چگونه می توان از محتوای تولید شده توسط کاربر برای توسعه شغل خود استفاده کرد؟

کسب و کار

5 دقیقه زمان مطالعه

آیا می دانید محتوای تولید شده توسط سایر کاربران می تواند به شما در رشد شغلی کمک کند؟ محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) هم قابل اعتماد و هم معتبر است. ما در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به راحتی از محتوای تولیدی کاربران در وردپرس استفاده کنید تا بتوانید کسب و کار خود را رشد دهید.

محتوای تولید شده توسط کاربر چیست؟

محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) محتوای تولید شده توسط فعالیت های کاربران در وب سایت شما است. این محتوا شامل نظرات ، توصیفات و رضایتمندی ها ، پست های وبلاگ مهمان ، بررسی ها و امتیازات کاربر یا هر محتوای دیگری که کاربران برای وب سایت شما ارسال کرده اند است. این مطالب برای سایر افراد قابل مشاهده است و نتیجه مستقیم بر روی وب سایت شما خواهد داشت.

چرا محتوای تولید شده توسط کاربر مهم است؟

محتوای تولید شده توسط کاربر بسیار مهم است زیرا کاربران شما را قادر می سازد مستقیماً در بعضی از  فعالیت هایی که در وب سایت شما موجود است شرکت کنند. این امر باعث افزایش تعامل کاربران می شود زیرا کاربران وقت بیشتری را در وب سایت شما می گذارند .

همچنین احتمال خرید محصولات توسط کاربرانی که در سایت شما فعالیت می کنند بیشتر است.

محتوای با کیفیت بالا و مفید تولید شده توسط کاربر می تواند به شما در برنامه ریزی یک استراتژی موثر بازاریابی برای محتوا کمک کند . شما با این کار می توانید ترافیک بیشتر، فروش بیشتر و دسترسی اجتماعی بیشتری و در نتیجه به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید.

ما در این مقاله بهترین روش هایی که می توانید از محتوای تولید شده توسط کاربر وب سایت تان استفاده کنید را معرفی می کنیم و شما می توانید برای ایجاد تعامل بیشتر با مخاطبان از یکی از این روش ها استفاده کنید. این روش ها عبارت اند از:

نظرات

نظرات ساده ترین نوع محتوای تولید شده توسط کاربر یا یو جی سی است که هر وبلاگ می تواند داشته باشد. وردپرس مجهز به سیستم کامنت گذاری داخلی است که بطور پیش فرض در تمام پست های وبلاگ شما فعال شده است.

UGC

اگر یک وب سایت تجاری و بدون بلاگ راه اندازی می کنید ، شاید به فکر اضافه کردن یک بلاگ باشید. شما می توانید طراحی وب سایت خود را حفظ کرده و فقط یک صفحه بلاگ جداگانه به آن اضافه کنید.

سخت ترین کار در این زمینه این است که کاربران خود را قانع به نوشتن کامنت کنید. اکثر کاربران معمولاً بدون نوشتن نظر وب سایت شما را ترک می کنند. پس از روش های خلاقانه براب ترغیب آن ها برای نوشت نظراتشان استفاده کنید تا محتوای تولید شده توسط کاربر را در وبسایت خود افزایش دهید.

رضایت مشتری

محتوای تولید شده توسط کاربر

توصیفات رضایت مشتری نه تنها به تولید محتوا کمک می کند بلکه اثبات اجتماعی را به وب سایت شما اضافه می کند که به کاربران جدید در خرید از محصولات شما کمک می کند.

برای یک وب سایت تجاری کوچک، نمایش رضایت مشتری یکی از بهترین استراتژی بازاریابی و تاثیرگذار در زمینه جذب مشتری است. به همین دلیل است که آنها را در سراسر وب سایت ها می توانید مشاهده کنید.

چندین افزونه توصیفی عالی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به راحتی رضایت مشتری را به سایت خود اضافه کنید. شما می توانید توصیفات کاربران رضایتمند را با استفاده از یک فرم ساده جمع آوری کرده و آنها را در یک اسلایدر یا افزونه های  نوار کناری یا در صفحه توصیفات نمایش دهید.

بررسی ها و امتیازات ارسال شده توسط کاربر

اگر شما محصولات یا خدماتی را در وب سایت خود به فروش می رسانید، بررسی ها و امتیازات کاربران فرصتی عالی برای افزودن محتوای تولید شده توسط کاربر به وب سایت شما ارائه می دهد.

این مقاله را حتما بخوانید
مدیریت هم ‌زمان جریان کاری و بازاریابی محصولات در وردپرس

محتوای تولیدی کاربر

بررسی ها و امتیازات نه تنها به شما کمک می کند تا مخاطبان را به کامنت گذاشتن وادار کنید. بلکه به سایر کاربران کمک می کند تا راحت تر در وب سایت شما تصمیم به خرید بگیرند. به همین دلیل است که بسیاری از سایت های بررسی را مشاهده می کنید که امکانات زیادی به کاربران ارائه می دهد تا بتوانند نظرات خود را به راحتی درج کنند و در بعضی از سایت ها می توان با استفاده از این ابزار ها درآمد زایی نیز کرد.

موتور های جست و جو همچنین قسمت بررسی سایت ها را دوست دارند و غالباً آنها را در نتایج جستجو به صورت متفاوت به کاربران نشان می دهند. این باعث می شود سایت شما در نتایج جست و جو خاص تر به نظر برسد و ترافیک بیشتری به سایت شما وارد شود.

چندین افزونه بررسی محصولات ووکامرسی وجود دارد که می توانید از آنها در این زمینه استفاده کنید. همچنین می توانید یک صفحه جداگانه برای بررسی و نظرات مشتریان ایجاد کنید یا بررسی های Google ، Facebook و Yelp خود را به نمایش بگذارید تا بتوانید از آن ها برای جذب مخاطب استفاده کنید.

پست های مهمان

وبلاگ نویسی مهمان یک استراتژی بازاریابی محبوب و کسب محتوای تولید شده توسط کاربر است که هم به صاحب وبلاگ و هم به نویسنده مهمان کمک می کند. هنگام دریافت محتوای با کیفیت، مدیر پست مهمان را در معرض دید سایر مخاطبان قرار می دهد و آن را در بک لینک ها قرار می دهد.

محتوای تولید شده توسط کاربر

ساده ترین راه برای انجام این کار ایجاد یک حساب کاربری جدید با سطح دسترسی نویسنده برای کاربران جدید وب سایت است. با این حال ، این کار به کاربران شما امکان دسترسی به قسمت مدیریتی سایت  وردپرس شما را می دهد که بسیاری از مدیران وب سایت از این بابت احساس راحتی نمی کنند.

در این حالت ، شما می توانید با استفاده از افزونه گرویتی فرمز یک فرم برای ارسال پست توسط کاربران طراحی  کنید . این کار به شما  اجازه می دهد تا به راحتی پست های ارسال شده توسط کاربر را در وب سایت خود دریافت کنید. این پست ها به عنوان پیش نویس در سایت شما  ذخیره می شوند و هنگامی که آن ها را بررسی کردید می توانید در سایت منتشر کنید.

 

همچنین شما با این افزونه می توانید این امکان را به مخاطبین خود بدهید تا برای شما فیلم عکس و هر نوع محتوای دل خواهی ارسال کنند. و تعداد محتوای تولیدی کاربر (UGC) را افزایش دهید

ایجاد یک انجمن

انسان ها موجوداتی اجتماعی هستند و دوست دارند با همدیگر تعامل داشته باشند. شما می توانید با ایجاد یک انجمن کوچک در وب سایت تان ، به بازدید کنندگان خود فرصتی برای انجام این کار را در وب سایت خود بدهید و محتوای تولید شده توسط کاربر را افزایش دهید.

محتوای کاربر ساخته

شما می توانید برخی از اعضای انجمن خود را فقط برای تشویق افراد و ورود به سیستم جدید استفاده کنید. پس از آن می توانید افراد را برای بحث کردن تشویق کنید و به کاربرانی که بیشترین مشارکت را در انجمن داشته اند پاداش دهید این پاداش می تواند حق اشتراک های پولی وب سایت، سطح عضویت و کد تخفیف و مثال های دیگر باشد.

ساده ترین روش برای انجام همه کارها استفاده از افزونه عضویت ویژه آلتیمیت است . این افزونه عضویت در وردپرس به شما امکان می دهد تا جوامع آنلاین را با کنترل های قدرتمند و انعطاف پذیری عالی ایجاد کنید. شما حتی می توانید آن را به یک سایت اضافه کنید بدون اینکه بر روی  هیچ یک از مطالب موجود خود تأثیر بگذارد.

 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا بتوانید از محتوای تولید شده توسط کاربر بتوانید برای بهبود سایت خود استفاده کنید.

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.06%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%
12

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه