Retry

شاید برای شما هم سوال شده باشد که چگونه کلمات کلیدی را انتخاب کنید. تحقیقات کلمه کلیدی به شما کمک می کند ایده های بهتری برای محتوای بلاگ وردپرسی خود پیدا کنید که به شما در رشد ترافیک و ایجاد محتوای بسیار جذاب و مورد علاقه کاربران کمک می کند. در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به درستی، تحقیق کلمات کلیدی را برای وبلاگ وردپرس خود انجام دهید. شما می توانید از انواع ابزار سئو برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای کسب و کار خود استفاده کنید که ما بهترین ابزار سئو را در اینجا برای شما قراداده ایم پس در ادامه با ما همراه باشید .

تحقیق کلمات کلیدی چیست و چرا به آن احتیاج دارید؟

تحقیق کلمات کلیدی، یک تکنیک تحقیقاتی است که توسط سازندگان محتوا و متخصصان سئو استفاده می شود. این تکنیک به شما کمک می کند تا کلماتی را که کاربران برای یافتن محتوا، محصولات و خدمات شما در موتورهای جستجو وارد می کنند، کشف کنید.

بسیاری از مبتدیان تصور می کنند که ایده روشنی از آنچه کاربرانشان به دنبال آن هستند، دارند. با این حال، ابزارهای قدرتمندی وجود دارند که می توانند به شما در تصمیم گیری های داده محور کمک کنند.

استفاده صحیح از تحقیق در مورد کلمه کلیدی، به عنوان بخشی از استراتژی محتوا می تواند در رسیدن به موارد زیر به شما کمک کند:

  • کلمات کلیدی مشهوری را که کاربران شما در جستجوی آن هستند، پیدا کنید.
  • پیدا کردن ایده‌ های محتوایی که به راحتی رتبه‌ بندی می‌شوند و حجم جستجوی معقولی دارند.
  • با هر مقاله جدید بازدید و ترافیک بیشتری داشته باشید و مخاطبان خود را افزایش دهید.

با این اوصاف، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه به درستی کلمات کلیدی را برای وبلاگ وردپرسی خود انتخاب کنیم و ترافیک را افزایش دهیم.

ما بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی و نحوه استفاده صحیح از آن ها را برای جستجوی کلمات کلیدی مثل یک حرفه ای به شما نشان معرفی خواهیم کرد.

  1. SEMRush

خرید ابزار semrush

سم راش یکی از بهترین ابزارهای جستجوگر در بازار است. این مجموعه کامل سئو با ابزارهایی برای انجام تحقیقات ارگانیک، تحقیقات تبلیغاتی پولی، تحقیق کلمات کلیدی و تجزیه و تحلیل عمیق استفاده می شود.

برای شروع، به سادگی بعد از سفارش ابزار SEMRush به وب سایت SEMRush بروید و یک کلمه کلیدی یا URL وب سایت خود را وارد کنید.

تحقیق کلمات کلیدی با سم راش

شما نمای کلی کلمه کلیدی وارد شده را مشاهده خواهید کرد که نشان دهنده حجم جستجو (تعداد متوسط ​​جستجوها)،  CPC برای تبلیغات پولی و تعداد نتایج جستجو است.

کمی به پایین بروید و یک نمای کلی از تطابق کلمات کلیدی و کلمات کلیدی مرتبط خواهید دید. برای جستجو در لیست های کامل یا فرستادن آنها به یک فایلCSV، می توانید بر روی دکمه مشاهده گزارش کامل کلیک کنید.

بیشتر به پایین بروید در این قسمت لیست نتایج برتر جستجو برای کلمه کلیدی وارد شده را مشاهده می کنید. برای مشاهده گزارش کامل می توانید بر روی هر یک از این لینک ها کلیک کنید تا به شما در درک دلیل رتبه بندی این صفحات برای این کلمات کلیدی کمک کند.

شما همچنین می‌توانید از ابزار جدید  Keyword Magic Tool  استفاده کنید، که به شما امکان دسترسی سریع تر به تحقیقات کلمات کلیدی گسترده تر درباره اصطلاحات مرتبط را می دهد. می توانید بر روی دکمه افزودن در کنار یک کلمه کلیدی کلیک کنید تا آنها را به تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی اضافه کنید.

زمانی که بهترین کلمات کلیدی را با بالاترین حجم جستجو مشخص کردید، گام بعدی تجزیه و تحلیل رقابت برای آن کلمات کلیدی است. برای مشاهده یک تحلیل دقیق، روی پیوندهایی که قبلاً برای این کلمات کلیدی رتبه بندی شده اند، کلیک کنید.

شما قادر خواهید بود پیوندهای مربوط به آن URL خاص، سایر کلمات کلیدی که برای آن صفحه رتبه بندی شده اند و میزان مراجعه به سایت را مشاهده کنید.

به طور کلی، SEMRush  بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی در بازار است. این نه تنها به شما ایده های کلمات کلیدی را می دهد، بلکه به شما کمک می کند تا دریابید که چگونه می توانید برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید.

  1. Ahrefs

سفارش ابزار Ahrefs

ابزار Ahrefs یکی از قدرتمند ترین ابزارهای تحقیق در مورد کلمات کلیدی در بازار است. این ابزار به شما کمک می کند یاد بگیرید که چرا رقبای شما رتبه بالایی دارند و برای این که بتوانید از آن ها در نتایج جستجو پیشی بگیرید، باید چه کاری انجام دهید.

Ahrefs روزانه بیش از ۶ میلیارد صفحه و بیش از ۱۲ تریلیون لینک در فهرست خود از 200 میلیون نام دامنه را در بر می‌گیرد. این داده های زیادی است، اما زیبایی واقعی این است که پلتفرم آن‌ ها چگونه به شما کمک می‌کند از این اطلاعات به نفع خود استفاده کنید.

این یک رابط کاربری بصری است که تمام داده ها را به بخش های مختلف تقسیم می کند. شما می توانید به سادگی یک نام دامنه در قسمت جستجو وارد کنید و Ahrefs اطلاعات زیادی را در یک قالب قابل فهم ارائه می کند.

گزارش کلمات کلیدی

این ابزار به شما یک نمای کلی از نتایج را با تعداد کل پیوندها، دامنه های ارجاع، کلمات کلیدی ارگانیک و بررسی محتوا نشان می دهد. برای بررسی بیشتر می توانید روی هر یک از این بخش ها کلیک کنید.

بر روی “Organic Keywords” کلیک کنید و با خرید ابزار Ahrefs این ابزار لیستی از کلمات کلیدی برای نام دامنه را با حجم جستجو ، رتبه جستجو ، URL و سایر موارد به شما نشان می دهد.

تحقیقات کلمه کلیدی

همچنین می توانید با وارد کردن کلمات کلیدی در جعبه جستجو، ایده های کلمات کلیدی را ایجاد کنید. ابزار جستجوگر کلمات کلیدی Ahrefs لیستی از پیشنهادات کلمات کلیدی با حجم جستجو، نمره دشواری وتعداد کلیک را ایجاد می کند.

Ahrefs  همچنین دارای ابزارهای قدرتمندی برای تجزیه و تحلیل محتوا، ردیابی رتبه، نظارت بر وب و موارد دیگر است. می توانید همه گزارشات را با فرمت CSV یا PDF دریافت کرده و سپس در نرم افزار مورد علاقه خود روی آن ها کار کنید.

  1. AnswerThePublic

AnswerThePublic  یک ابزار رایگان تحقیق و ایده پردازی محتوای کلمات کلیدی بصری است. این برنامه از ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل و بینگ استفاده می کند و داده ها را در قالب تصویر قابل فهم تری ارائه می دهد.

به سادگی از وب سایت بازدید کرده و یک کلمه کلیدی یا عبارت را وارد کنید. سپس این ابزار، کلمات کلیدی را بارگیری کرده و در نقشه های تصویری ارائه می دهد. گزارش ها به سوالات، حروف اضافه، مقایسه، حروف الفبا و کلمات کلیدی مرتبط تقسیم می شوند.

کلمات کلیدی برای سئو

شما می توانید روی هر کلمه کلیدی کلیک کنید و نتایج جستجو گوگل را در یک برگه مرورگر جدید نشان می دهد. این کار به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت سوالاتی را که افراد به دنبال آن هستند را مشاهده کنید و اینکه چگونه می توانید با محتوای مرتبط به آنها پاسخ دهید.

تمام تحقیقات کلید واژه در یک صفحه ارائه شده‌ است. شما می‌توانید داده‌ ها را در فرمت دیداری به صورت تصویر دانلود کرده و یا آن‌ ها را به صورت یک فایل CSV دریافت کرده و از نرم‌ افزارهای ترجیحی خود استفاده کنید.

نکات بیشتر درباره کلمات کلیدی

همه ابزارهای فوق گنجینه ای از داده ها را در زمینه تحقیق کلمات کلیدی در اختیار شما قرار می دهند. در اینجا چند نکته در مورد چگونگی محدود کردن تحقیقات کلمات کلیدی و یافتن سودآورترین ایده ها آورده شده است.

  • تحقیق کلمات کلیدی خود را با کلمات کلیدی گسترده تر شروع کنید و سپس آن را محدود کنید تا کلمات کلیدی با رقابت کم و حجم جستجو بیشتر پیدا کنید.
  • URL خود را در SEMRush یا Ahrefs وارد کنید تا عملکرد کلمه کلیدی خود را ببینید و سپس آن را با رقبای خود مقایسه کنید.
  • بر یافتن کلمات کلیدی متمرکز شوید که به سوالات مشتری شما پاسخ می دهند و به او در تصمیم گیری خرید کمک می کنند.
  • تحقیق کلمات کلیدی خود را به بیشتر کلمات کلیدی جستجو شده محدود نکنید. به راحتی می توانید برای کلمات کلیدی طولانی تر رتبه بندی کنید و بر اساس آن کار کنید.

 

چگونه می توان تحقیق کلمات کلیدی را در کسب و کار و یا وبلاگ خود اعمال کرد؟

هدف اصلی تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که بدانید مشتری شما به دنبال چه چیزی است و سپس در نتایج جستجو برای آن کلمات کلیدی رتبه بندی کنید. بسته به استراتژی محتوای شما روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد.

  • یک استراتژی بازاریابی محتوا را در مورد تحقیق درباره کلمه کلیدی جدید خود برنامه ریزی کنید.
  • با استفاده از این کلمات کلیدی، مقالات مفید، پست های وبلاگ، اینفوگرافیک، فیلم و موارد دیگر ایجاد کنید.
  • وب سایت‌ های تجاری می‌توانند صفحات فرود، اسناد، سوالات متداول و سایر محتوای هدف‌گذاری شده را ایجاد کنند.
  • اگر فروشگاه اینترنتی دارید، می توانید از این کلمات کلیدی در عنوان محصولات، توضیحات، دسته بندی محصولات و موارد دیگر استفاده کنید.

چگونه می توان عملکرد تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود را پیگیری کرد؟

ابتدا باید در سرچ کنسول گوگل ثبت نام کنید. این ابزار اطلاعاتی در مورد نحوه مشاهده گوگل از وب سایت شما ارائه می دهد. همچنین می توانید میانگین موقعیت و رتبه بندی کلمات کلیدی را در نتایج جستجو مشاهده کنید.

سرچ کنسول برای انتخاب کلمات کلیدی

برای پیگیری عملکرد محتوای خود به گوگل آنالیتیکس نیز نیاز خواهید داشت. آنالیتیفی یک افزونه کاربردی برای نصب آنالیتیکس در وردپرس است. این پلاگین محتوای برتر را در داشبورد وردپرس به شما نشان می دهد و به شما امکان می دهد تعامل کاربر را در وب سایت خود پیگیری کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه برای وبلاگ وردپرس خود تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید. اگر تمایل به خرید ابزار سئو دارید م یتوانید به بخش ابزار سئو ژاکت سرویس مراجعه کنید تا بهترین ابزار های سئو را با اطمینان خریداری کنید .

دسته بندی: سئو , سایت , تولید محتوا

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *