25 راه برای افزایش آگاهی از برند با بازاریابی درونگرا

کسب و کار

8 دقیقه زمان مطالعه

یکی از مهم ترین نگرانی های مشتریان ما عدم آگاهی از برند است. آنها چیزهای بسیار خوبی برای ارائه دارند، اما به نظر می رسد هیچ کس نمی داند که آنها وجود دارند. آیا این شبیه شما است؟ آیا تا به حال درباره بازاریابی درونگرا چیزی شنیده اید؟

هنگام ایجاد آگاهی از نام تجاری، شما می خواهید نام کسب و کار شما در محلی که مخاطبان هدف شما به صورت آنلاین وجود دارد، نشان داده شود تا بینایی و احتمال تعامل را افزایش دهد.

همانند تمام استراتژی های بازاریابی ورودی، استراتژی های آگاهی از برند شما نباید مخاطبان شما را آزار داده و یا آنها را ناامید کند. محتوای شما باید شما را در حوزه دید آنها قرار دهد تا در صورت تمایل با کمال میل به شما نزدیک شوند.

در اینجا 25 روش برای افزایش آگاهی از برند با بازاریابی درونی آورده شده است.

بازاریابی و توزیع محتوا

آگاهی از برند

  • تولید محتوای منظم

مرتباً محتوای جدید ایجاد کنید تا سئو سایت خود را بهبود ببخشید و شانس خود را برای یافتن در اینترنت بیشتر کنید. هرچه محتوای بهینه تری تولید کنید، به احتمال زیاد بهترین خریداران شما آن را در طی مراحل خرید پیدا می کنند. وبلاگ نویسی ساده ترین راه برای ایجاد محتوای سازگار است.

  • اینفوگرافیک و محتوای بصری

افراد اینفوگرافیک ها را 3 برابر بیشتر از سایر مطالب دوست دارند و به اشتراک می گذارند. به همین ترتیب، تصاویر بصری رنگی تمایل افراد را برای خواندن یک محتوا 80٪ افزایش می دهد. علاوه بر این، با توجه به اینکه دستگاه های تلفن همراه بیشترین میزان استفاده از اینترنت را دارند، متراکم کردن اطلاعات کلیدی از محتوای شما در یک اینفوگرافیک که کاربران می توانند در تلفن یا رایانه لوحی خود ذخیره کنند، ارزش زیادی به پست های شما می بخشد.

  • محتوای چندرسانه ای

محتوای چندرسانه ای شامل فیلم ها، سخنرانی ها، وبینارها و موارد دیگر است. فیلم های کوتاه YouTube یک روش خارق العاده برای ایجاد یک هیاهو در اطراف نام تجاری شما و برند سازی است. هر ساله، ویدئو و سایر محتوای چندرسانه ای در دنیای بازاریابی بیشتر و بیشتر شیوع می یابد، با این وجود بسیاری از مشاغل نتوانستند از آن به عنوان ابزار استفاده کنند. جلوتر از همه باشید و شروع به ترکیب چندرسانه ای در تاکتیک های بازاریابی خود کنید!

  • نسخه ی نمایشی، آزمایش های رایگان، نمونه ها

هیچ چیز مانند موارد رایگان جلب توجه نمی کند. با استفاده از “نسخه های رایگان” مشتریان بالقوه را جلب کنید. خواه قلم و جزوه در نمایشگاه باشد یا مشاوره رایگان در مورد کارت ویزیت، افزودن ارزش اضافی به تجربه مشتری بسیار بیشتر به شما کمک می کند تا منجر به فروش شما شود.

  • محتوای تعاملی

محتوای تعاملی بسیار قابل اشتراک است و نرخ تبدیل بالایی را به همراه دارد. آزمون ها، نمره دهی ها، چک لیست ها و ماشین حساب ها می توانند برای بازدیدکنندگان شما ارزش افزوده ایجاد کنند. این نوع محتوا نه تنها فرصت های بیشتری برای تعامل دارد، بلکه UX بهتری را نیز فراهم می کند، زیرا مصرف کنندگان احساس می کنند بیشتر درگیر روند کار هستند.

  • بازاریابی مجدد

تجارت خود را در مقابل بازدیدکنندگانی نگه دارید که قبلاً سایت شما را دیده اند. بازاریابی مجدد بازدیدکنندگان قبلی را هدف قرار می دهد تا نام شما را در سرلوحه تحقیقات خود قرار دهند. با این کار مخاطبانی از کاربران ایجاد می شود که به وضوح از قبل به تجارت شما علاقه مند هستند (براساس جلسات قبلی آنها)، و دفعه بعدی که از جستجوی مربوطه استفاده می کنند، محتوای شما را سریع تر به آنها تحویل می دهد.

  • Tagline ایمیل

حتماً در امضای ایمیل خود به وب سایت یا وبلاگ خود لینک دهید. این یک روش کم هزینه سرمایه گذاری و کم تلاش برای ارتقا تجارت شما است. ابزار تولید امضای ایمیل HubSpot یک راه سریع و آسان برای ایجاد یک امضای برند تجاری جذاب است.

هم چنین برای آشنایی با ایمیل مارکتینگ می توانید مقاله بهبود تجارت الکترونیک با ایمیل مارکتینگ ژاکت را مطالعه کنید.

  • انتشارات صنعت

با مجلات، منابع خبری، وبلاگ های صنعت یا سایر نشریات (آنلاین یا آفلاین) تماس بگیرید و ببینید آیا آنها مطالب یا اخبار شرکت شما را منتشر می کنند یا خیر. نه تنها مخاطبان خود را با انتشارات خود گسترش می دهید، بلکه خود را به کانال های اجتماعی آن رسانه ها نیز وارد می کنید.

شبکه سازی

  • وبلاگ نویسی مهمان

آیا شما دوستان (یا حتی رقبایی) در صنعت خود دارید که مایل به ارسال پست مهمان در وبلاگ شما باشند؟ وبلاگ نویسی مهمان راهی عالی برای معرفی نام شما به مخاطبان جدید است. همه پیروان آنها نام شما را در وبلاگ خود مشاهده خواهند کرد و بالعکس. اگر آنها در شبکه های اجتماعی پست بگذارند و ایمیل های انفجاری ارسال کنند، محتوای شما به کل دنبال کنندگان آنها می رسد.

  • برنامه های ارجاع

Ebates در راس بازاریابی ارجاع است. اگر دو دوست خود را به وب سایت معرفی کنید و آنها خرید کنند، 50 دلار رایگان دریافت خواهید کرد. هرچه افراد بیشتری را ارجاع دهید، پول بیشتری دریافت خواهید کرد! حتی اگر در مکانی نباشید که بتوانید پول بدهید، مشوق های دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای دسترسی به محافل اجتماعی و حرفه ای مشتریان خود ارائه دهید.

  • مشارکت محلی / صنعتی

روابط سودمند متقابل با مشاغل دیگر می تواند تأثیر عمده ای در نتیجه کار شما داشته باشد. اگر با کسی مواجه شوند که به خدمات شما نیاز دارد، اولین مراجعه را دریافت خواهید کرد. ما این کار را برای مشاغل دیگر در منطقه خود انجام داده ایم و دیگران نیز مشتریان را به ما معرفی کرده اند.

  • مشارکت جامعه

با درگیر شدن در جامعه خود، بازاریابی خود را به منزل نزدیک کنید. از وقایع محلی حمایت مالی کنید، با مدارس محلی درگیر شوید و رویدادهای خود را برگزار کنید تا کسب و کارتان به یک نام خانوادگی تبدیل شود. این امر نه تنها در مورد شرکت شما گسترش خواهد یافت، بلکه به دلیل خدمات شما با بار معنایی مثبت این کار را انجام خواهد داد.

این مقاله را حتما بخوانید
داشتن وب سایت، کمک به کسب و کار

بازاریابی درونگرا

  • به اتاق بازرگانی خود بپیوندید

اتاق بازرگانی با هدف ارتقا مشاغل محلی و تحریک اقتصاد انجام می شود. شما به وب سایت آنها اضافه خواهید شد، در مورد رویدادها اعلان دریافت می کنید، با سایر مشاغل محلی شبکه می شوید و در فرصت های اضافی برای ایجاد آگاهی از برند، شرکت خواهید کرد.

  • روابط عمومی

اگر خبری دارید، حتماً آن را در مقاله محلی خود به اشتراک بگذارید (یا اگر خبر به اندازه کافی بزرگ است، یک بیانیه رسمی مطبوعاتی انجام دهید). این احتمالاً ممکن است به سایر منابع خبری نیز سرایت کرده و گسترش یابد، بعلاوه اکثر نشریات این روزها همچنین دارای کانال های رسانه های اجتماعی هستند که در آن مقالات را به اشتراک می گذارند، بنابراین میزان مواجهه با شما دو برابر خواهد شد!

رسانه های اجتماعی

آگاهی از برند

  • ارسال اجتماعی روزانه

لازم نیست هر روز یک رمان بنویسید. بازدیدکنندگان باید بتوانند به پروفایل های شبکه های اجتماعی شما نگاه کنند و بدانند که شما در تجارت هستید. بعلاوه، هرچه محتوای با ارزش تری ارسال کنید، شانس پیروی از محتوای شما بیشتر است.

  • تبلیغات اجتماعی پولی

برای شرکت های B2B ،لینکدین از جمعیت حرفه ای زیادی برخوردار است و از قابلیت های تبلیغاتی بسیار هدفمندی برخوردار است تا نام شما را بر سر زبان ها بیندازد. ما با استفاده از تبلیغات LinkedIn موفقیت زیادی کسب کردیم. اگر این ها برای کسب و کار شما کاربرد دارند، می توانیدFacebook ، Twitter و Instagram را نیز امتحان کنید.

  • انتشارات اجتماعی

LinkedIn همچنین یک پلتفرم وبلاگ نویسی اجتماعی Pulse را ارائه می دهد که به کاربران اجازه می دهد تا خود بنویسند و منتشر کنند. موفق ترین محتوا، آموزنده، قابل تطبیق و دارای احساسات است. به غیر از تبلیغ در مورد تجارت خود، می توانید از آن برای ارتباط با نویسندگان دیگر در صنعت خود استفاده کنید.

  • مسابقات و هدایا

موارد رایگان بیشتر! می توانید در ازای دسترسی های اجتماعی، اقلام رایگان، جوایز کوچک یا پاداش های بزرگ را مبادله کنید. درخواست کنید مخاطبان شما به نوعی با پست شما درگیر شوند تا واجد شرایط شرکت در مسابقه شوند.

  • نظرسنجی ها

مردم دوست دارند به سوالات پاسخ دهند. می توانید در یک پست فیس بوک سوال کنید، یا می توانید مستقیماً در توییتر یا در استوری های اینستاگرام نظرسنجی ایجاد کنید. این نه تنها راهی است که به سرعت و به آسانی از مخاطبان خود سهم ارزشمندی می گیرید، بلکه با درگیر شدن بیشتر مصرف کنندگان، UX  را نیز بهبود می بخشد.

  • هشتگ ها

با هشتگ در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و Pinterest می توانید به یک گروه ها برسید. با قرار دادن هشتگ در پست #likethis ، کاربران می توانند برای یافتن پست های مشابه برچسب ها را کلیک کرده و جستجو کنند. #tbt (Throwback Thursday) برچسب بسیار محبوبی است که می توانید پنجشنبه ها برای افزایش آگاهی از برند استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر در این زمینه که استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی به منظور افزایش مخاطبان چگونه است، مقاله استفاده موثر از هشتگ ها در شبکه های اجتماعی را از دست ندهید.

  • تگ کردن

تگ مستقیم یا تگ کردن از شخصی، وی را مطلع می کند و به معنای واقعی کلمه توجه وی را مستقیماً به پست شما جلب می کند. اگر آنها بازتوییت کنند یا پاسخ دهند، می توانید به پایگاه پیروان آنها برسید.

پیشنهادات اختصاصی

  • زمان محدود / مقدار محدود

برای انتشار خبر فروش به موقع و پیشنهادهای محدود، احساس اضطراری در اطراف محتوا یا محصول خود ایجاد کنید. مردم عاشق این هستند که بخشی از پیشنهادات محدوده زمانی کمی داشته باشند، و زدن یک تایمر به این پیشنهاد نیاز مبرم به اقدام را القا می کند.

  • بسته بتا

دسترسی زودهنگام به محتوای خود را به چند فرد خوش شانس پیشنهاد دهید. پیشنهاد خود را به صورت یک مسابقه اجتماعی برنامه ریزی کنید. فقط کسانی که راهی را که شما درخواست کرده اید انتخاب می کنند می توانند واجد شرایط انتخاب شوند. هر کس آنچه را که نمی تواند داشته باشد می خواهد، بنابراین اختصاصی تر بودن محتوای شما، تقاضا را افزایش می دهد.

  • رایگان برای مشتریان خاص

کسانی که بیشتر درگیر تجارت شما هستند، بیشترین جوایز را دریافت می کنند. بسیاری از مشاغل هنگامی که مشتریان از آنها خدماتی را دریافت می کنند، امکاناتی را به صورت رایگان در اختیار آن ها قرار می دهند (با X سال وفاداری، X ماه پول در ماه دریافت می کنند).

  • مزایای عضویت

بسیاری از وب سایت ها در حال ورود به قلمرو freemium هستند. شما به برخی از سرویس ها دسترسی رایگان دارید، اما برای باز کردن قفل مشاهده بدون تبلیغات / ارسال رایگان / سایر امتیازات باید به عضو آن در بیایید. برای آگاهی از برند، می توانید بر مزایای خدمات رایگان خود تأکید کنید و هرکسی که می خواهد برای عضویت هزینه پرداخت کند این کار را انجام می دهد.

خلاق باشید

به خاطر داشته باشید که این ها فقط پیشنهادهای ما هستند! اگر مورد دیگری پیدا کردید که برای کسب و کار شما بهتر است، از امتحان آن نترسید. افزایش آگاهی از برند به زمان، تلاش، آزمون و خطا و آزمایش زیادی نیاز دارد. بلافاصله نتایج را مشاهده نخواهید کرد. شکل دادن به حضور آنلاین شما زمان بر است.

هر کاری که انجام می دهید، آن را به روش بازاریابی درونگرا انجام دهید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه