Retry
جذب فالوور برای اینستاگرام

امروزه اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در دنیا و به ویژه کشور ماست و با فیلتر شدن تلگرام نیز محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل اینستاگرام بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و راه اندازی کسب و کار جدید محسوب می شود.

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید، قطعا به قدرت شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام پی برده اید و به دنبال حضوری قدرتمند در اینستاگرام هستید و احتمالا اصلی ترین سوال شما این است که برای افزایش فالوور در اینستاگرام چکار باید کرد؟

همانطور که در آموزش اینستاگرام گفته شده دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام، تعداد فالوورهای آن پیج است. راه های زیادی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد، از خرید فالوور اینستاگرام گرفته تا استفاده از ربات های اینستاگرامی.

در این مقاله قصد داریم در مورد روش های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام صحبت کنیم. روش های زیادی برای بالا بردن فالوور های اینستاگرام وجود دارد، ولی اکثر آن ها اصولی نیستند.

خیلی از مقالات به روش هایی اشاره می کنند که دروغی هستند، یعنی تنها عدد فالوورها را بالا می برند و یا فالوورهایی واقعی اما با نرخ تعامل پایین جذب می شوند.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چطور بدون استفاده از روش‌ های اشتباه و با استفاده از روش ‌های کاملا طبیعی فالوورهای هدفمند داشته باشیم.

اهمیت فالوور هدفمند اینستاگرامی

آموزش اینستاگرام

امروزه شبکه های اجتماعی یکی از مهم ترین رسانه ها برای برندها و کسب و کارها به شمار می آیند. کسب و کارهایی که موفق شوند پیج خود را مملو از مخاطبان هدفمند کنند، می توانند ادعا کنند که رسانه ای را در اختیار دارند که مشتریان بالقوه در آن به صورت فعال وجود دارند.

برای یادگیری نحوه شروع یک کسب و کار در اینستاگرام، این مطلب را بخوانید.

اینکه شما بتوانید مشتریان هدف را جذب پیج خود کنید، از بالاترین اهمیت برخوردار است. مثلا اگر ۱۰۰ مشتری هدف جذب کنید، بهتر از ۱۰۰ هزار مخاطب غیر هدفمند است. پس باید روی مخاطب هدف خود برنامه ریزی کنید، زیرا داشتن چند هزارتا فالوور در بالای پروفایل لزوما باعث فروش شما نمی شود.

چرا نباید برای اینستاگرام فالوور فیک بخریم؟

در اینستاگرام چیزی به نام نرخ تعامل داریم، یعنی مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. نرخ تعامل با جمع تعداد لایک ها، تعداد کامنت ها و تعداد سیوها و تقسیم آن ها بر تعداد فالوورها محاسبه می شود و اگر فالوور فیک بخرید، بی دلیل مخرج کسر را بزرگ تر کرده و نرخ تعامل را کاهش می دهید.

این یعنی حساب شما یک حساب با نرخ تعامل پایین در نظر گرفته می شود و این یک امتیاز منفی است.

در حساب تجاری اینستاگرام آمارهای جالبی از فالوورها به شما داده می ‌شود که اگر از فالوور فیک استفاده کنید، مسلما آمارها دچار خطا خواهند شد.

چرا نباید از هرجایی به دنبال فالوور اینستاگرام باشیم؟

واقعی بودن فالوور مهم است، اما هدفمند بودن آن از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر ما یک پیج بیوتی بلاگری داشته باشیم، به نظرتان منطقی است که از یک پیج ورزشی مرتبط با آقایان به دنبال فالوور باشیم؟

پس علاوه بر واقعی بودن فالوور، به هدفمند بودن آن هم فکر کنید و از هر جایی به دنبال جذب فالوور نباشید.

آیا خرید پیج اینستاگرام منطقی است؟

خیر. دلیل اول امنیت پایین آن است. شما پیج را از هرکس خریداری کنید، آن نفر در نظر اینستاگرام مالک اصلی پیج است، حتی اگر پسورد را هم در اختیار شما قرار دهد، می ‌تواند به اینستاگرام اطلاع دهد که پیج من هک شده است و با گذشت مراحلی اینستاگرام پیج را به فروشنده بازمی گرداند و به همین راحتی پیج شما از دست می رود.

و هم چنین ما نمی دانیم که این پیج مخاطبان خود را از چه طریقی به دست آورده است و آیا برای کسب و کار ما هدفمند هستند یا خیر.

اقدامات لازم قبل از شروع فعالیت

در ادامه مقاله افزایش فالوور اینستاگرام، اقدامات لازم قبل از شروع فعالیت برای جذب فالوور را بررسی خواهیم کرد.

مشخص کردن هدف قبل از کار

تفاوتی ندارد که یک اکانت شخصی دارید یا یک کسب و کار هستید. اصلی ترین سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که هدف شما از فعالیت در اینستاگرام چیست؟ آیا هدفتان فروش بیشتر است؟ از اینستاگرام به عنوان کانال اطلاع ‌رسانی‌ برنامه ‌های پیش رو استفاده می‌ کنید؟

مسیری که قرار است در آن حرکت داشته باشید را از همان ابتدا مشخص کنید تا علاوه بر انتخاب قدم ‌های درست، برای رسیدن به هدف بتوانید ارزیابی درستی از دستاوردهای خود داشته باشید.

30 فوت و فن اینستاگرام را می توانید در این مقاله بخوانید.

استراتژی محتوا برای صفحه اینستاگرام

اگر بدون استراتژی محتوا، صرفا شروع به تولید محتوا کنید، حتی در صورت افزایش فالوور اینستاگرام، مخاطبانی که ارتباطی عمیق با شما داشته باشند را نخواهید داشت.

محتوای شما باید برای هدفی خاص و برای پرسونای مشخص ایجاد شود.

برای تدوین استراتژی محتوا باید سوالاتی را در نظر داشته باشید، مانند:

  • چه چیزی می ‌خواهم بگویم؟
  • به چه کسانی می ‌خواهم پیامم را منتقل کنم؟
  • با چه لحنی می‌ خواهم محتوای خود را ارائه کنم؟

در این مطلب می توانید با روش تولید محتوا برای اینستاگرام آشنا شوید.

راه های افزایش فالوور در اینستاگرام

جذب افراد و لایک ها برای درآمد

شما می توانید با تبلیغات گسترده در اینستاگرام یک رسانه قوی برای برند خود ایجاد کنید تا برای همیشه برند خود را برای داشتن مشتری بیمه کنید.

روش هایی از جمله خرید فالوور به هر تعدادی را منع می کنیم، زیرا الگوریتم های جدید اینستاگرام با پیج هایی که فالوور و لایک های فیک دارند، برخورد جدی می کند. پس اصلا به فکر خرید فالوور نیفتید، حتی اگر تازه شروع کردید و یا برای اعتبارتان مهم است که فالوور بالا داشته باشید.

اگر واقعا کسب و کارتان برای شما مهم است و می خواهید در اینستاگرام به محبوبیت بالایی برسید، روش های واقعی و اصولی افزایش فالوور اینستاگرام که در ادامه بررسی خواهیم کرد، حتما دنبال کنید.

جذاب کردن پروفایل اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام شما دقیقا مانند ویترین مغازه است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و حرف اول و آخر را در اینستاگرام تصاویر هستند که می زنند.

باید تصاویر جذاب و خلاقانه تولید کنید و در پروفایل تان منتشر کنید. طوری که در نگاه اول کاربران تان مجذوب پروفایل شما شوند و تمایل پیدا کنند تا شما را سریع تر دنبال کنند.

بهینه کردن حساب اینستاگرام

وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی می‌کنید، یکی از اولین کارهایی که باید انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام تان است.

توضیحات صفحه اینستاگرام برند خود را مانند صفحه اصلی وب‌ سایتتان ببینید. بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب و بدون درج اطلاعات تماس، افراد چطور برند شما را تشخیص دهند؟

اگر می‌خواهید افراد روی لینک شما کلیک کنند، پس بهتر است ابتدا خود را به خوبی معرفی کنید و در ادامه آن‌ ها را تشویق به کلیک کنید. اینکه چه لینکی را قرار دهید، کاملا به استراتژی بازاریابی اینستاگرامی شما بستگی دارد.

برخی، لینک صفحه اصلی وب‌ سایت را قرار می‌دهند و برخی دیگر، به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب‌ است لینک می ‌دهند.

در نهایت سعی کنید که آیدی و نام کسب‌ وکار شما خیلی طولانی نباشد و نوشتن آن نیز راحت و ساده باشد. ID کوتاه، ماندگار در ذهن و با قابلیت تایپ و جستجوی راحت داشته باشید و سعی کنید از اعداد و کاراکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خود استفاده نکنید.

برای ساخت لینک بیوی اینستاگرام می توانید از المنتور استفاده کنید.

 فعال بودن پیج

اگر می‌خواهید Follower هایتان را افزایش دهید، می ‌بایست به صورت مداوم در اینستاگرام پست بگذارید، به خصوص در ساعت‌ های شلوغی که بیشتر دیده شوید.

 دکمه‌ های شبکه اجتماعی را در سایت خود قرار دهید.

شما باید در موقعیت ‌های استراتژیک دکمه‌ های شبکه اجتماعی را در بلاگ خود قرار دهید، که بهترین جایگاه آن در پائین مقاله است.

در وب سایت خود یک بنر برای اینستاگرام اضافه کنید.

در یک نقطه پر بیننده از وب سایت خود، بنری برای تبلیغ صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. به خصوص در صفحه مخاطبین خود نیز این کار را تکرار کنید.

از هشتگ ها  استفاده کنید.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما در اینستاگرام دارند. استفاده از هشتگ ها به صورت صحیح، می تواند به رشد کسب و کار شما در اینستاگرام کمک بسیاری کند.

به تازگی اینستاگرام قابلیت فالو کردن هشتگ ها را هم به اپلیکیشن خود اضافه کرده است و افراد زیادی هستند که هشتگ های محبوب خود را پیگیری می کنند. همین باعث شده تا هشتگ ها محبوبیت بیشتری در اینستاگرام پیدا کنند و استفاده مستمر از هشتگ ها در انتشار پست ها باعث افزایش فالوور پیج اینستاگرام شما می شود.

سعی کنید لیستی از هشتگ های پر طرفدار و به اصطلاح داغ در حوزه کاری خود پیدا کنید و آن ها را لیست کنید. برای این کار از جست و جوی خود اینستاگرام استفاده کنید.

از تمام آن ها به اندازه، در انتشار پست های خود استفاده کنید. به طور طبیعی هر عکسی که با هشتگ مربوط به آن در اینستاگرام پست می کنید، باعث می شود به طور متوسط 3 نفر شما را دنبال کنند.

در استفاده از هشتگ ‌ها زیاده ‌روی نکنید.

زیاده‌روی در استفاده از هشتگ ‌ها نتیجه‌‌ی عکس خواهد داشت و پیام شما به درستی منتقل نخواهد شد. علاوه بر آن ممکن است اینستاگرام چنین عملی را یک فعالیت ربات‌گونه تشخیص دهد و در نهایت گرفتار جریمه‌ شوید.

حضور برندتان را در اینستاگرام اعلام کنید.

قطعا برند شما در خارج از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، مثلا بازدیدکنندگان سایتتان، مشترکین ایمیل شما و دنبال‌کنندگانتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی.

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور این است که در تمامی رسانه‌ های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید.

تنها نباید از آن ها درخواست کنید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند، بلکه باید به آن ها دلیلی برای دنبال کردنتان ارائه دهید. بهترین دلیل این است که محتواهای مفید و متفاوت از دیگر رسانه ‌های خود منتشر کنید.

با پیج های هم حوزه خود در تعامل باشید.

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید، تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید، نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

با افراد مرتبط لایو برگزار کنید.

یکی از روش های بسیار موثر در افزایش فالوور، برگزاری لایو مشترک است.

می توانید یک لایو آموزشی و مفید را به صورت مشترک برگزار کنید. به این شکل بخشی از فالوورهای آن شخص شما را هم دنبال می‌کنند و بخشی از فالوورهای شما آن شخص را فالوو می ‌کنند. به این ترتیب یک تبادل فالوور بسیار تمیز اتفاق افتاده است.

مسابقات اینستاگرامی راه اندازی کنید.

سعی کنید در طراحی مسابقات خلاقیت به خرج دهید و از هدایای ترغیب کننده و با ارزش برای برندگان مسابقه استفاده کنید. هرچه جوایز برندگان ارزشمند تر باشد، مسلما افراد بیشتری ترغیب می شوند تا در مسابقه شما شرکت کنند.

مسابقات زیادی با موضوعات مختلف با توجه به حوزه کاری خود می توانید در اینستاگرام راه اندازی کنید. ولی چیزی که مهم است، سعی کنید حتما شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید.

مسابقات اینستاگرامی باعث افزایش فالوور سریع پیج تان می شود.

شرکت در کمپین های اینستاگرام

این روش که نسبتا باب شده است، یکی دیگر از روش های افزایش فالوور اینستاگرام است.

در این روش شما به عنوان اسپانسر پیج ها، توسط افراد شرکت کننده فالوو شده و لایک و کامنت دریافت می کنید.

کمپین‌های اینستاگرامی بازدهی اولیه خوبی دارند، اما پس از اتمام مسابقه، ریزش بسیاری برای شما اتفاق خواهد افتاد.

بررسی و آنالیز رفتار فالوورهای خود

واکنش فالوورها به پست اینستاگرامی

بررسی و شناخت کافی از رفتار کاربرانتان می‌تواند به شما کمک کند تا در راستای علایق مخاطب ‌هایتان اقدام به تولید محتوا کنید تا بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته و با جذب بازدید کننده بیشتری روبه ‌رو شوید.

چه سایت داشته باشید و چه اینستاگرام، باید همیشه از کمبودها و نیازهای کاربرانتان آگاه باشید. به خاطر اینکه با بررسی رفتار کاربرانتان متوجه خواهید شد که دقیقا آن ها به چه چیزهایی علاقه دارند و به دنبال چه هستند.

اینستاگرام ابزاری به نام Insight را در اختیار پروفایل های تجاری خود قرار داده است که با استفاده از این ابزار به راحتی می توانید متوجه این شوید که تا چه حدودی محتوایی که تولید می کنید، برای کاربرانتان جذاب است.

در این صورت می توانید محتوای تولیدی خود را بهبود بخشید و همین باعث می شود در جذب فالوور برای پیج خود هم پیشرفت داشته باشید.

پست های چالشی منتشر کنید.

یکی از پر تعامل ترین پست ها در شبکه های اجتماعی به ویژه در اینستاگرام، انتشار پست های چالشی است. مسلما در هر حوزه کاری که باشید، موضوعات چالشی وجود دارد. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازد تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند.

یکی از راه های تعامل با کاربران، سوال پرسیدن از آن ها است. مطمئن باشید مردم عاشق نظر دادن در موضوعات چالشی هستند. افراد زیادی در موضوعی که ایجاد کردید، شرکت می کنند و ممکن است دوستان دیگر خود را نیز در پست شما منشن کنند.

در پیج های مرتبط تبلیغ کنید.

یکی از بهترین روش ها برای بالا بردن فالوور واقعی اینستاگرام، این است که در پیج های مرتبط با حوزه کاری تان تبلیغ کنید. در این روش ابتدا باید پیج های مرتبط با حوزه کاری تان را از طریق جست و جو بر اساس عنوان کاری یا هشتگ های مرتبط پیدا کنید و بعد از بررسی آن ها، برای تبلیغات با آن ها وارد مذاکره شوید.

سعی کنید در پیج های مرتبطی که تا الان تبلیغات زیادی انجام نداده اند، تبلیغ کنید. در این صورت تبلیغات شما اثر بخش تر خواهد بود.

یکی از راهکارهای افزایش فالوور در اینستاگرام، تبلیغات است، اما نه هر تبلیغاتی. نکات زیر را باید برای تبلیغات اینستاگرامی خود در نظر بگیرید:

  • آیا پیجی که می خواهم در آن تبلیغ کنم، مخاطبان هدف مرا دارد؟
  • آیا نسبت فالوورهای پیج هدف به لایک ها و کامنت ها طبیعی است؟
  • آیا محتوای مناسب برای جذب مخاطبین پیجی که قصد تبلیغ در آن را دارم، ایجاد کرده ام؟

اولین نکته در تبلیغات اینستاگرامی این است که شما باید پیج هدف خود را به درستی انتخاب کنید. جواب به سوال های بالا تا حد زیادی به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین پیج را جهت انجام تبلیغات کسب و کار خود پیدا کنید.

در هنگام تبلیغ دادن، به ساعت درج تبلیغ توجه کنید. بهترین ساعات درج تبلیغ ۹ شب و ۶ غروب است. البته در برخی از کسب و کارها ساعت های ۳ بعدازظهر و ۱۱ شب هم جواب می دهد.

تبلیغات متقابل داشته باشید.

هنگامی که یک رابطه پایدار با برخی از افرادی که پشت این حساب قرار دارند، برقرار می کنید که مخاطبان مشابه شما را دارند. ممکن است بخواهید روی حساب های دیگر برخی همکارها، تبلیغاتی را داشته باشید.

از استوری اینستاگرام استفاده کنید.

با استفاده از استوری اینستاگرام، محتوای شما قابلیت دیده‌ شدن بیشتری پیدا می کند. اگر تنها ۱۰ درصد از فالوورهای یک کاربر استوری خودشان را منتشر کنند، شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. این بدین معناست که در اینستاگرام، باید به ‌طور منظم استوری خودتان را به‌روزرسانی کنید تا در صف اول فید باقی بمانید.

از تگ لوکیشن استفاده کنید.

اگر می خواهید پست های شما توسط افراد بیشتری دیده شود، پیشنهاد می کنیم حتما از تگ لوکیشین استفاده کنید. چون اینستاگرام این قابلیت را دارد که پست های مرتبط را به افرادی که در آن منطقه حضور دارند، نشان دهد. این کار به طرز عجیبی باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شود.

تولید محتوای مستمر در پیج

یکی از مهم ترین عوامل رشد پیج های اینستاگرامی، تداوم در تولید محتواست. با بررسی تعداد زیادی از پیج های اینستاگرامی متوجه شدیم که تولید محتوای مستمر، باعث افزایش فالوور اینستاگرام در بلند مدت می شود.

طبق الگوریتم جدید اینستاگرام، اگر فعالیت شما در اینستاگرام مستمر باشد، تعداد ریچ روزانه شما روز به روز بیشتر می شود و همین باعث می شود پست های شما بیشتر دیده شود.

سعی کنید تقویم محتوایی داشته باشید و طبق اصولی که خودتان برنامه ریزی کردید، پست های متنوع منتشر کنید.

سبک شخصی داشته باشید.

به این موضوع توجه داشته باشید که برای افزایش فالوور در اینستاگرام، باید محتوای جذاب داشته باشید تا کاربر تفاوت و برتری شما را حس کند. باید سعی کنید متفاوت باشید.

یک سبک شخصی برای ارائه مطالب خودتان پیدا کنید، سبکی که فقط و فقط متعلق به شما باشد و مشابه آن در هیچ صفحه دیگری پیدا نشود.

این سبک شخصی در برندسازی شما هم خیلی تاثیرگذار است و هویت صفحه شما را شکل می دهد.

پیروی از الگوریتم اینستاگرام

باید بدانید الگوریتم اینستاگرام دقیقا چطور کار می کند. مثلا نباید به هیچ وجه از فالوور فیک استفاده کنید. یا نباید بیش از حد از هشتگ های نامرتبط در پست های خود استفاده کنید. یا مثلا نباید کاری کنید که که تعامل کاربران نسبت به پیج شما پایین بیاید.

به طور کلی نباید فعالیت غیر واقعی داشته باشید و باید کاملا طبیعی رفتار کنید.

چه اپلیکیشن هایی برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه می شود؟

در حال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش فالوور به صورت واقعی وجود ندارد. همه ی برنامه هایی که به اسم فالوور واقعی فعالیت می کنند، و یا اینکه لایک و کامنت می فروشند، فقط یک عدد را در فالوورهای شما یا در لایک و کامنت های شما ایجاد می کنند و اینستاگرام سریعا این را تشخیص داده و با آن مبارزه می کند. پس شما نباید به فکر استفاده از اپلیکیشن های افزایش فالوور باشید.

برای جذب فالوور در اینستاگرام پیج شخصی مناسب است یا بیزینسی؟

اگر شما قصد فروش محصول یا ارائه خدمات در اینستاگرام را دارید، بهتر است پیج خود را به بیزینسی تبدیل کنید. زیرا اینگونه پیج ها دارای ارزش بیشتری برای اینستاگرام هستند. با بیزینسی کردن پیج، شما می توانید آمار هر پست، آمار ورودی هفتگی پروفایل و آمار نمایش استوری های خود را داشته باشید. همچنین می توانید ببینید در چه ساعاتی بیشترین بازدید را داشته اید، یا اینکه مخاطبین شما بیشتر زن هستند.

وقتی این آمار را داشته باشید، بهتر می توانید برای افزایش فالوور برنامه ریزی کنید.

افزونه اینستاگرام فید وردپرس، پیج اینستاگرام شما را به وبسایتتان متصل می کند.

نکاتی برای افزایش فالوور در اینستاگرام

آموزش اینستاگرام

  • با دیگر پیج ها تبلیغات متقابل داشته باشید. یعنی دیگران را معرفی کنید تا توسط آن ‌ها معرفی شوید.
  • برگزاری لایو به برقراری ارتباط نزدیک ‌تر با مخاطبان کمک بسیار زیادی می‌کند.
  • هیچ وقت سعی در دور زدن الگورتیم ‌های اینستاگرام نداشته باشید. بهترین روش برای جذب فالوور در اینستاگرام، تولید محتوا و استمرار و تلاش است.

کلام آخر

آموزش اینستاگرام به شما کمک می کند یک پروفایل درست کنید و شروع به پست گذاشتن کنید. افزایش فالوور اینستاگرام یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما قوی ترین چیز این است که در اینستاگرام خود روی کمبودها تمرکز کنید تا تعداد بیشتری از فالوورها را بدست آورید.

یکی از بهترین روش های افزایش فالوور، استفاده از فالوورهای فعلی پیج است. شما با محتوایی که تولید می کنید، می توانید آن ها را ترغیب کنید محتوای شما را با دوستانشان به اشتراک بگذارند. پس ببینید مخاطبان فعلی پیج شما به چه محتوایی علاقه مند هستند و چه محتواهایی را بیشتر با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

اگر شما هم راه های دیگری برای افزایش فالوور سراغ دارید، در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ها

Comments
  • ثمین

    مطلبای خوبی که تو سایتتون میذارین قابل تقدیره. خیلی ممنونم که دارین سعی میکنین کار مردم رو راه بندازین.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *