشد.

هنگامی که یک جریان ثابت از ترافیک ارگانیک وارد سایت شما می شود، می توانید با پیوستن به برنامه های همکاری در فروش، درآمد خود را حتی بیشتر کنید .این کار مشارکتی است و شما باید با پیشنهاد دادن محصولات و خدمات مفید به مخاطبان خود کسب درآمد کنید. برای آموزش همکاری در فروش اینجا را بخوانید.

برای شروع ، ابتدا محصولات افیلیت مرتبط با علاقه و مخاطبان خود را پیدا کنید. هنگام انتخاب یک شرکت، کیفیت محصول ، نرخ کارمزد و اعتبار فروشنده را در نظر بگیرید. در صورت امکان، محصولات را خودتان امتحان کنید تا ببینید آیا چیزی که به مخاطبان خود توصیه می کنید واقعاً مناسب است و یا خیر.

Coco Lapine یک نمونه عالی از وبلاگ است که از این پلتفرم برای فروش اقلام با همکاری در فروش استفاده می کند. از آنجا که وبلاگ او در مورد طراحی داخلی است، اغلب شامل لینک های افیلیت به مبلمان و لوازم منزل است. به این ترتیب ، اگر بازدیدکنندگان علاقه مند به بازآفرینی طراحی برجسته در وبلاگ باشند ، می توانند بلافاصله به موارد مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

حال که دانستید وبلاگ نویسی و بازاریابی شرکت های وابسته به چه معناست ، بیایید نگاهی به مراحل اساسی برای تبدیل شدن به آن بیندازیم.

مراحل تبدیل شدن به یک بلاگر 

  • در مورد یک حوزه تصمیم بگیرید و اطمینان حاصل کنید که تمرکز و تسلط کافی بر روی آن را داشته باشید.
  • وبلاگ خود را ایجاد کنید. برای ایجاد یک وبلاگ ابتدا دامنه خود را انتخاب کنید و سپس با خرید یک هاست وبلاگ خود را ایجاد کنید.
  • محتوای خود را تولید کرده و منتشر کنید. در مورد موضوعاتی که به نظر شما جالب هستند تحقیق کنید و شروع به نوشتن پست های خود کنید.
  • میزان بازدید خود را افزایش دهید. برای ایجاد مخاطبان و کسب درآمد بیشتر از محتوای خود، روش های مختلف سئو را به کار بگیرید .
  • به برنامه های وابسته و همکاری در فروش بپیوندید. برنامه های افیلیت متناسب با جایگاه خود را انتخاب کنید. کیفیت محصول ، سوابق بازرگان و نرخ کارمزد را در نظر بگیرید.
  1. فریلنسر

خدمات خود و مهارت های خاص خود را کشف کرده و شروع به کار به عنوان فریلنسر کنید. خاص بودن به شما آزادی انتخاب در مورد افرادی را که برای آن ها کار می کنید می دهد. استقلال و انعطاف پذیری فریلنسر بودن این رشته را از سایر موارد کار اینترنتی در منزل متمایز می کند و آن را به گزینه ای محبوب برای کار در خانه و کسب درآمد خانگی تبدیل می کند.

فریلنسر - کسب درآمد خانگی

می توانید خدمات خود را در پورتال های فریلنسری و یا سایر وب سایت های مستقل ذکر شده ارائه دهید . در آن وب سایت ها لیست های شغلی متعددی را از افراد و مشاغل پیدا خواهید کرد که نیاز به کار دارند. فریلنسر بودن  راهی عالی برای کسب درآمد از خانه است. درآمد فریلنسر بودن اگرچه بسته به پروژه متفاوت است اما شما می توانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید.

در مورد نوع کارهایی که می توانید به عنوان فریلنسر انجام دهید تقریباً محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید خدمات مربوط به نوشتن، توسعه نرم افزار، ترجمه یا طراحی گرافیک را ارائه دهید.

جان موریس نمونه ای از یک فریلنسر است. او یک توسعه دهنده می باشد که دوره هایی را در مورد چگونگی ایجاد کار از خانه و گرفتن پروژه های مختلف را ارائه می دهد و می توانید مطالب او را بررسی کنید.

مراحل تبدیل شدن به یک فریلنسر

  • بهترین مهارت های خود را شناسایی کنید و بفهمید که در چه چیزهایی عالی هستید و چه چیزی باعث می شود در میان مردم متمایز شوید. اطمینان به مهارت های خود و دانستن نقاط قوت می تواند به شما کمک کند تا کارفرمایان بالقوه خود را متقاعد کنید.
  • یک وب سایت راه اندازی کنید و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که آنچه شما ارائه می دهید ، دستاوردها ، مخاطبین ، توصیفات و همچنین نمونه کارها را ارائه می دهد. اگر نحوه کد نویسی نمی دانید ، می توانید از سازندگان وب سایت و یا سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس استفاده کنید.
  • مشخصات و رزومه ی خود را در پلتفرم های مختلف بارگذاری کنید ، بیوگرافی خود را تنظیم کنید و فراموش نکنید که آن را به وب سایت نمونه کارها خود لینک دهید.
  • الگوها و قراردادهای پیشنهادی ایجاد کنید البته این کار اختیاری است ، اما بسیار توصیه می شود. پیشنهادات رسمی پروژه می تواند از حقوق شما محافظت کند و به شما امکان می دهد تعهدات خود را به روشنی بازگو کنید.
  • پیدا کردن مشتریان برای کار اینترنتی در منزل خود مرحله آخر می باشد. شروع به نمایش گذاشتن نمونه کار های خود در رسانه های اجتماعی کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کار خود کنید.
  1. دوره های آموزشی آنلاین

اگر تدریس کاری است که به آن علاقه دارید ، می توانید به عنوان کار در منزل اینترنتی ، دوره های آنلاین را درباره موضوعاتی که کاملاً در آن ها تبحر دارید اعم از ریاضیات و… ارائه دهید. امروزه می توانید با استفاده از نرم افزارهایی مانند Skype ، Zoom  یا WizIQ  به صورت آنلاین هر درسی را ارائه دهید .

کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

یک معلم می تواند به صورت آنلاین درآمد زیادی را کسب کند. این شغل را به عنوان یک حرفه تمام وقت در نظر بگیرید و یا آن را به صورت کار پاره وقت در منزل انجام دهید ، این شغل بسیار با ارزش است ، زیرا منابع زیادی وجود دارد که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می گیرد و می توانید یاد بگیرید.

برای تبدیل شدن به یک معلم آنلاین واقعاً نیازی به مدرک آموزشی ندارید. با این حال ، برخی از پلتفرم ها ممکن است نیاز به داشتن مدرک و یا گواهینامه داشته باشند، به خصوص اگر قصد تدریس در مقاطع ابتدایی تا تحصیلات متوسطه را دارید.

داشتن تجارب تدریس نیز می تواند در برگزاری دوره های آنلاین کمک کند و شما را برای رسیدگی بهتر به دانش آموزان آماده می کند و همچنین از اعتبار شما به عنوان یک فرد حرفه ای پشتیبانی می کند.

مراحل تولید یک دوره ی آموزشی آنلاین

  • موضوعی را انتخاب کنید و برای یادگیری هر آنچه در این زمینه لازم است وقت بگذارید. حتی اگر از قبل متخصص هستید، باید حوزه ی کاری خود را محدود کنید زیرا یادگیری مجدد آنچه از قبل می دانید هرگز کافی نیست.
  • درباره دانش آموزان خود تحقیق کنید. این کار به شما کمک می کند تا یک برنامه عملی برای کار اینترنتی در منزل خود ایجاد کنید که برای دانش آموزان شما آموزنده و جذاب باشد.
  • به سیستم عامل های آموزشی و پلتفرم های مختلف بپیوندید. شما می توانید دوره هایی را در وب سایت هایی مانند Udemy ، Superprof ، Skillshare  یا Lynda ارائه دهید و یا بستر آموزش الکترونیکی خود را با استفاده از LMS ها بسازید. اگر نمیدانید LMS چیست مقاله ما در این موزد را بخوانید.
  • خدمات خود را ارتقا دهید – برای ارتقا. دروس خود از کانال های دیگری مانند رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها و انجمن ها استفاده کنید. اگر مخاطبان زیادی دارید یک صفحه فرود با اشتراک خبرنامه ایجاد کنید تا دوره های پیشنهادی خود را به مخاطبان خود اطلاع دهید.
  1. مربی آنلاین

آموزش آنلاین در خانهمربیگری آنلاین نیز یکی دیگر از ار های اینترنتی در منزل است که کمی شبیه وبلاگ نویسی است به این معنا که برای فروش خدمات خود به بسترهایی مانند یک وبلاگ و یا یک کانال Youtube نیاز دارید. آنچه این رشته را از آموزش آنلاین متمایز می کند این است که تمرکز بیشتر در مورد راهنمایی شخصی و عملی برای بهبود مهارت عملی است.

این مورد نیز یک کار عالی برای درآمدزایی در منزل است. به همین ترتیب ، یک مربی تمایل دارد که در حفظ پیشرفت مشتری های خود فعال تر عمل کند، زیرا آن ها بر این اساس باید برنامه های آموزشی را تنظیم کنند.

به عنوان مثال، شما می توانید مربی تناسب اندام باشید را یا آموزش های دیگر ارائه دهید. شما همچنین می توانید یک مربی کسب و کار باشید تا به کسی کمک کنید شرکت خود را مدیریت کند یا حتی به عنوان کسی باشید که برای کمک به مردم در حل مشکلات مختلف حرفه ای و شخصی تلاش کند.

درآمد یک مربی آنلاین بسته به موضوعی که تحت پوشش قرار می دهند متفاوت است. مشابه برخی از موارد موجود در این لیست کار اینترنتی در منزل ، برای مربیگری آنلاین نیازی به آموزش ویژه ندارید. با این حال، شما باید در کاری متخصص باشید و مهارت های فردی خوبی برای تشویق مشتریان خود در طول آموزش داشته باشید. گذراندن دوره ها و مطالعه کتاب در مورد مربیگری می تواند کمک کند.

مراحل تبدیل شدن به یک مربی آنلاین

در مورد جایگاه و حوزه ی فعالیت خود تحقیق کنید. در مورد تخصص خود بیشتر بدانید و در مورد مربیگری منابعی پیدا کنید و در صورت امکان گواهینامه و مدرکی را در این رابطه دریافت کنید.

وب سایت خود را بسازید. یک هاست قابل اعتماد دریافت کنید و یک وب سایت تجاری ایجاد کنید، بنابراین مشتریان احتمالی می توانند از آنچه شما ارائه می دهید و میزان هزینه شما اطلاعات کسب کنند.

از سیستم عامل ها و برنامه های مربیگری در منزل استفاده کنید. جدا از ارائه خدمات خود در وب سایت هایی مانند Teachable ، مربیگری را با ابزارهایی مانند NudgeCoach ، Life Coach Office  یا CoachAccountable می تواند کار شما را آسان کند.

  1. مشاور آنلاین

کار پاره وقت در منزلشرکت هایی که به دنبال افزایش سود و کارایی کار خود هستند، برای نظرات تخصصی به مشاوران آنلاین مراجعه می کنند. به عنوان یک فرد خارجی، مشاوران می توانند دیدگاه ها و ایده های جدیدی را داشته باشند. از آن ها انتظار می رود مشکلات را شناسایی کرده و به طور عینی آن ها را رفع کنند.

این رشته تقاضای زیادی دارد. مشاوران آنلاین را می توان در بخش های خصوصی و دولتی یافت و در زمینه های با مهارت بالا مانند امور مالی شخصی، فناوری اطلاعات، پزشکی، تجارت و غیره کار می کنند. علاوه بر ایجاد تحول در محیط کار با دادن نظرات مستقل، از مشاوران آنلاین می توان مهارت های جدید را آموزش داد و یا به عنوان عضوی اضافی به تیم کمک کرد.

هیچ فرمول واحدی وجود ندارد که بتواند به شما کمک کند تا در صنعت خود به یک مشاور برجسته تبدیل شوید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که روی زمینه کاری که قبلاً انجام داده اید تمرکز کنید و در این زمینه واقعاً تبحر پیدا کنید.

اینکه بگوییم امروزه هرکسی می تواند متخصص باشد، امری کافی نیست، به شرطی که به اندازه کافی کنجکاو باشد و بتواند در آنچه می داند به اندازه کافی یاد بگیرد و اعتماد به نفس داشته باشد.

سوابق اثبات شده دارایی است که هر مشاور آنلاین موفق می تواند داشته باشد. به همین دلیل آگاهی از رویدادهای مربوط به صنعت شما بسیار مهم است. شما باید یک نگاه انتقادی نسبت به روندها داشته باشید و مشاهدات آگاهانه داشته باشید. علاوه بر داشتن هزینه های کم می توانید به راحتی در منزل خود خدمات مشاوره ای ارائه دهید ، معمولاً نیازی به استخدام کارمندان اضافی نیست زیرا بیشتر امور را خودتان اداره می کنید.

مراحل تبدیل شدن به یک مشاور آنلاین

  • آنچه را که در آن برتری دارید کشف کنید و تخصص خود را توسعه دهید. بسته به حرفه خود ، احتمالاً باید گواهینامه های مناسب برای این کار اینترنتی در منزل داشته باشید. به یادگیری ادامه دهید و از آخرین اتفاقات صنعت خود آگاه باشید.
  • در مورد بازار هدف خود تصمیم بگیرید. یک برنامه تجاری و بازاریابی تهیه کنید تا واقعاً بدانید چه کسی می تواند از خدمات شما بهره مند شود. به دستاوردهای گذشته نگاه کنید و ببینید آیا سوابق شما به اندازه ی کافی خوب است که به یک صنعت خاص مشاوره دهید و یا خیر.
  • کار بر روی سازماندهی موارد مختلف را در نظر بگیرید. یک مشاور باید نگاه تیزبینانه ای به جزئیات داشته باشد ، آن ها باید بتوانند کارها را به طور موثر برنامه ریزی کنند. آن ها همچنین باید بتوانند دیدگاه خود را به روشی سازمان یافته و عملی به اشتراک بگذارند.
  • اهداف کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید. شما باید چشم انداز و اهداف مشخصی از آنچه می خواهید به عنوان مشاور انجام دهید داشته باشید. به این ترتیب ، زمانی اتلاف نمی شود که شما مرتباً تخصص خود را اصلاح کنید.
  • طیف گسترده ای از شبکه های تبلیغاتی را داشته باشید. خدمات خود را به بازار عرضه کنید ، حضور آنلاین قابل توجهی را با یک وب سایت حرفه ای که دستاوردهای خود را فهرست می کند ایجاد کنید. انجام دادن تبلیغات را تمرین کنید.
  1. خدمات پس از فروش برای مشتری

پشتیبانی آنلاین از منزلنماینده خدمات مشتری یکی دیگر از کار های اینترنتی در منزل با حقوق بالا است. کار آن ها حول پاسخ به سوالات مشتریان، رسیدگی به شکایات و سفارشات است.

این مدل تجاری بسیار مورد تقاضا است زیرا شرکت ها می توانند در هزینه های خود صرفه جویی کنند همچنین می توانید در وب سایت های آزاد مانند Fiverr یا FlexJobs به دنبال کار باشید .

برخی از ویژگی های نماینده خدمات پس از فروش مشتری مهارت های ارتباطی، بین فردی و حل مسئله است . آن ها همچنین باید در پیگیری اطلاعات سازمان یافته باشند و بتوانند در یک محیط پرتنش و سریع ، چند وظیفه را همزمان انجام دهند. همچنین در بسیاری از مشاغل نیاز به داشتن حداقل مدرک دیپلم و یا سابقه کار در موقعیت های مشابه دارید.

در مورد تجهیزات لازم برای کسب درامد خانگی نیز بستگی به موقعیت ها دارد. بعضی از شرکت ها شما را ملزم به مکالمه تلفنی می کنند، در حالی که برخی دیگر تنها از طریق چت ارتباط برقرار می کنند. در واقع شما به یک اتصال اینترنتی پایدار ، یک لپ تاپ مناسب و یک هدفون نیاز دارید.

مراحل تبدیل شدن به یک نماینده خدمات پس از فروش مشتریان

  • ارتباط برقرار کردن با انسان ها را تمرین کنید. روی مدارک لازم که قبلاً ذکر کردیم ، به ویژه در زمینه مهارت های ارتباطی و بین فردی ، کار کنید.
  • جای خالی در حوزه ی کاریتان را پیدا کنید. برای افزایش احتمال استخدام در چندین موقعیت شغلی از راه دور در سیستم عامل ها و پلتفرم های مختلف کار کنید.
  1. برنامه نویس

برنامه نویسی به عنوان کار اینترنتیبرنامه نویس بودن یکی از پردرآمدترین کارهای اینترنتی خانگی است. این کار حول ایجاد نرم افزار رایانه ای است. در واقع برنامه نویسی یک زمینه گسترده است که می تواند فرصت های شغلی متعددی از جمله توسعه دهنده وب، توسعه دهنده نرم افزار ، داده و موارد دیگر را ایجاد کند.

برای انجام این کار اینترنتی در منزل بهتر است ابتدا کار را شروع کرده و روی یک موضوع تمرکز کنید. سپس، با مهارت بیشتر در کار خود، می توانید مهارت های خود را متنوع کنید تا زمینه های بیشتری را پوشش دهید.

از آنجا که شاخه های زیادی از برنامه نویسی وجود دارد، درامدزایی در منزل ممکن است بسته به تخصص متفاوت باشد. شما باید با طیف گسترده ای از زبان های برنامه نویسی مانند Java ، C ++  ، Python  ، PHP  و غیره آشنا باشید. همچنین، بر چندین ابزار برنامه نویسی مانند فریم ورک ها، دستورات لینوکس، Git  و Notepad ++ تسلط داشته باشید.

برای یادگیری این موارد منابع آنلاین زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شروع کار کمک کند. چند مورد رایگان که توصیه می کنیم Codecademy ، Coursera  و GitHub است .

مراحل تبدیل شدن به یک برنامه نویس

  • هدف خود را در نظر بگیرید. بررسی کنید که دقیقاً می خواهید در چه زمینه ای تسلط پیدا کنید. پاسخ به این سوال مسیری را تعیین می کند که برای برنامه نویسی انتخاب کنید.
  • زبان های برنامه نویسی را بیاموزید. یکی از راه های انجام این کار تحصیلات رسمی مانند علوم کامپیوتر یا فناوری اطلاعات است. گرچه امروزه یافتن منابع آنلاین برای یادگیری آن ها به تنهایی کار سختی نیست.
  • ساختارهای داده را مطالعه کنید و نحوه تعامل آن ها در یک الگوریتم را کشف کنید. همه ساختارهای داده یکسان کار نمی کنند.
  • روش های مختلف را بررسی کنید و پروژه های شخصی ایجاد کنید. بهترین راه برای درک برنامه نویسی، آشنایی با آن از درون و بیرون است. ناگفته نماند، تجربه ها و محصولات نهایی در رزومه و نمونه کارهای شما بسیار مهم می باشد.
  1. طراح وب سایت

طراحی وب زمینه ای می باشد که بر قابلیت استفاده و جنبه زیبایی وب سایت تمرکز دارد. به همین ترتیب، طراحان وب باید هم مهارت فنی و هم خلاقیت داشته باشند و می دانند که چگونه دیدگاه های خلاق مشتری را به یک محصول کاملاً کاربردی ترجمه کنند. برای راه اندازی مشاغل طراحی وب به عنوان کار اینترنتی در منزل این مقاله را نیز بخوانید.

شما به عنوان یک طراح وب باید در استفاده از ابزارهای طراحی مانند Dreamweaver ، Figma ، Photoshop  ، FlowMapp  و بسیاری دیگر مهارت داشته باشید.  علاوه بر این باید به زبان های اسکریپت نویسی مانند JavaScript ، CSS و HTML و همچنین سیستم عامل های مختلف برای ساخت یک وب سایت مانند وردپرس با جوملا تسلط داشته باشید .

همچنین آشنایی با اصول طراحی رابط کاربری به همان اندازه مهم است . به این ترتیب می توانید از تجربه کاربر درجه یک برای بازدیدکنندگان اطمینان حاصل کنید. از دیگر ویژگی های مورد انتظار از طراحان وب ، توانایی کار در مهلت های تعیین شده ، مدیریت پروژه و مهارت های ارتباطی قوی برای قابل فهم کردن اصطلاحات فنی برای مشتریان است.

برای اینکه یک طراح وب حرفه ای شوید و به درآمد زایی در منزل بپردازید لازم نیست که تحصیلات رسمی را دنبال کنید. اما می توانید خود را با کلاس های آنلاین و کتاب های آموزش طراحی وب سایت آموزش دهید و مقالات مختلفی درباره مفاهیم طراحی وب بخوانید .

مراحل تبدیل شدن به یک طراح وب سایت

  • اصول طراحی وب را بیاموزید. با اصول طراحی ، نظریه های UI / UX و تکنیک های مختلف طراحی وب آشنا شوید.
  • وب سایت خود را طراحی کنید. توانایی های خود را با ایجاد یک وب سایت شخصی خود برای نمایش موفقیت ها و معرفی خدمات خود نشان دهید. از آثاری که در پلتفرم های مختلف مانند Awwwards و Behance به نمایش درآمده اند ، الهام بگیرید .طراحی وب سایت یکی از بهترین کارها از منزل است.
  • نام تجاری خود را بسازید. هنگامی که یک وب سایت نمونه کارها دارید، خدمات خود را به کارفرمایان بالقوه در رسانه های اجتماعی و وب سایت های مختلف آزاد ارائه دهید.
  1. طراح گرافیک

درآمد زایی در منزلهمانطور که از نامش پیداست، طراحان گرافیک افرادی هستند که ویژگی های بصری ایجاد می کنند و این زمینه کاری مملو از فرصت های کار اینترنتی در منزل است، زیرا کار به صورت دیجیتالی انجام می شود و همکاری آنلاین دشوار نیست.

این مقاله را حتما بخوانید
25 راه برای افزایش آگاهی از برند با بازاریابی درونگرا

با دیدن اینکه بخشی از زندگی روزمره ما طراحی است، تعجب آور نیست که بسیاری از شرکت ها طراحان گرافیک را به دنبال خود می کشند. برای تبدیل شدن به یک طراح گرافیک، باید مهارت های خلاقیت، مهارت فنی و حساسیت های هنری را داشته باشید. همچنین داشتن مهارت های ارتباطی و توانایی چند وظیفه ای و حل مشکلات طراحی بسیار ضروری است.

اگر فکر می کنید کاملاً مناسب این موقعیت هستید، باید با ابزارهای تجاری مانند Adobe Illustrator ، Sketch و … آشنا شوید. برای خود طرح های خوب و مناسب نیز تهیه کنید و عناصر اصلی ترکیب و همچنین تئوری رنگ ها را بیاموزید .

مراحل تبدیل شدن به یک طراح گرافیک

  • مهارت های لازم را کسب کنید. تئوری های هنر و ترکیب های دیجیتالی را بیاموزید. گرچه همه اینها می توانند خودآموخته باشند، شما می توانید آن ها را از آموزش رسمی یاد بگیرید.
  • تحقیق و بررسی کنید. در حالی که این کار را انجام می دهید، تکنیک های مختلف دیجیتال و سنتی و همچنین ابزارهایی را برای آماده سازی هر چه بیشتر شمادر این زمینه را تجربه کنید.
  • نمونه کارهای خود را بسازید و به اشتراک بگذارید. پروژه های شخصی را شروع کنید و یا خدمات طراحی گرافیکی را برای دوستان و خانواده خود ارائه دهید. بعد از اینکه کار کافی را ایجاد کردید ، همه آن ها را در وب سایت خود قرار دهید.
  • مشتریان خود را پیدا کنید. با داشتن نمونه کارها و رزومه کاری ثابت، اکنون می توانید کار خود را از سیستم عامل های آزاد انجام دهید.
  1. تولید محتوای متنی

کار اینترنتی در منزل با حقوق بالاورود اطلاعات یک اصطلاح  است که به طیف گسترده ای از مشاغل اشاره دارد. در این گروه ، مشاغل مختلفی مانند تایپیست ، پیش نویس، دفتریاری و رمزگذار را پیدا خواهید کرد. در کار آن ها یک نکته مشترک وجود دارد که به روزرسانی اطلاعات یک پایگاه داده با استفاده از برنامه های پردازش داده است.

داده هایی که باید با آن ها کار کنند ممکن است به اشکال ضبط صدا، مقالات یا پرونده های دیجیتال باشد. افراد وارد کننده اطلاعات باید به جزئیات توجه کنند، به زبان انگلیسی مسلط باشند و بتوانند سریع کار کنند.

به همین ترتیب ، سرعت تایپ یکی از موارد و معیار های اصلی تولید محتوا است، خصوصاً اینکه میزان درآمد شما می تواند به صورت ساعتی و یا به ازای هر کلمه در نظر گرفته شود.

با این حال، به یاد داشته باشید که یک تولید کننده ی محتوای متنی در خانه ممکن است هزینه کمتری نسبت به کار در یک شرکت داشته باشد. اگر می خواهید از انجام کارهای ساده درآمد اضافی کسب کنید ، این یک سرمایه گذاری است که می توانید در نظر بگیرید.

مراحل تبدیل شدن به یک تولید کننده ی محتوای متنی

  • حداقل دیپلم دبیرستان و یا معادل آن را داشته باشید. تولید کنندگان محتوای متنی همچنین باید در استفاده از رایانه تبحر داشته باشند و انگلیسی را بفهمند.
  • داشتن سرعت تایپ بالا را تمرین کنید. محدوده شما باید از 50 تا 80 کلمه در دقیقه باشد. اگرچه در برخی موارد ممکن است به سرعت بالاتری نیاز داشته باشند بنابراین این مهارت را مرتباً تمرین کنید .
  • بسیاری از شرکت ها هستند که تولید کنندگان محتوا از راه دور را می پذیرند و میتوانید برای کار اینترنتی در منزل روی آن ها حساب کنید.
  1. ادمین شبکه های اجتماعی

بسیاری از مشاغل وجود دارند که در ازای مدیریت و فعالیت های خود در شبکه های اجتماعی پول زیادی پرداخت خواهند کرد و این دقیقاً همان کاری است که یک ادمین رسانه های اجتماعی انجام می دهد. از آنجا که می توانید از خانه کار کنید، این شغل انتخاب خوبی برای کار اینترنتی در منزل و کسب درآمد خانگی است.

کار یک ادمین حول برنامه ریزی محتوا، مدیریت تقویم های سرمقاله ای، ایجاد شهرت و شخصیت برند و همچنین حفظ تعامل در شبکه های مختلف رسانه های اجتماعی است. به همین ترتیب، آن ها باید دانش استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل را داشته باشند، بنابراین می توانند داده های مربوطه را جمع آوری کنند تا ببینند کدام یک از جنبه های استراتژی نیاز به بهبود دارد.

انتظار می رود یک ادمین رسانه های اجتماعی فعال، ارتباطی و قادر به مدیریت موثر زمان باشد. آن ها همچنین باید در بازاریابی و نوشتن مهارت داشته باشند. افرادی که به دنبال استخدام در این شغل هستند نیز باید با شرایط فعلی و سازگار بمانند، بنابراین محتوای آن ها و استراتژی های رسانه های اجتماعی می توانند جمعیت مناسبی از افراد را در زمان مناسب جذب کنند.

مراحل تبدیل شدن به یک مدیر رسانه اجتماعی

  • واجد شرایط باشید. ادمین ها می توانند مدرک بازاریابی، روزنامه نگاری و سایر گرایش های مرتبط را کسب کنند. با این حال ، این موضوع الزامی نیست و شما می توانید مهارت های لازم را خارج از آموزش رسمی بیاموزید و می توانید در دوره های این چنینی شرکت کنید .
  1. مترجم

کسب درامد از ترجمه آنلایناگر به بیش از یک زبان مسلط هستید، مترجم شدن را به عنوان راهی برای درآمدزایی در منزل در نظر بگیرید. این کار از مشاغل خانگی برای کسانی که عاشق خواندن هستند و در ترجمه متون در موضوعات مختلف مهارت دارند، انتخاب خوبی است. با توجه به اینکه ما در جهانی زندگی می کنیم که ارتباطات بدون مانع به طور فزاینده ای در دسترس است، همیشه تقاضا برای مترجمان وجود دارد. تا زمانی که افراد نیاز به اشتراک اطلاعات داشته باشند ، مترجمان هرگز از کار بیکار نخواهند شد. مترجمان می توانند به عنوان فریلنسر و یا در یک آژانس یا کار اینترنتی در منزل فعالیت کنند.

هر کسی می تواند در هر زبانی مترجم شود، اما تسلط به چندین زبان تنها صلاحیتی است که مترجم باید داشته باشد. آن ها همچنین باید درک درستی از موضوعی را که ترجمه می کنند نشان دهند و ذهن انتقادی برای تحقیق داشته باشند.

نیازی به گفتن نیست که مترجمان باید تفاوت زبان های مورد مطالعه را نیز درک کنند. از استفاده از دستور زبان و ساختار مناسب و دانستن اینکه کلمات و اصطلاحات را به طور خاص از متن استفاده کنید تمامی موارد لازم و موردنیاز می باشد.

خوشبختانه برای یادگیری این موارد نیازی به رفتن به آموزشگاه زبان نیست. می توانید با کمک ابزارها و برنامه هایی مانند FluentU ، FutureLearn ، Rosetta Stone و موارد دیگر زبان دیگر را بیاموزید . به علاوه ، تعداد زیادی کتاب در زمینه یادگیری زبان به صورت آنلاین و غیر حضوری از خانه وجود دارد.

مراحل تبدیل شدن به یک مترجم

  • حداقل به دو زبان مسلط شوید. زیر و بم های زبان مبدا و مقصدی را که می خواهید در آن سرآمد باشید و تسلط داشته باشید را یاد بگیرید. شما همچنین می توانید آن ها را به طور مستقل یاد بگیرید و یا آموزش ببینید. البته موضوع دوم بیشتر توصیه می شود زیرا برای اثبات مهارت های خود گواهینامه و اعتبارنامه دریافت می کنید.
  • به صنعت و فعالیت در حوزه ی خاصی بپردازید. در یک موضوع تخصص داشته باشید و اصطلاحات آن را مطالعه کنید. با خواندن مطالب مربوط به صنعت ، مفاهیم را بیاموزید.
  • کار خود را بازاریابی کنید. یک وب سایت نمونه ایجاد کنید، پست های وبلاگ مربوط به صنعت خود را بنویسید، در شبکه های اجتماعی فعال باشید، به سیستم عامل های مختلف بپیوندید.
  • به یادگیری ادامه دهید و زبان های بیشتری را فرا بگیرید.
  1. نوشتن مطالب تبلیغاتی (کپی رایتینگ)

نوشتن مطالب تبلیغاتی کاری عالی برای فرصت های شغلی در خانه برای کسانی است که عاشق نوشتن هستند. در واقع در این کار اینترنتی در منزل شما باید شروع به نوشتن متن برای بازاریابی محصولات و یا خدمات کنید، اما در عمل از ظرافت بیشتری برخوردار است.

شما اغلب این زمینه را همزمان با نوشتن محتوا، با هدف اصلی آگاهی دادن به خوانندگان، پیدا می کنید و می توان این افراد را در حوزه های مختلف مانند فناوری اطلاعات، سرگرمی، تجارت و سایر موارد یافت، که این یک فرصت مناسب برای یادگیری موضوعات مختلف است.

محتوای نویسنده تبلیغاتی می تواند شامل گزارش های عملکرد، پست های شبکه های اجتماعی، پست های وبلاگ، حتی ایجاد استراتژی بازاریابی باشد. تا زمانی که چیزی برای تبلیغ و برقراری ارتباط از طریق نوشتن وجود داشته باشد، هیچ وقت یک نویسنده تبلیغاتی بیکار نخواهد بود م یتواند به درآمد زایی در منزل برسد.

کپی رایتینگ همچنین کاری است که هرکسی با تلاش و دانش کافی می تواند انجام دهد. البته ناگفته نماند که نویسندگان متبحر باید از مهارت کافی در نوشتن، درک بی عیب و نقصی از زبان داشته باشند.

برای آموزش کپی رایتینگ باید دستور زبان را درک کنید، دایره ی واژگان گسترده ای در ذهن داشته باشید و مایل باشید بسیاری از سبک ها و فرم های نوشتاری را تجربه کنید. در واقع شما یک شبه نویسنده بزرگی نخواهید شد، بنابراین به تمرین ادامه دهید.

داشتن ذهن باز و کنجکاو نیز ضروری است ، بنابراین موضوعات ناآشنا شما را از نوشتن در مورد آن منصرف نمی کند. در آخر ، روی مهارت های تحقیق خود کار کنید. همیشه نسبت به اطلاعاتی که می آموزید منتقد باشید. اگر شما مایل به دانستن بیشتر در مورد هنر کپی رایتینگ هستید، از منابع مختلف استفاده کنید و آن را تمرین کنید.

مراحل تبدیل شدن به نویسنده تبلیغات یا کپی رایتر

در یک حوزه متخصصی شوید. همانطور که نیاز به نوشتن متن را می توان در صنایع مختلف یافت، تمرکز بر یک زمینه خاص عملی تر است، به خصوص از آنجا که متخصصان تقاضای زیادی دارند.

درباره بازار خود تحقیق کنید زیرا آنچه را که می نویسید باید بتواند با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. مشکلات آن ها را درک کنید و راهی برای حل آن ها پیدا کنید.

محتوای با کیفیت ایجاد کنید. آنچه را که می دانید به محتوای ارزشمند و مفید تبدیل می شود را ایجاد کنید. زیاد بنویسید و همیشه تمرین کنید تا موضوعات مرتبط را پیدا کنید.

حضور آنلاین در پلتفرم های مختلف داشته باشید. وب سایتی با جزئیات نمونه کارها و خدمات خود ایجاد کنید. تابلوهای کاریابی ، تالارهای گفتگو و رسانه های اجتماعی را بررسی کنید تا مشتریانی را که در محل خود قرار دارند پیدا کنید. علاوه بر وب سایت های مختلف، پیوستن به سیستم عامل های شغلی متمرکز بر نوشتن مانند محتوای ثابت یا iWriter را نیز در نظر بگیرید.

  1. ویرایشگر فیلم

ویراستاران ویدئو فیلم خام را به محصولات نهایی زیبا تبدیل می کنند که مطابق با نیازها و چشم اندازهای تیم تولید هستند. انتظار می رود ویراستاران و ویرایشگر های ویدئو علاوه بر داشتن مهارت و تجربه فنی بسیار خلاق، صبور و به جزئیات توجه داشته باشند.

اگر این رشته ای باشد که قصد ورود به آن را دارید، خوش شانس هستید زیرا تقاضای زیادی دارد و می توانید آن را به عنوان کار اینترنتی در منزل شروع کنید. پیش بینی می شود چشم اندازهای ویرایش ویدئو تا سال 2028 تا 11٪ افزایش یابد .علاوه بر این ، شما می توانید با مشاهده آموزش ها، به خودتان یاد دهید که چگونه فیلم ها را ویرایش کنید یا به دوره های آنلاین بپیوندید.

 

با این حال، اگرچه بیشتر کارفرمایان بیش از تحصیلات رسمی برای تجربه و شایستگی شما ارزش قائل هستند، اما داشتن مدرک در زمینه فیلم سازی یا سایر زمینه های مرتبط کمک می کند. این امر به ویژه اگر قصد دارید در پروژه های بزرگی مانند کار در تلویزیون شرکت کنید، بسیار مفید است. درآمدزایی در منزل بیشتر بسته به مقیاس پروژه ها متفاوت است، اما بسیار خوب می باشد

به طور معمول با با ظهور نرم افزارها و ابزار های دورکاری همکاری کردن از راه دور و کار اینترنتی در منزل کار بسیار ساده ای می باشد. آزادی کار در هر کجا تنها امتیاز این موقعیت نیست. ویراستاران ویدئو همچنین می توانند میزان هزینه هایشان را برای هر پروژه کنترل کنند ، به ویژه اگر در حال حاضر لیست طولانی از موفقیت های خود را برای نمایش دارند.

مراحل تبدیل شدن به ویرایشگر فیلم

  • با رسانه ها و ابزار های مربوط به این حوزه آشنا شوید. بهترین راه برای رسیدن به این هدف ایجاد پروژه های شخصی است. با ابزارها ، تکنیک ها و قالب های مختلف نمونه کار های خود را ایجاد کنید.
  • تا جایی که می توانید نمونه کار ایجاد کنید. تمرکز خود را بر کسب تجربه و ایجاد نمونه کارهای زیبا برای خود بگذارید و پروژه های داوطلبانه و یا کم درآمد را در شروع انتخاب کنید.
  • مدرک ویرایش ویدئو را دریافت کنید . اگرچه این مورد کاملاً اختیاری است، اما بسیار مفید است. رشته های مرتبط شامل فیلم سازی، تولید فیلم و پخش است. همچنین می توانید به هنرستان ها بروید و بر تولید خلاقانه رسانه تمرکز کنید.
  • گواهی و مدرک بگیرید. برای بهبود مهارت های ویرایش فیلم و تسلط بر نرم افزار ویرایش ، آموزش های تخصصی را طی کنید. بسیاری از شرکت ها برای مهارت در استفاده از محصولات خود مانند Adobe و Sony Vegas گواهینامه هایی ارائه می دهند و یا ، توسط سازمانهای رسمی مانند انجمن مهندسین گواهی دریافت کنید .
  • شبکه خود را بسازید. با پیوستن به انجمن تولیدکنندگان فیلم ، شرکت در پروژه های غیر انتفاعی ویرایش فیلم و یا مشارکت با مارک های تجهیزات ویرایش ، تجربیات بیشتری در صنعت و حوزه ی کاری خود کسب کنید.
  1. ویرایشگر صوتی و تهیه کننده

شما همچنین می توانید برای کار از خانه ویرایشگر و تهیه کننده صدا باشید. افرادی که در این شغل مشغول به کار هستند ، صداها را برای فیلم ها و امتیازهای موسیقی خود ویرایش و مهندسی می کنند. کارهای آن ها فنی تر از موسیقی است ، اما آن ها تمایل دارند که در کنار هم کار کنند تا بهترین خروجی را دریافت کنند.

به زبان ساده ، ویراستاران صوتی فایل های خام را صیقل می دهند و آن ها را به چیزی متناسب با نیازهای پروژه تبدیل می کنند. این کار اینترنتی در منزل همچنین می تواند به معنی دستکاری ویژگی های صوتی یا افزودن صداهای خاص به آن ها باشد.

افرادی که به دنبال استخدام در این زمینه هستند باید جزئیات گرا ، خلاق و علاقه مند به طراحی صدا باشند . علاوه بر این ، آن ها همچنین باید مهارت های رایانه ای قوی داشته باشند و بتوانند از تجهیزات ضبط مختلف و همچنین نرم افزار ویرایش صدا مانند Ableton استفاده کنند .

در حالی که می توانید بدون مراجعه به هنرستان ها وارد این رشته شوید، برخی از آموزش ها و گواهینامه هایی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند تا پایه ای در این صنعت، به ویژه در اصول مهندسی صدا ایجاد کنید. البته برخی دوره های آنلاین نیز وجود دارد که می توانید برای شروع آن ها را یاد بگیرید و کاره پاره وقت در منزل را شروع کنید.

مراحل تبدیل شدن به یک ویرایشگر صدا

آموزش ببینید. در مورد فن آوری صدا آموزش مناسب داشته باشید و گواهینامه و مدرک مرتبط بگیرید. شما می توانید با گرفتن مدرک در تولید و طراحی صدا موقعیت های شغلی خوبی را ایجاد کنید.

از بهترین افراد در این حوزه بیاموزید. توانایی شما در دستکاری صداها به حساسیت های خلاقانه و هنری شما بستگی دارد. خوشبختانه، شما می توانید این کار را با مشاهده چگونگی کار متخصصان و الهام گرفتن از فنون، آموزش فرا بگیرید. همچنین می توانید با گوش دادن به کارهای متخصصان این کار را هرچه سریع تر شروع کنید .

شبکه سازی کنید. بهترین راه برای کسب پروژه در این صنعت انجام کار است. بنابراین جدا از تمرین زیاد، به انجمن طراحان صدا بپیوندید و با شرکت در بسیاری از پروژه ها خود را معرفی کنید.

  1. دستیار مجازی

دستیار مجازیدستیار مجازی فردی است که طی قراردادی کمک های از راه دور را برای شرکت ها فراهم می کند. شغل آن ها طیف گسترده ای از وظایف اداری و دبیرخانه را شامل می شود، از جمله دفترداری، رونویسی، نوشتن گزارش، مدیریت قرارها و ارسال ایمیل و … وظایف این شخص می باشد. این یک گزینه شغلی کار اینترنتی در منزل عالی برای کسانی است که می خواهند از خانه کار کنند.

همچنین وظایف آن ها ممکن است در زمینه های دیگر مانند نوشتن محتوا، مدیریت رسانه های اجتماعی، خدمات به مشتری و بازاریابی دیجیتال توسعه داده شود. با این حال بهتر است که بسیاری از دستیاران مجازی تمرکز خود را روی یک حوزه ی خاص بگذارند. به عنوان مثال رزا بوسما، که کمک مجازی برای کارآفرینان مشتاق ارائه می دهد.

به طور کلی، اگر در فن آوری مهارت دارید این کار در منزل اینترنتی می تواند گزینه ی مناسبی باشد. داشتن مهارت در حسابداری ، بازاریابی دیجیتال و طراحی گرافیک نیز برای کسانی که مشتاقانه وارد این نقش می شوند مفید است. بهترین مورد درباره ی یک دستیار این است که به دلیل قابلیت کاربردی بودن و مقرون به صرفه بودن مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است.

بنابراین اگر به دنبال شغلی مناسب در خانه هستید که بتواند مهارت های کاملی را در اختیار شما قرار دهد ، ممکن است این مورد دقیقاً همان چیزی باشد که شما برای کسب درآمد خانگی نیاز دارید.

مراحل تبدیل شدن به یک دستیار مجازی

  • تخصص داشته باشید. یک حوزه ی کاری را در نظر بگیرید و شروع به یادگیری کنید. برای تعیین هزینه های خود می توانید از راهنماهای مختلف به عنوان مرجع استفاده کنید.
  • یک وب سایت راه اندازی کنید. با ایجاد یک وب سایت حرفه ای با جزئیات خدمات خود ، حضور آنلاین خود را پر رنگ تر کنید .
  • از کانال های دیگر استفاده کنید و خدمات خود را در رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های مختلف به صورت کاملاً مستقل تبلیغ کنید.
  • شبکه سازی کنید و پیشنهاد خود را ارائه دهید ، با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و با دیگر متخصصان آزاد در صنایع مختلف ارتباط برقرار کنید.
  1. تستر تجربه کاربری

تست تجربه کاربریاگر به جزئیات بسیار علاقه دارید و به بهبود تجربه کاربری یک برنامه یا یک وب سایت علاقه مند هستید ، این یک فرصت عالی برای کار در خانه و کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا است. به عنوان یک کاربر نهایی هدف، ورودی های شما برای شرکت هایی که به دنبال بهبود قابلیت استفاده از وب سایت ها یا برنامه های خود هستند ارزشمند است.

آزمایش کنندگان UX پس از انجام چندین کار در یک نرم افزار یا وب سایت ، با بازخورد صادقانه درآمد کسب می کنند. سیستم عامل های متعددی وجود دارد که این فرصت را ارائه می دهند. UserTesting ، Respondent  و uTest  از موارد شناخته شده در این حوزه هستند.

هر آزمون حدوداً 60-20 دقیقه طول می کشد و پرداخت ها معمولاً براساس پروژه انجام می شود. در حالی که تعداد آن ها بسته به وب سایت ها متفاوت است ، آزمایش کنندگان کاربر می توانند برای هر پروژه میزان مناسبی پول کسب کنند .

برای اینکه یک تستر تجربه کاربر باشید ، نیازی به داشتن سابقه در IT ندارید. از آنجا که هدف کسب بینش از کاربران روزمره است ، همه می توانند درخواست دهند. یعنی تا زمانی که آن ها از انگلیسی نوشتاری و گفتاری ، تجهیزات ضبط اولیه (در صورت لزوم) و اتصال به اینترنت پایدار تسلط کافی داشته باشند می توانند این کار را بدون بروز مشکل انجام دهند. آن ها همچنین باید چند آزمون غربالگری را بگذرانند تا واجد شرایط شوند.

اگرچه به عنوان منبع اصلی درآمد چندان قابل اعتماد نیست، اما این کار برای کسانی که می خواهند با شرکت در سفر تجربه کاربر به کسب درآمد اضافی بپردازند ، مناسب است.

مراحل تبدیل شدن به یک تستر  UX

  • برای آزمایش وب سایت ها ثبت نام کنید. مشخصات خود را در سیستم عامل های مختلف ایجاد کنید.
  • آزمون های غربالگری را پشت سر بگذارید. قبل از اینکه در یک پروژه شرکت کنید ، شما آزمایش خواهید شد و مشخص می شود که آیا به عنوان یک متقاضی صلاحیت دارید و یا خیر . این می تواند از نظرسنجی سریع تا یک مصاحبه باشد.
  • هنگامی که مراحل غربالگری را پشت سر گذاشتید ، نرم افزار یا وب سایتی را برای چند دقیقه تا یک ساعت تست خواهید کرد. به راحتی استفاده ، ناوبری و طراحی محصول توجه داشته باشید.
  • بازخورد دهید زیرا پاسخ های شما در قالب گزارش های کتبی ، فیلم ها یا ضبط های صوتی ضبط می شود.

نتیجه گیری

کار از راه دور هرگز آسان تر نبوده است اما با توسعه سریع فن آوری، هر کسی می تواند از طریق پلتفرم ها به راحتی در خانه خود کار کند و درآمد زیادی از کار در منزل کسب می کند. این یک گزینه عالی برای کسانی است که مایل هستند در عین بهره وری از انعطاف پذیری از راه دور بسیار لذت ببرند، کار اینترنتی د رمنزل خصوصاً با سیاست فعلی قرنطینه که بر بسیاری از مناطق جهان اعمال شده است کاملاً سازگار است.

در حالت کلی امروزه در هر جای دنیا که زندگی کنید و با توجه به شرایط فعلی می توانید درآمد زیادی را کسب کنید تنها کافی است که شروع کنید و از ایده های کار در منزل اینترنتی که در این مقاله بیا کردیم استفاده کنید!

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه