نمونه های لندینگ پیج هایی با نرخ تبدیل بالا

کسب و کار

18 دقیقه زمان مطالعه

آیا به دنبال مثال های صفحه فرود عالی برای ایده گرفتن برای سایت خود هستید؟ استفاده از صفحات فرود در وب سایت مشاغل کوچک شما بهترین راه برای بهبود نرخ تبدیل و تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشترک و مشتری است. در مقاله نمونه های لندینگ پیج، ما مثال های صفحه فرود از شرکت های مختلف را به اشتراک خواهیم گذاشت و توضیح خواهیم داد که چگونه آن ها باعث افزایش تولید لید و افزایش تبدیل می شوند.

ابتدا، بیایید هدف یک صفحه فرود و نحوه کار آن را بررسی کنیم.

صفحه فرود چیست و چگونه کار می کند؟

صفحه فرود یا لندینگ پیج یک صفحه وب مستقل با یک هدف واحد است، و آن هدف تولید لید می باشد. طراحی لندینگ پیج اصول خاص خود را دارد که به شما کمک می‌کند مخاطب خود را بهتر پیدا کنید. ما در آکادمی ژاکت دوره ای تحت عنوان آموزش طراحی لندینگ پیج ارائه داده است که در آن اصول یک لندینگ پیج حرفه‌ای و نحوه طراحی آن آموزش داده شده است.

بسیاری از صفحات فرود آفری به مشتریان پیشنهاد می دهند، مانند:

  • یک کتاب الکترونیکی
  • ثبت نام در وبینار
  • پیشنهاد ویژه
  • دوره رایگان

و در عوض، آن ها اطلاعات اولیه مانند آدرس ایمیل و شماره تلفن کاربران را درخواست می کنند.

صفحات فرود به جای ارائه تبلیغات استاندارد که به کاربران یک کالا یا خدمات را نشان می دهد، برای جلب و تحریک مشتریان با ارائه منبعی مرتبط با محصول یا صنعت طراحی شده اند.

پس از پر کردن فرم صفحه فرود و مطالبه پاداش، احتمالاً کاربران به آن برند اعتماد کرده و به مشتری آن ها تبدیل می شوند.

مثلا ، اگر شرکتی بخواهد ابزار اتوماسیون برای کمک به صاحبان مشاغل در بازاریابی خودکار بفروشد، ممکن است یک صفحه فرود ایجاد کند که ویدیویی رایگان در مورد استفاده از اتوماسیون بازاریابی برای مشاغل کوچک به مخاطبان ارائه دهد. ما این را یک صفحه فرود ویدیو می نامیم.

کاربران علاقه مند ممکن است در ازای آن اطلاعات ارزشمند، اطلاعات تماس خود را ارائه دهند. سپس، اگر از فیلم لذت ببرند، احتمال خرید محصول از آن برند بیشتر است.

برای ارائه اهداف مختلف می توانید انواع صفحات فرود را ایجاد کنید، از جمله:

  • صفحه فرود 404
  • صفحه تشکر
  • صفحات فرود را فشار دهید
  • صفحات فروش
  • صفحات coming soon
  • صفحات فرود حالت تعمیر و نگهداری

صفحه فرود چیست و چگونه کار می کند؟

اکنون که از هدف یک صفحه فرود مطلع شدید، چه عناصری را باید در اختیار داشته باشید تا به نتایج مورد نیاز خود برسید؟

ویژگی‌های اصلی یک لندینگ‌پیج چیست؟

برای اینکه بتوانید لندینگ‌پیج خود را باکیفیت بالا و به شکل مؤثر طراحی نمایید، نیاز است که نکات و توصیه‌های زیر را مدنظر داشته باشید:

راهنمایی جامع و مختصر

توجه داشته باشید که مخاطب به هنگام واردشدن به صفحات لندینگ، بایستی به‌سرعت پاسخ سؤالات خود را پیدا کند و راهنمایی‌های لازم را دریافت نماید. محتوای این صفحات را به‌گونه‌ای طراحی کنید که مخاطب را مطابق اهداف شما برای برطرف‌کردن نیازهایش راهنمایی نماید. توضیحات این بخش باید مختصر و روشن باشند. اگر اطلاعات شما باعث سردرگمی و اتلاف وقت مخاطب شوند، شما توجه او را از دست خواهید داد.

حفظ ارتباط

مهم‌ترین نکته این است که شما در لندینگ‌پیج دقیقاً همان اطلاعاتی را ارائه دهید که درون عنوان به آن اشاره نموده‌اید. استفاده از عناوین گول زننده که توسط توضیحات شما پشتیبانی نمی‌شود، فقط اعتماد و علاقه مخاطب را از بین خواهند برد.

هماهنگی لینک‌ها

دقت داشته باشید که لینک‌های استفاده شده در این صفحات بایستی در جهت پاسخگویی به سؤالات مخاطب و دستیابی به هدف اصلی طراحی صفحه باشند. استفاده از لینک‌های بی‌ربط به موضوع اصلی، فقط باعث سردرگمی و اتلاف وقت مخاطب خواهند شد.

طراحی دکمه CTA

برای اینکه بتوانید به شکلی جذاب مخاطب را در راستای هدف اصلی صفحه هدایت نمایید و نیازهای او را پاسخ بگویید، خوب است که از انواع دکمه‌های CTA که به دکمه‌های فراخوان نیز مشهور هستند، استفاده نمایید. طراحی ظاهری جذاب، دکمه‌ها و استفاده از عباراتی که مخاطب را به‌سوی خود جلب کنند، به شما برای افزایش کارایی CTA کمک خواهد کرد.

تنظیم ظاهر و چیدمان

لندینگ‌پیج این وظیفه را برعهده دارد که در مدت زمانی کمتر از 10 ثانیه توجه و رضایت مخاطب را جلب نماید. به بیان دیگر مخاطب در همان نگاه اول بایستی به این نتیجه برسد که این صفحه می‌تواند برای او مفید و کارآمد واقع شود. برای دستیابی به چنین هدفی، شما باید به تنظیم ظاهر و چیدمان مطالب در این صفحات دقت کنید. استفاده از ترکیب رنگ جذاب، قالب صفحه مناسب، فونت جالب‌توجه، رعایت اولویت نوشتن محتوا و مواردی از این‌ دست به شما در این بخش کمک خواهند کرد.

سر تیتر قانع‌کننده

سر تیترهای متن شما بیشترین تأثیر را در جلب‌توجه مخاطب خواهند داشت. یک تیتر خوب یا به طور واضح مشخص می‌کند که قرار است در ادامه چه پرسشی پاسخ داده شود، و یا با مبهم بودن خود، کنجکاوی مخاطب را برای خواندن ادامه متن برمی‌انگیزد. شما بایستی باتوجه‌به موضوعی که ارائه می‌دهید و همچنین با مبنا قراردادن شناختی که از مخاطبان هدف خود دارید، سر تیترها را با یکی از این دو ویژگی طراحی کنید.

کلمات کلیدی

مهم است که کلمات کلیدی استفاده شده در متن لندینگ‌پیج با کلمات کلیدی متن اصلی و یا تبلیغات یکسان باشد. بدین ترتیب هم توجه مخاطبان را به‌سوی خود جلب کرده‌اید و هم به کاربر نشان می‌دهید که قرار است به پرسش او پاسخگو باشید.

نمایش اولویت‌ها

همان‌طور که می‌دانید، شما برای موفق شدن به توجه و رضایت مخاطب نیاز خواهید داشت؛ ازاین‌رو نیازها و اهداف مخاطبان برای شما در اولویت قرار دارد. لازم است که در صفحات فرود این اولویت را به مخاطب نشان دهید و فعالیت‌های خود را در جهت جلب رضایت مخاطب به‌گونه‌ای که خود او نیز متوجه شود، تنظیم کنید.

بستن راه مخالفت

دقت داشته باشید که مخاطب باید از مسیر شما پیروی کند تا هم او به پاسخ خود برسد، و هم شما به سود دست پیدا کنید. برای این کار پیشنهادهایی به مخاطب ارائه دهید که توان مخالفت با آن را نداشته باشد. بفهمید نیاز اصلی مخاطب چیست و به دنبال چه محتوایی می‌گردد. حال، پاسخ را با عبارتی جذاب و وسوسه برانگیز به او پیشنهاد دهید. با این ترفند مخاطبانتان با میل خود از مسیر طراحی شده شما پیروی خواهند کرد.

روان‌شناسی رنگ‌ها

ازآنجایی‌که وب‌سایت یک رسانه بصری است، تأثیر رنگ‌ها بسیار بالا خواهد بود. با مطالعه روان‌شناسی رنگ‌ها و آشنایی با تأثیری که هر رنگ می‌تواند بر روی توجه و نظر مخاطب بگذارد، ترکیب رنگی صفحه لندینگ خود را انتخاب کنید.

برجسته‌سازی

لندینگ‌پیج جایی برای فروتنی شما نسبت به خدمات و یا محصولاتتان نیست. در این صفحات سعی کنید نقاط قوت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را با هوشمندی و خلاقیت برجسته نمایید. برای این کار از جملات غیرمستقیم استفاده کنید تا محتوا کمتر در نظر مخاطب جنبه تبلیغاتی داشته باشد. توصیه می‌شود با نمایش عینی مزایا و ویژگی‌های ممتاز خود، مخاطب را تحت‌تأثیر قرار دهید.

گسترش ارتباطات

حتماً می‌دانید که تنها فعالیت درون وب‌سایت این روزها برای دیده‌شدن و موفقیت کافی نخواهد بود. لازم است که شما در انواع شبکه‌های مجازی به‌ خصوص اینستاگرام، فعالیت خود را گسترش دهید. لندینگ‌پیج بخش مناسبی برای معرفی لینک سایر صفحات مجازی شما خواهد بود. بدین واسطه ارتباطات خود با مخاطب را گسترش می‌دهید و شانس بیشتری برای دیده‌شدن و جلب‌توجه و رضایت مخاطب به دست می‌آورید.

تأثیرات هم‌نوع

باید بدانید که هرچقدر که شما مدرک و نمونه کار برای تضمین کیفیت خدمات و محصولات خود ارائه دهید، همچنان نمی‌توانید تأثیر تأیید و رضایت سایر مشتریان قدیمی را بر روی جلب اطمینان مخاطبان جدید جبران نمایید. باتوجه‌به این نکته لازم است که حتماً تجربه رضایت‌بخش سایر کاربران از اعتماد به شما را تحت عنوان Social Proof نشر دهید.

طراحی سازگارانه

مخاطبان شما ممکن است برای دیدن وب‌سایت شما از ابزارهای هوشمند گوناگونی مانند تلفن‌های هوشمند، کامپیوترها و یا تبلت‌ها استفاده نمایند. باتوجه‌به این تنوع مهم است که طراحی سایت شما متناسب با صفحات نمایش مختلف باشد. مهم است که تمامی مخاطبان شما بتوانند باکیفیت بالا به سایر آیتم‌های سایت دسترسی داشته باشند و از محیط کاربری جذاب و استانداردی بهره‌مند شوند.

شما برای اینکه بتوانید کیفیت و ثمربخشی لندینگ‌پیج خود را افزایش دهید، بایستی به طور هم‌زمان تمامی این ویژگی‌ها و توصیه‌ها را مدنظر قرار دهید. صفر تا صد طراحی صفحه فرود از انتخاب قالب و رنگ‌های اصلی گرفته تا تولید محتوا و جاگذاری مناسب آن، همه‌وهمه به‌نوعی در جلب‌توجه مخاطب و کسب رضایت آن دخیل خواهند بود. دقت داشته باشید که شما برای تنظیم بخش‌های مختلف و ویژگی‌های گوناگون این صفحه باید هماهنگی و تناسب میان آنها را مدنظر داشته باشید.

چه چیزهایی باید در یک صفحه فرود گنجانده شود؟

نمونه های لندینگ پیج شامل عناصر زیر برای هدایت لید و نرخ تبدیل هستند:

  • عنوان ها: گزاره ای جلب توجه کننده که بلافاصله توجه مردم را جلب می کند.
  • عنوان های فرعی: نکات مهم صحبت را توصیف کرده و چشم را به سمت پایین صفحه بکشید.
  • کپی جذاب: آنچه در صفحه ارائه می شود را توصیف کنید. برای آسان تر کردن خواندن این اطلاعات از لیست ها و نقاط عطف استفاده کنید.
  • رسانه: از ویدئو و تصاویر برای توضیح بصری پیشنهاد خود و درک آسان تر اطلاعات پیچیده استفاده کنید.
  • اثبات: برای افزایش اعتماد و صحت، از عناصر پشتیبانی کننده مانند بازبینی، توصیفات و اثبات اجتماعی نیز استفاده کنید.
  • Call to action: چندین دکمه CTA را با رنگ های متضاد همراه کنید تا کاربران بتوانند اقدام کنند.
  • فرم ثبت نام: یک فرم ثبت نام یا فرم تماس (بر اساس نیاز شما) همراه داشته باشید تا به راحتی سرنخ ها را جمع آوری کنید.

15 مورد از نمونه های لندینگ پیج که منجر به تبدیل می شوند

اکنون که می دانید یک صفحه فرود موفق چگونه کار می کند و عناصر ضروری صفحه را شامل می شود، بیایید بهترین نمونه های لندینگ پیج را از شرکت های مختلف بررسی کنیم.

Netflix – مثال صفحه ورود برای ثبت نام در سیستم

نمونه های لندینگ پیج

یکی از بهترین نمونه های لندینگ پیج که به خوبی منجر به تبدیل می شود، صفحه ثبت نام Netflix  است.

با ورود به صفحه، بلافاصله با آنچه آن ها ارائه می دهند و دعوت نامه برای شروع کار روبرو می شوید. این اصطکاک باعث می شود افراد به سرعت اقدام کنند.

Netflix مثال صفحه فرود

چرا این طراحی صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • عنوان – عنوان بلافاصله جلب توجه می کند.
  • اعتماد – اطمینان به اینکه می توانید هر زمان که بخواهید فرآیند را لغو کنید، خطر را از بین می برد.
  • فرم ثبت نام – فقط 1 فرم دارد که ثبت نام را برای کاربران آسان تر می کند.
  • دسترسی آسان – اطلاعات ضروری در بالای صفحه است که دسترسی به آن را آسان می کند.
  • وضوح – بخش سوالات متداول موانع ورود به سیستم را برطرف می کند.
  • CTA – فرم ثبت نام دوم در پایین صفحه برای یادآوری کاربران برای ثبت نام وجود دارد.

2. Zoom – صفحه فرود برای گزارش صنعت

Zoom مثال صفحه فرود

Zoom یک نرم افزار محبوب کنفرانس ویدیویی با مشتریان در صنایع مختلف است که به یکی از ابزار های محبوب دورکاری در دوران کرونا تبدیل شده است. بنابراین منطقی است که آن ها می خواهند خود را به عنوان یک رهبر در زمینه تخصص خود برای مشتریان بالقوه معرفی کنند.

آن ها سعی کرده اند این کار را با ارائه یک گزارش رایگان انجام دهند که این شرکت را به عنوان یک رهبر در این صنعت معرفی می کند. کاربران می توانند برای بارگیری و خواندن گزارش بدون هزینه ثبت نام کنند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • بارگیری رایگان – ارائه گزارش به صورت رایگان اطلاعات را در دسترس قرار می دهد.
  • زمینه های فرم ساده – فرم ثبت نام فقط شامل اطلاعات مورد نیاز شرکت است که می تواند کنار گذاشتن فرم را کاهش دهد.
  • دکمه CTA – کنتراست رنگ دکمه CTA باعث می شود تا قسمتی از صفحه برجسته شود و باعث کلیک بیشتر شود.

3. Constant Contact – صفحه فرود PDF رایگان

نمونه های لندینگ پیج

یکی دیگر از مثال های صفحه فرود contact contact می باشد. مانند zoom، با بستر بازاریابی ایمیل خود به صنایع مختلفی خدمت می کند. در این مثال از صفحه فرود، آنها به طور خاص آژانس ها را هدف قرار داده اند.

Constant Contact مثال صفحه فرود

آن ها یک بارگیری رایگان همراه با نکات اساسی و داستان های موفقیت برای کمک به تلاش های بازاریابی مشاغل را ارائه می دهند. بعلاوه، این شامل یک CTA است که از کاربران دعوت می کند تا Constant Contact را به صورت رایگان امتحان کنند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • عنوان قدرتمند – عنوان و توضیحات به وضوح همه چیز را توضیح می دهد.
  • تصاویر – کاربران می توانند پیش نمایش PDF را ببینند تا از آنچه شامل آن است، ایده بگیرند.
  • اثبات – شامل یک توصیف مشتری است که نحوه بازاریابی از طریق ایمیل را برای مشتریان دیگر توضیح می دهد.
  • CTA – دکمه CTA کاربران را به ثبت نام در دوره آزمایشی رایگان دعوت می کند. احتمال زیادی وجود دارد که کاربران دوره آزمایشی را انتخاب کنند، زیرا هیچ تعهد مالی برای آن ها ندارد.

4. Lyft – صفحه فرود برنامه درایور

Lyft نمونه لندینگ پیج

صفحه فرود برنامه درایور Lyf نمونه ای عالی از مثال های صفحه فرود و چگونگی پیچیده بودن طراحی صفحه ثبت نام است. عنوان مستقیم است، دقیقاً به کاربران می گوید که چه کاری باید انجام دهند، و فرم ثبت نام فقط یک شماره تلفن همراه را درخواست می کند، و این کار را برای کاربران بسیار آسان می کند.

این مقاله را حتما بخوانید
آموزش انتقال سایت به هاست اصلی به صورت دستی و با افزونه

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • طراحی مینیمالیستی – هیچ حواس پرتی غیرضروری برای جلب توجه شما از هدف صفحه وجود ندارد.
  • فرم ساده – فرم ثبت نام فقط شامل 1 قسمت است که شانس موفقیت در ثبت نام را افزایش می دهد.
  • تصاویر – تصویر ساده با تأیید مجدد دلیل اقدام آنها، پاسخ احساسی در کاربران ایجاد می کند.
  • CTA – دکمه CTA با عملیاتی که Lyft از شما می خواهد برجسته می شود.

5.  OptinMonster – صفحه فرود فروش

OptinMonster نمونه لندینگ پیج

اگر به دنبال طراحی صفحه فرود از مشاغل SaaS هستید، این نمونه را از OptinMonster دوست خواهید داشت. صفحه فروش آنها دارای کلیه عناصر اساسی یک صفحه فرود با نرخ تبدیل بالا است.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • بخش های صفحه – بخش های مختلف صفحه، صفحه را می شکنند و یافتن اطلاعات مورد نظر شما را آسان تر می کنند.
  • مزایا و ویژگی ها – بخش ویژگی ها بر مزایای استفاده از نرم افزار تمرکز دارد.
  • نوار لغزنده توصیف – ببینید مشتریان واقعی در مورد نرم افزار چه نظری دارند.
  • تصاویر– تصاویر و گیف ها دقیقاً همان کاری را نشان می دهد که این نرم افزار انجام می دهد.
  • اثبات اجتماعی – در این صفحه از ترکیبی از اعلان های فروش اخیر و شمارش زنده تعداد افرادی که این نرم افزار استفاده می کنند، استفاده می شود که نشان دهنده محبوبیت آن است.
  • CTA – از دکمه های CTA در سراسر صفحه استفاده می شود که روش های ساده ای را برای خرید به کاربران ارائه می دهد.
  • چت زنده – با وجود مزایای چت آنلاین در سایت، کاربران می توانند بلافاصله به سوالات خود پاسخ دهند.

6. Dadz – صفحه فرود Google Ads

Dadz مثال صفحه فرود

این صفحه فرود از نمونه های لندینگ پیج کمی متفاوت است. ما آن را پس از کلیک کردن روی تبلیغات در نتایج جستجوی Google پیدا کردیم. این یک تاکتیک عالی است که برای هدایت مخاطبان خاص به صفحه شما استفاده می شود، زیرا می توانید پیام رسانی خود را دقیقاً متناسب با نیاز مخاطب تنظیم کنید.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • مطابقت مخاطب – این صفحه فرود با نوع مخاطب مورد نظر مطابقت دارد و راه حل های متناسب با نیازهای آن ها را ارائه می دهد.
  • مطالعات موردی – از شما دعوت می شود قبل از خرید موارد موردی را مطالعه کنید، که نوعی اثبات اجتماعی است.
  • ویدئو – Dadz شامل یک فیلم جذاب است که بعد از استفاده از محصولشان احساس شما را نشان می دهد.
  • نظرات – نظرات مشتریان واقعی نشان می دهد که این محصولی است که ارزش امتحان دارد.
  • رسانه های اجتماعی – گالری بزرگ اینستاگرام جامعه پر رونق برندها را به نمایش می گذارد.
  • CTA – از دکمه های CTA در سراسر صفحه استفاده می شود، فرصت های متعددی برای خرید ارائه می دهند.

7. Codecademy – صفحه ثبت نام و عضویت

Codecademy نمونه لندینگ پیج

این نمونه از نمونه های لندینگ پیج از Codecademy نشان می دهد که استفاده از فضای سفید در کل طراحی شما می تواند به جلب توجه به عناصر مهم صفحه کمک کند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • استفاده از رنگ – استفاده از رنگ در قسمت های صفحه اصلی باعث ایجاد علاقه می شود و چشم را به سمت مکانی که می خواهید هدایت می کند.
  • تصاویر – تصاویر موجود در صفحه شامل افراد حرفه ای شاد و خندان است که پاسخ احساسی و مثبتی را در کاربران ایجاد می کند.
  • توصیفات کاربران – نظرات مشتریان واقعی تجربه واقعی آنها را نشان می دهد و ارزش امتحان این محصول را دارد.
  • قیمت گذاری – مقایسه قیمت باعث می شود در یک نگاه بهترین برنامه برای شما شناخته شود.
  • CTA – بخش CTA در پس زمینه متضاد قرار دارد و باعث می شود از بقیه صفحه برجسته شود.

8. Airbnb صفحه فرود ثبت نام

Airbnb مثال صفحه فرود

Airbnb در واقع برای پیدا کردن آسان مکان برای اقامت است، همچنین راهی برای کسب درآمد از خانه به مشتریان ارائه می دهد. صفحه فرود ورود به سیستم میزبان آنها مثال عالی دیگری است که نشان می دهد چگونه می توانید محتوای صفحه خود را بدون هرگونه ایتم اضافی نمایش دهید.

این کار ساده است و بازدیدکنندگان را از طریق فرایند تصمیم گیری راهنمایی می کند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • فرم ثبت نام – فرم ثبت نام فقط شامل 3 قسمت است که قسمت های اختیاری در زیر یک برگه پنهان شده است. این باعث می شود که کمتر شلوغ شود در حالی که همچنان به آن ها امکان جمع آوری اطلاعات مهم را می دهد.
  • منابع – بخش منابع کلیه اطلاعاتی را که مردم باید درباره نحوه کار میزبانی با Airbnb بدانند، فراهم می کند.
  • انجمن – مشتریان بالقوه می توانند نحوه استفاده افراد دیگر از خدمات را ببینند که این امر به آنها در تصمیم گیری کمک می کند.
  • پشتیبانی – دیدن پشتیبانی در دسترس آسان است، و مانعی برای ثبت نام از بین می رود.
  • CTA – دکمه های CTA که استفاده می شود، چندین فرصت برای پیوستن را فراهم می کند.

9. Asana – صفحه فرود مدیر محصول

Asana نمونه لندینگ پیج

در این طراحی لندینگ پیج از مثال های صفحه فرود، آسانا با ارائه راه حل نرم افزاری مدیریت محصول، مدیران محصول را هدف قرار می دهد. این صفحه کاملاً متناسب با این مخاطبان است و توضیح می دهد که چرا محصول آن ها بهترین انتخاب است.

نمونه های لندینگ پیج

اگرچه این صفحه در نگاه اول بسیار ساده به نظر می رسد، اما به راحتی می توان دلیل کارکرد آن را مشاهده کرد. بخش های صفحه جداگانه، اطلاعات را به چند بخش قابل کنترل تقسیم می کنند و توجه شما را در هر مرحله معطوف می کنند تا به CTA نهایی برسند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • عناوین – عنوان ها با یک نگاه خلاصه تمام مزایای آسانا را توصیف می کنند.
  • موارد مورد استفاده – موارد استفاده چندگانه، روش های مختلفی را که می توانند از محصول برای تجارت خود استفاده کنند، به مردم نشان می دهد.
  • مطالعه موردی ویدئو – مطالعه موردی ویدئویی نشان می دهد که چگونه یک مارک محبوب از آسانا برای دستیابی به موفقیت تجاری استفاده می کند که بسیار مفیدتر از استفاده از کپی است.
  • آزمایش رایگان – CTA نهایی یک دوره آزمایشی رایگان را ارائه می دهد، که ترسناک تر از خرید فوری محصول نیست.

10. SEMRush – صفحه فرود ثبت نام وبینار

SEMRush صفحه فرود ثبت نام وبینار

وقتی نوبت به بازاریابی محتوا می رسد، وبینارها یک روش عالی برای گسترش خبر هستند. آن ها نه تنها بینندگان را برای مدت طولانی تری در وب سایت شما مشغول نگه می دارند، بلکه همچنین راهی عالی برای ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه هستند.

مثال های صفحه فرود

به همین دلیل است که SEMRush وبینارهای منظمی را برای مخاطبان خود میزبانی می کند و صفحه ثبت نام وبینار آن ها نمونه ای درخشان از نحوه تبلیغ آن ها است.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • منطقه امن– منطقه امن این صفحه فرود وبینار دقیقاً توضیح می دهد که کاربران از تماشای آن و همچنین میزبان چه چیزهایی یاد می گیرند.
  • اطلاعات – جزئیات وبینار توضیح می دهد که میزبان چه کسانی هستند و شما با جزئیات بیشتری خواهید آموخت. این امر باعث ایجاد علاقه کافی برای ترغیب افراد به ثبت نام می شود.
  • فرم ثبت نام – هنگام پر کردن فرم ثبت نام، کاربران باید اطلاعات کمی وارد کنند.
  • محتوای پیشنهادی – لیست قسمت های قبلی و آینده کاربران را ترغیب می کند تا بیشتر با محتوای خود درگیر شوند.

11. Dropbox – مثال صفحه فرود برنامه

Dropbox نمونه لندینگ پیج

اگر می خواهید مردم از محصول شما استفاده کنند، بهترین راه حل این است که دستیابی به آن را تا حد ممکن آسان کنید. این همان کاری است که Dropbox با صفحه فرود برنامه Dropbox خود برای Android انجام داد.

این کار منجر به هدایت های بسیار هدفمند می شود.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • توضیحات – عنوان و توضیحات هیچ اطلاعات غیرضروری ندارد، فقط آنچه کاربران برای شروع به کار نیاز دارند در اختیار آن ها قرار می گیرد.
  • تصویر – پیش نمایش برنامه نشان داده می شود، و به کاربران ایده می دهد که چگونه در دستگاه آنها ظاهر می شود.
  • فرم – دریافت برنامه بسیار آسان است. فقط شماره تلفن خود را وارد کنید و آنها پیوند را برای شما ارسال می کنند. مراحل دیگری لازم نیست.

12. Smash Balloon – مثال صفحه فرود جمعه سیاه

Smash Balloon مثال صفحه فرود جمعه سیاه

جمعه سیاه یک رویداد بزرگ در تقویم هر شغلی می باشد. بنابراین تهیه یک صفحه فرود جمعه سیاه یک روش عالی برای گرفتن همه آن بازدیدهای هدفمند در یک مکان است.

این همان کاری است که Smash Balloon برای تبلیغ Black Friday خود انجام داده است. این صفحه چشم نواز است و روش های زیادی را برای تعامل با نام تجاری در طول دوره تبلیغاتی ارائه می دهد، و توجه به تخفیفات محصولات آن ها را جلب می کند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • مارک تجاری – طراحی صفحه اصلی به وضوح مارک گذاری شده است و به بازدیدکنندگان اطمینان می دهد که یک تجارت مشروع هستند.
  • تایمر شمارش معکوس – استفاده از تایمر شمارش معکوس احساس فوریت ایجاد می کند، کاربران را وادار می کند قبل از اتمام زمان اقدام کنند. شما هم می توانید با افزونه شمارش معکوس وردپرس چنین امکانی را به سایت خود اضافه کنید.
  • هدایا– قرار دادن هدایا در صفحه فرود خود به افزایش آگاهی از تبلیغ کمک می کند.
  • یادآوری ها – با دعوت از کاربران برای دریافت اعلان های ایمیل و افزودن معامله به تقویم های خود، SmashBalloon احتمال بازگشت افراد در زمان معامله را افزایش می دهد.

13. Dreamforce – صفحه فرود ثبت رویداد

Dreamforce صفحه فرود ثبت رویداد

با لغو بسیاری از رویدادهای زنده، مهم است که هر شرکتی که کسب و کارش از رونق رویدادهای شخصی رونق بگیرد، اقدام به انتقال تجربه به صورت آنلاین کند.

نمونه های لندینگ پیج

Dreamforce یک نمونه عالی از نمونه های لندینگ پیج است. به جای رویداد منظم سالانه چهار روزه، آن ها از آن بصورت آنلاین میزبانی می کنند تا همه بتوانند در هر کجای دنیا که باشند در آن شرکت کنند. به علاوه، صفحه ثبت رویداد نمونه ای خیره کننده از طراحی صفحه فرود را ارائه می دهد که به طور موثر رویداد را ارتقا می دهد.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • تصاویر الهام بخش – تصاویر استفاده شده در صفحه فرود چگونگی سرگرمی و آموزنده بودن یک رویداد آنلاین را به عنوان رویدادهای حضوری تقویت می کند. قرار دادن یک گیف کامل به سمت پایین صفحه همه چیز را سرگرم کننده و سبک وزن می کند.
  • اطلاعات اصلی – 4 بلوک صفحه مختلف آنچه را که از شرکت در این رویداد به دست می آورید توضیح می دهند و به شما در تصمیم گیری آگاهانه کمک می کنند.
  • CTA – چندین دکمه CTA در رنگ های متضاد دقیقاً مکان ثبت نام را به شما نشان می دهد.

14. Digital Marketer – صفحه فرود آموزش

Digital Marketer صفحه فرود آموزش

همانطور که قبلاً گفته شد، صفحاتی که شامل فیلم هستند راهی فوق العاده برای توضیح ساده اطلاعات پیچیده می باشند.

Digital Marketer از این استراتژی در صفحه فرود Elite Growth Accelerator خود استفاده می کند. این کار با یک فیلم از بنیانگذار و مدیرعامل آغاز می شود و سپس مراحل کار را دنبال می کند.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • ویدئو – ویدیوی معرفی به سرعت همه اطلاعات را متراکم می کند، بنابراین درک آن آسان است.
  • گام به گام – دستورالعمل های گام به گام، شما را در مورد نحوه کار مربیگری راهنمایی می کند.
  • پاداش ها – به جای فقط آموزش، یک میلیون هدیه دریافت خواهید کرد و ارزش آن را بیشتر می کنید.
  • اثبات اجتماعی – تصاویر ارائه شده از طرف اعضای دیگر به صفحه اصالت می دهد و احتمال شرکت شما در آن را بیشتر می کند.
  • تخفیف – برچسب کاهش یافته بار دیگر تأیید می کند که این یک معامله خارق العاده است که موجب صرفه جویی در هزینه می شود.

15. Taboola – صفحه فرود کتاب الکترونیکی رایگان

Taboola صفحه فرود کتاب الکترونیکی رایگان

ارائه کتاب الکترونیکی رایگان در ازای جزئیات تماس راهی محبوب برای ایجاد لید و یک نمونه خوب از مثال های صفحه فرود است. Taboola از این روش برای کتاب الکترونیکی مطالعه موردی خود استفاده می کند، هدف آن تبلیغات است.

چرا این صفحه فرود نرخ تبدیل بالا دارد؟

  • اعداد – استفاده از اعداد در عناوین خود نسخه شما را معتبر و قانع کننده می کند.
  • فرم – فرم ثبت نام کوتاه است و فقط شامل قسمت های لازم است.
  • اثبات – Taboola شامل آماری از چگونگی افزایش تغییر نام تجاری با تبلیغات بومی است که موضوع اصلی کتاب است. این به کتاب اعتبار می بخشد و باعث می شود مردم بخواهند یاد بگیرند که چگونه به آن دست یافته اند.
  • CTA – دکمه های CTA در بالا، وسط و پایین صفحه برای یادآوری کاربران برای کلیک استفاده می شود.

هم چنین برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات فرود ژاکت سر بزنید.

آماده ساخت صفحه فرود خود هستید؟

اگر این مثال های صفحه فرود برای شما الهام بخش بودند، راهنمای ما را در مورد ایجاد یک صفحه فرود ساده بررسی کنید. برای شروع به تجربه طراحی یا کد نیاز نخواهید داشت.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
12

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه