معرفی افزونه های مدیریت دانلود وردپرس

افزونه های وردپرس

9 دقیقه زمان مطالعه

وجود یک افزونه برای مدیریت بارگیری در وب سایت وردپرس شما راهی عالی برای بهینه سازی فایل های قابل بارگیری است! در اینجا ما بهترین گزینه ها را لیست کردیم تا به شما در شروع استفاده از این ابزار قدرتمند کمک کند .وردپرس یک مدیریت بارگیری یکپارچه ارائه می دهد، اما این ویژگی ها ممکن است همه را راضی نکند. به همین دلیل است که استفاده از افزونه مدیریت بارگیری وردپرس یک راه عالی برای به دست آوردن همان چیزی که شما نیاز دارید به صورت دقیق است. شاید لازم باشد از محتوا محافظت کنید تا فقط کاربران یا مشتریانی که ثبت نام کرده اند، بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. در این مقاله، برخی از بهترین افزونه های مدیریت بارگیری وردپرس را برای آمارگیری و مدیریت بارگیری فایل های شما معرفی می کنیم.

در افزونه مدیریت بارگیری وردپرس باید به دنبال چه چیزی باشید؟

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید از افزونه مدیریت بارگیری وردپرس استفاده کنید. ممکن است لازم باشد برخی یا همه موارد زیر را انجام دهید:
• یک فایل را قفل کنید تا فقط کاربرانی که ثبت نام کرده اند، بتوانند به آن دسترسی داشته باشند
• یک فایل را قفل کنید تا مشتریان برای دسترسی به آنها مبلغ آن را پرداخت کنند
• تعداد محدودی از یک فایل دیجیتال ارائه دهید
• سازماندهی و برچسب گذاری فایل ها در وردپرس
• از بارگیری مکرر فایل های شما توسط ربات ها یا هرزنامه ها جلوگیری کنید
• آمارگیری درباره تعداد دانلود فایل های مشخص
• آمارگیری درباره اینکه هر فایل یا گروهی از فایل ها چند بار دانلود شده اند
• فایل های قابل بارگیری را به عنوان بخشی از یک محصول بزرگتر، مانند یک دوره آنلاین ارائه دهید
یافتن افزونه ای که بتواند همه موارد فوق را انجام دهد، دشوار است ، اما بسته به مورد استفاده، ممکن است به همه این ویژگی ها نیازی نداشته باشید.

انواع افزونه های مدیریت دانلود در وردپرس

افزونه MemberPress

افزونه memberpress وردپرس

MemberPress بهترین افزونه عضویت وردپرس در بازار است که به شما این امکان را می دهد که محصولات دیجیتالی را به راحتی به فروش برسانید. همچنین می توانید از آن برای فروش اشتراک، قفل کردن محتوا در سایت خود استفاده کنید تا فقط اعضا بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
افزونه MemberPress Downloads قابلیت های مدیریت بارگیری پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهد. به شما این امکان را می دهد که چندین فایل را بارگذاری کنید، آنها را برچسب گذاری یا دسته بندی کنید و آنها را با استفاده از یک کد کوتاه لیست کنید.
می توانید از MemberPress برای محافظت از فایل ها و همچنین پست ها و صفحات استفاده کنید. می توانید فایل ها را قفل کنید ، به طوری که فقط کاربرانی که شما مشخص می کنید، بتوانند آنها را مشاهده کنند.
از ویژگی های عالی این افزونه این است که می توانید فایل ها را بر اساس دسته بندی و برچسب نیز محافظت کنید. شما می توانید یک قانون برای محافظت از همه فایل هایی که به یک دسته یا برچسب خاص اختصاص داده اید، تنظیم کنید. به این ترتیب می توان فایل ها را بر اساس سطح اشتراک کاربر محدود کرد.
همچنین می توانید فایل های خود را بر اساس دسته بندی و برچسب آنها، با استفاده از سیستم کد کوتاه MemberPress، لیست کنید. اگر بارگیری های متفاوتی را ارائه می دهید ، سازماندهی آنها را برای کاربران بسیار آسان می کند.
MemberPress همچنین به شما امکاناتی فراتر از فروش فایل ها می دهد و با خدمات بازاریابی ایمیلی مانند Constant Contact ، ConvertKit و AWeber ادغام می شود.

افزونه LearnDash

افزونه learndash وردپرس

LearnDash یک افزونه LMS (سیستم مدیریت یادگیری) بسیار محبوب برای وردپرس است. استفاده از آن آسان است و دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند است. شما به راحتی می توانید فایل های ویدئویی و صوتی را در دوره خود قرار دهید، و این روش راهی عالی برای فروش این نوع فایل ها است.
از جمله خدماتی که LearnDash به شما ارائه می دهد، می توان به خدمات پرداخت، قفل کردن محتوا در سایت، ایجاد دوره های آنلاین، ایجاد تکالیف و آزمون ها و موارد دیگر اشاره کرد.
همچنین انجمن‌های پرسش و پاسخی در LearnDash تعبیه شده است که کاربران شما می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

LearnDash به تنهایی برای دریافت وجه و ارائه محتوای محافظت شده به خوبی عمل می کند. همچنین می توانید آن را با چندین ابزار دیگر در این لیست ، از جمله MemberPress ، WordPress Download Manager و WooCommerce ادغام کنید.
• پیشرفت آموزشی: گزارش‌گیری از دوره‌های یک کاربر و روند پیشرفت او در آن دوره
• نتیاج آزمون‌ها: گزارش‌گیری از اینکه آیا کاربر در آزمون‌هایش قبول شده است یا نه؟ و نمراتش چطور است؟
• زمان گذراندن دوره*: گزارش‌گیری از اینکه دانشجو در چه مدت زمانی دوره را به پایان رسانده است.
• فعالیت لحظه‌ای*: گزارش‌گیری زنده و لحظه به لحظه از فعالیت کاربر در تعامل با یک دوره در سایت
• نوار زمان دایره‌ای*: گزارش‌گیری از اینکه دانشجویان بطور متوسط در چه مدت زمانی در دوره حضور داشته‌اند
• در انتظار تأیید*: گزارش‌گیری از تعداد درس‌ها و دوره‌هایی که در انتظار بررسی توسط شما هستند. (موارد *دار فقط در افزودنی ProPannel هستند. که در این محصول ارائه می شود)

لرن دش با همه صفحه سازهای حرفه‌ای از جمله المنتور ، ویژوال کامپوزر ، دیوی و… سازگاری دارد. و می توانید نه تنها محتواهای درس ها و دوره هایتان را با صفحه‌سازها طراحی کنید، بلکه امکاناتی نظیر طراحی آرشیو دوره‌ها را نیز خواهید داشت. برای مثال استفاده از افزونه Essential addons for Elementor برای لرن دش را مشاهده نمایید.

لرن دش به طور کامل و 100 درصد با نسخه موبایل و تبلت سازگاری دارد. این یعنی اینکه بیش از 60 درصد کاربران شما که از موبایل و تبلت استفاده می‌کنند، از بودن در سایت آموزشی شما لذت می‌‌برند.
همچنین لرن دش با تمام مرورگرهای مدرن جهان سازگاری دارد.

افزونه LearnDash را همین حالا از ژاکت تهیه کنید.

افزونه MonsterInsights

افزونه MonsterInsights وردپرس
MonsterInsights ، بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. اگر می خواهید اطلاعات و آماری درباره تعداد بارگیری فایل ها داشته باشید، این افزونه بهترین گزینه است. اگر تعداد زیادی فایل بارگیری رایگان ارائه می دهید و می خواهید بدانید که کدام یک در بین کاربران شما محبوب است، این موضوع بسیار مهم است. شما می توانید نوع فایل هایی را که می خواهید اطلاعات درباره آنها داشته باشید، مانند تصاویر، فایل های فشرده، PDF و غیره را انتخاب کنید. همچنین می توانید فایل های مختلف خود را دسته بندی کنید تا MonsterInsights بتواند نشان دهد کدام دسته ها بیشتر بارگیری می شوند.
می توانید گزارش بارگیری فایل را در داشبورد وردپرس خود به همراه گزارش تجزیه و تحلیل دیگر MonsterInsight مشاهده کنید.
MonsterInsights بدون هیچ عیب و نقصی با تمام افزونه های ذکر شده در این لیست ادغام می شود و توصیه می کنیم آن را در کنار هر افزونه مدیریت بارگیری فایل که استفاده می کنید، نصب کنید.
با افزونه MonsterInsights به سادگی فایل های خود را در کتابخانه رسانه وردپرس بارگذاری کنید، لینک فایل ها را در پست ها، صفحات، منوها و غیره قرار بدهید. پس از آن MonsterInsights شروع به آمارگیری درباره دانلودها برای شما می کند.

این مقاله را حتما بخوانید
فرم ساز چیست؟ و معرفی بهترین فرم سازهای وردپرس

افزونه WooCommerce

افزونه woo commerce وردپرس
WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیک محبوب برای وردپرس است که می توانید از آن برای فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی استفاده کنید.
اگر می خواهید فایل های دیجیتالی بفروشید، می توانید فایل های خود را به عنوان یک محصول در WooCommerce تعیین کنید، بنابراین مشتری تنها پس از پرداخت هزینه به آن دسترسی پیدا می کند.
همچنین می توانید از افزونه های WooCommerce برای افزودن ویژگی های بیشتر به فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید. به عنوان مثال، می توانید از ویژگی های کوپن های هوشمند برای انجام راحت تر فروش و تبلیغات استفاده کنید.
WooCommerce چندین روش متفاوت برای بارگیری امن از فایل های شما را ارائه می دهد. شما می توانید روشی را انتخاب کنید که مناسب شرایط شما باشد. شما می توانید تغییراتی را هم در فایل های خود ایجاد کنید.
همچنین می توانید از WooCommerce برای ایجاد محصولی استفاده کنید که دارای دو جزء قابل بارگیری و یک بخش فیزیکی باشد. به عنوان مثال، ممکن است یک دوره ویدیویی آنلاین ارائه دهید که به همراه کتاب کار فیزیکی ارائه می شود.

افزونه Easy Digital Downloads

افزونه Easy Digital Downloads وردپرس
همانطور که از نامش پیداست، افزونه Easy Digital Downloads فروش محصولات دیجیتالی را در وب سایت شما آسان می کند. همچنین می توانید از آن برای ارائه و کسب اطلاعات درباره فایل هایی که به صورت رایگان برای فروش قرار داده اید، استفاده کنید.
از فایل های شما به طور خودکار توسط افزونه Easy Digital Downloads محافظت می شوند و می توانید اطلاعاتی درباره تاریخ، زمان و آدرس IP همه خریدها و دانلود های رایگان داشته باشید.
به کمک Easy Digital Downloads می توانید تعداد دفعاتی را که مشتری می تواند فایل های خود را بارگیری کند، محدود کنید. همچنین می توانید لینک دانلود را به گونه ای تنظیم کنید که پس از مدت زمان مشخصی منقضی شود. هر یک از این ویژگی ها موجب می شوند تا کاربران اجازه سوء استفاده از فایل ها و محتواهای شما را نداشته و از به اشتراک گذاری فایل های مشتریان با دیگران جلوگیری می کند.
شما می توانید Easy Digital Downloads را با بسیاری از خدمات دیگر، از جمله خدمات بازاریابی ایمیلی مانند ConvertKit و AWeber ادغام کنید.

Easy Digital Downloads دارای سیستم سبد خرید است که به مشتریان امکان می دهد چندین محصول دیجیتالی را به طور همزمان خریداری کنند. به راحتی می توانید یک صفحه حساب مشتری ایجاد کنید که در آن مشتریان می توانند لیستی از همه فایل هایی را که دیگر مشتریان خریده اند، را مشاهده کنند.

افزونه File Manager

افزونه فایل منیجر وردپرس ژاکت
شما می توانید از File Manager برای ویرایش فایل ها از طریق داشبورد وردپرس خود به جای استفاده از FTP برای جابجایی فایل ها استفاده کنید. افزونه فایل منیجر امکان ویرایش، حذف، به روز رسانی، دانلود، کپی و پست فایل ها را به طور مستقیم از قسمت مدیریت وردپرس فراهم می کند. بنابراین دیگر لازم نیست برای مدیریت و جابه جایی فایل های خود از یک محل به یک محل دیگر از FTP یا مدیریت هاست خود استفاده کنید.
همیشه توصیه می شود در صورت امکان از یک سرویس گیرنده FTP یا مدیریت فایل میزبانی وردپرس خود استفاده کنید. با این حال، ممکن است مواقعی بخواهید فایل ها را از طریق داشبورد وردپرس خود به سرعت مدیریت کنید. File Manager به شما امکان می دهد فایل های خود را در کتابخانه رسانه وردپرس (WordPress media library) نیز قرار دهید. آسان ترین، انعطاف پذیرترین، قدرتمندترین راه حل برای مدیریت فایل ها در وردپرس استفاده از افزونه file manager pro است. بیش از یک میلیون وب سایت در سرتاسر جهان از این افزونه استفاده می کنند و امتیاز 5 ستاره را دریافت کرده است که این نشان از محبوبیت این افزونه است.
اطلاعات بیشتر در خصوص افزونه  File Manager pro را در ژاکت دریافت کنید و این افزونه را خریداری کنید.

افزونه WordPress Download Manager

WordPress Download Manager در وردپرس

WordPress Download Manager یک گزینه ساده و عالی است. می توانید از آن برای مدیریت بارگیری فایل های رایگان و غیر رایگان استفاده کنید.
می توانید برای هر فایل رمز عبور تعیین کنید، یا می توانید کاربرانی را که می توانند به فایل های شما دسترسی داشته باشند ، مشخص کنید.
اگر به دنبال یک افزونه مدیریت بارگیری وردپرس برای متوقف کردن ربات ها یا اسپم ها هستید، می توانید از ویژگی Captcha Lock یا IP Block استفاده کنید. همچنین می توانید برای هر کاربر محدودیت دانلود ها را را کنترل کنید. این می تواند به بهبود سرعت و عملکرد وردپرس کمک کند.
با این افزونه شما همچنین گزارش های دانلود ها را دریافت خواهید کرد ، بنابراین می توانید تاریخ، زمان و مکان کاربری را که فایل های شما را دانلود می کند، مشاهده کنید.
وقتی کاربر یک فایل رایگان دانلود می کند، نیازی به گذراندن کل مراحل پرداخت ندارد. برای دانلود فایل های PDF و تصاویر، مدیریت بارگیری وردپرس به کاربر این امکان را می دهد که فایل را در مرورگر خود باز کرده یا بارگیری کند.

صحبت پایانی
انتخاب افزونه مدیریت دانلود مناسب می تواند مشکل باشد. همه افزونه های موجود در این لیست بسته به نحوه مدیریت دانلود ها گزینه های بسیار خوبی هستند. پیشنهاد ما افزونه file manager است که در ژاکت در دسترس شما قرار دارد.
امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا با بهترین افزونه های مدیریت بارگیری برای وردپرس آشنا شوید. ما منتظر خواندن نظرات شما درباره این افزونه ها و پاسخ به سوالات شما در قسمت نظرات هستیم.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.54%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

8

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه