Retry

در قرن 21، وب سایت شما ویترین تجارت شماست. اگرچه تصور اینکه یک فروشگاه فیزیکی بدون پرسنل خدماتی که برای استقبال و کمک به مشتریان حضور داشته باشند، دشوار است، اما برای دوام در بازار رقابتی آنلاین، مشاغل باید مشتریان خود را در اولویت اول قرار دهند. این کار شامل در دسترس بودن برای پاسخگویی به سوالات آن ها و کمک به مشتریان در خرید آن ها به صورت همیشگی است. یک سرویس چت انلاین می تواند این امکان را به سایت شما اضافه کند.

سرعت از همه چیز مهم تر است. از حمل و نقل یک شبه تا دسترسی فوری به محصول یا خدمات شما، مشتریان شما اکنون همه چیزهای سریع را می خواهند. تحقیقات نشان می دهد که میانگین زمان پاسخگویی به درخواست های خدمات مشتری در شبکه های اجتماعی 10 ساعت است . از این بدتر، زمان پاسخ به ایمیل بیش از 12 ساعت طول می کشد! این قابل قبول نیست و تاخیرهایی از این دست باعث از دست رفتن مشتریان شما خواهد شد.

اما سوال اصلی اینجا است که چگونه می توانید سریع به مشتریان خود پاسخ دهید؟ برای ارسال ایمیل، مشتریان شما باید وب سایت شما را ترک کنند. اگر سوال آن ها تاثیر بر تصمیم خرید آن ها داشته باشد مهم است که آن ها منتظر پاسخ بمانند و به سراغ رقیب شما نروند.

پاسخ ساده است: از چت زنده در سایت خود استفاده کنید. چت زنده تنها کانالی است که هم در سایت است و هم در زمان واقعی انجام می شود. این ترکیب منحصر به فرد به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت خود را راهنمایی کرده و قبل از اینکه مشتریان از خرید منصرف شوند سوالات مهم برای خرید مستقیم را پاسخ دهید.

نرم افزار های چت زنده شما را قادر می سازند تا زمانی که مشتریان در وب سایت شما هستند با آن ها مکالمه واقعی داشته باشید. سریع و راحت است و مشتریان آن را دوست دارند زیرا بسیار سریع تر از هر کانال خدمات دیجیتال دیگر است. سایر مزایای چت انلاین وردپرس را در مقاله ای جداگانه توضیح داده ایم و پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه کنید.

اکنون شرکت ها از بانک های بزرگ گرفته تا فروشگاه های کوچک، از برنامه چت آنلاین برای خدمات رسانی بهتر به مشتریان خود و بهبود زمان پاسخ استفاده می کنند. بنابراین جای تعجب نیست که اکنون 33٪ از مصرف کنندگان انتظار دارند چت زنده را در هر وب سایت مشاهده کنند.

وقتی از شرکت ها می پرسیم که چرا پشتیبانی چت را ارائه نمی دهند، آن ها معمولاً یک جواب می دهند: “ما از طریق تلفن، ایمیل و حتی رسانه های اجتماعی پشتیبانی می کنیم. چرا به گفتگوی زنده نیاز داریم؟” در عصر دیجیتال، رقابت و توانمندسازی خریدار و مشتریان بیش از هر زمان دیگری بیشتر شده است. این خبر خارق العاده ای برای مصرف کنندگان است زیرا سرانجام مشاغل نیازها و انتظارات مشتری را سرلوحه کار خود قرار می دهند.

برنامه چت آنلاین بخشی جدایی ناپذیر از تجربه خوب مشتری است زیرا به شما امکان می دهد در همان لحظه و مستقیماً در وب سایت خود با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. این مجموعه منحصر به فرد از ویژگی ها، چت را از سایر کانال های تماس متمایز می کند و می تواند بر موفقیت کسب و کار شما تأثیر مثبت بگذارد.

افزونه پشتیبانی آنلاین وردپرس

در ادامه به شما خواهیم گفت که سرویس چت آنلاین دقیقاً چیست، چه مزایایی دارد و چگونه می توان آن را در وب سایت خود فعال کرد. همچنین به شما تعدادی سرویس و افزونه آنلاین برای افزودن این ویژگی به وب سایت خود ارائه خواهیم داد.

سرویس چت آنلاین چیست؟

یکی از روش های موثر و کارآمد برای تعامل با مخاطبان و نگه داشتن آنها در سایت، قابلیت چت آنلاین است. حتما در وبسایت های زیادی امکان چت آنلاین را دیده اید، این به مخاطب کمک می کند تا هر سوال یا مشکلی دارد سریعا سوال بپرسد و مشکل خود را برطرف کنید.

برای راه اندازی چت آنلاین در وردپرس می توانید از روش های مختلفی استفاده کنید، برای مثال می توانید از یک سری وب سرویس ها که این خدمات را ارائه می دهند استفاده کنید، یا حتی می توانید از افزونه های مختلف استفاده کنید تا این قابلیت را در سایت خود داشته باشید. اگر قصد دارید این امکان را در سایت خود فراهم کنید، این مقاله را حتما تا آخر مطالعه کنید تا به شما بهترین افزونه های چت آنلاین وردپرس را معرفی کنیم و شما بتوانید با استفاده از آن ها یک چت آنلاین حرفه ای برای وب سایت خود داشته باشید.

چت آنلاین قابلیتی است که به مشتریان این امکان را می دهد مستقیماً با برند ها بصورت آنلاین، غالباً در وب سایت هایشان ارتباط برقرار کنند. پنجره چت زنده در وب سایت شما در مرورگر ظاهر می شود و به کاربر اجازه می دهد پیام ها را مستقیماً در یک قسمت به صورت متنی تایپ کند و اغلب تصاویر و سایر پرونده ها را نیز ضمیمه کند. سادگی و دسترسی چت در وب سایت شما، آن را به یک وب سایت عالی برای خدمات مشتری تبدیل می کند و به برندها امکان می دهد به راحتی با مشتریان تعامل داشته باشند. نیازی نیست که مشتری نرم افزار خاصی را بارگیری کند یا برنامه خاصی را نصب و استفاده کند، زیرا چت آنلاین مستقیماً در مرورگر وب قرار می گیرد.

احتمال تبدیل شدن بازدیدکنندگان وب سایتی که از چت وب استفاده می کنند 2.8 برابر بیشتر از کسانی است که از این فناوری استفاده نمی کنند و 70 درصد آمریکایی ها می گویند بدون نیاز به تماس یا ایمیل به نمایندگان پشتیبانی مشتری، موفق شده انداز طریق سرویس چت آنلاین همچنین می تواند چت بات ها را نیز با خود ترکیب کنند. ربات چت یا QuickSearch Bots می توانند کارهای تکراری مانند جمع آوری اطلاعات مربوط به نوع مسئله و کاربر را به صورت خودکار انجام دهند. خودکار سازی چنین وظایف مشترک کارایی را افزایش می دهد و شما می توانید همزمان از چندین مشتری پشتیبانی کرده و مسائل بیشتری را همزمان پردازش کنید. برای مشتریان، این به معنی خدمات سریع تر و بهتر است.

چرا باید از چت آنلاین در وب سایت خود استفاده کنیم؟

یکی از سوالاتی که در این زمینه مطرح است، این است که اصلا چرا باید در سایتمان چت آنلاین داشته باشیم و چه کاربردی برای ما خواهد داشت؟ در واقع وظیفه چت آنلاین این است که در سایت شما یک بخش چت ایجاد کند تا شما بتوانید با استفاده از این بخش چت، به سوالات کاربران در لحضه پاسخ دهید.

کاربران اغلب حوصله ندارند که با شما تماس بگیرند و یا با استفاده استفاده از سیستم تیکت از شما سوال بپرسند. آنها نیاز دارند در لحظه ای که مشکل در فرایند خرید برایشان ایجاد می شود، از شما کمک بگیرند.

این قابلیت را برخی از وب سایت ها دارند و اگر شما به عنوان یک کاربر از اپراتور آن سایت سوالی بپرسید، اپراتور با پنل مدیریتی که در اختیار دارد، سریعا پاسخ شما را خواهد داد.

یک بخش دیگر چت آنلاین مربوط به مارکتینگ است که می تواند بر روی فروش شما تاثیر بسیار خوبی بگذارد. شما می توانید با استفاده از آن کاربران را بهتر متقاعد کنید محصول شما را خریداری کنند. البته برخی از ابزار های موجود برای چت آنلاین ، این قابلیت را دارند که لوکیشین دقیق، شماره تلفن، ایمیل، نام و نام خانوادگی را از کاربر دریافت کنند تا شما هم با استفاده از این اطلاعات بتوانید ایمیل مارکتینگ داشته باشید و هم فروش خود را تا چند برابر افزایش دهید.

وقتی از مشتریان پرسیده می شود که ترجیحشان برای کانال های پشتیبانی چیست می گویند که چت آنلاین را به شبکه های اجتماعی، ایمیل و حتی پشتیبانی تلفنی ترجیح می دهند. چرا؟ زیرا پشتیبانی از طریق سرویس چت زنده سریع، کارآمد و راحت تر است. اما مزایای نرم افزار گفتگوی آنلاین فراتر از سریع و راحت بودن است. از دیگر مزایای استفاده از نرم افزار پشتیبانی آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرا باید از چت آنلاین در وب سایت خود استفاده کنیم؟

  1. تبدیل ها را بهینه کنید.

یک دلیل عمده که بسیاری از شرکت ها با چت زنده موافق هستند این است که فروش آن ها را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. تحقیقات تایید می کند که چت آنلاین بر نرخ تبدیل تاثر مثبت می گذارد. یک مطالعه موردی با شرکت هواپیمایی ویرجین نشان داد که نرخ تبدیل افرادی که با سرویس چت زنده با شرکت ارتباط داشته اند 3.5 برابر بیشتر از افرادی است که با شرکت از طریق ایمیل در تماس بوده اند. علاوه بر این، آنها همچنین دریافتند که چت ها در مقایسه با کسانی که از چت استفاده نکرده اند، 15٪ میانگین سفارش بالاتری دارند.

  1. هزینه ها را کاهش دهید.

اگر بیلبوردی در بزرگراه همت اجاره کرده اید، از لیلا حاتمی خواسته اید در تبلیغ تلویزیونی شما بازی کند ممکن است نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. اما احتمالاً روز بعد شرکت شما را بازخواست خواهد کرد زیرا افزایش فروش آنقدری نیست که هزینه های تبلیغات را پوشش دهد.

نرخ تبدیل یک KPI تجاری مهم است، اما برای سودآوری لازم است فاکتورهایی مانند کارایی را نیز در نظر بگیرید. سرویس چت آنلاین می تواند به شما کمک بسیار زیادی کند زیرا باعث صرفه جویی زیادی در هزینه می شود.

یک مطالعه نشان می دهد که هزینه استفاده از نرم افزار های چت زنده 20٪ تا 50٪ ارزان تر از تماس تلفنی است. زمان تفکیک به حداقل رسیده دلیل اصلی این کاهش هزینه است. علاوه بر این، حالت های مسیریابی هوشمند با هدایت بازدیدکنندگان به طور مستقیم به عامل مناسب، باعث کاهش ارتباطات اشتباه در زمان می شود. در چت آنلاین افراد می توانند همزمان از چندین مشتری پشتیبانی کنند و از پیام های از پیش تعریف شده برای حل فوری درخواست های مشترک استفاده کنند.

  1. رضایت مشتری را افزایش دهید.

اما نظر مشتریان شما درباره چت آنلاین چیست؟ به طور خلاصه، چت زنده نرخ رضایت مشتری را بیش از 90 درصد افزایش می دهد. با یک نگاه دقیق تر، این خیلی تعجب آور نیست. در تاریخ سرویس دهی به مشتری، مردم مجبور بودند تعاملات خدماتی وحشتناکی را تحمل کنند، مانند اینکه در صف انتظار در معرض آزار و اذیت صوتی قرار بگیرند یا فقط برای دریافت بلیط ایمیل غیر شخصی که حتی مشکل آن ها نیز حل نمی شود، باید روزها صبر کنند. چت آنلاین مورد تازه ای است که این ناامیدی مشتری را برطرف می کند.

چت زنده بسیار سریع است و مشتریان عاشق راحتی چت آنلاین هستند. 79٪ از مصرف کنندگان، سرویس چت زنده را به عنوان کانال تماس ترجیح می دهند زیرا پاسخ فوری دریافت می کنند. خطوط تلفن نیز ممکن است پاسخ های سریع به شما بدهند، اما این پاسخ ها اغلب با قیمت بالایی ارائه می شوند. مشاوره طولانی مدت می تواند به سرعت گران شود، به خصوص اگر مجبور به پرداخت هزینه بین المللی باشید.

  1. برند خود را شخصی سازی کنید.

نزدیک شدن به مشتری در دستور کار همه قرار دارد، اما وقتی یک لایه ضخیم از فضای مجازی شما را از آن ها جدا کند، گفتن این کار آسان است. برنامه چت آنلاین به شما کمک می کند تا این قالب را بشکنید و روابط طولانی مدت با مشتریان خود برقرار کنید. تیم خدمات شما در خط مقدم مشتری است. این فرصت را بپذیرید تا با چت زنده چهره ای به برند خود وارد کنید. نام و تصاویر اپراتور ارتباط فوری و دوستانه ای ایجاد می کند.

  1. داده های مشتری را جمع آوری کنید.

داده ها مطلوب ترین کالا در عصر دیجیتال هستند. گفتگوی زنده جمع آوری اطلاعات مربوط به مشتری از جمله نام، آدرس ایمیل یا مکان را ساده می کند. نمایه های مشتری را به صورت عمیق ایجاد کنید. به عنوان مثال، در دست داشتن موقعیت مشتری به شما کمک می کند در کمترین زمان پاسخ دهید که آیا به منطقه او محصولات را حمل می کنید یا فروشگاهی در آن نزدیکی دارید و یا خیر. همچنین می توانید از پایگاه داده تماس برای جلب مجدد مشتریان خود استفاده کنید. به عنوان مثال، آن ها را از پیشنهاد ویژه یا به روزرسانی در قراردادشان مطلع سازید.

مشتریان در مقایسه با کانال های دیگر تمایل بیشتری به خدمات چت زنده دارند. این بازخورد بسیار ارزشمند است زیرا مستقیماً به آنچه مشتریان فکر می کنند و اینکه چگونه می توانید محصول خود را مطابق میل آن ها بهبود دهید، می پردازد. داده های مشتری برای مشاغل بصیرت آمیز است.

  1. سرویس دهی خودکار را با ربات های چت انجام دهید.

“سفارش من کی می رسه؟” “هزینه حمل و نقل شما چقدر است؟” “چگونه می توانم گذرواژه خود را تنظیم کنم؟”من مطمئن هستم که سوالات زیاد و البته تکراری وجود دارد که مشتریان از شما می پرسند. چت بات ها در پاسخگویی به سوالات متداول بسیار عالی عمل می کنند. مطالعه ها نشان داده است که اگر چت بات ها به مشتریان کمک کند پاسخ سریع بگیرند 65 درصد از افراد، صحبت کردن با چت بات را ترجیح می دهند . مصرف کننده ترجیح می دهد برای حل مسئله مستقیماً با یک چت بات صحبت کند تا اینکه منتظر نماینده در دسترس باشد.

شما در هزینه ها صرفه جویی می کنید و مشتریان پاسخ فوری مورد نظر خود را می گیرند. شما می توانید به راحتی چت بات یا هوش مصنوعی را با سرویس چت زنده خود متصل کنید. به این ترتیب، می توانید تنظیماتی را اجرا کنید که در آن ابتدا همه گپ ها به چت بات می روند و برای درخواست های پیچیده تر به پشتیبانی تحویل داده می شود.

  1. یک مزیت رقابتی کسب کنید.

مشتریان وقتی نمی توانند آنچه را که به دنبال آن می گردند پیدا کنند آن وب سایت را ترک می کنند. دیگر جایی برای خدمات بد وجود ندارد و گفتگوی زنده یک راه حل قدرتمند برای بهبود تجربه مشتری شماست. اگرچه این روزها چت آنلاین تقریباً استاندارد به نظر می رسد، بسیاری از شرکت ها هنوز این رویکرد مشتری پسند را در پیش نگرفته اند.

در بازار آنلاین بسیار رقابتی، تمایزهای کوچک می تواند تأثیر عمده ای داشته باشد. طبق تحقیقات انجام شده، تجربه مشتری به عنوان یک مزیت اصلی رقابت محسوب می شود. استفاده از نرم افزار های گفتگوی زنده به شما این فرصت را می دهد تا از رقبای خود برتر بمانید. علاوه بر این، یک ویژگی مشخص در تجارت دیجیتال این است که بازارها در سطح جهانی بسیار بیشتر متصل هستند. ویژگی های چت زنده مانند ترجمه خودکار موانعی مانند زبان را برطرف می کند و به شما کمک می کند پشتیبانی چندزبانه ارائه دهید.

  1. بازدیدکنندگان را به خریداران تبدیل کنید.

اگرچه کمپین های بازاریابی کاملاً برنامه ریزی شده هستند و کانال فروش مناسب می تواند به اهداف فروش شما کمک کند، با این حال چت زنده امروزه به شما امکان می دهد نه تنها بر بازدیدکنندگان وب سایت خود هنگام مرور نظارت داشته باشید، بلکه آن ها با خدمات شخص ثالث مانند Google Analytics نیز ادغام کرده و به شما امکان می دهند الگوهای ترافیک را بهتر تجزیه و تحلیل کنید. شما همچنین می توانید نحوه تعامل با مشتریان خود را در هنگام خرید سفارشی کنید، به عنوان مثال ، اگر بیش از 5 دقیقه در صفحه سبد خرید بوده اند (ممکن است مشکلی داشته باشند) می توانید نرم افزار را به گونه ای پیکربندی کنید که از مشتریان استقبال کند و از آن ها علت را جویا شود.

بهترین سرویس ها و افزونه های ارائه دهنده ی چت آنلاین

در حالت کلی نرم افزار چت آنلاینی که انتخاب می کنید تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد، اما چند ویژگی استاندارد وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک افزونه چت زنده به دنبال آن ها باشید. شما باید مطمئن باشید که می توانید:

  • نرم افزار گفتگوی آنلاین را با وب سایت فعلی خود ادغام کنید.
  • بازدیدکنندگان چت را در CRM خود به لید تبدیل کنید.
  • سابقه چت خود را ثبت کنید.
  • ظاهر ابزارک چت آنلاین را با برند تجاری شرکت خود سفارشی کنید.
  • ساعت های آنلاین را تعیین کنید یا جریان گپ خودکار را با یک ربات تنظیم کنید.
  • گزینه های محرک را تنظیم کنید که جعبه گپ را به طور خودکار باز شده و مکالمه را شروع کند.

اکنون که می دانید چرا باید چت زنده را به وب سایت خود اضافه کنید و به دنبال چه چیزی بگردید، بیایید بهترین سرویس های ایرانی و خارجی چت آنلاین را با یکدیگر بررسی کنیم.

  • Olark

نرم افزار چت انلاین اولارک

Olark یک سیستم چت انلاین برای مشاغل آنلاین در سراسر دنیا است. استفاده از آن آسان است و افزودن اولارک به یک سایت وردپرسی ساده است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که یک قطعه کد را در ابزارک نوار کناری وردپرس یا در طرح زمینه خود کپی و جایگذاری کنید. اگر ترجیح می دهید با کد کار نکنید، افزونه چت زنده اولارک نیز وجود دارد که راه اندازی آن را آسان تر می کند. برنامه های تلفن همراه شخص ثالث نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد تقریباً از هر دستگاه iOS یا Android به چت اولارک متصل شوید، بنابراین می توانید با مشتریان گپ بزنید.

  • Crisp

ماژول چت آنلاین رایگان کریسپ

سرویس خارجی کریسپ به شما امکان می دهد یک ماژول چت آنلاین رایگان را در وب سایت خود قرار دهید و به بازدیدکنندگان سایت اجازه دهید با شما حرف بزنند. با استفاده از این افزونه چت آنلاین وردپرس می توانید چت زنده وردپرس را به راحتی مدیریت کنید و امکانات زیر را داشته باشید:

پشتیبانی از چت مستقیم: از طریق گپ مستقیم به سوالاتی که ممکن است مشتریان درباره تجارت شما داشته باشند پاسخ دهید.

فروش مستقیم: به سوالاتی که ممکن است مشتریان بالقوه شما در مورد محصولات/خدمات شما از طریق چت زنده داشته باشند، پاسخ دهید.

بازاریابی چت زنده: پایگاه داده خود را با پرسیدن ایمیل یا شماره تلفن و برچسب گذاری در هر مکالمه برای ایجاد یک لیست تماس واجد شرایط غنی کنید.

چت بات خودکار: سناریوی قدرتمندی را با سازنده چت بات ایجاد کنید.

اگر می خواهید، می توانید زمانبندی در دسترس بودن را تنظیم کنید تا تنها هنگام آماده شدن برای چت، چت باکس شما در دسترس باشد. همچنین با استفاده از این سرویس چت آنلاین شما می توانید ببینید بازدیدکنندگان شما چه چیزی را تایپ می کنند و این به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن با اطلاعات مناسب پاسخ دهید.

  • ریتین

چت زنده ریتین

ریتین یک سرویس گفت و گوى آنلاین و برقرارى ارتباط موثر ایرانی است که راه ارتباطی بین کسب و کارهای آنلاین و مشتریان وب سایت ها می باشد. این سرویس یک راه ارتباطی را که بر اساس اطلاعات و رفتار کاربران در زمان مناسب برقرار می شود را فراهم کرده است و اولین سرویسی است که محصولات پیام رسانی را برای فروش، بازاریابی و خدمات به مشتری در غالب یک پلتفرم ارائه می دهد.

این سرویس یک پایگاه دانش عمومی را ایجاد می کند تا تیم فروش و پشتیبانی در صورت لزوم از آن ها برای افزایش رضایت مشتری و پشتیبانی موثر بهره ببرند. بنابراین جذب کاربر بسیار راحت تر خواهد بود. این سرویس  با ارائه سرویس پیام خودکار و دسته بندی های متعدد کاربران امکان تعریف انواع پیام ها را براساس رفتار مشتری و بازدیدکننده برای کسب و کارها امکان پذیر می کند و به شرکت ها کمک می کند تا ارتباطات واقعی را با مشتریان و بازدیدکنندگان خود ایجاد کنند.

  • رایچت

سیستم چت انلاین رایچت

رایچت شاید سریع‌ترین نرم افزار گفتگوی آنلاین در میان دیگر سرویس های ایرانی باشد و هدف آن کمک به رشد کسب و کارها با ایجاد یک رابطه خوب به‌وسیله مکالمه مستقیم و بدون واسطه مشتریان با آن کسب و کار می باشد. زمانی که مشتریان یک کسب و کار راضی‌تر باشند فروش نیز بیشتر می شود. رایچت یک پلتفرم انعطاف پذیر است و می توانید به آن از طریق کامپیوتر شخصی، موبایل و یا تبلت خود دسترسی داشته باشید.

این سرویس قابلیت ارسال پیام های هوشمند به بازدیدکنندگان سایت بر اساس رفتار کاربران وب سایت و استراتژی های یک کسب و کار را دارد و به راحتی می توان ابزارک چت آنلاین را نسبت به سلیقه و برند خود شخصی سازی کنید. تمامی پیام های ارسالی و دریافتی از طریق ابزارک و یا اپلیکیشن تحت وب رایچت کاملا بصورت رمزنگاری شده می باشند و این موضوع این سرویس را متمایز می کند. همچنین آرشیوی از تمامی مکالمات انجام شده توسط کاربران وجود دارد و شما با مشاهده اطلاعاتی مانند ایمیل، اطلاعات جغرافیایی، تصویر پروفایل، آی پی و … با کاربران راحت تر ارتباط برقرار کنید.

  • گفتینو

چت آنلاین وردپرس

گفتینو یک سرویس چت آنلاین با مشتریان است و با استفاده از آن می توانید خیلی ساده با مشتریان خود صحبت کنید و از این ابزار پشتیبانی کارآمد، برای توسعه کسب و کارتان استفاده کنید. در این سرویس شما می توانید ابزارک چت زنده را از نظر گرافیک ظاهری و عملکرد، متناسب با برند خودتان شخصی سازی کنید. این سرویس سریع و کم حجم می باشد و تا حد امکان سبک طراحی شده است و به هیچ عنوان سرعت نمایش صفحات سایت شما را کند نمی کند. همچنین شما می توانید در این سرویس پاسخ های آماده ای را به صورت پیشفرض قرار دهید تا پاسخگویی به سوالات متداول کاربران سریع تر انجام شود. قابلیت جالب این سرویس این است که می توانید در آن به آسانی از طریق ارسال صوت با یکدیگر گفتگو کنید و تصویر و یا هر فایل دیگری را ارسال و دریافت کنید.

  • افزونه چت زنده و گفتگوی آنلاین وردپرس | WP Flat Visual Chat

افزونه چت برای وردپرس wp flat

افزونه WP Flat Visual Chat برای وردپرس برای ارائه ی امکان چت زنده در وب سایت شما طراحی شده است و شما می توانید بر روی سایت شخصی خود از سرویس پشتیبانی زنده و چت زنده بهره مند شوید و با کاربران در سایت وردپرسی خود به صورت آنلاین چت کنید. این افزونه چت آنلاین فارسی با عملکرد منحصر به فرد خود کمترین حجم از منابع سرور شما را اشغال می کند و باعث کندی بیش از حد سرور سایت نمی شود. نسخه اورجینال پلاگین WP Flat Visual Chat به صورت کالا فارسی می باشد و می توانید با استفاده از آن به تعامل با کاربران بپردازید.

  • افزونه tido live chat

یکی دیگر از افزونه هایی که شما با استفاده از آن می توانید قابلیت چت آنلاین را در سایت خود داشته باشید، افزونه تیدو است که به شما این امکان را می دهد خیلی ساده و سریع از طریق چت آنلاین با کاربران خود ارتباط داشته باشید.

این افزونه در سریع ترین زمان پیامی که از افراد برای شما ارسال شده را به شما نمایش می دهد و می توانید خیلی سریع پاسخ کاربر را ارسال کنید تا زیاد برای دریافت پاسخ منتظر نباشد.

این افزونه در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد و می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای در سایت خود یک سیستم پشتیبانی آنلاین یا به اصطلاح یک بخش چت آنلاین داشته باشید تا کاربران قبل از هر گونه خریدی بتوانند سوالات خود را از شما بپرسند.

افزونه tido به شما این قابلیت را ارائه می دهد تا با استفاده از آن بتوانید ایمیل مارکتینگ هم انجام دهید و برای این مورد دیگر نیاز نباشد که افزونه دیگری را در سایت خود نصب کنید. این افزونه به صورت حرفه ای از کاربر ایمیل را دریافت می کند تا بتوانید با استفاده از این ایمیل ها، ایمیل مارکتینگ را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

  • افزونه چت آنلاین Zendesk Chat

این ابزار توسط سایت های بزرگی استفاده می شود چرا که قابلیت های بسیار زیادی در این زمینه ارائه داده است و شما می توانید با استفاده از امکانات آن، ارتباط بهتری با مشتری داشته باشید.

اگر سایت هایی که چت آنلاین دارند را مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که از این ابزار استفاده می کنند، این افزونه در حال حاضر بیش از 50 هزار نصب فعال در مخزن وردپرس دریافت کرده است ومی توان گفت به عنوان یکی  از محبوب ترین افزونه های چت وردپرسی شناخته می شود.

  • افزونه چت آنلاین LiveChat

افزونه لایو چت یکی از ابزار هایی است که نه تنها می توانید چت آنلاین با استفاده از آن داشته باشید، بلکه می توانید از ابزار مارکتینگ آن هم استفاده کنید و فروش خود را افزایش دهید. این افزونه در حال حاضر به صورت رایگان در مخزن وردپرس وجود دارد و شما می توانید به سادگی آن را برای وب سایت خود نصب و فعال سازی کنید.

این افزونه در واقع خدمات خود را از وب سرویس LiveChat می گیرد که شما می توانید با استفاه از این وب سرویس قابلیت های زیادی را برای چت آنلاین داشته باشید و تنظیمات مربوطه را با استفاده از آن انجام دهید.

در حال حاضر این افزونه از طریق مخزن وردپرس بیش از 40 هزار نصب فعال دریافت کرده است که رتبه خوبی هم به نسبت نصب هایی که دریافت کرده دارد؛ ابزار بازاریابی که با استفاده از این افزونه می توانید در دسترس داشته باشید هم، ابزار دریافت ایمیل و شماره تلفن کاربران است که قادر خواهید بود با استفاده از آن ایمیل مارکتینگ انجام دهید.

  • افزونه راه اندازی چت آنلاین CX Live Chat3

این افزونه 6 قالب پیش فرض برای باکس چت آنلاین سایت شما دارد و می توانید با استفاده از این قالب ها ظاهر چت آنلاین سایت خود را تغییر دهید و در واقع این باکس را برای وب سایت خود شخصی سازی کنید.

باید توجه داشته باشید که قابلیت شخصی سازی آن به اندازه ای نیست که بتوانید تمام المان ها را برای وب سایت خود تغییر دهید و تنها می توانید قالب اصلی این بخش را در سایت تغییر دهید، که همین مورد هم قابلیت جالبی است و می تواند به شما کمک کند.

این افزونه هم مانند افزونه های دیگری که به شما معرفی کردیم رایگان است و در حال حاضر از طریق مخزن وردپرس بیش از 40 هزار نصب فعال دریافت کرده. شما هم می توانید جزو این دسته افراد باشید و از این افزونه استفاده کنید.

  • افزونه چت زنده وردپرس Tawk.To Live Chat

وب سرویس Tawk درواقع فقط یک افزونه نیست، با استفاده از پنل کاربری خود می توانید این ابزار را در سایت خود کنترل کنید و پاسخگوی پیام های دریافتی از طرف کاربران باشید. توجه داشته باشید که این مورد بسیار می تواند بر روی سرعت سایت شما تاثیر بگذارد، چون این افزونه خیلی سایت را سنگین نمی کند و همین مورد باعث می شود درخواست ها برای سرور کمتر ارسال شود و سایت شما سرعت بیشتری داشته باشید.

از ویژگی های بارز این افزونه می توان به نرم افزار های آن اشاره کرد. با استفاده از نرم افراز های آن که برای موبایل و دسکتاپ در دسترس است، می توانید خیلی راحت و سریع هر جا که هستید چت های موجود در سایت را پاسخ دهید.

جمع بندی سرویس های چت آنلاین

پاسخ سریع تر به بازدیدکننده و یا مشتری بالقوه، تأثیر بهتری نسبت به هر روش بازاریابی دیگری دارد. این کار نه تنها باعث رضایت آن ها می شود بلکه می تواند در تبدیل شدن آن ها نیز تأثیر بسزایی داشته باشد. سرویس چت آنلاین یکی از سریع ترین روش های خدمات به مشتری می باشد و یکی از بهترین ابزاری است که بسیاری از شرکت های B2B در وب سایت های خود استفاده می کنند. چرا؟ چون نرخ تبدیل را افزایش داده و به افراد در زمان مناسب و واقعی کمک می کند.

در این بین سرویس های بسیار زیادی برای افزودن چنین قابلیتی به وب سایت شما وجود دارد. ما در این مقاله سرویس های ایرانی و خارجی را معرفی کردیم. انتخاب بهترین سرویس چت آنلاین تا حد زیادی به کسب و کار شما بستگی دارد اما اگر بخواهیم انتخاب کنیم کریسپ در میان سرویس های خارجی و رایچت در میان سرویس های ایرانی بهترین عملکرد را دارند. این سرویس ها در کنار افزونه هایی مانند چت زنده و گفتگوی آنلاین وردپرس WP Flat Visual Chat بسیار عالی عمل می کنند و نیاز شما را به طور کامل برطرف می کنند. اگرچه سایر سرویس ها نیز عملکرد قابل قبولی دارند و این قابلیت را به وب سایت شما اضافه می کنند.

دیدگاه‌ها

Comments
  • fayaz

    بنظر من، سرویس گفتینو، بهتر هست و شاید بهتر باشه سرویس ها را بر اساس ایرانی بودن یا کیفیت مقایسه کنید. خودتون سایت گفتینو رو ببینین که چت هم وجود دارد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *