اطلاع از حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

ابزار آنلاین

2 دقیقه زمان مطالعه

در ایران برای اتصال به اینترنت یا از سرویس‌های شبکه خانگی استفاده می‌کنیم یا اینترنت همراه خریداری می‌کنیم. به هر حال از زمانی که آن را می‌خریم باید مدیریتی روی میزان مصرف آن داشته و اطلاع از زمان اتمام آن داشته باشیم. هر کدام به روش مخصوص به خود با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن ما را از این مسئله مطلع می‌کنند اما مسئله امروز ما به حجم باقیمانده اینترنت مخابرات برمی‌گردد و حال تمایل داریم ببینیم که چگونه می‌توان حجم اینترنت مخابرات را بررسی کرد. چنانچه شما از اینترنت مخابرات استفاده می‌کنید و اطلاعی در این باره ندارید، با ما همراه شوید…

حجم باقیمانده اینترنت مخابرات

مشترکین اینترنت مخابرات برای اطلاع یافتن از میزان حجم خود سه روش پیش روی دارند که در اینجا هر سه روش را بررسی می‌کنیم:

  1. سامانه مشتریان مخابرات
  2. اپلیکیشن مخابرات
  3. کد ستوری مخابرات
  • سامانه مشتریان مخابرات

زمانی که مشتری مخابرات شده و سرویس اینترنت از آن دریافت می‌کنید قطعا به شما پنل مشتریانی تعلق می‌گیرد که با اطلاعات کاربری خود وارد آن شده و می‌توانید اطلاعاتی درباره سرویس موردنظر مشاهده کنید. در همان بخش اصلی امکان مشاهده حجم باقیمانده اینترنت مخابرات و میزان مصرف شما بصورت عددی و نمواری مشخص است. همچنین با کمک این پنل قادر به تمدید و خرید بسته جدید نیز هستید.

  • اپلیکیشن مخابرات

با رشد سریعی که در این زمینه داشتیم، مخابرات نیز مانند سایر سرویس‌ها، اپلیکیشنی برای ارائه خدمات خود ایجاد کرد که مخابرات من نام دارد. شما با ورود به این اپلیکیشن از تمام اطلاعات لازم و همچنین میزان حجم مصرفی خود مطلع خواهید شد.

  • کد دستوری مخابرات

اگر دو روش قبل را دوست ندارید، راه ساده‌تری نیز برای اطلاع یافتن از حجم باقیمانده اینترنت وجود دارد. آن هم استفاده از کد دستوری USSD است. فقط کافیست کد #3*2*2020*  را شماره گیری کنید. پیغامی را به شما نشان داده و می‌خواهد شماره تماس ثابت خود که روی آن اینترنت مخابرات دارید، وارد نمایید. حال شما را از اطلاعات باقیمانده حجم مطلع می‌سازد.

این مقاله را حتما بخوانید
نکات مهم قبل از قبول پروژه طراحی سایت برای فریلنسرها

جمع بندی

برای اینکه بدانیم چقدر از حجم اینترنتمان باقی مانده باید از خدمات اینترنتی سرویس‌دهنده خود استفاده کنیم. مثلا در مخابرات می‌توان از سه امکان ورود به پنل سایت مخابرات، استفاده از اپلیکیشن و کد دستوری استفاده کرد و حجم باقیمانده اینترنت مخابرات را دریافت.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه