چگونه یک داروخانه آنلاین راه اندازی کنیم؟

ایده کسب و کار

15 دقیقه زمان مطالعه

در دنیای امروزی تقریباً تمامی صنایع و کسب و کار ها به صورت آنلاین فعالیت می کنند و اکنون حتی داروخانه ها نیز کانال های آنلاین را انتخاب می کنند. درواقع فروشگاه های آنلاین و برنامه های تجارت الکترونیکی با هوشمندتر شدن و دیجیتالی شدن جهان محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. این روند رشد صعودی دارد و روزانه به تعداد فروشگاه های آنلاین اضافه می شود زیرا هدف تمامی آن ها راحتی و سازگاری مشتری در خرید است. بنابراین اگر داروخانه دارید، راه اندازی داروخانه آنلاین نیز به زودی به یک ضرورت برای شما تبدیل می شود.

جستجوی کلمه کلیدی “داروخانه آنلاین” طبق گوگل ترندز در سراسر جهان طی سال گذشته به طور متوسط ​​افزایش پیدا کرده و امروزه به دلیل شرایط کرونا اغلب افراد ترجیح می دهند دارو های خود را به صورت آنلاین تهیه کنند. همچنین جستجوی کلمه کلیدی “خرید داروی آنلاین” بسیار بیشتر شده است و این فرصت بسیار خوبی برای راه اندازی یک وب سایت برای داروخانه آنلاین می باشد.

همانطور که اهمیت وجود داروخانه های آنلاین را به وضوح می بینید، بسیاری از داروسازان، کانال های وب و تلفن همراه خود را فعال کرده اند اما هنوز با چالش هایی روبرو هستند. تمامی کسب و کار ها و مشاغل باید حضوری آنلاین داشته باشند اما بسیاری از داروخانه ها هنوز وب سایت خود را ندارند. ممکن است مشتریان شما در جستجوی محصولات و خدمات در اینترنت باشند و یا به دنبال اطلاعات مهم در مورد داروخانه شما مانند ساعات کاری یا شماره تلفن های شما باشند.

اگر یک سایت نداشته باشید، این اطلاعات از اشخاص ثالث بدست می آید و شما هیچ کنترلی بر آنچه مشتریان شما می بینند یا جستجوی آنلاین آنها را به کجا هدایت می کند، نخواهید داشت. این احتمال وجود دارد که آن ها به وب سایت یک رقیب هدایت شوند، که این موضوع منجر به از دست دادن مشتریان شما می شود.

راه اندازی داروخانه آنلاین به شما امکان می دهد خدمات خود را برای مخاطبان بیشتری تبلیغ کنید و هزینه این کار ارزان تر و انعطاف پذیرتر از تبلیغات چاپی است. کسب و کار شما برای هر مشتری که می تواند به اینترنت دسترسی داشته باشد، 24 ساعت شبانه روز، 365 روز سال قابل مشاهده خواهد بود. همچنین امکان افزایش سودآوری از طریق فروش آنلاین وجود خواهد داشت و می توانید مشتریان خود را متقاعد کنید که چرا باید داروخانه شما را انتخاب کنند.

بنابراین با توجه به اهمیت داشتن یک وب سایت ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که یک داروخانه ی آنلاین به چه ویژگی ها و امکاناتی نیاز دارد و در نهایت چگونه می توانید با استفاده از وردپرس یک سایت برای داروخانه اینترنتی خود ایجاد کنید.راه اندازی داروخانه اینترننتی

داروخانه آنلاین چیست؟

وقتی در مورد راه اندازی داروخانه آنلاین صحبت کنیم اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که داروخانه آنلاین چیست و چگونه آن را راه اندازی کنیم؟ خوب، داروخانه آنلاین داروخانه ای است که از طریق یک وب سایت به صورت آنلاین اداره می شود. مشتریان با استفاده از یک وب سایت داروخانه یا با بارگذاری نسخه، سفارش خود را ثبت می کنند. سفارشات بر اساس نحوه تحویل در صورت تقاضای بیش از حد به فروشندگان اختصاص می یابد. بنابراین، فروشندگان دارو سفارشات را بصورت آنلاین می پذیرند و سپس آن ها را از طریق شرکت های حمل و نقل برای مشتریان ارسال می کنند.

چرا شما به راه اندازی سایت داروخانه آنلاین نیاز دارید؟

وب سایت داروخانه نیز یک فروشگاه تجارت الکترونیکی است، در این وب سایت ها داروها به فروش می رسند و مصرف کنندگان می توانند تجویز مجدد نسخه را نیز انجام دهند. با این حال، داروخانه آنلاین با فروشگاه الکترونیکی عادی که مواد غذایی، کالاهای خانگی و غیره را به فروش می رساند متفاوت است. فروشگاه آنلاین داروخانه باید یک پایگاه داده در دسترس باشد که حاوی اطلاعاتی درباره داروها باشد، این امر باید کاربران را قادر به انتخاب داروها به راحتی کند.چالش های راه‌اندازی داروخانه‌ اینترنتی

یک فروشگاه داروخانه آنلاین گزینه مناسبی است زیرا به بهبود روابط هم با مصرف کنندگان و هم با تامین کنندگان کمک می کند. داشتن سهولت در بدست آوردن همه چیز درب منازل با تخفیف و گزینه های پرداخت آنلاین و افزایش تقاضا به علاوه رشد تجارت برای فروشنده، آن را به یک وضعیت برنده برای مصرف کنندگان و صاحب فروشگاه تبدیل می کند. اگر هنوز فروشگاه داروخانه اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید، در اینجا دلایل اصلی برای اینکه داروخانه شما باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشد وجود دارد که عبارتند از:

  1. مردم امروزه ابتدا در دسترس بودن فروشگاه ها را به صورت آنلاین بررسی می کنند. یعنی 80٪ از مصرف کنندگان قبل از خرید در یک فروشگاه فیزیکی شروع به جستجوی آنلاین می کنند. بنابراین وقتی مردم به دارو احتیاج دارند، ابتدا داروخانه ای آنلاین پیدا می کنند که بتوانند موارد موردنیاز خود را خریداری کنند.
  2. دسترسی شبانه روزی دلیل دیگر ضروری بودن راه اندازی داروخانه آنلاین می باشد. داروخانه های آنلاین بصورت شبانه روزی در دسترس هستند و مصرف کنندگان می توانند در دسترس بودن دارو ها را بررسی کنند و سپس آن را خریداری کنند، یا به یک فروشگاه نزدیک مراجعه کنند.
  3. پوشش بازار به صورت گسترده تر. وقتی داروخانه شما به صورت آنلاین نیز وجود داشته باشد، احتمالاً مصرف کنندگان بیشتری نسبت به فروشگاه های فیزیکی شما جلب خواهد شد. تعداد مشتریان در حال رشد خواهد بود و سود شما نیز افزایش می یابد.
  4. افزایش رقابت. راه اندازی داروخانه آنلاین فقط این نیست که به مشتریان خود اجازه دهید داروها را بصورت آنلاین خریداری کنند، بلکه معرفی برند شما و نشان دهنده ی هویت شما نیز می باشد. یک فروشگاه داروخانه آنلاین ممکن است محصولات با کیفیت بالا و سطح خدمات را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد و ثابت کند که فروشگاه شما ممکن است در میان رقبای موجود برجسته باشد.
  5. برندسازی. چه شما در زمینه تولید دارو باشید و چه با یک برند مشهور همکاری کنید، معرفی مشتری با گزینه خرید دیجیتال به محبوبیت برند شما در بین خریداران کمک می کند. با تبلیغات مناسب فروشگاه خود، می توانید اعتبار تجاری ایجاد کنید که مستقیماً منجر به پیشرفت در کسب و کار و آگاهی از برند شود. زمانی که مشتریان شما خرید آنلاین دارو را انتخاب می کنند، می توانند به راحتی به فروشگاه شما مراجعه کرده و داروها را درب منزل خود تحویل بگیرند که این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش آن ها می شود.
  6. کاهش هزینه انبار. با ساخت یک داروخانه آنلاین، دیگر نیازی به انبارهای بزرگ در همه مناطق برای تهیه و مدیریت محصولات ندارید. شما می توانید مارک های موجود در وب سایت خود را لیست کرده و مستقیماً از یک مکان واحد به کلیه خریداران خود ارسال کنید. محل توزیع مرکزی هزینه تعمیر و نگهداری غیرضروری و انبار را کاهش می دهد و توزیع را بسیار آسان می کند.
  7. مصرف کنندگان می توانند بنا به راحتی خود دارو را از بازار داروخانه الکترونیکی سفارش دهند.
  8. مصرف کنندگان می توانند از برنامه های تلفن همراه یا لپ تاپ برای جستجوی و سفارش آنلاین داروها استفاده کنند.
  9. یافتن داروها از فروشگاه های مختلف پزشکی فیزیکی دشوار است و این کار بیشتر اوقات برای مصرف کنندگان وقت گیر می شود.
  10. سابقه داروهای خریداری شده به طور جداگانه نگهداری می شود. مشتریان می توانند تاریخ سفارشات خود را مشاهده کنند.
  11. داروها بر اساس نسخه پزشک تجویز شده توسط پزشکان یا پزشکان ثبت شده و توسط کاربر ارائه می شوند.

داروخانه آنلاین شما باید چه ویژگی ها و امکاناتی داشته باشد؟

یک وب سایت داروسازی به خوبی طراحی شده می تواند تفاوت بزرگی در تجارت شما ایجاد کند. وظایف اصلی سایت داروخانه اینترنتی شما جلب بازدیدکنندگان، تبدیل آن ها به مشتریان و ارتباط با پایگاه بیمار فعلی شما است. هنگام راه اندازی داروخانه آنلاین در نظر بگیرید که چگونه می توانید نیازهای مخاطبان خود را تأمین کنید و از منابع موجود برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر استفاده کنید. برای کمک به شما در شروع کار، در اینجا 10 مورد برتر که برای هر سایت داروخانه نیاز است آورده شده است:

موتور جستجو و فیلتر کردن نتایج

ویژگی جستجو مشتریان را قادر می سازد دارو و محصولات مناسب خود را در کمترین زمان ممکن دریابند. با استفاده از عنصر جستجو می توانید نتیجه جستجو را مقیاس پذیرتر کنید .یک موتور جستجوی متن کامل و تجزیه و تحلیل کاملا متناسب با متن باز را انتخاب کنید زیرا به شما این امکان را می دهد تا حجم زیادی از داده را به سرعت و تقریباً در زمان واقعی ذخیره، جستجو و تجزیه و تحلیل کنید. در حالت کلی به بهبود تجربه ی کاربری نیز کمک خواهد کرد.

دکمه های دعوت به عمل (CTA)

اطمینان حاصل کنید که بیماران فعلی و بالقوه شما می دانند چه کاری باید انجام دهند. پس از ورود به وب سایت شما آن ها باید بدانند چه کاری انجام دهند. شما می توانید این کار را با قرار دادن دکمه های قابل توجه در وب سایت خود برای پر کردن مجدد یا انتقال نسخه و حتی تماس با داروخانه به راحتی انجام دهید. آن ها را در موقعیت ها و مکان های برجسته وب سایت خود قرار دهید و با استفاده از متن واضح و قابل درک و آسان برای خواندن، مانند “تماس با ما” یا “نسخه خود را وارد کنید” بازدید کنندگان را به سمت آن ها هدایت کنید.

اطلاعات تماس

بازدید کنندگان و بیماران در وب سایت شما باید بتوانند همیشه به داروخانه شما دسترسی پیدا کنند. اطلاعات کسب و کار و موقعیت مکانی شما، از جمله شماره تلفن، آدرس ایمیل، موقعیت مکانی و حساب های رسانه های اجتماعی، باید به صورت استراتژیک در وب سایت شما قرار گیرد. بهترین مکان برای قرار دادن آن در قسمت بالا به ویژه در صفحه اصلی، است. اطلاعات مربوط به داروخانه خود را به وضوح در سایت خود قرار دهید.

چت آنلاین

 مزایای چت انلاین در سایت زیاد است. همیشه باید شخصی وجود داشته باشد که بتواند بازدیدکنندگان از فروشگاه آنلاین شما را راهنمایی کرده و به آن ها کمک کند هر زمان که دچار مشکل شدند از شما کمک بگیرند. مانند اینکه مشتریان خود را راهنمایی کنید تا در صورت داشتن تب خفیف یا آبریزش بینی یا هر داروی دیگر، داروها را به درستی سفارش دهند. اگر می توانید چنین خدماتی ارائه دهید، حتما از چت آنلاین در سایت خود استفاده کنید.

رتبه بندی و بازبینی ها و دیدگاه کاربران

دیدگاه ها، بررسی ها و رتبه بندی ها به مشتریان کمک می کند تا راحت تر به شما اعتماد کنند و داروها را سفارش دهند بدون اینکه دچار تردید شوند.

پیشنهاد محصولات جایگزین

هنگامی که مشتریان داروهای مورد نیاز را در فروشگاه شما پیدا نمی کنند، به آن ها پیشنهاد دارویی جایگزین بدهید تا در مواقع اضطراری مجبور نشوند مدت بیشتری منتظر بمانند تا داروی خاص در دسترس شما قرار گیرد.

بهینه سازی موتور جستجو

بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اعمالی است که می توانیدبا انجام آن ها محتوای آنلاین خود را برای نمایش در نتایج صفحه موتور جستجو (SERP) قرار دهید. از قالب بندی صفحه وب گرفته تا نقشه های جستجوی محلی، روش های زیادی برای بهبود عملکرد وب سایت شما وجود دارد. بنابراین باید به سئوی سایت خود نیز توجه ویژه ای کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
قالب وردپرس چیست؟

تجربه کاربر پسند موبایل (UX)

در عصری که اینترنت موبایل به سرعت از میزان استفاده از دسک تاپ پیشی گرفته است، مهم است که در مورد نحوه دسترسی و استفاده کاربران از وب سایت خود فکر کنید. سازگاری چند پلتفرمی در دستگاه های مختلف بسیار مهم است و سایت شما باید واکنشگرا و سازگار با هر نوع دستگاهی باشد.

قسمت مخصوص برای بارگذاری نسخه

با استفاده از پیوست سفارش و یا بارگذاری نسخه، کاربر می تواند نسخه خود را بارگذاری کند و فروشنده می تواند به صورت دستی داروهای ذکر شده را به همان مقدار که برای کاربر تجویز شده و توسط پزشک ارائه شده، بسته بندی کند. آپلود نسخه به مشتریان این امکان را می دهد تا نسخه سفارشات خود را بارگذاری کنند و آن ها می توانند نسخه را هنگام ثبت سفارش یا پس از ثبت سفارش بارگذاری کند.

محتوای پویا و با کیفیت

بعد از راه اندازی داروخانه آنلاین خود اطمینان حاصل کنید که هر محتوایی که منتشر می کنید، خواه پست ها، فیلم ها یا وبلاگ های شبکه های اجتماعی، برای مخاطبان شما مرتبط بوده و به سوالاتی که ممکن است در مورد مراقبت های بهداشتی داشته باشند پاسخ می دهد. آن ها همچنین باید خوب نوشته شده و در انتها با فراخوان واضحی خوانده شوند. علاوه بر محتوای با کیفیت، محتوایی که به طور منظم به روز می شود یکی از بهترین شاخص های مرتبط بودن یک وب سایت است که می تواند به شما در رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو کمک کند.

اطلاعات کامل مربوط به دارو ها

فروشگاه یا داروخانه آنلاین شما باید اطلاعات مهم در مورد داروهای تجویز شده، عوارض جانبی آن ها و جزئیات مصرف را در دسترس مشتریان قرار دهد. این به بیماران/مشتریان شما کمک می کند داروها را به روشی ایمن و آگاهانه مصرف کنند و از بروز هر گونه مشکلی جلوگیری می کند.

ابزارها و خدمات دیجیتال

اطلاع دادن به بیماران خود در زمینه دیجیتالی شدن مهم است. هرگونه خدمات دیجیتالی را که ارائه می دهید، مانند پر کردن مجدد نسخه تجارتی آنلاین و ابزارهای دیجیتالی اضافی مانند اپلیکیشن داروخانه، ابزار پیام رسانی یا سیستم تلفن گویا، تبلیغ کنید. وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای درج جزئیات دسترسی به ابزارهای دیجیتالی و دستورالعمل های بارگیری، راه اندازی و عیب یابی آن هاست.

شرایط و ضوابط

اگرچه از نظر قانونی لازم نیست، اما توصیه می شود برای تشویق کاربران به استفاده از دستورالعمل های مناسب هنگام استفاده از دارو ها، شرایط و ضوابطی را ذکر کنید. این از محتوا و خدمات شما در برابر تخلف محافظت می کند، مسئولیت شما را محدود می کند و از سایت شما در برابر سو استفاده محافظت می کند.

چگونه یک وب سایت داروخانه ایجاد کنیم؟

راه اندازی داروخانه اینترنتیهنگامی که ویژگی های مورد نیاز فروشگاه تجارت الکترونیک خود را درک کردید، نوبت به راه اندازی فروشگاه آنلاین دارویی شما می رسد. ما در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه یک وب سایت برای فروشگاه آنلاین خود ایجاد کنید.

  1. ثبت دامنه و خرید هاست

شما برای ایجاد سایت خود به یک دامنه و هاست نیاز دارید. قبل از شروع به ساختن وب سایت خود، باید نام دامنه را انتخاب و آن را ثبت کنید. انتخاب نامی که افراد هنگام جستجوی داروخانه آنلاین شما از آن استفاده می کنند بسیار مهم است. بهتر است در صورت امکان از نام داروخانه خود استفاده کنید. پس از ثبت دامنه، می توانید به فکر ساخت سایت باشید. بسیاری از سرویس های آنلاین وجود دارند که میزبانی دامنه و وب سایت را فراهم می کنند و به شما امکان می دهند سایت خود را بسازید.

  1. نصب وردپرس

در ابتدا کافی است که نسخه ی فارسی وردپرس را به صورت رایگان دانلود کرده و نصب کنید.

  1. انتخاب قالب مناسب

یک قالب وردپرس برای وب سایت شما مانند یک الگو است. قالب وردپرس در واقع یک سایت به صورت کامل ساخته شده است که می توانید آن را با محتوای خود پر کرده و به سلیقه خود تغییر دهید. وردپرس با مجموعه قالب های خاص خود همراه است. می توانید هرکدام را آن ها را امتحان کنید تا به بهترین وجه با هدف سایت شما سازگار باشد. پیشنهاد می کنیم از پوسته های پزشکی و دارویی وردپرس استفاده کنید.

  1. اضافه کردن محتوا

بعد از راه اندازی داروخانه آنلاین باید به سایت خود محتوا اضافه کنید. انواع اصلی محتوای نوشته شده در سایت به دو دسته اصلی تقسیم می شود:

  • ساخت صفحات

صفحات ثابت هستند، از این رو تغییر نمی کنند مگر اینکه آن ها را ویرایش کنید. صفحه “درباره ما” مثالی است که اکثر وب سایت ها نسخه ای از آن را دارند. بسیاری از قالب ها صفحات مختلف را در یک نوار ناوبری در بالا نشان می دهند.

  • انتشار پست ها

پست ها یا نوشته ها ورودی هایی هستند که به ترتیب زمانی منتشر می شوند و یا در صفحه اصلی یا در یک بخش اختصاصی “وبلاگ” قرار داده می شوند. بیش از 80٪ خریداران آنلاین قبل از خرید دارو از هر فروشگاه آنلاین، تحقیق می کنند و این زمانی است که شما به یک وب سایت پر از محتوای آموزنده نیاز دارید، که در آن کاربران می توانند مقالات مختلف و بررسی محصولات را قبل از خرید نهایی بخوانند. داروخانه های آنلاین باید اطلاعات مربوط به برند ها و دارو های مختلف را اضافه کنند و باید برای محصولات دارویی معتبر رتبه بندی کنند.

  1. سفارشی سازی سایت داروخانه آنلاین

هنگامی که برخی از صفحات و پست ها را اضافه کردید ، سایت شما واقعاً شبیه به سایت می شود. اکنون زمان آن فرا رسیده است که گامی فراتر گذاشته و سفارشی سازی سایت خود را متناسب با نیازهای محتوای خود آغاز کنید.  البته، روش های زیادی وجود دارد که می توانید سایت خود را شخصی سازی کنی ، اما ما در اینجا بر روی چهار مورد اصلی تمرکز خواهیم کرد:

  • تغییر عنوان سایت

هنگامی که سایت خود را راه اندازی می کنید ، وردپرس به طور خودکار عنوان سایت شما را روی “فقط یک سایت وردپرس دیگر” تنظیم می کند. بنابراین بهتر است آن را تغییر دهید.

  • افزودن منوی ناوبری

این یک مرحله بسیار مهم در ساخت هر سایتی است. شما می توانید بهترین محتوا را در جهان داشته باشید، اما اگر کسی نتواند آن را پیدا کند معنایی نخواهد داشت! بیشتر قالب ها حداقل با یک گزینه منو ارائه می شوند، در حالی که قالب های پیچیده تر ممکن است چندین گزینه داشته باشند.

  • ساخت صفحه اصلی

وقتی صحبت از صفحه اصلی شما می شود، دو گزینه پیش رو دارید: یک صفحه پویا که با آخرین ارسال های شما به روز می شود یا یک صفحه ثابت که همان مطالب را نگه می دارد. اگر “یک صفحه ثابت” را انتخاب کردید ، فقط مطمئن شوید که صفحه ای به نام “بلاگ” (یا موارد مشابه) تنظیم کرده اید که می تواند آخرین پست های شما را در خود نگه دارد.

  • تنظیمات نظرات

نظرات راهی عالی برای نشان دادن تعامل و ایجاد جامعه در سایت است. تمامی نظرات متناسب با لحن هر سایتی نیست و اکیداً توصیه می کنیم یک مرحله فیلتر کردن اضافه کنید تا گرفتار هرزنامه نشوید.

  1. نصب افزونه ها

نصب افزونه وردپرس روشی برای نصب امکاناتی است که وردپرس به تنهایی شامل آن ها نشده است. بیش از 56000 افزونه در دسترس کاربران وردپرس وجود دارد و این تعداد برای هر عملکردی که شما ممکن است نیاز داشته باشید کافی است. خوشبختانه ، همه پلاگین ها دارای یک امتیاز ستاره و نظرات کاربران هستند. ما توصیه می کنیم فقط به سراغ افزونه هایی با تعداد فروش بالا و نظرات مثبت بروید.

  1. ادغام پرداخت و حمل و نقل

هنگامی که منو و صفحات فروشگاه، بخش ها، نوار جستجو، نسخه های بارگذاری و سایر ویژگی ها را تنظیم کردید، اکنون مهم ترین قسمت انتخاب بهترین درگاه پرداخت برای مشتریان خود می باشد. در صورتی که فروشندگان دیگری را در وب سایت داروخانه آنلاین خود گنجانده اید، یکی از گزینه های پرداخت تقسیم شده را ارائه دهید.

  1. ربات چت

شما باید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان به راحتی می توانند درخواست های خود را مطرح کرده و در کل خرید از فروشگاه شما عیب یابی کنند. ربات ها محبوب ترین و موثرترین عنصر توسعه وب سایت مدرن داروخانه است زیرا به دلیل ویژگی پشتیبانی 24 ساعته قابلیت اطمینان را افزایش می دهد. ربات ها دستیار مجازی شما برای پشتیبانی از مشتریان در هر زمان که بخواهند می باشد.

  1. حضور در رسانه های اجتماعی

بعد از راه اندازی داروخانه آنلاین باید به فکر حضور در شبکه های اجتماعی باشید. با وجود گزینه های زیاد رسانه های اجتماعی برای داروخانه، بهتر است ساده شروع کنید. با ایجاد پروفایل اینستاگرام و کانال تلگرام برای داروخانه خود شروع کنید. از بیماران دعوت کنید تا صفحه اینستاگرام شما را دنبال کنند. با تبلیغ صفحات رسانه های اجتماعی خود برای بیماران، جامعه آنلاین خود را رشد دهید.

پس از ایجاد صفحات کاربری در شبکه های اجتماعی، باید مرتباً در آن ها حضور پیدا کنید. با پاسخ به سوالات، پاسخ به نظرات و به اشتراک گذاری مطالب ارسال شده توسط سایر کاربران شبکه های اجتماعی با مخاطبان خود تعامل کنید. تعامل باعث جذابیت بیشتر فروشگاه شما می شود و می توانید از آن به عنوان روشی برای ارتقا خدمات داروخانه و تخصص پزشکی استفاده کنید.

وب سایت و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی خود را به طور منظم به روز کنید. رسانه های اجتماعی خود را با پست ها و محتوای آموزنده، عکس ها و اطلاعات جدید به روز کنید. با حفظ وبلاگ، به اشتراک گذاری مقالات و یا نکات مربوط به سلامتی، وب سایت خود را با محتوای جدید تازه نگه دارید. با موضوعات و ایده ها برنامه ای برای ارسال محتوا ایجاد کنید، بنابراین همیشه چیزهای تازه ای برای افزودن به وب سایت و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود خواهید داشت.

داروخانه اینترنتی خود را راه بیندازید

اگر می خواهید یک فروشگاه داروخانه تازه و غنی از امکانات به مشتریان خود ارائه دهید کافی است مراحل گفته شده برای راه اندازی داروخانه آنلاین را به دقت طی کنید. طبق آمارهای مختلف، بازار جهانی داروسازی الکترونیکی رشد خواهد کرد و تا سال 2023 به 128 میلیارد خواهد رسید. اکنون، شما ایده کاملی در مورد چگونگی راه اندازی بازار داروسازی اینترنتی دارید و وقت آن است به سراغ ساخت فروشگاه انلاین خود بروید. بنابراین، اگر می خواهید یک داروخانه آنلاین راه اندازی کنید، امروز زمان مناسبی است که در صنعت تجارت الکترونیکی جستجو کنید و در میان آن دسته از کارآفرینانی که آماده تغییر جهان هستند، برجسته شوید.

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره پرتو | قالب Porto

645,000 تومان

92.44%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره هاب | Hub

645,000 تومان

85.45%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره بی تم | قالب BeTheme

645,000 تومان

90.2%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیجی لند | قالب Digiland

1,190,000 تومان

100%
ماهدیس وب

ماهدیس وب

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی ایران کالا | قالب Irankala

995,000 تومان

83.35%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%
13

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه