zhaket logo

چرا کسب و کار اینترنتی بهترین سرمایه ای است که تا کنون داشته اید؟

کسب و کار

6 دقیقه زمان مطالعه

مهم نیست که چقدر ایده های شما خوب به نظر برسند، در نهایت به دلیل هزینه های بالا و غیر قابل تامین بودن آن ها، نمی توان آن ها را با یک هزینه اندک و بدون حاشیه کم و با صرف مقداری کم سرمایه عملی کرد. با وجود این چنین شرایطی راه اندازی مشاغل آنلاین می توانند برای کارآفرینان بسیار جذاب باشند زیرا موانع سنتی که بیشتر مشاغل جدید با آن روبرو هستند را ندارند و به سرعت پایه گذاری می شوند. در این مقاله چهار دلیل وجود دارد که نشان می دهد چرا کسب و کار اینترنتی بهترین سرمایه گذاری است که کارآفرینان می توانند برای کسب و کار خود انجام دهند.

  1. مقیاس پذیری باورنکردنی به شما ارائه می دهد

هر یک از مشاغل آنلاین با وجود رشد سریعی که دارند به طور خودکار به یک موفقیت بزرگ تبدیل نمی شوند. به این دلیل که بسیاری از کارآفرینان یک تجارت آنلاین را شروع می کنند و فکر می کنند مشتریان به طور خودکار آن ها را پیدا می کنند و فروش آنها زیاد خواهد شد.

ایده کار اینترنتی

اما این ایده چندان درست نیس زیرا ردپای کمی در اینترنت از آن ها وجود دارند. آنها فکر می کنند تنها چند توییت و برخی پست های فیسبوک تنها کاری است که باید برای گسترش کسب و کار اینترنتی انجام دهند.

این افراد می توانند به آسانی از مشاغل اینترنتی درآمد کسب کنند اگر برای کسب و کار خود به خوبی تبلیغ کنند و برخی اصول بازاریابی مانند سئو را به خوبی پیاده سازی کنند و از آن استفاده کنند.

مقیاس گذاری برای هر شغل و کسب و کاری آسان نیست، چه این کسب و کار با ابزار های فیزیکی مانند فروشگاه لوازم خانگی باشد و چه یک تجارت آنلاین، اما تجارت آنلاین مزیت هایی دارد. می خوانید بدانید چرا کسب و کار اینترنتی مزیت دارد؟

به عنوان مثال، یک فروشگاه خرده فروشی تجهیزات ساختمانی مخاطبان مشخص و خاص خود را دارد که به طور معمول مربوط به شعاع و فاصل مشخصی از محل کسب و کار و دفتر است، اما یک تجارت آنلاین با چنین محدودیتی  رو به رو نیست و می تواند برای مخاطبان خود در سراسر جهان بازاریابی کند و در سطح جهانی فروش داشته باشد زیرا برخلاف کسب و کار فیزیکی محدود به مکان و زمان نیست.

هنگامی که صاحبان کسب و کار یک استراتژی بازاریابی و تبلیغات موفق را شناسایی می کنند، می توانند اهداف تجارت آنلاین خود را باز کرده و بودجه کسب و کار خود را مشخص کنند و از آن بودجه برای رشد سریع کسب و کار و یا شرکت خود استفاده کنند.

  1. آزادی بی حد و اندازه را برای مشاغل فراهم می کند

چرا کسب و کار آنلاین

یکی دیگر از دلایل اینکه چرا کسب و کار اینترنتی بهترین سرمایه گذاری شماست این است که کارآفرینان به دلیل آزادی که کسب و کار آنلاین ارائه می دهند، به سمت مشاغل آنلاین جذب می شوند.

فناوری مدرن نظیر لپ تاپ ها، تبلت ها، برنامه های تجاری و سیستم های ارتباطی VOIP  تنها برخی از ابزارهایی هستند که امکان فعالیت مشاغل را از هر مکان و در هر زمانی فراهم می کنند. شما با یک تحقیق میدانی، در یک فضای عمومی مانند کافی شاپ متوجه خواهید شد افراد در حالی که به wifi متصل هستند و در حال نوشیدن قهوه مورد علاقه خود هستند در کنار ان در حال کار بر روی تجارت آنلاین یا راه اندازی آن هستند و یا در فکر نحوه ایجاد کردن آن هستند.

مشغول نشدن به مسائل فرعی و حفظ تعادل بین کار های مختلف در این نوع روش کسب و کار ارزش بسیار زیادی دارد. برخی از کارآفرینان نمی دانند چگونه بین آزادی و مشروط بودن تعادل برقرار کنند و به سختی شکست می خورند، در حالی که دیگران از آزادی به عنوان انگیزه کار برای رونق کسب و کار خود استفاده می کنند.

آزادی را با از دست دادن زمان اشتباه نگیرید. کارآفرینان واقعی به آزادی احترام می گذارند و می فهمند که سخت کوشی ارزش این را دارد که بتوانند وقت بیشتری را با خانواده خود بگذرانند و یا در فعالیت هایی شرکت کنند که بیشتر آنها را از دست می دهند و یا حتی بیشتر استراحت کنند و فعالیت مورد علاقه خودشان را انجام دهند زیرا بیشتر کار آفرینان اکثر وقت خود را صرف کسب و کار خود می کنند و به بقیه فعالیت های خود نمی رسند که این کار اشتباهی است و باعث شکست در کسب و کار آنلاین می شود.

  1. کاهش هزینه های اضافی و بی مورد

چرا کسب و کار اینترنتی محبوب است؟ زیرا یک تجارت آنلاین اغلب به شما این امکان را می دهد برخی از هزینه های کلان مرتبط با یک تجارت و کسب و کار فیزیکی مانند فروشگاه ها را حذف کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
آشنایی با گوگل ادسنس و راه های کسب درآمد

این هزینه ها می توانند مربوط به مواردی از قبیل اجاره ی دفتر گران قیمت برای کار و یا خرید تجهیزات و امکانات برای کسب و کار باشد، که با راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیاری از هزینه ها به صورت خودکار حذف می شود و نیازی به خریداری آن ها ندارید، در نتیجه شما می توانید پول خود را برای کسب و کار خود ذخیره کنید و برای رونق کسب و کار و افزایش فروش خود استفاده کنید.

توافق نامه حمل و نقل قطعی با کارفرما و یا توافق نامه دریافت و انجام سفارشات مشتری ها می تواند ریسک مالی شما را تا حد زیادی کاهش دهد و به شما این امکان را می دهد که با هزینه کمتری کسب و کار خود را ادامه دهید و سود بیشتری در کسب و کار خود ببرید.

تصور کنید که شما شغلی در زمینه فروش لباس داشته باشید و در کالا های خود کلاه نیز بفروشید و در فروشگاه خود پنج نوع مختلف کلاه داشته باشید: قرمز، آبی، سبز، زرد و نارنجی. در یک مکان فیزیکی مانند فروشگاه و یا دفتر، شما باید تمام تغییرات موجود در انبار را حفظ کنید زیرا شما نمی دانید افرادی که از جلوی مغازه شما عبور می کنند می خواهند چه کلاهی بخرند. اگر کلاه های زرد خواهان کمتری دارد و به فروش نمی رسد، شما مجبور می شوید که آن ها را با تخفیف بیشتری به فروش برسانید و ضرر کنید. فروش همان کلاه ها از طریق اینترنت به معنای آن است که کالاها در دست شما نیست و شما فقط یک واسط برای فروش کالا ها هستید در این صورت شما در زمینه فروش کالا ها ضرری نمی کنید زیرا فقط یک واسط در فروش کالا ها هستید و تمامی مبلغی که از این راه به دست می اورید برا شما سود به حساب می آید

  1. دسترسی به بازار های جهانی

بازار جهانی

نکته جالب در مورد یک تجارت آنلاین، امکان اجرای آن به صورت 24 ساعته و 7 روزه و بدون محدودیت و وابسته بودن به مکان و زمان است. پس اگر می خواهید بدانید چرا کسب و کار اینترنتی یک سرمایه گذاری خوب است، بدانید که در کسب و کار آنلاین هیچ محدودیت جغرافیایی وجود ندارد و محدود به هیچ ساعت خاصی مانند فروشگاه های داخل خیابان نیست.

شما با استفاده از یک تجارت آنلاین می تواند شبانه روز درآمد کسب کند، حتی هنگامی که خواب و یا در حال استراحت و یا در حال تفریح هستید.

با داشتن یک برنامه کاملاً حساب شده و از قبل برنامه ریزی شده در شبکه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو (سئو و استراتژی های مربوط به بازار یابی اینترنتی )، رسانه های پولی و تبلیغاتی، یک تجارت آنلاین می تواند به سرعت پیشرفت کند و از رقبای خود پیشی بگیرد.

شما با کسب و کار آنلاین خود به راحتی می توانید به کل جهان بدون هیچ محدودیتی دسترسی داشته باشید. تمام این ها استراتژی شما است که می توانید با استفاده از آن یک شهر خاص، مناطق جغرافی خاص و یا کشورهای خاص که کالای شما در آن ها فروش و خوهان بیشتری دارد را مورد هدف قرار دهید و بر روی فروش در آن مناطق تمرکز داشته باشید.

اگر قبلاً در مشاغل آنلاین سرمایه گذاری کرده اید یا در آینده قصد دارید که کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید این مطالب می تواند به شما بگوید که چرا کسب و کار اینترنتی یک سرمایه گذاری سودمند است.

 

کد تخفیف : gsdm35

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

محصول پیشنهادی

افزونه امنیت وردفنس | پلاگین Wordfence Security Pro

395,000 تومان

83.41%
وردپرس داغ

وردپرس داغ

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.17%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.09%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی فلت سام | قالب Flatsome

725,000 تومان

70.63%
مجتبی درویشی

مجتبی درویشی

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.09%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!


نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه