آموزش بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

شبکه های اجتماعی

3 دقیقه زمان مطالعه

واتساپ یکی از پیام‌رسان‌‌های محبوب نزد افراد است که بعد از تلگرام جایگاه خوبی به خود اختصاص داده است. اکثر افراد از آن در گوشی تلفن همراه خود استفاده می‌کنند. در این پست تمایل داریم درباره پیام‌های پاک شده در واتساپ اطلاعات کسب کنیم. چگونه می‌توان پیام‌های پاک شده واتساپ را برگرداند؟ در برخی مواقع واقعا به پیام‌هایی که پاک شده نیازمندیم و اطلاعاتی را باید از آن‌ها دریافت کنیم. بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ به روش‌هایی امکانپذیر بوده و می‌توان به راحتی این کار را انجام داد. با هم به بررسی این روش‌ها می‌پردازیم…

بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ

قبلا شما امکان بازگردانی پیام‌های واتساپ را نداشتید اما در حال حاضر این پیام‌رسان تغییراتی ایجاد کرده که به کمک آن می‌توان به راحتی پیام‌ها را بازگردانی کرد. در این پست ۳ روش برای بازگردانی پیام‌ها درنظر گرفتیم که می‌توانید از آن‌ها بهره‌مند شوید.

روش۱: استفاده از نسخه بک‌آپ واتساپ

چنانچه امکان بک‌آپ گیری منظم واتساپ را فعال کرده باشید، به راحتی می‌توانید چت پاک شده خود را با این نسخه بک آپ برگردانید. با توجه به حساسیت پیام‌های خود می‌توانید امکان بک‌آپ گیری را به روزانه، هفتگی و ماهانه تغییر دهید تا همیشه بروز باشد. حال فرض کنید نسخه بک آپ داریم و می‌خواهیم آن را بازگردانی کنیم. چگونه این کار انجام می‌شود؟
اپلیکیشن واتساپ را از گوشی خود حذف کرده و از گوگل پلی مجدد آن را دانلود و نصب کنید. با نصب کامل، گزینه‌ای برای بازیابی چت‌های واتساپ در اختیارتان قرار می‌دهد. فقط کافیست روی گزینه Restore بزنید تا تمامی چت‌هایتان بازیابی شود.

بازیابی چت های واتساپ

کار تمام است و مشکل شما در همین‌جا پس از بازیابی کامل، حل می‌شود.

این مقاله را حتما بخوانید
راه اندازی سایت مشابه ویرگول

روش ۲: بازیابی پیام های واتساپ با کمک +WhatsRemoved

بر فرض که شما امکان بک آپ گیری را در پیام رسان خود فعال نکردید! چاره چیست؟ نگران نباشید. در این موارد برنامه‌هایی مانند +WhatsRemoved به داد شما خواهند رسید. با نصب این اپلیکیشن تمام پیام‌هایی که پاک کرده‌اید، یافت شده و بازیابی می‌شوند. فقط باید این برنامه را از گوگل پلی دانلود کرده و آن را فعال کنید. دسترسی‌هایی از شما می‌خواهد که باید در اختیارش قرار دهید تا بتواند اطلاعات شما را بازیابی کند. این اپلیکیشن امکاناتی نظیر موارد زیر را در اختیارتان قرار می‌دهد:

  • پنجره‌ای برای مشاهده تمام پیام‌های حذف شده
  • پیکربندی آسان
  • ذخیره تاریخ و زمان پیام‌های حذف شده
  • رابط کاربری آسان
  • سیستم جستجو براساس نام افراد
  • الگوریتم‌های یادگیری دقیق‌تر و ساده

روش ۳: مشاهده پیام های حذف شده با کمک Auto RDM

اپلیکیشن Auto RDM نیز برای مشاهده پیام‌های حذف شده روی کار آمده تا شما قادر به خواندن این پیام‌ها خواهید بود. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و رابط کاربری ساده‌ای دارد. این اپلیکیشن علاوه بر بازگردانی پیام های پاک شده در واتساپ امکان توانایی ذخیره کردن استاتوس و استوری مخاطبین را فراهم می‌کند. از امکانات این اپلیکیشن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رابط کاربری ساده
  • کاهش باگ‌های نرم افزاری
  • ذخیره استوری‌ها

جمع بندی

گاهی پیامی در واتساپ پاک شده و حالا نیاز به داشتن آن داریم. جای نگرانی نیست؛ این پیام‌ها قابلیت بازگردانی دارد و می‌توانید به راحتی آن را برگردانید. ۳ روش در این مقاله خدمت شما عرضه کردیم.

محصول پیشنهادی

افزونه دکمه تماس با ما | پلاگین All in One Support Button

345,000 تومان

63.64%

محصول پیشنهادی

افزونه ارسال خودکار به شبکه های اجتماعی | پلاگین Social Auto Poster

345,000 تومان

63.81%

محصول پیشنهادی

انتشار خودکار پست و برگه از ChatGPT و اینستاگرام و ... | WordPress Automatic Plugin

345,000 تومان

82.86%

محصول پیشنهادی

بادی باس، قالب آموزشی، شبکه اجتماعی، فروشگاهی، چند منظوره | BuddyBoss

925,000 تومان

73.33%

محصول پیشنهادی

افزونه شبکه اجتماعی اف اس پوستر | پلاگین FS Poster

395,000 تومان

53.33%
جت وردپرس

جت وردپرس


نویسنده بهاره کوهستانی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه