zhaket logo

معرفی و بررسی 9 قالب فروشگاهی چندمنظوره در وردپرس

آموزش قالب های وردپرس

15 دقیقه زمان مطالعه

برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین نیازمند توجه به فاکتورهای بسیار زیادی هستید که لازمه آن وجود آگاهی و دانش کافی برای شناخت بهتر ابزارهای مورد نیاز است. در واقع، فروش محصول و ارایه سرویس و خدمات، بر پایه وب سایت هایی امکان پذیر است که عمدتا توسط سیستم های مدیریت محتوا میزبانی می شوند. هر فروشگاه آنلاینی که توسط سیستم مدیریت محتوا میزبانی می‌شود نیازمند یک قالب فروشگاهی نیز هست. ما در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین قالب فروشگاهی را به شما معرفی کنیم.

هرچند زبان های برنامه نویسی متنوعی برای طراحی وب سایت وجود دارد، با این حال wordpress یکی از محبوب ترین CMS های حال حاضر به شمار می رود که قادر است به بهترین شکل نیازهای شما را برآورده سازد. در این میان لزوم توجه به ساختار استاندارد قالب و کدنویسی بهینه، یکی از دغدغه های همیشگی کاربران است که به لطف محبوب ترین تم های وردپرس، به بهترین شکل پوشش داده می شود.

قصد داریم با معرفی برترین قالب های فروشگاهی با پشتیبانی از زبان فارسی، شما را برای انتخاب یک تم قدرتمند یاری رسانیم. هرچند پوسته های وردپرس زیادی وجود دارد که هریک قادر است نیازهای تجاری و محتوایی شما را برآورده سازند، اما پرفروش ترین قالب های فروشگاهی و شرکتی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد، توانسته اند اعتماد مشتریان خود را جلب و تجربه کاربری خوبی را برجای بگذارند.

مزیت‌های یک قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟

مهم ترین مزیت های قالب فروشگاهی خوب چیست

تعامل میان فروشنده و مشتری درست در جایی شکل میگیرد که نیت کاربر تبدیل به هدفی برای جستجو می شود. این همان چیزی است که در نهایت به مخاطبین شما قدرت انتخاب می دهد. هرچقدر سایت فروشگاهی تان ساختار بهینه تری داشته باشد، استراتژی سئوی سایت، نتایج قابل اعتماد تری به همراه خواهد داشت.

ویژگی‌های استفاده از پوسته فروشگاهی

این نوع از قالب وردپرس ویژگی‌های متعددی دارد که در زیر آن‌ها را نام برده ایم:

  1. مقرون به صرفه
  2. کاربری سریع و استفاده آسان
  3. بهینه شده برای سئو، سازگار با موتورهای جستجو
  4. قابل نمایش در تمام دستگاه ها
  5. سازگاری با سیستم مدیریت فروش ووکامرس
  6. سازگاری با افزونه های وردپرس
  7. شخصی سازی قالب های وردپرسی
  8. مدیریت هدف کاربر با وردپرس
  9. فروش مطمئن با امنیت بالا
  10. open source برای طراحان وردپرس

مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده از پوسته فروشگاهی کدام است؟

در ادامه هریک از این ویژگی‌ها را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

  • مقرون به صرفه
    هزینه طراحی و ساخت یک وب سایت یکی از چالش های همیشگی بوده است. تعداد کمی از سیستم های مدیریت محتوا وجود دارند که نسبت به وردپرس مقرون به صرفه تر هستند. پوسته های های وردپرسی موجود برای کسب و کارهای جدید بسیار به صرفه هستند زیرا ایده های شما را به بهترین شکل و ساده ترین حالت تبدیل به واقعیت می کنند.
  • کاربری سریع و استفاده آسان
    استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس نسبت به هر یک از سایر سیستم های مدیریت محتوا راحت تر است. خواه یک طراح با تجربه باشید و یا فردی تازه کار، به سادگی قادر خواهید بود تا تجارت تان را به اینترنت بیاورید و مشتریان بالقوه بیشتری داشته باشید. محصولات و نوشته های شما برای عرضه در فضای آنلاین تنها چند کلیک نیاز خواهد داشت.
  • بهینه شده برای سئو، دوستانه با موتورهای جستجو
    وردپرس به دلیل ساختار بسیار تمیزی که دارد باعث شده تا میزبان مناسبی برای قالب های استاندارد وردپرس باشد. این ویژگی باعث شده تا سایت های فروشگاهی بتوانند با پلتفرم های دیگر به رقابت بپردازند. این CMS یکی سیستم ماژولار است که با به کار گیری افزونه های متنوع، تولید محتوا و فروش محصولات با بیشترین امکانات در کوتاه ترین زمان به سرانجام برسند.
  • قابل نمایش در تمام دستگاه ها
    قالب های وردپرس از واکنش گرایی بالایی برخوردار هستند. با توجه به اینکه بیش ار 60 درصد کاربران اینترنتی با تلفن همراه شان به جستجو و خرید می پردازند، توجه به این ویژگی باید جزو اولویت های شما در انتخاب قالب فروشگاهی باشد.
  • سازگاری با سیستم مدیریت فروش ووکامرس
    می توان گفت woocommerce محبوب ترین بستر برای فروش کالا و خدمات است. امکانات فراوان و پشتیبانی از ویژگی های متنوع باعث شده تا تقریبا در تمام سایت های فروشگاهی از آن بهره برد. ووکامرس با تقریبا اکثر زبان ها و واحدهای ارزی ساگار است که در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.
  • سازگاری با افزونه های وردپرس
    از آنجاییکه قالب های فروشگاهی با وردپرس اجرا می شوند، این امر اجازه می دهد تا برای خدمات بهتر و بیشتر از پلاگین های مرتبط استفاده کرد. افزونه وردپرس به مدیران سایت های فروشگاهی اجازه می دهند تا کالا و محصولات را با انعطاف پذیری بسیار بالا عرضه کنند. این یعنی ویژگی های بیشتر که به رضایت مشتری و نرخ تبدیل بهتر می انجامد.
  • شخصی سازی قالب های وردپرسی
    آیا می خواهید قالب فروشگاهی خود را آنطور که می خواهید تغییر دهید؟ وردپرس به شما این امکان را می دهد تا بتوانید سایت تان را به بهترین شکل ممکن درآورید. شخصی سازی فروشگاه یک قابلیت بسیار پرطرفدار است که در فروش تم های فروشگاهی نقش بسزایی دارد.
  • هدف کاربر را با وردپرس مدیریت کنید
    معماری سایت های فروشگاهی که از وردپرس قدرت گرفته اند بقدری انعطاف پذیر و قابل مدیریت است که هر مخاطبی را با هر نیتی که دارد می توان به بخش های مختلف سایت جهت دهی کرد. توجه به user intent با وردپرس و پوسته های تجاری راحت است و شما می توانید برای هدف اطلاعاتی کاربران، بلاگ های خوبی را ایجاد و نوشته های تان در کمترین زمان منتشر کنید.
  • فروش مطمئن با امنیت بالا
    در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس از نظر امنیت و کارایی اثبات شده است. با این وجود شما قادر هستید تا با نصب افزونه های وردپرس مرتبط، ایمنی سایت را تقویت و نگران نفوذ هکرها و برنامه های مخرب نباشید. وردپرس دست شما را در کانفیگ امنیتی فروشگاه تان بسار باز گذاشته است.
  • منبع باز برای طراحان وردپرس
    این cms اجازه می دهد تا توسعه دهندگان مختلف بتوانند قالب های متنوع با کاربری های مختلف را برای ایجاد پوسته های جذاب فروشگاهی تولید کنند. همینطور، پشتیبانی بی نظیری که جامعه وردپرس و ووکامرس در اختیار دارند، باعث شده تا مسیر پیشرفت و بهبود را برای حفظ برتری بپیمایند. دموهای زیبا و جذاب که تجربه کاربری خوبی را در UI/UX به اوج رسانده اند، نظر هر مصرف کننده ای را به خود جلب کرده است.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

در این قسمت بهترین و کارامدترین قالب‌هایی که در فروشگاه ژاکت موجود هست را به شما معرفی کرده و توضیح می‌دهیم.

قالب فروشگاهی انفولد (Enfold)

پوسته چند منظوره انفولد به عنوان بهترین قالب فروشگاهی در بازار شناخته می شود. طراحی منحصر بفرد و نمایش بی نظیر در تمام دستگاه ها جزو شاخص ترین ویژگی های آن به شمار می رود. قالب فروشگاهی انفولد با کدنویسی تمیزی که دارد، در رعایت سئوی استاندارد و اصولی شما را همراهی می کند.
این تم وردپرسی کاربردهای دیگری هم دارد که به شما امکان ساخت وب سایت شرکتی و سرویس های خدماتی داده و از این نظر بسیار انعطاف پذیر است. انفولد بطرز غیر قابل باوری با ووکامرس سازگار بوده و از تمام امکانات آن پشتیبانی می کند.

ویژگی های قالب چند منظوره انفولد

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره کردیم، اطلاع از ویژگی ها و امکانات قالب های فروشگاهی باعث می شود تا بتوانید در خرید پوسته های وردپرسی بهتر تصمیم بگیرید. چیزی که باعث می شود رقابت میان توسعه دهندگان برای جلب رضایت مشتریان به افزایش کیفیت و بهبود عملکرد هریک کمک کند.

  • تنوع بی نظیری از 30 دموی فروشگاهی زیبا
  • پشتیبانی کامل از ووکامرس
  • امکان چند زبانه شدن سایت و پشتیبانی از پلاگین های مربوط مانند افزونه wpml
  • کد نویسی بسیار تمیز قالب
  • مجهز به ساز اختصاصی Advanced Layout Builder
  • سئوی ساختاری و کدنویسی بهینه
  • واکنش گرا و دوستانه با موبایل انحصاری
  • شخصی سازی های بسیار کارآمد

قالب فروشگاهی هاب (Hub)

قالب فروشگاهی هاب، یک قالب بسیار خاص با دموهای فوق العاده زیبا است. این تم برنده چندین جایزه در زمینه طراحی است که بنوعی وجه تمایز به حساب می آید. سایت فروش موبایل، سایت موسیقی، نمونه کار، معرفی اپلیکیشن، استارتاپ و بلاگ را در منوی سفارش این محصول بی نظیر خواهید داشت.
در لیست قالب هایی که از صفحه ساز المنتور و صفحه ساز ویژوال کامپوزر پشتیبانی می کنند، نام قالب هاب در صدر آنها جای دارد. آنهایی که محبوب ترین صفحه سازهای وردپرس را بخوبی می شناسند، همواره از این دو پلاگین استفاده می کنند و همین موضوع باعث می شود تا Hub را به یک تم بسیار حرفه ای معرفی کند.

ویژگی های قالب فروشگاهی هاب

  • ویرایشگر زنده افزونه المنتور و کامپوزر
  • طراحی شگفت انگیز بی نیاز از دانش کدنویسی
  • سازگاری کامل با ووکامرس
  • کتابخانه عظیم المان های طراحی
  • ساختار سریع و یکپارچه با حداقل منابع
  • طراحی مثال زدنی ریسپانسیو و موبایل فرندلی
  • کدنویسی کاملا استاندارد و اصولی و سئو فرندلی
  • بیش از 60 دمو و 100 صفحه از پیش طراحی شده

قالب چند منظوره فلاکس پرو (Phlox Pro)

قالب فلاکس پرو یکی از بهترین قالب های فروشگاهی است

با یکی از پرفروش ترین قالب های فروشگاهی المنتوری در وردپرس آشنا شوید. بیش از 150 پیش نمایش، 90 قالب که با 160 المان المنتوری شما را به سرزمین عجایب دعوت می کند. از مدت ها پیش همیشه علاقه داشتم این قالب چند منظوره زیبا را بخاطر ویژگی های فوق العاده ای که دارد برای سایت کاری ام استفاده کنم. از جمله خصوصیاتی که باعث شد تا خواهم این پوسته را تهیه کنم پشتیبانی از افزونه های اورجینال مستقل است که به همراه این محصول در دسترس است.
طراحی بصری خوب، قدرت بالای مانور در المان های تشکیل دهنده صفحه، چشم شما را به معنی واقعی نوازش می کند. نظر یکی از مشتریان قالب چند منظوره فلاکس پرو به پیمایش بسیار ملموس صفحه اشاره دارد . تجربه کاربری خوبی که از بررسی دموهای سایت برای یک خرید مطمئن تبدیل به تصمیم شده است.

ویژگی‌های قالب چند منظوره فلاکس پرو

  • پشتیبانی کامل از المنتور
  • بیش از 150 پیش نمایش و 90 قالب ساخته شده با 160 المان متنوع
  • افزونه های کاربردی اورجینال به ارزش 260 هزار دلار
  • دارای 9 افزونه ویژه به ارزش 260 دلار
  • سازگاری با افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • طراحی منحصر بفرد برای سربرگ و پاورقی سایت
  • کدنویسی حرفه ای و سئو فرندلی
  • و کاربرانی که به این محصول امتیاز 4.62 را از 5 در تم فارست داده اند

قالب فروشگاهی زنبیل (Zanbil)

قالب زنبیل یکی از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است.

اگر در جستجوی یک پوسته فروشگاهی ایرانی هستید، قالب فروشگاهی زنبیل در اختیار شماست. یک محصول پرافتخار که بدست توسعه دهندگان داخلی هنرنمایی شده است. زنبیل توانسته در سطح استانداردهای جهانی با قالب هایی چون پوسته فروشگاهی وودمارت و قالب فلت سام به رقابت بپردازد و نظر کاربران زیادی را به خود جلب کند.
از جمله دغدغه های صاحبان کسب و کار، لزوم پشتیبانی کامل فروشگاه از زبان فارسی و چیدمان از چپ به راست برای نوشته ها است که باعث وجه تمایز در قالب های وردپرسی می شود. زنبیل از تمام شاخص های لازم در چیدمان بخش های مختلف و نمایش صحیح فونت ها برخوردار است که میان مشتریان محصولات ووکامرسی به یک پوسته بومی استاندارد شناخته می شود.

از جمله برتری های قالب فروشگاهی زنبیل می توان به پشتیبانی از نمایش در تمام دستگاه های همراه اشاره کرد. با عنایت به اینکه اکثر مردم دنیا از موبایل و تبلت برای مرور سایت ها بهره می برند، موتور جستجوی گوگل نیز از نسخه موبایل برای ایندکس و رتبه بندی استفاده می کند که Mobile-first indexing نامیده می شود.
زنبیل از نسخه موبایل آداپتیو اختصاصی برای نمایش در تلفن های همراه استفاده می کند. پوسته فروشگاهی Zanbil مجهز به رابط کاربری منحصر بفرد برای نمایش آیتم های صفحات از جمله برگه اصلی است که به جرات می توان گفت جزو زیباترین طراحی های سایت های فروشگاهی بشمار می رود.

این مقاله را حتما بخوانید
راه اندازی سایت پزشکی و دارویی با وردپرس

ویژگی‌های قالب فروشگاهی زنبیل

  • رابط کاربری حرفه ای و یوزر فرندلی
  • طراحی مسیر پیمایش و سهولت در خرید کالا از فروشگاه
  • کدنویسی بی نهایت بهینه و سئوی فوق العاده
  • نسخه بی مثال موبایل و آداپتیو قالب
  • پشتیبانی بسیار تخصصی و بروزرسانی های منظم توسعه دهنده داخلی

قالب چند منظوره فروشگاهی فلت سام – Flatsome

از مدیرعامل یک شرکت و سازمان تا وب سایت شخصی و نمونه کار فریلنسر، قالب چند منظوره فلت سام یک بستر آماده برای هر نوع استفاده و کاربرد که تصور کنید بشمار می آید. flatsome پوسته فروشگاهی زیبا و استثنائی است که ووکامرس را برای فروش هر نوع خدمت و کالایی سفارشی سازی می کند.
فلت سام به عنوان یک قالب محبوب شناخته می شود که قادر است تجارت شما را بخوبی مدیریت کند. ابزارها و قابلیت های متنوع این تم شاخص، طراحی سایت را ساده تر از هر وقت دیگری به عرصه ظهور می رساند بارزترین ویژگی قالب فلت سام، سطح استفاده ساده آن است که برای هر شخصی، چالش سختی نخواهد بود.

ویژگی های قالب فروشگاهی فلت سام

  • بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • نصب و راه اندازی ساده و راحت
  • قابل تبدیل به هر نوع سایت با کاربری متفاوت
  • طراحی زیبا و کاربرپسند
  • مجهز به کتابخانه تصاویر و المان های رایگان
  • پشتیبانی از انیمیشن های CSS و جلوه های خاص
  • همگام با هر نوع صفحه نمایش
  • پشتیبانی از صفحه سازهای المنتور و ووکامرس
  • پشتیبانی از 700 فونت استاندار گوگل
  • سرعت بارگذاری بالا و قدرت عملیاتی بی نظیر

قالب فروشگاهی ایران کالا (IranKala)

قالب ایران کالا با دموهای متنوع یکی از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس است

حس خوب یک قالب ایرانی بسیار با کیفیت که شما را از هر افزونه دیگری بی نیاز می کند، همان چیزی است که می توانید در ایران کالا بیابید. من تجربه استفاده از این پوسته فروشگاهی را دارم. به عنوان اولین شاخص انتخاب، سرعت بارگذاری بالا و ساختار بهینه، نظرم را بخود جلب کرده است و باعث شد تا بتوانم پیمایش بسیار بهینه ای داشته باشم.
بسیاری از مشتریان قالب فروشگاهی ایران کالا درباره طراحی و رنگ بندی چشم نواز آن صحبت می کنند که با آنها موافق هستم. صفحه فروش محصول تکی از چیدمان قابل قبولی برخوردار است و تمام نیازهای یک مشتری را برای بررسی و خرید فراهم می کند. برای شما هم می تواند جالب باشد اگر بگویم که قالب های بومی و ایرانی تا چه حد در تجربه کاربری و پروسه خرید راحت هستند.
این می تواند بخاطر شناختی باشد که کارشناسان دیجیتال مارکتینگ از نیاز مخاطبین هدف در داخل کشور دارند و به مشاوره توسعه دهندگان داخلی می پردازند. شاید به جرات بتوان گفت این خصوصیت یک معیار خوب برای تصمیم گیری و نتیجه اثر بخش باشد.

ویژگی‌های قالب فروشگاهی ایرانکالا

  • سازگاری با صفحه ساز المنتور و صفحه ساز ویژوال کامپوزر
  • طراحی واکنشگرا و رسپانسیو در نمایش موبایل
  • کدنویسی سبک و بسیار بهینه
  • تنظیمات کاملا حرفه‌ای و پیشرفته
  • امکانات منحصر بفرد در مدیریت رنگ ها
  • سفارشی سازی در اعداد فارسی و انگلیسی
  • تغییر نمایش اعداد به فارسی و انگلیسی
  • پشتیبانی از چندفروشندگی
  • صفحه حساب کاربری سفارشی و کاربرپسند
  • صفحه ورود و ثبت نام اختصاصی
  • صفحه فروش محوصل تکی بسیار کارآمد
  • صورت‌حساب چند مرحله‌ای و پروسه خرید ساده
  • پشتیبانی از برند برای محصولات
  • سئو فرندلی و دوست موتورهای جستجو

قالب چند منظوره فروشگاهی سیگما (Sigma)

سیگما یکی از همان قالب های فروشگاهی است که مدت ها در حال توسعه و بهبود بوده است. درست در روز تولد این پوسته، به عنوان اولین مشتریان، از نزدیک شاهد روند افزودن ویژگی های کارآمد اش بودم. در میان قالب های برتر فروشگاهی، قالب سیگما پوسته ای بسیار خوب است که توسط برنامه نویس های داخلی توسعه داده شده است.
اگر برای فروشگاه آنلاین خود نیاز به فروش فایل، افزونه، فایل های psd، کتاب و فایل های دانلودی و همینطور محصولات فیزیکی دارید، می توانید به این تم بی عیب و نقص اعتماد کنید. کدنویسی اختصاصی و حرفه ای این قالب جزو شاخصه های منحصر بفرد آن بشمار می رود. صفحه اصلی سایت بسیار خوب طراحی شده و به پنل کاربری تخصصی و صفحه لاگین و ثبت نام سفارشی مجهز شده است.

ویژگی‌های قالب چند منظوره فروشگاهی سیگما

  • کدنویسی بسیار بهینه و تمیز
  • سئوی منحصر بفرد
  • سرعت بارگذاری بالا و مصرف کم منابع
  • طراحی و سفارشی سازی بخش های مختلف سایت با المان های اختصاصی سیگما
  • پایگاه دانش به نام پلاس، جهت پاسخگویی سریع به سوالات
  • صفحه فروشنده و پنل کاربری سفارشی
  • صفحه لاگین و ثبت نام اختصاصی
  • صفحه فروش تکی محصول با آیتم های پیشرفته

قالب فروشگاهی دیناکالا (DinaKala)

قالب دینا کالا حاصل تجربه یک تیم برنامه نویس بسیار حرفه ای است که تجربه فروش پوسته ای بی نظیر دیگری را در کارنامه شان دارند. پوسته ای مختص فروش محصولات فیزیکی که بر اساس ووکامرس برنامه نویسی و خلق شده است. صفحه ساز المنتور به قالب دینا کالا آمده تا بتوانید هر چیزی که در فکر دارید را به روی برگه بیاورید.

ویژگی‌های قالب فروشگاهی دیناکالا

  • پشتیبانی از صفحه ساز المنتور
  • سازگاری با افزونه بازاریابی AffiliateWP
  • سازگاری با افزونه پشتیبانی Awesome Support
  • سازگاری با افزونه Variation Swatches for WooCommerce
  • سازگاری با افزونه کیف پول Woo Wallet
  • پشتیبانی از وبلاگ بسیار اختصاصی
  • امکانات بی نظیر و متعدد برای تجربه خرید و فروش بی نظیر
  • سفارشی سازی بالا و انعطاف پذیر
  • طراحی متریال دیزاین
  • کدنویسی تمیز و استاندارد
  • سرعت بارگذاری مناسب و پرفورمنس بهینه
  • سئو فرندلی بسیار حرفه ای

قالب فروشگاهی مگافایل (MegaFile)

امکان ندارد کاربر قدیمی وردپرس باشید اما مگافایل را نشناسید. یک پوسته فروگاهی چند منظوره که قادر است شما را برای راه اندازی سایت فروشگاه فیزیکی، محصولات دیجیتالی و دوره های آموزشی یاری رساند. کمتر پوسته ای هست که بتواند از این همه قابلیت پشتیبانی کند زیرا تبدیل سایت به هر نوع کاربری دور از توقع است. قالب فروشگاهی مگافایل قادر است با تکیه بر توان و قدرت صفحه سازهای المنتور و ویژوال کامپوزر، هر ایده ای که در سر می پرورانید را تبدیل به یک وبسایت شگفت انگیز کند. طراحی هر صفحه و برگه ای برای شما امکان پذیر است و شما را قادر می سازد تا آزادی عمل را به فروشگاه آنلاین تان بیاورید.

ویژگی‌های قالب فروشگاهی مگافایل

  • واکنشگرا و موبایل فرندلی
  • کدنویسی تمیز و استاندارد
  • مصرف بسیار پایین منابع و سرعت بسیار بالا
  • صفحه ورود و ثبت نام اختصاصی
  • ابزارک تخصصی تبلیغات بنری
  • پنل کاربری اختصاصی و کاربرند پسند
  • پشتیبانی از المنتور و ویژوال کامپوزر برای صفحه اصلی

چگونه می توان با وردپرس یک سایت فروشگاهی ایجاد کرد؟

به لطف ویژگی ها و قابلیت های خارق العاده سیستم مدیریت محتوای وردپرس و با تکیه بر متن باز بودن آن، دستیابی به هر نوع سایت فروشگاهی بسیار ساده و در دسترس است. فروشگاه ساز ووکامرس یک سیستم ایجاد بستر فروش کالا و خدمات است که به خلق بستر های فروش می پردازد و تاکنون توانسته زمینه ساز رویش قالب ها و پوسته های بی شماری باشد.

چگونه می توان با وردپرس یک سایت فروشگاهی ایجاد کرد؟
هر آنچه که از یک کسب و کار آنلاین انتظار دارید و حتی فراتر از آن به لطف ووکامرس قابل اجرا است و محدود به هیچ رویکردی نیست. چه یک توسعه دهنده داخلی باشید و یا فروشنده محصول، ووکامرس در قالب یک افزونه می تواند وردپرس را به یک فروشگاه مجهز با امکانات بی انتها تبدیل کند.
از طرفی دیگر، فروشگاه ساز EDD از بهترین افزونه های وردپرس برای فروش فایل است. ایزی دیجیتال دانلود برای فروش محصولات دانلودی مورد استفاده قرار می‌گیرد که ضمن پشتیبانی از زبان فارسی، قادر است فروشگاهی با قابلیت شخصی سازی بالا را به سرانجام رساند.
ووکامرس-WooCommerce، یک فروشگاه ساز بی نظیر برای فئرش محصولات فیزیکی، دانلودی و انواع خدمات است که با امکانات و ویژگی های متنوع، شما را در جهت داشتن یک وب سایت همه فن حریف یاری می رساند. از طرفی افزونه ایزی دیجیتال دانلود برای فروش محصولات دانلودی مانند دوره‌های آموزشی و انواع فایل ها بسیار مناسب است. فروشگاه ساز EDD به لطف اددان های که دارد، امکان تبدیل به فروشگاه فیزیکی را نیز دارد.

مزایای فروشگاه ساز ایزی دیجیتال دانلود (EDD)

  • طراحی اختصاصی برای فروش محصولات دانلودی
  • پروسه خرید و فروش بسیار بهینه و آسان
  • ویژگی های امنیتی برای لینک های دانلود
  • سازگاری با انواع قالب های وردپرس

مزایای فروشگاه ساز ووکامرس (WooCommerce)

  • راه اندازی تخصصی فروشگاه آنلاین برای فروش انواع محصولات فیزیکی و مجازی.
  • امکانات فوق العاده و بی نظیر برای پیشبرد و مدیریت کسب و کار
  • کدنویسی بسیار بهینه و قدرتمند با سازگاری فوقالعاده
  • سئوی بهینه و دوستانه با موتور جستجو

جمع‌بندی

در انتخاب بهترین قالب فروشگاهی دقت زیادی لازم است. در نظر داشته باشید که دید شما به عنوان یک فروشنده با آنچه که مشتری تجربه می کند بسیار فرق دارد. وردپرس محبوب ترین CMS حال حاضر است که طرفداران بسیار زیادی دارد و مورد قبول جامعه هدف نیز است. پشتیبانی از فروشگاه سازهای بزرگی چون ووکامرس و EDD نیز این بستر را تبدیل به یک ماشین تحقق ایده و رویا کرده است. در طراحی سایت لازم است به تجربه کاربری بی نظیر و UI/UX بهینه توجه داشت زیرا آنچه که مشتری در طی سفر خود با ورود به سایت بدست می آورد، همان چیزی است که نرخ تبدیل را به مشتری وفادار مبدل می سازد. امکانات و قابلیت هایی که به بررسی محصولات و تعامل افراد کمک می کند، باعث می شود تا مخاطبین سایت وقت بیشتری را برای ارزیابی و حصول اطمینان از تصمیم به خرید، بگذارند.
در این میان محصولات ایرانی که بدست توسعه دهندگان داخلی طراحی شده است، به دلیل ساختار بومی و بسیار دوستانه ای که دارند، می توانند در جلب رضایت و ماندگاری مشتریان شما تاثیر گذار باشند. بخصوص اینکه پوسته های فروشگاهی و چند منظوره فوق، قدرت رقابت با نمونه های خارجی مطرح را دارند و مجهز به امکانات بسیاری خوبی نیز هستند. در سایت های فروشگاهی مشتریان دوست دارند یک محصول را با امکانات متعدد بررسی کنند و خرید های شان را در یک پروفایل شکیل داشته باشند. توجه به عناصر بصری و گرافیکی در تعامل بهتر تاثیر بسزایی دارند و فضای سایت را برای کاربر دوستانه می کند.
یکی از ویژگی های انتخاب یک قالب فروشگاهی خوب، توجه به کدنویسی بهینه و استاندارد است. سئوی سایت در راس استراتژی های شما قرار دارد زیرا زمینه را برای دستیابی به چهارچوب استاندارد فراهم کرده و معماری سایت را معنا می بخشد. توجه به قوانین و دستورالعمل های موتور جستجو، کاری است که بر اساس فاکتورهای بهینه سازی قابل امکان پذیر است و هرچقدر هم که یک فروشگاه به فروش محصولات با کیفیت بپردازد، در نهایت همه چیز متکی به ترافیک ارگانیک است.


محصول پیشنهادی

قالب ساکسنیکس | قالب فروشگاهی suxnix

645,000 تومان

100%
ام ای دیزاین

ام ای دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی دیناکالا | قالب DinaKala

825,000 تومان

99.33%
آی دیزاین

آی دیزاین

محصول پیشنهادی

قالب خبری جنه | قالب Jannah

525,000 تومان

82%
آمریاران

آمریاران

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی وودمارت | قالب Woodmart

825,000 تومان

84.09%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره آوادا | قالب AVADA

645,000 تومان

87.54%
پرو استایل

پرو استایل

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره زفایر | قالب Zephyr

645,000 تومان

72.28%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره دیوی | قالب Divi

645,000 تومان

77.95%

محصول پیشنهادی

قالب فروشگاهی زنبیل | قالب zanbil

1,895,000 تومان

80%

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی و فروش دوره آنلاین شکرینو | Shokrino

645,000 تومان

96.25%
تیم شکرینو

تیم شکرینو

محصول پیشنهادی

قالب آموزشی استادیار | قالب Studiare

825,000 تومان

81.83%
وردپرسِ من!

وردپرسِ من!

محصول پیشنهادی

قالب چندمنظوره آسترا پرو | پوسته Astra Pro

825,000 تومان

93.08%

محصول پیشنهادی

قالب چند منظوره انفولد | قالب Enfold

645,000 تومان

81.76%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه