Retry

آیا می دانید وردپرس می تواند به طور خودکار وب سایت شما را به روز کند؟ در بعضی موارد، این به روزرسانی می تواند شامل افزونه ها و قالب ها نیز باشد. با وجود مزایای امنیتی، احتمال کمی وجود دارد که این به روزرسانی های پس زمینه ای بتوانند وب سایت شما را خراب کنند. بنابراین ممکن است به دنیبال راهی برای غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس باشید.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به روزرسانی خودکار در وردپرس را غیرفعال کنید، بنابراین می توانید آن را به صورت دستی به روزرسانی کنید.

چرا وردپرس به صورت خودکار به روز می شود

آپدیت وردپرسوردپرس به دلایل امنیتی به طور خودکار نرم افزار اصلی وردپرس را همواره به روز می کند.

گاهی اوقات، ممکن است یک پلاگین یا قالب را نیز به روز کند تا نوعی تهدید احتمالی را برطرف کند. به عنوان مثال، ممکن است یک افزونه یا قالب وردپرس برای از بین بردن یک آسیب پذیری مهم بروز شود. و اگر آن افزونه یا تم توسط وب سایت های زیادی استفاده شود، تیم اصلی وردپرس ممکن است یک بروزرسانی خودکار را برای آن انجام دهد.

ولی در بقیه ی موارد، وردپرس به شما اجازه می دهد تا خودتان تصمیم بگیرید چه زمانی می خواهید بروزرسانی ها را نصب کنید.

ما نیز توصیه نمی کنیم به روزرسانی خودکار وردپرس را خاموش کنید چرا که این یک ویژگی امنیتی مهم محسوب می‌شود.

با این حال، در برخی شرایط نادر، به روزرسانی ها می توانند وب سایت شما را خراب کنند یا بر عملکرد آن تأثیر بگذارند. این امر می تواند منجر به از دست دادن تجارت و مشتریان شما شود.

اگر اطمینان دارید که خودتان می توانید بروزرسانی های دستی را مدیریت کنید ، پس می توانید با خیال راحت غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس را انجام دهید.

پیکربندی و غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس

ساده ترین راه برای غیرفعال کردن آپدیت خودکار در وردپرس نصب و فعال سازی افزونه Easy Updates Manager است. اگر نمیدانید که چگونه افزونه را نصب کنید، به راهنمای ما در مورد نحوه نصب یک افزونه وردپرس نگاهی بیندازید.

پس از فعال شدن افزونه، برای انجام تنظیمات خود به Dashboard »Updates Options بروید.

افزونه Easy Updates Manager

می توانید “غیرفعال کردن همه به روزرسانی ها” را انتخاب کنید ، اما ما این گزینه را توصیه نمی کنیم. به این دلیل که از نمایش همه اعلان های بروزرسانی جلوگیری می کند.تنظیمات افزونه Easy Updates Manager

در عوض ، باید تنظیمات مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما می توانید به روزرسانی خودکار افزونه و تم را غیرفعال کنید ، اما به روزرسانی هسته استاندارد وردپرس را فعال نگه دارید.

توجه: اگر به جای «غیرفعال کردن خودکار به روزرسانی ها» ، «غیرفعال کردن به روزرسانی های افزونه» و «غیرفعال کردن به روزرسانی های زمینه» را انتخاب کنید ، در این صورت حتی اعلان های مربوط به بروزرسانی را نیز نمی بینید.

Easy Updates Manager آنچه به روز میشود را ثبت می کند ، بنابراین اگر هر چیزی در سایت شما خراب شد ، می توانید دوباره به نسخه قبلی برگردانید. برای مشاهده این مورد ، به Dashboard »Updates Options بروید و سپس روی تب « Logs »کلیک کنید.تب LOGS در افزونه Easy Updates Manager

همچنین یک نسخه پریمیوم از Easy Updates Manager وجود دارد که گزینه های زیادی را ارائه می دهد. به عنوان مثال، با افزونه UpdraftPlus  ادغام می شود تا قبل از اعمال به روزرسانی ، بتوانید به طور خودکار از سایت خود یک بکاپ تهیه کنید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار در وردپرس بدون استفاده از افزونه

اگر نمی خواهید از افزونه برای غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس استفاده کنید چه می کنید؟ با افزودن این خط کد در فایل wp-config.php می توانید به روزرسانی خودکار را در وردپرس غیرفعال کنید:

define( 'WP_AUTO_UPDATE_CORE', false );

با این کار تمام به روزرسانی های خودکار وردپرس غیرفعال می شوند.

اگر می خواهید به روزرسانی های هسته وردپرس را دریافت کنید اما به روزرسانی تم و پلاگین را غیرفعال کنید ، می توانید این کار را با اضافه کردن فیلترهای زیر در فایل functions.php تم خود یا در site-specific plugin. انجام دهید.

you can do so by adding the following filters in your theme’s functions.php file or in a site-specific plugin.

 

غیر فعال سازی به روزرسانی خودکار افزونه وردپرس :

add_filter( 'auto_update_plugin', '__return_false' );

 

غیر فعال سازی به روزرسانی خودکار قالب یا تم وردپرس :

add_filter( 'auto_update_theme', '__return_false' );

جوانب مثبت و منفی بروزرسانی خودکار وردپرس

به روزرسانی های وردپرساکنون می دانید که چگونه به روزرسانی خودکار را غیرفعال کنید، اما آیا باید آنها را غیرفعال کنید؟ این کاملا به شما و وب سایت شما بستگی دارد.

مثلا می توانید با توجه به سایت خود به روزرسانی خودکار افزونه و قالب را غیرفعال کنید و اجازه دهید بروزرسانی های جزئی فعال بمانند.

بیایید نگاهی به مزایا و معایب به روزرسانی خودکار بیندازیم. به این ترتیب ، می توانید تصمیم بگیرید که آیا به غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس نیاز دارید یا خیر.

مزایای بروزرسانی خودکار در وردپرس

به روزرسانی خودکار برای افزایش امنیت وردپرس بسیار مناسب است. بسیاری از کاربران فراموش می کنند که افزونه ها یا نصب اصلی وردپرس خود را به روز کنند.

با به روزرسانی خودکار وردپرس ، لازم نیست هر زمان نسخه بروزرسانی جزئی برای وردپرس منتشر شد نگران به روزرسانی سایت خود باشید. این بروزرسانی ها برای اهداف نگهداری و امنیتی منتشر میشوند.

در گذشته ، به روزرسانی خودکار چیزی بود که فقط با پرداخت هزینه به “میزبانی وردپرس مدیریت شده” دریافت می کردید. اکنون اما آنها برای همه در دسترس هستند.

شما همچنین می دانید که اگر یک مسئله امنیتی مهم در وردپرس یا یک پلاگین محبوب وجود داشته باشد ، وردپرس به طور خودکار به روز می شود. و حتی اگر مشغول کار یا خارج از خانه باشید ، سایت شما ایمن خواهد ماند.

اگر سایت های زیادی دارید، آپدیت خودکار وردپرس می تواند در وقت شما صرفه جویی کند. و حتی اگر فقط یک سایت داشته باشید ، ممکن است آرامش داشتن را به نگرانی از اینکه وردپرس مراقب همه ی موارد است ترجیح دهید.

معایب بروزرسانی خودکار در وردپرس

تیم اصلی وردپرس که مسئولیت ارتقا را بر عهده دارد اطمینان میدهد که بروزرسانی ها بدون آسیب به سایتتان ، انجام پذیرد.

با این حال، احتمال کمی وجود دارد که به روزرسانی خودکار سایت شما را خراب کند. طبق تجربه ما ، ارتقاهای جزئی هنوز هیچ یک از سایتهای ما را خراب نکرده اند.

به این دلیل که ما بهترین روش ها را دنبال می کنیم و روی هیچ یک از فایل های مرکزی اصلاحی انجام نمیدهیم. اگر پرونده های اصلی وردپرس را اصلاح کنید ، این به روزرسانی های خودکار می توانند از آنها عبور کنند.

اگر وردپرس هرگز احساس نکرده است که لازم است به روزرسانی امنیتی را برای قالبی که استفاده می کنید انجام دهد ، احتمال خراب شدن وب سایت شما وجود دارد. به ویژه اگر پرونده های قالب خود را اصلاح کرده باشید ، این مورد پیش می آید.

به روزرسانی خودکار افزونه می تواند سایت شما را به سادگی خراب کند. متغیرهای بسیار زیادی وجود دارد ، از جمله محیط های مختلف سرور و ترکیبات پلاگین.

البته اکنون لازم است بدانید که این به روزرسانی ها به اکثر قریب به اتفاق وب سایت ها آسیبی نمیزنند. با این حال ، ممکن است احساس کنید نمی خواهید ریسک کنید و دست به غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس بزنید.

اشکال دیگر این است که ممکن است هنگام به روزرسانی سایت خود ، همیشه اعلانی به طور خودکار دریافت نکنید.

آیا باید به روزرسانی خودکار وردپرس را غیرفعال کنیم؟

اصولاً این تصمیم به شما بستگی دارد.

برای بیشتر مبتدیان و اکثریت قریب به اتفاق وب سایت های وردپرس ، بروزرسانی خودکار بی ضرر است و شما نباید آنها را غیرفعال کنید.

با این حال، اگر فروشگاه اینترنتی دارید یا به دلیل خراب شدن سایت نمی خواهید تجارت خود را از دست دهید، می توانید با خیال راحت به روزرسانی های خودکار را خاموش کنید و با روش های گفته شده در این مقاله غیرفعال کردن بروزرسانی خودکار در وردپرس را انجام دهید.

و همچنان اطمینان حاصل کنید که برای اطمینان از امنیت وب سایت خود ، آن به روزرسانی ها را به موقع نصب کرده اید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه به روزرسانی خودکار در وردپرس را غیرفعال کنید.

چه از به روزرسانی های خودکار یا دستی استفاده می کنید ، اطمینان از پشتیبان گیری منظم از سایت خود بسیار مهم است پس آن را فراموش نکنید.

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دسته بندی: وب , وردپرس , پنل وردپرس

دیدگاه‌ها

Comments
  • saied

    درود بر شما. بنده بنا به دلایلی مجبور به تغییر ترجمه برخی از کلمات وردپرس هستم که این کار رو از فایل های زبان و با نرم افزار po translation انجام دادم. هم چنین برای جلوگیری از آپدیت خودکار کد
    define( \’WP_AUTO_UPDATE_CORE\’, false );
    رو درون فایل کانفیگ گذاشتم که آپدیت خودکار هم بسته شد.
    اما بعد از چند روز با وجود این که نسخه وردپرس هم آپدیت نشده بود، ترجمه ها به حالت پیش فرض برگشت!
    مشکل کجاست و باید چیکار کنم که این اتفاق نیفته؟
    ممنون از شما.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *