کاهش درخواست های http در وردپرس و افزایش سرعت سایت

امنیت

15 دقیقه زمان مطالعه

هرچه درخواست HTTP سایت شما بیشتر باشد، سرعت بارگیری آن کندتر است. بنابراین اگر می توانید تعداد درخواست های HTTP را کاهش دهید و نحوه بارگیری آن ها را بهینه کنید، می توانید عملکرد وب سایت خود را بهبود ببخشید. در این مقاله، ما همه مواردی را که باید در مورد کاهش درخواست های http در وردپرس بدانید، به شما معرفی خواهیم کرد.

ما با مقدمه ای اساسی در مورد درخواست های HTTP، چرایی اهمیت آن ها و چگونگی تجزیه و تحلیل درخواست های سایت وردپرس شما شروع خواهیم کرد.

ما نکات و استراتژی هایی را به اشتراک می گذاریم که می توانید برای کاهش تعداد درخواست HTTP خود به کار بگیرید. این استراتژی ها علاوه بر اینکه به شما در ارسال پیام “ساخت کمتر درخواست HTTP ” در GTmetrix کمک می کنند، به پیام “جلوگیری از زنجیره کردن درخواست های مهم” در Google PageSpeed Insights نیز کمک می کنند.

درخواست های HTTP چیست؟

وقتی یک وب سایت می سازید، وب سایت شما قسمت های مختلفی دارد. شما دارای پرونده های تصویری مختلفی هستید که در یک صفحه استفاده می کنید، شیوه نامه های CSS که نحوه نمایش محتوا را کنترل می کنند، فایل های JavaScript که همه این قابلیت های جالب را اضافه می کنند و موارد دیگر.

درخواست http چیست

هنگامی که شخصی از وب سایت شما بازدید می کند، مرورگر وی به روشی نیاز دارد تا تمام منابع مورد نیاز آن صفحه را از سرور شما بارگیری کند. برای انجام این کار، درخواست های HTTP را برای هر منبع جداگانه از سرور ایجاد می کند.

به عنوان مثال، ممکن است گفته شود، “سلام سرور، من به آن پرونده coolimage.png نیاز دارم” و “سلام سرور، من همچنین به صفحه سبک CSS برای پلاگین فرم تماس نیاز دارم”. سپس سرور با پرونده های مورد نظر به این درخواست ها پاسخ می دهد.

هنگامی که مرورگر وب این پرونده ها را دریافت می کند، می تواند صفحه وب را برای بازدید کننده شما جمع کند. البته، کمی پیچیده تر از آن است، اما این ایده اصلی است.

HTTP، مخفف Hypertext Transfer Protocol، نحوه برقراری ارتباط این رایانه ها یعنی مرورگر بازدید کننده و سرور وب شماست.

یک نکته مهم برای درک این است که هر عنصر جداگانه یک درخواست HTTP جداگانه است. به عنوان مثال، اگر پنج فایل تصویری در یک صفحه وب دارید، مرورگر باید پنج درخواست HTTP جداگانه، یکی برای هر تصویر، ایجاد کند.

به همین ترتیب، اگر از چهار افزونه وردپرس استفاده می کنید و هر پلاگین صفحه سبک CSS خود را اضافه می کند، مرورگر بازدید کننده باید چهار درخواست HTTP جداگانه، یکی برای هر صفحه سبک پلاگین، ایجاد کند.

برای افزایش سطح ایمنی وب سایت مقاله حفاظت با پروتکل https ژاکت را از دست ندهید.

چرا کاهش درخواست های HTTP مهم است؟

کاهش درخواست های http

به طور کلی، هرچه درخواست های HTTP وب سایت شما بیشتر باشد، سرعت بارگیری آن کندتر است. بنابراین اگر می خواهید وب سایت خود را سریع تر بارگذاری کنید، باید تعداد درخواست های HTTP مورد نیاز سایت خود را بهینه و کاهش دهید.

ایده اصلی این است که مرورگر وب فقط پس از پایان بارگیری تمام درخواست های HTTP، وب سایت را برای بازدید کننده شما نمایش می دهد.

بنابراین اگر وب سایتی قبل از نمایش این صفحه باید 70 درخواست HTTP ایجاد کند، طولانی تر از این است که 40 درخواست HTTP داشته باشد.

بعلاوه، برخی از درخواست های HTTP سایر درخواست های HTTP را “مسدود” می کنند، این بدان معناست که مرورگر نمی تواند شروع به بارگیری برخی از درخواست های HTTP کند تا زمانی که بارگیری درخواست های HTTP قبل از آن به پایان برسد.

نکته اصلی: وقتی درخواست HTTP کمتری می کنید، سرعت بارگذاری وب سایت خود را بیشتر می کنید.

چگونه درخواست های HTTP سایت خود را مشاهده و تجزیه و تحلیل کنیم؟

در بالا، شما آموخته اید که کاهش تعداد درخواست های HTTP سرعت سایت شما را افزایش می دهد. با این حال، همه درخواست های HTTP همیشه “برابر” نیستند. برخی از درخواست های HTTP بیشتر از سایر درخواست ها هستند. بعضی از آن ها کندتر از بقیه هستند.

به عنوان مثال، درخواست یک فایل تصویری بسیار بزرگ 3 مگابایتی بسیار بیشتر از درخواست یک تصویر کوچک 20 کیلوبایتی طول خواهد کشید.

اگر می خواهید بیشترین پیشرفت را در سایت خود ایجاد کنید، تمرکز بر روی درخواست های بزرگ و کم بارگذاری HTTP بیشترین بازده را در سرمایه شما خواهد داشت.

برای تجزیه و تحلیل درخواست های HTTP سایت خود، می توانید از چیزی به نام تجزیه و تحلیل Waterfall استفاده کنید.

بیشتر ابزارهای تست سرعت این را ارائه می دهند، اما رابط های GTMetrix و Pingdom بسیار راحت هستند.

همچنین می توانید از ابزارهای توسعه دهنده مرورگر خود استفاده کنید. با این حال، ما از GTmetrix برای عکس های صفحه خود استفاده خواهیم کرد.

پس از اتصال URL خود، یک جعبه خلاصه اصلی در بالا مشاهده خواهید کرد. این به شما نشان می دهد تعداد درخواست های HTTP سایت شما چقدر است، اما درخواست های جداگانه را تجزیه نمی کند.

تجزیه و تحلیل درخواست های http

در اینجا لیستی از تک تک درخواست های HTTP را در سایت خود به همراه اطلاعاتی درباره مدت زمان بارگیری درخواست HTTP مشاهده خواهید کرد.

درخواست های HTTP

می توانید ببینید که چگونه همه درخواست های HTTP برابر نیستند. به عنوان مثال، تصویر 839.3 کیلوبایت 1.12 ثانیه طول می کشد لود شود، در حالی که تصویر 57.6 کیلوبایت فقط 87.5 میلی ثانیه طول می کشد.

لود درخواست های HTTP

همچنین می توانید با جستجوی نام پوشه آن افزونه در سرور خود، درخواست های HTTP را از پلاگین های مختلف WordPress که استفاده می کنید، پیدا کنید. به عنوان مثال، می بینید که WooCommerce هفت درخواست HTTP خود را اضافه می کند.

با این روش می توانید ببینید که آیا پلاگین هایی که استفاده می کنید تعداد زیادی درخواست HTTP (به خصوص درخواست های بارگیری آهسته) را اضافه می کنند یا خیر.

نحوه بهینه سازی و کاهش درخواست های HTTP در وردپرس

در سطح بالا، دو استراتژی گسترده برای درخواست کمتر HTTP وجود دارد:

  • درخواست های HTTP را حذف کنید. در صورت امکان، باید هر درخواست HTTP غیرضروری را به طور کامل حذف کنید. به عنوان مثال، اگر افزونه ای دارید که هیچ ارزشی به سایت شما اضافه نمی کند و CSS و JavaScript خود را بارگیری می کند، کافی است آن پلاگین را کاملاً حذف کنید تا از تمام درخواست های HTTP  آن خلاص شود.
  • درخواست های HTTP را ترکیب کنید. اگر درخواست HTTP دارید که کاملاً باید بارگیری کنید، می توانید آن ها را در یک پرونده واحد ترکیب کنید. به عنوان مثال، به جای شش فایل CSS کوچک، می توانید آن ها را در یک پرونده CSS بزرگ تر ترکیب کنید، که همچنان سریع تر بارگیری می شود، زیرا مرورگر نیاز به درخواست کمتری دارد.

ما با تاکتیک هایی که بر حذف درخواست های HTTP متمرکز است شروع خواهیم کرد و سپس نحوه ترکیب سایر درخواست های HTTP را بررسی خواهیم کرد. ایده اصلی این است که آنچه را که می توانید حذف کنید و سپس آنچه را که باقی مانده است ترکیب کنید.

 

1. افزونه های غیرضروری وردپرس را حذف کنید.

برای شروع، می توانید از تجزیه و تحلیل آبشاری استفاده کنید تا تمام درخواست های پلاگین های خود را حذف کنید. شما می توانید این کار را با جستجوی “پلاگین ها” انجام دهید، که هر درخواست HTTP ناشی از پوشه wp-content / plugins  را نشان می دهد.

اگر بالای نام فایل بروید، می توانید ببینید از کدام افزونه است. به عنوان مثال، در اینجا می توانید درخواستی را از پلاگین کشویی که ممکن است استفاده کنید، مشاهده کنید.

با بررسی های بیشتر مشخص می شود که افزونه Slider Revolution سه درخواست HTTP خاص خود را اضافه می کند، حتی اگر این صفحه آزمایشی حاوی اسلایدر نباشد.

بهینه سازی و کاهش درخواست HTTP در وردپرس

اگر از Slider Revolution برای یک نوار لغزنده اصلی استفاده می کنید، شاید لازم باشد آن را متوقف کنید. اما اگر برای آزمایش آن را نصب کرده اید، بعداً آن را بردارید و آن را حذف کنید تا از شر آن درخواست های HTTP خلاص شوید.

در واقع، شما می خواهید تمام لیست را مرور کنید و از خود بپرسید که آیا هر پلاگین واقعا به سایت شما ارزش افزوده می دهد؟ اگر افزونه ای نباشد (اما درخواست های HTTP را به آن اضافه می کند)، بهتر است آن را حذف کنید.

2. پلاگین های سنگین را با حجم کمتری جایگزین کنید.

هنگامی که پلاگین های غیرضروری را اصلاح کردید، مرحله بعدی این است که ببینید آیا می توانید پلاگین های مورد استفاده خود را با گزینه های سبک تر جایگزین کنید.

به عنوان مثال، شما می خواهید دکمه های اشتراک اجتماعی را به سایت خود اضافه کنید. داشتن این ویژگی خوب است، اما برخی از افزونه های اشتراک اجتماعی می توانند درخواست های HTTP زیادی اضافه کنند.

به عنوان مثال، افزونه محبوب AddThis شش درخواست HTTP اختصاصی خود را اضافه می کند.

جایگزینی پلاگین ها با حجم کمتر

شما می توانید برای کاهش تعداد درخواست HTTP از گزینه بهینه تری مانند NovaShare یا Grow by MediaVine استفاده کنید.

3. اسکریپت هایی را که در سرتاسر سایت مورد نیاز نیستند، غیرفعال کنید.

در این مرحله، باید تمام افزونه هایی را که در هیچ کجای سایت شما مورد نیاز نیستند حذف کنید. با این حال، یک کلاس دیگر از افزونه ها وجود دارد که ممکن است مشکلاتی ایجاد کند، پلاگین هایی که فقط در قسمت های خاصی از سایت شما مورد نیاز هستند اما اسکریپت های آن ها را در همه جا بارگیری می کنند.

به عنوان مثال، پلاگین محبوب Contact Form 7 را انتخاب کنید. شما احتمالاً فقط در چند صفحه به این افزونه نیاز دارید (به عنوان مثال صفحه “تماس با ما”). با این حال، فرم تماس 7 اسکریپت های خود را در هر صفحه از سایت شما بارگیری می کند. بنابراین، به عنوان مثال، فرم تماس 7 هنوز برخی از درخواست های HTTP را به پست های وبلاگ شما اضافه می کند حتی اگر پست های وبلاگ شما هیچ فرم تماسی نداشته باشند.

مثال دیگر می تواند WooCommerce باشد. ووکامرس همچنان اسکریپت های خود را در همه جا بارگیری خواهد کرد، حتی اگر شما فقط از آن در صفحات خرید و پرداخت برای این مورد استفاده کنید.

یک تاکتیک پیشرفته در اینجا این است که افزونه ها را فقط در موارد مورد نیاز بارگیری کنید. به عنوان مثال، می توانید فرم تماس خود را در صفحه “تماس با ما” بارگیری کنید، اما آن را در هرجای دیگر غیرفعال کنید.

اگر برنامه نویس نیستید، می توانید از افزونه هایی مانند Asset CleanUp یا Perfmatters برای انجام این کار بدون کد استفاده کنید. با Perfmatters، ابتدا باید مدیریت اسکریپت را فعال کنید. سپس همه اسکریپت های در حال بارگیری در یک صفحه را مشاهده کرده و هرگونه موردی که نیاز ندارید را غیر فعال کنید.

مراقب باشید زیرا اگر به طور تصادفی اسکریپتی را که واقعاً لازم است غیرفعال کنید، ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنید. گرچه این یک تاکتیک مفید است، اما یک تاکتیک پیشرفته نیز هست.

این مقاله را حتما بخوانید
چگونه خطای Failed to Load Resource را در وردپرس برطرف کنیم؟

اگر اعتماد به نفس ندارید، ممکن است بخواهید فقط از این مرحله صرف نظر کنید یا یک برنامه نویس را برای کمک به خود استخدام کنید.

4. حذف تصاویر غیرضروری (و بهینه سازی بقیه موارد)

تصاویر وب سایت شما را کاربرپسند و جذاب تر می کنند. آن ها به سایت شما ارزش می دهند.

با این حال، هر تصویر در سایت شما یک درخواست HTTP جداگانه است. بنابراین اگر تصاویری دارید که ارزش افزوده ندارند، بهتر است آنها را حذف کنید تا آن درخواست های HTTP از بین برود.

در آخر، مطمئن شوید که تصاویر باقیمانده را تغییر اندازه داده و آن ها را فشرده می کنید و بهینه سازی تصاویر را انجام میدهید. اگرچه این به خودی خود تعداد درخواست های HTTP را کاهش نمی دهد، اما حجم درخواست های HTTP را کاهش می دهد که باعث می شود آن ها سریع تر بارگیری شوند.

5. از بارگذاری تنبل برای تصاویر و فیلم ها استفاده کنید.

با بارگذاری تنبل، تا زمانی که کاربر پیمایش به پایین را شروع کند، سایت شما تصاویر و فیلم ها را بارگیری می کند.

از آنجا که این منابع بلافاصله بارگیری نمی شوند، نیازی به درخواست HTTP برای بارگذاری اولیه صفحه نیست.

از وردپرس 5.5 به بعد، وردپرس شامل بارگذاری تنبل بومی برای تصاویر با استفاده از ویژگی بارگذاری HTML است.

6. محدود کردن استفاده از قلم های سفارشی و یا استفاده از قلم های سیستم

فونت های سفارشی برای بهبود طراحی و تجربه کاربر در سایت شما عالی هستند. با این حال، باید به نحوه استفاده از آنها دقت کنید، زیرا هر نوع قلم سفارشی که استفاده می کنید، درخواست HTTP دیگری اضافه می کند.

اگر می خواهید از قلم های سفارشی استفاده کنید، حتماً به تعداد کمی پایبند باشید. آیا واقعاً برای عنوان پست و متن پست خود به قلم متفاوتی نیاز دارید؟ یا می توانید از همان قلم استفاده کنید؟ آیا واقعاً به هر پنج وزن فونت نیاز دارید؟ یا می توانید فقط دو مورد را انتخاب کنید؟

همین مورد برای قلم های آیکون مانند Font Awesome و IcoMoon صدق می کند. قلم های نماد می توانند مفید باشند، اما احتمالاً نیازی به بارگیری چندین کتابخانه قلم آیکون نیست. بهتر است فقط یک کتابخانه قلم آیکون را انتخاب کنید و به آن پایبند باشید.

اگر می خواهید یک قدم جلوتر بروید و درخواست های HTTP مربوط به قلم های سایت خود را کاملاً از بین ببرید، می توانید از پشته قلم سیستم استفاده کنید. اگرچه این کار از نظر طراحی به شما انعطاف کمتری می دهد، اما همچنین به این معنی است که بازدیدکنندگان شما مجبور نیستند فقط برای ارائه سایت شما هیچ پرونده قلمی را بارگیری کنند.

7. Emojis وردپرس را غیرفعال کنید.

به طور پیش فرض، وردپرس درخواست HTTP خود را برای شکلک ها اضافه می کند. در حالی که این فقط یک درخواست HTTP 5.1 کیلوبایتی است، اما این پرونده مدتهاست که مورد توجه طرفداران عملکرد وردپرس قرار گرفته است.

ساده ترین گزینه نصب و فعال سازی افزونه رایگان GDPR است.

بعد از انجام این کار، تعداد درخواست HTTP شما کاهش می یابد و همچنان می توانید از شکلک ها استفاده کنید.

8. درخواست های HTTP شخص ثالث را کاهش دهید یا از بین ببرید.

تا کنون، ما عمدتا بر کاهش تعداد درخواست HTTP برای پرونده ها در سرور سایت وردپرس شما متمرکز بوده ایم. با این حال، ممکن است مرورگرهای بازدید کننده شما نیز نیاز به درخواست پرونده از سرورهای شخص ثالث داشته باشند.

این درخواست ها حتی ممکن است دردسر سازتر باشند، زیرا سایت شما از سرعت آن سرورهای شخص ثالث برخوردار است.

چند نمونه:

  • Google Analytics – اسکریپت ردیابی در سرورهای Google میزبانی می شود، اما مرورگرهای بازدید کننده همچنان باید آن فایل را بارگیری کنند.
  • ویدیوهای YouTube جاسازی شده – تعداد زیادی درخواست HTTP به سرورهای یوتیوب مشاهده خواهید کرد.
  • خدمات تبلیغات شخص ثالث – تعداد زیادی درخواست شخص ثالث مربوط به ارائه تبلیغات خود را مشاهده خواهید کرد.
  • Google Fonts (در CDN Google) – درخواست های شخص ثالث از سرورهای گوگل برای بارگیری پرونده های قلم خود را مشاهده خواهید کرد.

می توانید همان روش های بالا را برای این درخواست های HTTP شخص ثالث اعمال کنید.

به عنوان مثال، اگر یک افزونه درخواست های شخص ثالث خود را اضافه کند (مانند پلاگین AddThis از بالا درخواست می کند) ، می توانید آن را حذف کرده و از موارد بهینه تری استفاده کنید.

برای ویدیوهای YouTube، می توانید آنها را تنبل بارگذاری کنید و بارگیری اولیه صفحه را با یک تصویر کوچک جایگزین کنید. این کار افزودن آن درخواست های HTTP را به تأخیر می اندازد تا زمانی که بازدید کننده بخواهد ویدیو را پخش کند.

برای اسکریپت های شخص ثالث که لازم است، مانند Google Analytics یاFacebook Pixel ، می توانید میزبانی آن اسکریپت ها را به صورت محلی تجربه کنید.

افزونه WP Rocket افزونه های داخلی برای میزبانی Google Analytics و Facebook Pixel به صورت محلی دارد.

9. تصاویر را با CSS Sprites ترکیب کنید.

در این مرحله، امیدواریم که توانسته باشید درخواست های HTTP کمتری از سایت خود داشته باشید. اکنون وقت آن فرا رسیده است که چگونگی ترکیب درخواست های HTTP باقی مانده را با استفاده از تصاویر آغاز کنیم.

روش دیگر برای بهینه سازی تصاویر در سایت شما ترکیب تصاویر جداگانه در یک فایل تصویری است. سپس، می توانید با استفاده از CSS فقط بخشی از آن فایل تصویری را درصورت نیاز نمایش دهید. این تاکتیکی است که CSS sprites  نامیده می شود.

CSS sprites برای تصاویر تزئینی مانند تغییرات آرم یا آیکون ها بهترین عملکرد را دارد. شما نباید از CSS sprites  برای تصاویر اطلاعاتی (مانند تصاویر موجود در متن یک پست وبلاگ) استفاده کنید، زیرا دو اشکال بزرگ وجود دارد:

  • SEO – از آنجا که تصاویر را در یک فایل تصویری واحد ترکیب می کنید، نمی توانید تصاویر منفرد را در جستجوی Google رتبه بندی کنید.
  • قابلیت دسترسی – از آنجا که نمی توانید متنی را به تصاویر اضافه کنید، افراد دارای صفحه خوان نخواهند توانست تصاویر بارگیری شده با CSS spritit را درک کنند (اگرچه برخی روش ها برای رفع این مشکل وجود دارد).

اگر هنوز در مورد این موضوع سردرگم هستید، در اینجا مثالی از پرونده Sprite آمازون CSS را مشاهده می کنید. می توانید ببینید که چگونه آن شامل تعدادی از تغییرات لوگو و همچنین برخی از نمادها است. آمازون با استفاده از CSS اطمینان حاصل می کند که فقط “قسمت” مربوط به آن فایل تصویری در هر مکان نمایش داده می شود.

کاهش درخواست های http

متأسفانه ، هیچ افزونه وردپرس “set it and forget it” برای CSS sprites وجود ندارد. با این وجود می توانید مانند این CSS Sprite Tool ابزاری برای کمک پیدا کنید:

  1. تصاویری که می خواهید ترکیب شوند را در ابزار بارگذاری کنید.
  2. سپس این ابزار یک فایل تصویری ترکیبی به همراه مقداری کد CSS برای هر تصویری که بارگذاری کرده اید به شما ارائه می دهد.
  3. فایل تصویری ترکیبی را در سایت وردپرس خود بارگذاری کنید.
  4. برای نمایش تصویر در محتوای خود از کد CSS استفاده کنید. CSS ارائه شده به طور خودکار فقط قسمت مناسب فایل تصویری ترکیبی را انتخاب می کند.

10. فایل های CSS و JavaScript را با هم ترکیب کنید.

بین قالب وردپرس و افزونه های شما، سایت شما احتمالاً چندین صفحه سبک CSS و پرونده های جاوا اسکریپت را بارگیری می کند. به این معنی که چندین درخواست HTTP فقط برای مرورگر برای بارگیری CSS و JavaScript  مورد نیاز برای ارائه صفحه وجود دارد.

برای کاهش همه این درخواست های جداگانه، می توانید این پرونده ها / سبک های جداگانه را در یک فایل / صفحه سبک ترکیب کنید. بسته به ابزاری که استفاده می کنید، این ترکیب پرونده یا ترکیب فایل نامیده می شود.

بسیاری از افزونه های ذخیره سازی وردپرس دارای ویژگی هایی برای ترکیب فایل های CSS و JavaScript هستند. به عنوان مثال، WP Rocket ، به شما امکان می دهد هر دو را با چند کلیک فعال کنید.

در تنظیمات WP Rocket به برگه File Optimization بروید. سپس، minification را فعال کرده و سپس پرونده ها را با هم ترکیب کنید.

همچنین می توانید از Autoptimize برای ترکیب فایل های CSS و JavaScript استفاده کنید. برای ترکیب پرونده ها، به تنظیمات و سپس به بهینه سازی خودکار رفته و گزینه های زیر را انتخاب کنید:

  • پرونده های JS را جمع کنید.
  • پرونده های CSS را جمع کنید.

ترکیب فایل های CSS و JavaScript

11. جاوا اسکریپت Render-Blocking را به تاخیر بیندازید.

به تأخیر انداختن رندر مسدود کردن JavaScript به خودی خود درخواست HTTP را از بین نمی برد. با این حال، این بهینه سازی نحوه بارگذاری آنها است که می تواند همان تأثیر را در زمان بارگیری سایت شما داشته باشد.

همچنین می تواند به پیام “جلوگیری از زنجیره کردن درخواست های مهم” در Google PageSpeed ​​Insights / Lighthouse کمک کند.

با به تعویق انداختن درخواست برای برخی از پرونده ها یا بارگیری همزمان آنها، می توانید از “مسدود کردن” برخی منابع غیر مهم که برای بارگیری سریع قسمت قابل مشاهده سایت شما لازم است، جلوگیری کنید.

بهترین پلاگین های وردپرس برای ایجاد درخواست های کمتر HTTP

اگر به دنبال افزونه های “چند در یک” وردپرس هستید تا درخواست های HTTP کمتری ارائه دهید، ما از آموزش بالا دو پلاگین را به شما پیشنهاد می کنیم:

  • پلاگین WP Rocket
  • Perfmatters

در حالی که هنوز باید قالب و پلاگین های خود را به صورت دستی ارزیابی کنید تا ببینید آیا آنها بیش از حد درخواست های HTTP را ارائه می دهند یا خیر، هر دو این پلاگین ها می توانند به شما کمک کنند پس از تمیز کردن، همه موارد موجود در سایت خود را بهینه کنید.

درخواست های HTTP بیشتر = زمان بارگیری سایت با سرعت کمتری انجام می شود. برای کاهش درخواست های خود، این چرخه را بشکنید.

خلاصه

هر منبع جداگانه در سایت شما درخواست HTTP را اضافه می کند.

اگر از وردپرس استفاده می کنید، تم شما مطمئناً درخواست های HTTP خود را اضافه می کند و بسیاری از پلاگین ها نیز درخواست های HTTP خود را اضافه می کنند. همچنین از هر تصویری که استفاده می کنید و اسکریپت های شخص ثالثی که اضافه می کنید (مانند ابزارهای تجزیه و تحلیل) درخواست HTTP خواهید داشت.

درخواست های بیشتر و یا بزرگ تر HTTP منجر به کندتر شدن وب سایت می شود. به همین دلیل است که هنگام استفاده از ابزارهای تست سرعت سایت مانند GTmetrix یا PageSpeed ​​Insights، پیام هایی مانند “درخواست های HTTP کمتری” یا “بهینه سازی درخواست های HTTP” یا “جلوگیری از زنجیره کردن درخواست های مهم” را معمولاً مشاهده خواهید کرد.

برای کاهش تعداد درخواست های HTTP در سایت خود، می توانید مراحلی را که در بالا توضیح دادیم دنبال کنید. اگر هنوز سوالی درباره نحوه درخواست کمتر برای HTTP در وردپرس دارید، به ما در کامنت ها اطلاع دهید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

محصول پیشنهادی

افزونه گواهینامه امنیتی SSL | پلاگین Really Simple SSL Pro

118,500 تومان

87.2%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیتی آیتمز سکیوریتی (solid seurity) | پلاگین iThemes Security Pro

395,000 تومان

95.14%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردپرس | پلاگین All In One WP Security

445,000 تومان

100%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیتی ضد هک سکیوپرس پرو | SecuPress Pro

138,000 تومان

96.52%
وردپرس تایم

وردپرس تایم


نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه