بروزرسانی سیستم رتبه‌بندی review system بزودی منتشر خواهد شد

اخبار

2 دقیقه زمان مطالعه

پس از به‌روزرسانی نوامبر 2023، گوگل می گویدبروزرسانی مهم دیگر برای سیستم رتبه‌بندی review system در دست توسعه قرار دارد.

با توجه به تأثیرات به‌روزرسانی‌های پیشین، اگر به‌روزرسانی بعدی review system، که قبلاً به نام product review شناخته می‌شد برای زبان فارسی ارائه شود، وب فارسی در تمام زمینه‌ها، به ویژه در فروشگاه‌های آنلاین و صفحات محتوایی که به بررسی، مقایسه، مزایا و معایب می‌پردازند، تحت تأثیر قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که پیش‌تر درباره سیستم پروداکت رویو صحبت کردیم، این سیستم رتبه‌بندی ویژگی‌های متنوعی دارد و علاوه بر ایجاد فرصتی برای تولید محتوای ارزشمند و پرمحتوا، در انتخاب مقالات رویو برای نمایش به عنوان محتوای بررسی، مشابه سیستمی عمل می‌کند که به‌طور کلی به انتخاب گرد عمل می‌کند. به‌عبارت دیگر، گوگل ممکن است محتوای شما را در صورت ناکافی بودن ارزش، کیفیت و تجربه، با سیستم review system رتبه‌بندی نکند، اما مقاله‌ای از رقبای شما را با این سیستم پذیرفته و به آن رتبه‌بالاتری اختصاص دهد.

سیستم review یک مقاله غنی و ارزشمند را ارزیابی می‌کند که به طور جداگانه از پست‌های معمولی وب‌سایت، تمام جنبه‌های آن منحصر به فرد است و بر اساس تجربه یک فرد ماهر یا با تجربه ارائه می‌شود. این مقالات می‌توانند هر چیزی را که به عنوان یک موجودیت قابل بررسی و ارائه داشته باشد، با بیان مزایا و معایب المان‌های مشابه، برای مخاطبان تولید و منتشر کنند.

وجود سه سیستم رتبه‌بندی helpful content و spam و review system در وب فارسی باید همیشه جدی گرفته شود و به شاخص‌های سیستم review system، مستقل از محتوای معمولی یک محصول رویو، توجه داشت.


نویسنده علیرضا ناجی

سایر مقالات نویسنده

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه