چگونه محتوای صفحه درباره ما را بنویسیم؟

وب

17 دقیقه زمان مطالعه

هنگام ایجاد یک وب سایت، صفحه درباره ما یکی از اولین صفحاتی است طراحی خواهید کرد. این صفحه ها ممکن است با نام های مختلف مانند “درباره ما”، “داستان ما”، “ماموریت ما” و … نوشته شوند، اما این نوع صفحات به طور کلی همان هدف اصلی را دارند: صفحه ای که در آن یک برند به مخاطبان خود درباره ی کسب و کارش می گوید. صفحه درباره ما که معمولاً در پاورقی و یا فوتر در بیشتر سایت های تجاری یافت می شود، صفحات قدرتمندی از یک استراتژی موثر در وب سایت هستند.

وقتی این صفحات به خوب نوشته شوند و محتوای مناسبی در آن قرار داده شود، می توانند به شرکت شما کمک کنند شخصیت خود را به نمایش بگذارد، از رقابت متمایز شود و تأثیر مثبتی بر مشتریان بالقوه بگذارد. وقتی بازدید کننده ای می خواهد درباره شما یا تجارت شما اطلاعات بیشتری کسب کند، صفحه درباره ی ما را بررسی می کند و این صفحه همان صفحه ای است که به دنبال آن می گردد. متاسفانه، صفحه درباره ما اغلب به عنوان یک تعهد به جای یک فرصت برای اعتماد سازی شناخته شده است و بسیاری از افراد به آن اهمیتی نمی دهند.

اصلی ترین مشکلی که در نوشتن محتوای صفحه درباره ما مشاهده کرده ایم این است که افراد تنها آن را به صحبت درباره شرکت خود اختصاص می دهند و تصور می کنند که این صفحه به تجارت الکترونیک شما متعلق است!

اما این را در نظر بگیرید – صفحه درباره ما فقط مربوط به شما یا شرکت شما نیست. این صفحه درمورد این است که چرا مشتری باید از نظر احساسی روی برند شما سرمایه گذاری کند. این در مورد این است که چرا شما بهترین شخص برای حل مشکل مشتری خود هستید و در دنیای تجارت الکترونیکی، این همان کاری است که شما باید برای اعتماد سازی انجام دهید – اعتماد سازی و ارائه محصولی که مشکل مشتری را حل کند. ما در این مقاله به شما خواهیم گفت که محتوای صفحه درباره  ما باید چگونه باشد و چگونه آن را بنویسیم.

صفحه ی درباره ی ما چیست؟نوشتن متن درباره ما

به زبان ساده، این صفحه ای در وب سایت شما است و توضیح می دهد تجارت شما درباره ی چیست. هرچند که این صفحات کوتاه هستند و ممکن است فکر کنید محتوای خاصی ندارند اما اگر اصولی پیش بروید خواهید دید آن ها به یک عنصر اساسی در بیان داستان شرکت شما تبدیل می شوند.

صفحه درباره ما معمولاً در همه مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد تا به مشتریان بینش بیشتری در مورد اینکه چه کسی با یک تجارت خاص درگیر است و دقیقاً چه کاری انجام می دهد، داشته باشد. تاریخچه یک تجارت معمولاً ارائه می شود و افراد و کارمندان معمولاً از طریق مقالات کوتاه و معمولاً همراه با عکس معرفی می شوند.

بسته به شرکت، برخی از اطلاعات در مورد اهداف، نگرش یا سایر جنبه های فرهنگی که خیلی هم با شیوه های کسب و کار ارتباط ندارند در متن صفحه درباره ما گنجانده می شوند. صفحه درباره ما اغلب بازتابی از هدف و شخصیت کسب و کار و صاحبان آن یا کارمندان برتر آن است. این صفحه همچنین می تواند اطلاعات تماس یا مکان را در اختیار شما قرار دهد.

بنابراین صفحه درباره ما یا about us به خریداران آنلاین اطلاعاتی در مورد برند شما ارائه می دهد  می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تجارت خود را چگونه شروع کردید؟
  • آنچه شما و برند شما را منحصر به فرد می کند چیست؟
  • ارزش ها و اهداف تجاری شما چیست؟
  • چرا مشتریان باید شما را انتخاب کنند؟

گفتن یک داستان در صفحه درباره ما یک روش عالی برای اعتماد سازی با مشتری بالقوه شماست. در این صفحه شما همچنین باید به 5 سوال پاسخ دهید: چه چیزی؟ چرا؟ کجا؟ چه زمانی؟ چگونه؟

چه کسانی عضو تیم شما هستند؟ چه کسی این ایده را در ابتدا داشت، چه کسی اکنون مسئول است، چه نوع افرادی در کسب و کار شما کار می کنند؟ نام تجاری شما می تواند شگفت انگیز باشد، طراحی وب سایت شما جذاب است، اما اگر کاربر نتواند درک کند چه پیشنهادی دارید، سایت شما را ترک می کند.  برخی از کاربران می خواهند بدانند دفاتر شما کجا هستند. اگر به دنبال خدماتی هستند، چگونه می توانند به فروشگاه های شما بیایند.

بهترین صفحات درباره ما شامل برخی اطلاعات تماس است. کاربران چگونه می توانند با شما تماس بگیرند؟ شماره تلفن ها، مخاطبین ایمیل یا فرم تماس با ما و همچنین پیوندهایی به حساب های رسانه های اجتماعی خود را می توانید ارائه دهید. یا می توانید یک صفحه جداگانه تماس با ما طراحی کنید.

هدف صفحه درباره ما چیست؟هدف صفحه درباره ما چیست

همانطور که می دانید هدف اصلی صفحه درباره ما آگاهی دادن به خواننده در مورد شرکت و فعالیت های آن است. با این حال، دلایل دیگری نیز وجود دارد. متن موجود در این صفحات ابزاری بازاریابی برای یک تجارت است که مشتریان بالقوه را به کسب و کار شما جذب می کند. علاوه بر این، صفحات درباره ی ما به عنوان راهی برای یافتن مشتری های بالقوه از طریق جستجو در وب در تلاش های بازاریابی موتور جستجوگر گنجانده شده است.

تجارت الکترونیکی به سرعت در حال گسترش است و هر روز فروشگاه های بیشتری افتتاح می شود. محتوای صفحه درباره ما به یک کسب و کار کمک می کند تا خود را از رقابت متمایز کند. این شخصی سازی برای مشاغل ارزشمند است. مشتریان ارزش زیادی برای قیمت، گزینه های تحویل و خدمات مشتری قائل هستند، اما اصالت یک فروشگاه را هم برای خود ملاک در نظر می گیرند. صفحه درباره ما با قرار دادن یک چهره و یک داستان به فروشگاه های آنلاین کمک می کند تا با مشتریان ارتباط برقرار کرده و اعتماد را ایجاد کنند.

مشکل اکثر صفحات درباره ما این است که یک بعدی هستند و مانند لینکی در پایین صفحه دفن شده اند که هیچ فردی به آن ها مراجعه نمی کند. یک صفحه درباره ما باید یک صفحه فروش با هدف باشد، صفحه ای که با تمرکز بر برجسته سازی بزرگ ترین نقاط فروش و نام تجاری شما، مخاطبان را پرورش دهد. خریداران از صفحه درباره ما استفاده می کنند تا تعیین کنند آیا کسب و کار شما ارزش های اصلی را ارائه می دهد و یا خیر و سپس تصمیم می گیرند که آیا می خواهند از تجارت شما خرید کنند و یا خیر.

در مقابل صفحه فرود و یا لندینگ پیج، صفحه About Us مکانی ایده آل برای انجام تعدادی از اهداف است:

  • داستان تجارت خود و چرایی راه اندازی آن را در میان بگذارید.
  • مشتریان یا علتی که تجارت شما در خدمت آن است را شرح دهید.
  • درباره مدل کسب و کار یا نحوه تولید محصولات خود توضیح دهید .
  • با حضور بنیانگذاران یا افرادی که در تیم شما هستند، به کسب و کار خود چهره ای اختصاص دهید.

محتوای ترغیب کننده (مثلاً یک ویدیو، پیوند به پست های وبلاگ) را  در این صفحه بگنجانید. به طور خلاصه، صفحه درباره ما فضایی برای داستان بنیانگذاری شما، محلی برای نمایش دستاورد های شما و صفحه فروش است که پاسخگوی متداول ترین سوال مشتریان جدید در مورد تجارت شما است.

چرا به صفحه درباره ما نیاز دارید؟

محتوای صفحه درباره ما
Customer loyalty and technical support web icons set. Clients hotline. Website information. About us metaphor. Cartoon flat vector illustration isolated on white background

محتوای صفحه درباره ما در ایجاد روابط با مشتریان بسیار مهم است. اگر هنوز مطمئن نیستید که به این صفحه در وب سایت خود نیاز دارید یا خیر، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد باید آن ها را بررسی کنید:

  • در بین بازدیدکنندگان جدید محبوب است.

به طور متوسط​​، افراد جدید بیش از هر صفحه دیگری در وب سایت شما به یک صفحه درباره ما مراجعه می کنند. چرا؟ زیرا مردم به طور طبیعی کنجکاو هستند و نه تنها در مورد محصولات بلکه می خواهند در رابطه با شرکت شما به طور کلی اطلاعات کسب کنند. آن ها همچنین عاشق داستان برند شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد برند شما هستند. صفحه درباره ما هر سه این معیار ها را در نظر می گیرد. بنابراین ایجاد صفحه ای که از حس کنجکاوی مشتریان بالقوه شما استفاده کند بسیار مهم است.

  • این صفحه نشان می دهد که چرا شما متفاوت هستید.

صفحه شما درباره ما مکان بسیار خوبی برای بیان این موضوع است. داستان منحصر به فرد شما چیزی است که شما را از رقابت متمایز می کند و مکانی است که می توانید مهم ترین تفاوت ها را برجسته کنید. علاوه بر این، اگر مردم با سختی ها و پیروزی های مشابه برند شما روبرو شده باشند، طبیعتاً داستان شما را مجذوب خود می کند. این صفحه همچنین باعث تقویت تصویر برند شما می شود. بنابراین اکنون که می دانید یک صفحه درباره ما می تواند چه اثری داشته باشد، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه مواردی را باید در آن بگنجانید!

محتوای صفحه درباره ما باید چگونه باشد؟

صفحه درباره ما می تواند از هر آنچه که احساس می کنید مهم ترین چیز برای برند شما است تشکیل شده باشد. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، در اینجا چند پیشنهاد برای نوشتن متن درباره ما وجود دارد. اما به یاد داشته باشید که این لیست به هیچ وجه کافی و یا محدود نیست. بسته به مشخصات صنعت شما، ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد که شما بخواهید جایگاه برند خود را در بازار ارائه دهید. عناصر زیر فقط تعداد انگشت شماری از موارد هستند که می توانند به شما در انجام این کار کمک کنند.

  • یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ارائه دهید.

نقطه فروش منحصر به فرد شرکت خود را پیدا کنید و با ساختن صفحه درباره ما توجه را به آن جلب کنید. به عنوان مثال، اگر نقطه فروش منحصر به فرد شما یک سیاست بازگشت محصول است، آن را می توانید در این صفحه ارائه دهید. اگر نقطه فروش منحصر به فرد شما این است که محصولات شما از مواد تجدیدپذیر تأمین می شوند، توضیح دهید که این برای برند شما مهم است.

شناسایی پیشنهاد ارزش منحصر به فرد شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما خوشبختانه، شما می توانید در آژانس های بازاریابی دیجیتال با متخصصان مشورت کنید که به شما کمک می کنند با مشخص کردن تفاوت محصول شما و اینکه چرا باید به آن توجه کنند محصولات خود را تعریف و به مشتریان معرفی کنید.

  • اعضای تیم خود را معرفی کنید.

معرفی اعضای تیم شما در محتوای درباره ما به برقراری ارتباط بین شرکت شما و افراد کمک می کند. حتی اگر می توانید فقط بنیانگذاران را برجسته کنید. صفحه درباره ما می تواند فرصتی برای ساختن نام تجاری شخصی شما و به اشتراک گذاشتن این موضوع باشد که چگونه داستان و تجربه شما و شرکت شما را برای خدمت به بازار مناسب می کند.

  • داستان برند خود را بگویید.

همانطور که قبلا ذکر شد، داستان برند شما همان چیزی است که شما را منحصر به فرد می کند. هیچ داستان دیگری مشابه شما وجود ندارد، بنابراین مهم است که شما به آن توجه کنید. به عنوان مالک یک تجارت الکترونیکی، شما نیز می توانید از داستان سرایی استفاده کنید. رویدادهای مهم در تاریخ نام تجاری شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وقتی ایده برند خود را داشتید.
  • وقتی اولین محصول خود را فروختید.
  • وقتی 100 فروش اول خود را انجام دادید.
  • وقتی اولین کارمند خود را استخدام کردید.

البته، این تنها راه برای به اشتراک گذاشتن داستان شما نیست. داستان سرایی برند به شما امکان می دهد از طریق ارزش های مشترک با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید. این نیز یکی از قدرتمندترین روش ها برای دمیدن روح در برند شما است. بنابراین در مورد برند و ایده های پشت آن صادق و واقعی باشید. مهم نیست که چقدر وسوسه انگیز باشد، داستانی را با بیش از 2000 کلمه ننویسید زیرا بعید است مشتری آن را بخواند. درعوض، آن را کوتاه و مرتبط نگه دارید. از خود ستایش کردن، و خارج از موضوع صحبت کردن بپرهیزید.

داستان شما باید شامل چگونگی تأسیس تجارت، افراد اصلی، اهداف و اصول شکل دهنده تجارت و جزئیات مربوط به تیم شما باشد. این داستان را با لحن توصیفی و دوستانه بیان کنید. برای اینکه واقعاً این داستان را ارتقا دهید، گرافیک خلاقانه یا حتی ویدیو را در آن قرار دهید.

  • دستاورد ها و یا نظرات افراد را اضافه کنید.دستاورد های خود را معرفی کنید

بازبینی ها، نام های مطبوعاتی یا محتوای تولید شده توسط کاربر می تواند در صفحه “درباره ما” شما وجود داشته باشد تا نحوه تأثیر شما بر مشتریان یا صنعت خود را به اشتراک بگذارد. اشاره های مطبوعاتی، جوایز و سایر دستاوردها نمونه های متداولی برای نقاط عطف هستند که می توانند برای کمک به روایت داستان شما استفاده شوند.

  • مدل تجاری خود را ارائه کنید.

برای برخی از شرکت ها، مدل کسب و کار آن ها ارزش پیشنهادی منحصر به فرد آن هاست و می تواند چیزی باشد که ارزش دارد در صفحه درباره ما قرار گیرد. برخی از نمونه های این ممکن است شامل موارد زیر باشد:

این مقاله را حتما بخوانید
کش مرورگر چیست؟ چگونه کش (حافظه پنهان) را در مرورگر های مختلف پاک کنیم؟

به عنوان مثال چگونه مواد لازم برای محصول خود را تهیه می کنید (به عنوان مثال تولید در یک کشور خاص یا با فراهم آوردن شغل برای جامعه خاص).

تقسیم بخشی از درآمد شما که به یک موسسه خیریه می رسد.

مسئولیت اجتماعی خود

این کار اغلب با تصویرگری یا اینفوگرافیک انجام می شود که درک آن را راحت تر می کند.

  • یک فیلم یا عکس اضافه کنید.

اگر می توانید باید رسانه ها را در صفحه درباره ما قرار دهید تا تنوع بیشتری ایجاد کند و متن موجود در طراحی صفحه شما کسل کننده نشود. شما می توانید از عکس های با کیفیت بالا در پشت صحنه استفاده کنید تا بازدیدکنندگان نگاهی اجمالی به تجارت شما داشته باشند.

با توجه به اینکه بسیاری از برندها اکنون با استفاده از تکنیک های بازاریابی مختلف مخاطبان را مجذوب خود می کنند، مصرف کنندگان بیش از هر چیز می خواهند از درون شرکت شما مطلع شوند. استفاده از عکس های پشت صحنه و برخی متن ها را برای توضیح مراحل تولید اقلام خود در نظر بگیرید. این باعث می شود خواننده شما احساس کند که دقیقاً می داند چه چیزی را می خرد و دقیقاً از کجا آمده است.

  • به مشتریان اطلاع دهید که کجا هستید.

شما تعجب خواهید کرد اگر بدانید که برخی از مشتریان پس از دانستن محل کار شما چقدر احساس بهتری دارند. با ذکر جایی که در آن هستید، می توانید با مردم آن منطقه بیشتر ارتباط برقرار کنید.

  • مشتری را به سمت اقدام بعدی هدایت کنید.

بعد از اتمام خواندن صفحه درباره ما شما می خواهید آن ها چه کاری انجام دهند؟ احتمالاً دوست ندارید که آن ها در انتها بدون هیچ کاری سایت را ترک کنند. دکمه ی CTA ایجاد کنید تا آن ها را به فروشگاه خود برسانید، فرم تماس را در آن گنجانده یا آن ها را ترغیب کنید تا در خبرنامه شما ثبت نام کنند.

  • پیوندهای رسانه های اجتماعی را نشان دهید.

صفحه درباره ما همچنین می تواند برای هدایت بازدیدکنندگان به سایر صفحات وب یا حضور آنلاین، خواه یک پست وبلاگ یا یک پروفایل اجتماعی باشد. حتماً هر پیوند مربوط به CTA را در آن بگنجانید و به این فکر کنید که چگونه می توانید با تشویق کاربران کار آن ها را ادامه دهید:

  • حساب های کاربری شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.
  • فرم ثبت نام ایمیل خود را قرار دهید.
  • لینک بررسی محصولات خود را قرار دهید.
  • فرم استخدام را قرار دهید.
  • به وبلاگ خود لینک دهید.

نوشتن متن صفحه درباره ما (مرحله به مرحله)

با دنبال کردن این مراحل ساده از ابتدا تا انتها کار یک متن جذاب برای صفحه درباره ما بنویسید. آنچه شما در نهایت قادر به ایجاد آن هستید ممکن است به منابع موجود در زمینه طراحی و توسعه شما بستگی داشته باشد اما مراحل زیر برای تمامی آن ها یکسان است.چگونه صفحه درباره ما بنویسیم؟

  1. همه مواردی را که سایت شما شامل می شود را کشف کنید.

قبل از اینکه یک برنامه مشخص داشته باشید، ابتدا موارد زیر را کشف کنید:

صفحه ی درباره ی ما به کدام بخش ها نیاز دارد؟ برخی از قطعات رایج شامل اهداف شما، شرح مختصر شرکت، تاریخچه شرکت و ارزش های اصلی آن است.

برای اطلاعات بیشتر ممکن است لازم باشد با چه کسی صحبت کنید؟ متخصصان و هر کسی که سابقه کار در شرکت شما را دارد و ممکن است بتواند به شما در پر کردن اطلاعات مورد نیاز کمک کند.

  1. یک چک لیست برای پروژه خود ایجاد کنید.

قبل از حرکت به جلو، تمام مراحل لازم را برای ایجاد صفحه خود لیست کنید. برخی از مواردی که باید در نظر گرفت عبارتند از:

  • نوشتن یک طرح کلی
  • ساخت نسخه کپی
  • طراحی
  • ویرایش
  • انتشار صفحه

یکی از راه های ایجاد یک چک لیست ساده، استفاده از Google Sheets ، Excel یا Evernote است. این موارد امکان ایجاد لیست های قابل استفاده مجدد از پروژه را فراهم می کند. با ایجاد یک پروژه جدید در تقویم شروع کنید و نوع محتوای مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کار ردیابی پیشرفت شما را آسان می کند.

  1. توضیحات بیشتر در مورد آنچه انجام می دهید را ارائه دهید.

مردم باید بدانند که شما واقعاً چه چیزی تولید می کنید و یا می فروشید. بنابراین به آن ها دقیقاً بگویید که:

چه چیزی می فروشید و ارزش ها و معیار های شما چگونه به تولیدات با کیفیت بهتر کمک می کند؟

محصولات شما چه تاثیری بر زندگی روزمره مشتری شما دارد؟ حتی اگر این صفحه مربوط به شما باشد، بیشتر به این دلیل است که چرا مردم باید از شما خرید کنند . بنابراین به جای صحبت در مورد فروش محصولات، در مورد مشکلاتی که این محصولات حل می کنند صحبت کنید و به جای تمرکز روی شرکت خود، بر چگونگی کمک به مشتریان خود تمرکز کنید.

  1. تاریخچه شرکت خود را ترسیم کنید.

گاهی اوقات دانستن اینکه از کجا امده اید و به کجا می روید، به شما کمک می کند. یکی از راه های نشان دادن این موضوع به مخاطبان، ترسیم تاریخچه شرکت شماست. این نه تنها به مشتریان کمک می کند تا شرکت شما را بهتر بشناسند بلکه اگر مدتی در آن حضور داشته باشید می تواند به تقویت اقتدار برند شما کمک کند.

نقاط عطف مهم تاریخی شرکت خود را مشخص کنید. مصاحبه هایی را با ذینفعان داخلی تنظیم کنید که ممکن است بتوانند کمک کنند. گزینه دیگر ایجاد صفحه مستقل تاریخچه شرکت و سپس پیوند دادن به آن از صفحه درباره ما است.

  1. ارزش های خود را وارد کنید.

اکثر شرکت ها نوعی ارزش یا اصول برای خود دارند. اینها معمولاً پنج یا شش نکته است که فرهنگ و فلسفه تجارت شما را معرفی می کند. ارزش های شما لزوماً نباید ماهیتی آشکار داشته و یا جهان را تغییر دهند. اما، تا زمانی که بدانید هدف شما در زمینه تجارت چیست، می توانید آن را در صفحه خود بگنجانید.

نکات اضافی برای نوشتن صفحه درباره ی ما بهتر

هنگام نوشتن صفحه درباره ی ما بهتر است موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از حقایق استفاده کنید.

هنگام نوشتن صفحه درباره ما، نباید همان مواردی را که در صفحه اصلی شما وجود دارد، بگویید زیرا خواننده را خسته خواهد کرد. شما همچنین نباید به گونه ای به نظر برسید که انگار ادعای دروغین دارید. دقیقاً مانند رزومه ای که می خواهید از آن برای کار استفاده کنید، صفحه درباره ما مکانی است که می توانید در آن خود را معرفی کنید. از متن های تبلیغاتی پرهیز کنید. در عوض، یک ارائه مستقیم از واقعیت ها و ارقام و اعداد را داشته باشید. از اصطلاحات غلو آمیز اجتناب کنید.

به عنوان مثال، توضیح دهید که چرا مردم باید شما را انتخاب کنند. شما یا محصولتان چه فوایدی می تواند داشته باشد؟ اگر می توانید، آن مزایا را کم تر کنید. گفتن این که محصول شما 18٪ بهره وری را افزایش می دهد، بسیار قانع کننده تر از این است که صرفاً بگویید این باعث بهبود 100 درصدی بهره وری می شود. به آن ها بگویید چه مشکلی را حل می کنید. چگونه زندگی آن ها را آسان تر و بهتر می کنید؟ درباره توانایی های خود صحبت کنید و صادق باشید.

  • صفحه درباره ما باید اعتماد را ایجاد کند.

عملکرد اصلی صفحه درباره ما جلب اعتماد به شرکت شما است. به گفته جرمی اسمیت، متخصص بازاریابی دیجیتال “تمام موفقیت یک کسب و کار به اعتماد مشتریان” بستگی دارد. هر تبدیل نشانگر جلب اعتماد است. هر مشتری جدید نماینده شخصی است که اعتماد او جلب شده است. هر مشتری نماینده شخصی است که اعتماد او همچنان حفظ شده است.

  • مخاطبان خود را در نظر بگیرید.

هنگام نوشتن صفحه درباره ما، تصور کنید چه کسی آن را می خواند. مشتریان احتمالی خود را تجسم کنید. خواسته ها و نیازهای آن ها و یا نقاط درد آن ها چیست؟ آیا بازدید کننده شما یک متخصص فناوری اطلاعات با مهارت های سطح بالای کامپیوتر است یا یک شخص ساده با درک محدود از فن آوری؟ آیا او یک شهروند سالخورده است یا یک کودک؟ هدف قرار دادن هر یک از این اطلاعات جمعیتی به یک نسخه خاص برای نوشتن نیاز دارد.

هنگام نوشتن متن صفحه درباره ما، مشتریان هدف خود را در نظر بگیرید. چه چیزی آن ها را در مورد محصولات شما هیجان زده خواهد کرد؟ همانطور که یک مجله یا یک برنامه تلویزیونی با در نظر گرفتن مخاطب طراحی می شود، صفحه درباره ما باید به زبان بازدید کنندگان شما باشد. متن شما باید مربوط به آن ها باشد و نیازهای خاص آن ها را برطرف کند. این صفحه باید احساسات آن ها را تحت تاثیر قرار دهد و آن ها را به اقدام ترغیب کند.

  • اظهارات افراد دیگر بهتر از ادعاهای جسورانه است!

به جلسات و تماس های تلفنی خود با مشتریان فکر کنید. به سوالات متداولی که بیشتر اوقات می پرسند پاسخ دهید و از ادعاهای جسورانه ای که به نظر می رسد خیلی درست نیست، اجتناب کنید. هر زمان که حقایق و ارقام خاصی را برای حمایت از ادعاهای خود اضافه کنید، در ذهن بازدید کننده اعتبار کسب خواهید کرد. اگر کسب و کار شما تازه راه اندازی شده است و هنوز حقایق، ارقام و گواهی هایی برای پشتیبانی ادعاهای شما ندارد، درباره اهداف خود صحبت کنید و آنچه را که برای دستیابی به آن ها انجام می دهید توصیف کنید. شروع به جمع آوری برخی از داده ها کنید.

  • لحن دوستانه ای داشته باشید.

یک بازدید کننده از وب سایت شما می خواهد بداند که یک انسان واقعی در پس این تجارت قرار دارد. در نوشتن متن خود محاوره ای و دوستانه باشید. طوری بنویسید که گویی رو در رو با مشتریان خود صحبت می کنید. لحن دوستانه کسب و کار شما را دوست داشتنی تر می کند. یک لحن دوستانه در صفحه درباره ما به شما کمک می کند تا با بازدید کنندگان ارتباط برقرار کنید. احساسی را که نسبت به اهداف شرکت خود دارید را منتقل کنید. وقتی داستان برند خود را تعریف می کنید صادق و دوستانه باشید. جنبه انسانی تجارت خود را نشان دهید. طوری بنویسید که گویی با یک شخص صحبت می کنید نه با یک شرکت یا گروهی از مردم!

  • صفحه درباره ما را به روز نگه دارید.

پس از ایجاد یک صفحه درباره ما، آن را با دنیا به اشتراک بگذارید. اما فراموش نکنید که هر چند وقت یک بار آن را به روز کنید. می بینید که صفحه درباره ما که بخوبی نوشته شده است می تواند اعتماد را از راه هایی ایجاد کند که هیچ صفحه دیگری نمی تواند. اما یک صفحه قدیمی و منسوخ شده کارایی ندارد و در نتیجه اعتماد را از بین می برد. برای جلوگیری از این اتفاق، هر 1 ماه یکبار آن را به روز کنید. چیزهای بیشتری وجود دارد که می توانید انجام دهید و آزمایش کنید، از آزمایش چیزهای مختلف نترسید. ممکن است دوست داشته باشید یک ویدیو در صفحه خود قرار دهید یا فرم تماس با آن را نیز در آنجا اضافه کنید. آنچه برای شما و برند شما بهتر است چیزی است که فقط شما می توانید از طریق آزمایش و ارزیابی منظم از آن مطلع شوید.

جمع بندی

همانطور که گفته شد صفحات درباره ما با گفتن داستانی درباره یک نام تجاری به اهداف خود یعنی جذب مشتری دست می یابند. هر داستانی به یک قهرمان اصلی احتیاج دارد و صفحه درباره ما می تواند به شما در بیان این داستان کمک کند. در پایان می توانید با استفاده از فرمول زیر روایتی را برای صفحه درباره ما تهیه کنید:

  • شخصیت ها را معرفی کرده و وضعیت موجود یا “شرایط موجود” برای شما، مشتری هدف خود یا صنعت خود را تعریف کنید.
  • مسئله را معرفی کنید. مشکلی را که شما (شخصیت اصلی) را به بازی فراخوانده است، توصیف کنید.
  • در مورد چگونگی شروع کار خود و موانعی که در این راه با آن روبرو هستید، توضیح دهید.
  • جزئیات نحوه کسب و کار خود را برای اهداف خود (راه حل مشکلات ) و نقاط عطفی که به آن رسیده اید به اشتراک بگذارید.
  • آینده را تصور کنید. برای شرکت خود تصویری از آینده ترسیم کنید یا رسالت و اهداف آن را بیان کنید.

ایجاد صفحه درباره ما کار پیچیده ای نیست اما باید در ارائه بینشی از عملکرد داخلی شرکت شما، برجسته کردن موارد مهم، چگونگی و چرایی نام تجاری شما، موثر واقع شود. بنابراین صادق باشید و کلمات را عاقلانه انتخاب کنید. بگذارید خلاقیت شما جریان پیدا کند. هرچه واقعی تر باشید، ارتباط با شما و برندتان راحت تر است. این همان چیزی است که به شما کمک می کند تا نام تجاری شما در ذهن مشتریان شما جا بیفتد.

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز جت اسمارت | پلاگین JetSmartFilters

345,000 تومان

60%

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز جت وو بیلدر | پلاگین JetWooBuilder

345,000 تومان

87.5%
فیدارشاپ

فیدارشاپ

محصول پیشنهادی

افزونه صفحه ساز ویژوال کامپوزر | پلاگین WPBakery Page Builder

395,000 تومان

65.33%
رایکاوردپرس

رایکاوردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور المنت پک پرو | پلاگین Element Pack Pro

395,000 تومان

95.24%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور جت المنت | پلاگین JetElements

395,000 تومان

90%

محصول پیشنهادی

افزونه جت انجین المنتور | پلاگین JetEngine

345,000 تومان

95%

محصول پیشنهادی

افزونه تولید صفحات ووکامرس با المنتور | پلاگین WooCommerce Page Builder

345,000 تومان

50%
مهدی عباس زاده

مهدی عباس زاده

محصول پیشنهادی

افزونه جانبی المنتور پاورپک | پلاگین PowerPack Elementor

395,000 تومان

80%

نویسنده سینا عباسی

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه