7  کاری که باید برای راه اندازی مشاغل طراحی وب وردپرسی انجام دهید

وب

5 دقیقه زمان مطالعه

آیا به دنبال راه اندازی تجارت اینترنتی وردپرس خود هستید؟ از ما در مورد راه اندازی مشاغل طراحی وب بسیار سوال می شود. جدای از سخت کوشی، صبر و فداکاری که همه برای راه اندازی کسب و کار شما در زمینه طراحی وب وردپرس لازم است، در اینجا 7 راهکار برتر وجود دارد که باید انجام دهید.

  1. مسائل حسابداری

ثبت سوابق کلیه معاملات مالی برای موفقیت در مشاغل طراحی وب بسیار مهم است. با این حال لازم نیست وقت خود را صرف مدیریت صفحات گسترده و متعادل سازی حساب ها کنید، زیرا باید در کار خود تمرکز کنید.

خوشبختانه در این زمینه ابزارهایی وجود دارند که به شما کمک می کنند حسابداری خودکار داشته باشید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

می توانید از ابزار های حسابداری متنوع که در بازار موجود است استفاده کنید. بسیاری از ابزار ها برای افراد غیر حسابدار طراحی شده اند تا کار آن ها را راحت کنند و با استفاده از آن ها به راحتی می توانید فاکتور ارسال کنید، پرداختی داشته باشید، آن را به حساب بانکی خود متصل کنید و به صورت خودکار هر معامله را ردیابی کنید.

همچنین می توانید زمان و کارمزد مشتریان را برای تعداد ساعات کار خود پیگیری کنید. این ویژگی منحصر بفرد در صورتی مفید است که مشتری بخواهد به صورت ساعتی با شما همکاری کند.

  1. Framework یا چارچوب خود را انتخاب کنید.

چارچوب مشاغل طراحی وب

انتخاب چارچوب موضوعی به شما کمک می کند تا حجم کار خود را کاهش دهید و روند توسعه کلی خود را تسریع کنید.

چندین چارچوب قالب ورپرس در دسترس است.

همچنین داشتن مجموعه ای از افزونه های وردپرس و یافتن پلاگین هایی که کارهای خاصی را انجام می دهند به سرعت بخشیدن به روند کار نیز کمک می کند.

  1. همیشه از همه چیز پشتیبان تهیه کنید.

از دست دادن داده ها در مشاغل طراحی وب هزینه بر است و بدترین حالت زمانی خواهد بود که داده ها متعلق به مشتری باشد. شما باید در راه اندازی یک سیستم پشتیبان جامع برای کل محیط توسعه خود سرمایه گذاری کنید.

اگر می خواهید وب سایت های مشتری خود را میزبانی کنید، پس باید در تهیه نسخه پشتیبان از داده های مشتری کوشا باشید.

همچنین باید از محیط توسعه خود، نسخه پشتیبان تهیه کنید و ذخیره خودکار را در تمام ابزارها و نرم افزارهای ویرایش کد فعال کنید. استفاده از یک سیستم کنترل مانند Git می تواند شما را از مشکلات زیادی در آینده نجات دهد.

  1. انتخاب بهترین هاست برای مشاغل طراحی وب

مشتریان شما در زمینه انتخاب بهترین میزبانی وردپرس به کمک و مشاوره شما نیاز خواهند داشت. اغلب آژانس های مشاغل طراحی وب کوچکتر، خودشان وب سایت های مشتری را میزبانی می کنند که می تواند جریان درآمد اضافی را فراهم کند، اما این کار با دردسرهای خاص خود همراه است.

ما توصیه نمی کنیم وب سایت های مشتری خود را بر روی سرور خود میزبانی کنید. در عوض شما باید با یک شرکت میزبانی که دوست دارید با آن کار کنید شریک شوید و یک معامله وابسته از آن ها بخواهید.

این امر می تواند کاملا برای شما سودآور باشد، زیرا برخی از شرکت های میزبان وردپرس پلن های سود آور عالی را ارائه می دهند.

مشارکت با یک ارائه دهنده میزبانی قابل اعتماد به شما امکان می دهد وظایفی را که در انجام آنها مهارت ندارید، با کمک آنها انجام دهید و مدیریت سرورها و در عین حال درآمد اضافی را به شما اختصاص می دهد.

  1. اطراف خود را با افراد بزرگ و ارزشمند پر کنید.

کسب و کار طراحی وب

در ابتدا ممکن است فکر کنید می توانید بیشتر کارها را به تنهایی انجام دهید. با این وجود هرچه تجارت شما در مشاغل طراحی وب رشد کند، به افراد بیشتری احتیاج خواهید داشت.

این مقاله را حتما بخوانید
راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس در وردپرس

“اگر می خواهید سریع بروید، تنها بروید.

اگر می خواهید دور بروید، با هم بروید.”

شما می توانید شخصی را استخدام کنید تا به طور دائم با شما کار کند، یا می توانید با پیمانکاران مستقل و آژانس های معتبر دیگر در مشاغل طراحی وب مشارکت راهبردی داشته باشید.

شما نمی توانید بر همه چیز مسلط باشید. بنابراین تلاش برای انجام همه کارها به تنهایی می تواند تجارت طراحی وب شما را قبل از شروع کار خراب کند و باعث ضرر کسب و کار شما شود. افرادی را که مهارت و دانش مورد نیاز شما را دارند پیدا کنید و کار را به آنها بسپارید.

تخصص کلید موفقیت کسب و کار طراحی وب شماست. یافتن افرادی که بتوانید روی آنها حساب کنید ممکن است مدتی طول بکشد اما در دراز مدت کاملاً ارزش صبر و وقت شما را دارد.

  1. بازگشت مشتریان

در مشاغل طراحی وب با مشتری های خود در سطح شخصی تری روابط برقرار کنید. به تجارت آنها علاقه مند شوید و سعی کنید از راه خود خارج شوید و دریابید که چگونه می توانید بیشتر به آن ها کمک کنید.

همه مشاغل مربوط به مردم است و ارزش نهادن به مردم باعث می شود که آنها نه تنها در مورد شما بلکه در مورد خودشان احساس خوبی داشته باشند.

شما همیشه باید در رفتار خود صادق، سخاوت مند، مهربان و برازنده باشید و به آن ها احترام بگذارید. پس از پایان یک پروژه، با مشتریان غریبه نشوید. شما باید کار های مشتری های خود را پیگیری کنید تا ببینید شرایط برای آنها چگونه پیش می رود. در شبکه های اجتماعی با آنها در ارتباط باشید و علاقه واقعی را به مردم نشان دهید.

این کارهای کوچک، تجارت شما را بیش از آنچه تصور کنید توسعه می دهد. این امر همچنین مشتریان شما را تشویق می کند تا به شما کمک کنند و برایتان مشتری های جدیدی بیاورند. با لید های احتمالی ارتباط برقرار کنید.

همچنین می توانید در روزهای خاص برای مشتریان خود هدیه هایی را ارسال کنید یا به آن ها تخفیف بدهید، زیرا همه هدیه را دوست دارند.

  1. لیست ایمیل ایجاد کنید.

ایمیل قدرتمند ترین و مقرون به صرفه ترین ابزار بازاریابی است. 70٪ افرادی که از وب سایت شما بازدید می کنند احتمالاً دیگر هرگز راه بازگشت به سایت شما را پیدا نخواهند کرد. این بدان معنی است که شما فقط چند ثانیه از وقت دارید تا آن ها را متقاعد کنید که با شما همکاری کنند یا از شما خرید کنند.

بعضی اوقات ممکن است یک کاربر به خدمات شما علاقه مند باشد ولی هنوز در تصمیم گیری تردید داشته باشد. با دادن یک منبع انحصاری در تصمیم گیری به آنها کمک کنید، می توانید به آنها فرصت دهید تا در لیست ایمیل شما مشترک شوند. برای ساختن فرم های عضویت در سایت وردپرسی خود می توانید از افزونه دیجیتس استفاده کنید.

هنگامی که لیست ایمیل خود را ساختید، با ارائه بینش و منابع ارزشمند، به طور منظم با مشترکان خود درگیر شوید.

امیدواریم که این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با ابزارهای مناسب برای راه اندازی مشاغل طراحی وب آشنا شده باشید و بتوانید کسب و کار خود را آغاز کنید.

محصول پیشنهادی

افزونه جت انجین المنتور | پلاگین JetEngine

345,000 تومان

95%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور پاورپک | پلاگین PowerPack Elementor

395,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز جت وو بیلدر | پلاگین JetWooBuilder

345,000 تومان

87.5%
فیدارشاپ

فیدارشاپ

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور جت المنت | پلاگین JetElements

395,000 تومان

90%

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر | پلاگین WPBakery Page Builder

395,000 تومان

65.33%
رایکاوردپرس

رایکاوردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور المنت پک پرو | پلاگین Element Pack Pro

395,000 تومان

95.24%

محصول پیشنهادی

افزونه تولید صفحات ووکامرس با المنتور | پلاگین WooCommerce Page Builder

345,000 تومان

50%
مهدی عباس زاده

مهدی عباس زاده

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز جت اسمارت | پلاگین JetSmartFilters

345,000 تومان

60%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه