Retry
آموزش نوشتن توضیحات محصول

همانطور که می دانید با گسترش تجارت الکترونیکی و فروشگاه های آنلاین اکنون توضیحات مربوط به محصول یکی از مهم ترین جنبه های افزایش فروش است و در واقع نوشتن توضیحات محصول همان چیزی است که مشتری را برای خرید محصولات متقاعد می کند. توضیحات محصول همان متنی است که توضیح می دهد کالا چیست و چرا ارزش خرید دارد.

بدیهی است که شما با گذاشتن تصویری از محصول خود در کنار توضیحات مبهم امیدوار باشید که خریدار محصول شما را تهیه کند. از این گذشته ، 50٪ از خریداران آنلاین ، محصولی را پس داده اند که با توصیف آن مطابقت ندارد. هدف از توصیف محصول ، ارائه اطلاعات مهم در مورد ویژگی ها و مزایای محصول به مشتریان است تا آن ها را ترغیب به خرید کند و باید کاملاً واضح و روشن باشد.

نوشتن صفحه محصول به اندازه کافی ساده به نظر می رسد اما حتی اگر قدرت فوق العاده ای در نویسندگی داشته باشید، کپی رایتینگ خوب برای یک محصول دشوار است، به خصوص هنگامی که لیست بزرگی از موارد مختلف در صفحه محصول شما وجود داشته باشد. یک اشتباه رایج که بسیاری از افراد انجام می دهند، این است که هنگام نوشتن توضیحات محصول تصور می کنند که این توضیحات تنها محصولات را توصیف می کنند! اما این تفکر کاملاً اشتباه است چرا؟نوشتن صفحه محصول

پاسخ این سوال ساده است، موفق ترین افراد در این زمینه، توضیحات محصول خود را از طریق درک روانشناختی از نحوه کار مغز انسان و واکنش مردم نسبت به برخی از کلمات، ایجادمی کنند. البته هدف این مقاله این نیست که شما در این مباحث خیلی عمیق شوید اما حداقل درک اینکه توصیفات شما منعکس کننده چه ایده و یا تجربه ای در ذهن خواننده است بسیار مفید است.

در واقع توانایی نوشتن توصیفاتی که واکنش مثبتی را در مخاطبان شما ایجاد کند و یا احساس نگرانی منفی را به وجود آورد اساس نوشتن جزییات و توضیحات یک محصول است. نوشتن صفحه محصول نه تنها یک روش عالی برای ارائه اطلاعات کلیدی به خوانندگان شما است، بلکه می تواند به شما کمک کند تا مشتریان خود را ترغیب به خرید کرده و از رقیبان خود پیشی بگیرید. بنابراین ما در این مقاله به شما خواهیم گفت توضیحات محصول چیست ، چه ویژگی هایی دارد و جگونه باید آن را نوشت.

توضیحات محصول چیست؟

توضیحات محصول نوشته ای است که ویژگی ها و مزایای یک محصول را برای مشتری توصیف می کند. توضیحات محصول می تواند شامل موارد زیر باشد:

در واقع توصیف محصول هر چیزی است که به مشتری شما ایده بیشتری بدهد که این محصول چیست، چه کاری انجام می دهد و چگونه می تواند مشکل آن ها را حل کند. توضیحات محصول خلاهای از دست رفته ای را که عکاسی از محصول شما ایجاد می کند پر می کند و آنچه را که عکاسی از محصول شما نمی تواند توضیح دهد را برای مخاطبان شما آشکار می کند. توضیحات یک محصول می تواند یک داستان را بازگو کند و یا بازتاب تصویر نام تجاری شما باشد اما نوشتن توضیحات محصول که هم صادقانه و هم آموزنده و یا حتی گاهی سرگرم کننده باشد کمی زمان می برد.

مزایای نوشتن توضیحات محصول خوب چیست؟

یک مطالعه بر روی فروشکاه های تجارت الکترونیکی نشان داد که 20٪ از مرجوعی ها و نارضایتی های کاربران از خرید خود در نتیجه ی نامشخص بودن اطلاعات محصول است. اما به نظر می رسد برخی از محصولات با یک عنوان و تصویر بسیار خوب به فروش می رسند.

بله درست است، مردم  هنگام خرید آنلاین تمایل به جذب برخی از کلمات دارند و این کلمات مانند نیروی محرکه ای عمل می کنند و احساس فوریت در ان ها ایجاد می کند. بنابراین توصیف نامناسب محصول می تواند افراد بسیار زیادی را از خرید محصولات خود دور کند. شما به راحتی می توانید یک توصیف بد از کالایی را تنها با چند تغییر کوچک، تبدیل به کالایی قابل فروش کنید. برخی دیگر از مزایای نوشتن صفحه محصول خوب عبارتند از :

  • نسبت به رقیبان خود برجسته خواهید شد.

همانطور که مصرف کنندگان از این صفحه به صفحه دیگر برای مقایسه هزینه ها و سایر جنبه های محصول می روند، دیدن همان جزئیات قدیمی در مورد یک کالا خوشاند نخواهد بود. آنها به دنبال محصولی هستند که علاقه آن ها را جلب کند و به آن ها ثابت می کنند که محصول و یا خدمات خاص می تواند برای زندگی آن ها مفید باشد. تصور کنید که نوشتن توضیحات محصول منحصر به فرد در طی این فرآیند چقدر می تواند بر آن ها تأثیر بگذارد. اما بسیاری از فروشگاه های تجارت الکترونیکی از این مزیت استفاده نمی کنند ، اما در صورت استفاده هوشمندانه ، محتوای منحصر به فرد می تواند راهی برای بازدید و فروش بیشتر باشد.

  • کلمات قدرت جذب دارند!

ایجاد توضیحات مربوط به محصول خود نه تنها به برجسته بودن شما کمک می کند، همچنین باعث افزایش تعامل با مصرف کننده در سطح عاطفی می شود، که می تواند نقش مهمی در تصمیم نهایی مصرف کننده در مورد خرید محصول داشته باشد. تقریباً 90 درصد تصمیمات خرید به صورت ناخودآگاه انجام می شود که به شدت تحت تأثیر احساسات است. بنابراین توضیحات محصول جایی است که شما می توانید در آن احساسات مشتریان را درگیر کرده و آن ها را متقاعد کنید که به محصول شما نیاز دارند.

  • فرصتی برای فروش، نه فقط توصیف محصول!

در هنگام نوشتن توضیحات محصول شما یک فرصت برای گفتن یک داستان دارید و همانطور که می دانید بازاریابی تجارت الکترونیکی در مورد داستان سرایی است. در توضیحات یک محصول می توان توصیف کرد که این محصول چه مشکلاتی را حل می کند و یا چگونه زندگی مصرف کننده را بهتر می کند. شما در داستان سرایی از لحنی دوستانه استفاده خواهید کرد که به مشتریان درباره محصول به گونه ای توضیح می دهید که انگار میخواهید آن را به دوست خود پیشنهاد کنید.

  • افزایش ترافیک ارگانیک و رتبه بندی در نتایج موتور جستجو

ترافیک ارگانیک نقش بسزایی در موفقیت کسب و کار شما دارد. هنگام نوشتن توضیحات محصول، این فرصت را دارید که کلمات کلیدی بیشتری را در محتوای آنلاین خود وارد کنید. اما چرا کلمات کلیدی برای نوشتن صفحه محصول شما مهم هستند؟

مانند سایر محتوای آنلاین که منتشر می کنید، موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای رتبه بندی محتوا و گرفتن پاسخ برای سوالات کاربران استفاده می کنند. هنگامی که افراد محصولات و یا خدمات خاصی را جستجو می کنند، گوگل می تواند کلمات کلیدی و سایر داده های شما را از وب سایت بخواند تا محتوای مربوطه را برای کاربران نمایش دهد.

بنابراین با استفاده از توضیحات محصول شما می توانید کلمات کلیدی را استفاده کرده تا میزان جستجوی ارگانیک را افزایش دهد. با استفاده از هر صفحه محصول، این فرصت را دارید که عناوین ، برچسب های متا، کلمات کلیدی منحصر به فرد و مکان های جغرافیایی را در اختیار داشته باشید تا به موتورهای جستجو کمک کند شما را به جای رقبای خود بیابند.

چگونه یک توضیح خوب برای محصولات خود بنویسیم؟

نوشتن توضیحات محصولهمانطور که می دانید نوشتن توضیحات محصول خوب کمی پیچیده است اما با دنبال کردن مراحل زیر شما بدون شک موفق به نوشتن توضیحات عالی و با کیفیتی خواهید شد.

  1. به مخاطبان هدف خود فکر کنید.

در قدم اول باید بررسی کنید ک مخاطب هدف شما کیست و چه کسی را با این توضیحات محصول هدف قرار می دهید. با توصیف محصول خود به این فکر کنید که می خواهید چه کسی را هدف قرار دهید. ویژگی های مشترکی که باید هنگام تعیین مخاطب مورد توجه قرار گیرد شامل سن، جنسیت، سطح درآمد، عادات خرید، شغل، محل زندگی، سطح تحصیلات، سرگرمی ها و علایق است.

برای یافتن این اطلاعات می توانید از ابزارهایی برای شناسایی اطلاعات جمعیتی مانند گوگل آنالیتیکس استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم آموزش نصب گوگل آنالیتیکس در وردپرس را در بلاگ ما بخوانید. این ابزار می تواند به شما کمک کند اطلاعات مربوط به نوع شخصی که به وب سایت شرکت مراجعه می کند را جمع آوری کنید. با داشتن یک تعریف مشخص از شخصیت خریدار، شما می توانید محصول خود را به بهترین شکل توصیف کنید. بهترین توصیفات محصول مخاطبان هدف شما را مستقیم و شخصاً هدف قرار می دهد. شما سوالی را از جانب آن ها می پرسید و به آن ها پاسخ می دهید به گونه ای که با آن ها گفتگو می کنید.

به عنوان مثال اگر شما در حال نوشتن توضیحات محصول درباره ی یک قهوه هستید سعی کنید قهوه خود را به سبک زندگی مشتری هدف متصل کنید و برای یک شخص شاغل توصیف کنید و در واقع در توضیحات محصول با کسی که قبل از یک روز شلوغ کاری از یک قهوه لذت می برد ارتباط برقرار می کنید. به این فکر کنید که محصول شما چگونه می تواند مخاطبان هدف را مجذوب خود کند.

  1. نیاز های مخاطبان هدف را مشخص کنید و برای آن ها راه حل (محصوتان) ارائه دهید.

به یاد داشته باشید، مخاطبان هدف شما آنقدر علاقه مند به محصول شما نیستند که بخواهند تنها با توضیحات شما آن را خریداری کنند. بنابراین با شناخت مشکلات و نیاز های کاربران ویژگی محصولات خود را به عنوان راه حل مشکلات آن ها بیان کنید. به آنها کمک کنید تصور کنند با استفاده از محصول شما کدامیک از نیازهای فعلی آن ها برآورده می شود. بنابراین قبل از فروش راه حل (محصول)، مسئله را برجسته کنید.

اگر می خواهید محصولات بیشتری را بفروشید، آن را بزرگتر جلوه دهید. مصرف کنندگان عموماً سراغ محصولی می روند که مزایای خاصی را برای آن ها فراهم کند. هنگام نوشتن توضیحات محصول از خود بپرسید “مشتری چگونه از محصول من سود می برد و کدامیک از مشکلات او حل می شود؟” در نهایت، مصرف کنندگان می خواهند چیزی را خریداری کنند که یک مزیت ذاتی برای آنها داشته باشد.

بنابراین در این مرحله لیستی از ویژگی های محصول خود تهیه کنید. از آنجا سعی کنید این ویژگی ها را به سود مشتریان متصل کنید. این به شما کمک می کند تا هنگام نوشتن توضیحات محصول خود متوجه شوید که باید بر روی چه موضوعاتی تمرکز کنید.

  1. لیستی از کلماتی که محصول شما را به خوبی توصیف می کند تهیه کنید.

یکی دیگر از مزایای شناختن مخاطب هدف شما این است که شما واژگانی را که آن ها برای برقراری ارتباط استفاده می کنند، می دانید. توضیحات خوب محصول واژگان را متناسب با خریدار تنظیم می کند. شخصی را در نظر بگیرید که به خانم ها جواهرات می فروشد و دیگری چکمه های مختلف را به آقایان می فروشد. برای توصیف این دو محصول از واژه های یکسان استفاده نمی شود. برای جواهرات ممکن است از کلماتی مانند زیبا، ظریف و شیک استفاده شود اما برای چکمه ها کلمات دیگری استفاده می شود. بنابراین از کلمات خاصی استفاده کنید که با مخاطب مورد نظر شما سازگار است. هنگام توصیف محصول خود از کلمات خنثی یا معمول خودداری کنید. برای شروع طوفان فکری ، لیستی از کلماتی که محصول را به شما یادآوری می کنند، تهیه کنید و روش هایی برای استفاده از آن در توضیحات خود پیدا کنید.

تصور کنید که برای قهوه در مثال قبلی اولین کلماتی که ممکن است به ذهن شما خطور کند مواردی مانند شیرین، خوشمزه و خوش طعم باشد. آیا راهی وجود دارد که بتوانید آن کلمات را خاص تر کنید؟ به عنوان مثال به جای استفاده از اصطلاحاتی مانند “شیرین” و “خوشمزه” ، می توانید بگویید که قهوه “طعم وانیلی ابریشمی و خامه ای” دارد.

  1. داستان بگویید.

در نوشتن توضیحات محصول بعد از تهیه لیست ویژگی ها و کلمات و با در نظر گرفتن مخاطب، شروع به گفتن یک داستان کنید. برای توصیف داستان از توضیحات محصول خود استفاده کنید. این می تواند داستان این باشد که چرا مشتری شما برای حل مشکل خود به این محصول نیاز دارد. یا داستانی از مزایای محصولات. یا فقط یک داستان سرگرم کننده در مورد محصولی است که مشتری شما را به خود جلب می کند.

یک توصیف خوب محصول باید تمام جزئیات مربوطه را بیان کند، خریدار را با مزایای آن آشنا کند و بر احساسات و رفتار خریدار تأثیر بگذارد. با اضافه کردن داستان هایی از زندگی افراد و در مورد کاربردهای سنتی محصول، خواننده به طور خودکار تصور می کند که محصول شما سال ها پیش ساخته شده است و در میان مردم به اشتراک گذاشته شده است.

با گفتن یک داستان کوتاه در مورد محصول، شما در یک سطح احساسی و نه معامله ای، با خریداران بالقوه ارتباط برقرار خواهید کرد. این کلید تبدیل خریداران بالقوه شما به خریداران واقعی است. وقتی صحبت از بیان یک داستان در توضیحات محصول شما می شود، سعی کنید به این سوالات زیر پاسخ دهید:

  • چه کسی در اصل این محصول را تولید کرده است؟
  • چه چیزی آن ها را وادار به ساخت این محصول کرده است؟
  • سفر ساخت این محصول چه بود؟
  • این محصول چگونه بر زندگی روزمره خریدار تاثیر گذاشته و آن را تغییر می دهد؟
  1. تمام جزئیات را ارائه دهید.

برخی از صاحبان تجارت الکترونیکی ممکن است تصور کنند که تنها وجود داشتن یک تصویر واحد از یک محصول برای فروش آن کافی است. اما این طرز فکر برای افرادی که دارای محصولات با رنک و اندازه های مختلف و سایر مشخصات هستند بسیار اشتباه است.

یکی از مهم ترین آمارهای خرید آنلاین نشان می دهد که طی دو سال آینده، پیش بینی می شود تجارت الکترونیکی تلفن همراه تقریبا 73٪ از کل فروش تجارت الکترونیک را تشکیل می دهد. این بدان معنی است که شما باید در مورد کاربران تلفن همراه نیز فکر کنید و اطمینان حاصل کنید که آیا مشتریان شما می توانند محصولات مختلف را از نزدیک ببینند و یا خیر.

شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان اطلاعات مورد نیاز برای خرید را دارند. به عنوان مثال، اگر محصول شما یک نوع پوشاک باشد، اطلاعات مربوط به نحوه ی مراقبت و نمودارهای اندازه، سایز ها و رنگ و … را در نوشتن توضیحات محصول به صورت کامل نام ببرید و برای هر محصولی که دارید، محتوای بصری عالی ایجاد کرده و مشخصات کامل آن را ذکر کنید.

  1. از کلمات کلیدی استفاده کنید.

همانطور که می دانید، اگر محصول شما در نتایج موتور جستجوی گوگل نشان داده شود، احتمال فروش آن بسیار بیشتر است. اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی استفاده می کنید که مشتری در جستجوی این نوع محصولات به صورت آنلاین جستجو می کند. در مورد بهینه سازی موتور جستجو (SEO) تحقیق کنید تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی را انتخاب می کنید که خریداران را به سمت محصول شما سوق می دهد.

کلمات کلیدی گاهی اوقات می توانند به تنهایی یک محصول را توضیح دهند. به این موضوع فکر کنید که محصول برای چه چیزی استفاده خواهد شد از این طریق خواهید فهمید که چه کلماتی را باید در نوشتن صفحه محصول استفاده کنید. ما پیشنهاد می کنیم که کلمات کلیدی را به چهار مکان اصلی اضافه کنید:

  • عنوان محصول
  • توضیحات متای مربوط به محصول
  • برچسب های ALT و یا جایگزین
  • محتوای بدنه‌ی توضیح یک محصول

فقط به خاطر داشته باشید که در نوشتن توضیحات محصولات از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید، زیرا این امر باعث می شود توصیف شما نامفهوم باشد و دیگر کاربر پسند نباشد.

  1. از تصاویر و رسانه های ترکیبی بیشتری استفاده کنید.

علاوه بر توصیف محصولات با کلمات می توانید کارهای بیشتری در نوشتن توضیحات محصول خود انجام دهید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بسیاری از خریداران به راحتی به خاطر دیدن تصاویر و یا فیلم ها از خواندن توضیحات صرف نظر می کنند. مطالعات نشان می دهد که 63٪ از مصرف کنندگان معتقدند که تصاویر خوب مهم تر از توصیف محصولات هستند. آنها می گویند که تاثیر یک عکس برابر با تاثیر هزار کلمه است!

بنابراین شما هم می توانید این اصل را در توضیحات محصول اعمال کنید. کوتاه بودن توضیحات متنی و استفاده از آیکون ها، تصاویر و رسانه های ترکیبی مانند ویدئو برای نمایش یک محصول، ممکن است بیشتر به نفع شما باشد. همچنین می توانید تعداد زیادی تصویر استاندارد محصول و چند فیلم پیدا کنید که محصول را در عمل نشان می دهد. در برخی مواقع کاربران ترجیح می دهند محصول شما را در قالب یک فیلم ببینند و سپس تصمیم به خرید بگیرند.

شما می توانید برای فروش محصول خود از از رسانه های اجتماعی مختلفی استفاده کنید و به یاد داشته باشید گاهی نیاز به ایجاد فیلم های مختلف از محصول دارید و توصیفات خود را تنها محدود به تعدادی ویژگی ساده کنید.

  1. نوشته خود را دوباره بررسی و ویرایش کنید.

در نهایت پس از نوشتن توضیحات محصول ، کمی وقت بگذارید تا آن را به طور کامل بررسی و ویرایش کنید. مطمئن شوید که آیا هر توصیف قابل خواندن و شفاف می باشد و یا خیر.  بر روی مزایا تمرکز کنید و اطمینان حاصل کنید که زمان زیادی را صرف داستان گویی نکرده باشید. درعوض، به این توجه کنید که چرا محصول شما برجسته است.

یک توصیف محصول خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

اکثر افراد برای اینکه تصمیم بگیرند در سایت شما بمانند و یا خیر تنها 10-20 ثانیه در یک صفحه وقت می گذارند حتی گاهی کمتر. بنابراین چگونه می توانید آن ها را بیشتر در وب سایت خود نگه دارید؟ پاسخ ساده است اکثر کاربران وقتی با محتوای جذاب و ارزشمندی روبرو می شوند، در آنجا می مانند. بنابراین ما در ادامه به شما خواهیم گفت که توضیحات خوب و منحصر به فرد دارای چه ویژگی هایی است:

  • کاربران را با محصول درگیر می کند.

هنگامی که شما یک توصیف کالای ملایم داشته باشید، هیچ انگیزه واقعی برای ماندن در سایتتان به وجود نخواهید آورد، مگر اینکه قیمت شما به طور قابل توجهی بهتر از رقیبان باشد. با درگیر کردن کاربر از طریق محتوا ، شما می توانید کاری کنید تا مصرف کننده را برای مدت طولانی تری در صفحه نگه دارید.

  • کاربران را ترغیب به خرید می کند.

برای نوشتن توضیحات محصول که منجر به فروش می شود ، باید نسخه ای بنویسید که مشتریان را ترغیب به خرید کند. همانطور که در بخش قبل نیز گفته شد با خود فکر کنید که:

  • محصول شما چه مشکلی را حل می کند؟
  • مشتری شما با استفاده از محصول شما چه سودی می برد؟
  • چه چیزی محصولات شما را از محصولات موجود در بازار جدا می کند؟

توضیحات شما باید به گونه ای باشد که به این سوالات پاسخ دهد و از این طریق شما می توانید کاربران را ترغیب به خرید کنید. ویژگی های محصول خود را با کمک قدرت و کلمات جذاب ارائه دهید.

  • ویژگی های محصول را مشخص می کند.

ویزگی محصولات در توضیحات محصولبرای تصمیم گیری در مورد خرید، مردم به اطلاعات نیاز دارند. دلیل مهمی که مصرف کنندگان از صفحات محصول بازدید می کنند ، کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها است. توضیحات عالی محصولات می تواند به مردم کمک کند دقیقاً همان چیزی را که می خواهند پیدا کنند. حتی ابتدایی ترین توضیحات محصول باید ویژگی ها را برجسته و مزایای محصول را مشخص کند. توصیف خوب محصول دلیل قانع کننده و داستانی احساسی ارائه می دهد و مشتری شما را متقاعد می کند که در زندگی خود به این محصول احتیاج دارد.

در نوشتن صفحه محصول تنها کافی است در در چند جمله، دقیقاً توضیح دهید که چرا کاربران باید این محصول را خریداری کنند. به عنوان مثال: کم حجم و سبک است، در فضاهای تنگ جا می شود، باتری آن دوام زیادی دارد و عملکرد بسیار خوبی دارد. اینگونه در کمتر از 30 ثانیه، خواننده ایده خوبی دارد که آیا این محصول مناسب است یا خیر.

  • از زبان و لحن طبیعی استفاده می کند.

استفاده از لحن طبیعی که در مکالمه واقعی استفاده می کنید به مشتری شما کمک می کند تا با نام تجاری شما ارتباط برقرار کند. این لحن صمیمی احساس خوشایندی را در سراسر وب سایت، از عناوین محصول، توضیحات محصول، رنگ آمیزی، تا نام شرکت منتقل می کند. در یک توضیحات خوب برای یک محصول از زبان طبیعی استفاده شده است که ممکن است در گفتگوی واقعی با دوست خود از آن استفاده کنید. هیچ صفت اضافی و یا ادعای بی اساسی وجود ندارد و  فقط توصیف مفیدی از محصول است که مزایای آن را برجسته می کند.

  • خواندن آن آسان و سریع است.

دامنه توجه افراد محدود است و  فقط 16 درصد  از آنچه در صفحه است برای آن ها خواندنی است. بنابراین نوشتن توضیحات خوب برای یک محصول باید بتواند این درصد کم از توجه را به خود جلب کند. متن هایی که کوتاه تر و متمرکز تر هستند جذاب تر به نظر می رسد و مردم را به خواندن ترغیب می کند. در اینجا برخی از مواردی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا توضیحات خود را ساده تر و قابل هضم تر کنید:

پاراگراف های کوتاه: پاراگرف های طولانی باعث خستگی مردم می شود. شما باید پاراگراف های خود را کوتاه (یعنی 4 خط یا کمتر) و مختصر بیان کنید.

سرصفحه ها: با استفاده از سرصفحه هایی که محتوای شما را به بخش های مختلف و مجزایی تقسیم می کنند و این موضوع خوانایی را بهتر می کند.

بولت پوینت ها: از بولت پوینت ها برای نمایش ویژگی ها و مشخصات محصول استفاده کنید و برای جلب توجه بیشتر می توان از فضای سفید زیاد و فونت ها با اندازه مختلف استفاده کرد.

جمع بندی

نوشتن توضیحات محصول بسیار مهم است و پروسه ای نسبتاً طولانی است. سعی کنید که از کلمات جذب کننده استفاده کنید تا مشتریان بالقوه را در مورد اثر بخشی محصول خود متقاعد کنید. اینگونه کلمات و عبارات فضای زیادی را اشغال می کنند و بیشتر مردم می توانند از طریق آن ها جذب محصولاتتان شوند و ترغیب به خرید شوند. همچنین لازم است به این سوالات پاسخ دهید تا توضیحات عالی را برای یک محصول بنویسید:

  • محصول چیست؟
  • برای چه کسانی طراحی شده است؟
  • چرا مشتریان به آن نیاز دارند؟
  • چگونه مردم می توانند از آن استفاده کنند؟

در نهایت شما باید در نوشتن صفحه محصول خود محصول را معرفی کنید ، مشکل گروه هدف را بیان کرده و راه حل خود را شرح دهید و با دعوت به عمل و یا دکمه ی CTA توضیحات خود را پایان دهید.

 

ژاکت را دنبال کنید

ژاکت در اینستاگرام

ژاکت در فیسبوک

ژاکت در لینکدین

ژاکت در توییتر

دیدگاه‌ها

Comments

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *