معرفی ابزار KWFinder و کاربردهای آن

ابزارهای سئو

8 دقیقه زمان مطالعه

ابزار KWFinder یک ابزار قوی است که به وب‌مسترها و سئوکارها کمک می‌کند بهترین واژگان کلیدی را برای بهینه سازی سایت از نظر موتورهای جستجو بیابند. در این مقاله به معرفی این ابزار خواهیم پرداخت و در نهایت نیز شما را با بخش‌های مهم آن آشنا می‌کنیم. پس لطفاً ما را تا انتهای مقاله همراهی نمایید. توسط ابزار KWFinder قادرید تحقیقات جامعی را در مورد کلمه کلیدی حوزه فعالیت وب‌سایت خود انجام دهید. همچنین می‌توانید وضعیت سایت‌های رقیب و میزان مشارکت آن‌ها در گوگل پلاس و سایر شبکه‌های اجتماعی را بررسی کرده و از نتایج حاصل برای ارتقا جایگاه سایت بهره ببرید.

این ابزار از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و موجب شده که کاربران فارسی زبان بتوانند به راحتی کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل نمایند. یکی از نقاط قوت ابزار KwFinder این است که هنگام آنالیز واژگان کلیدی مورد نظر، لیستی از کلمات مشابه را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. فاکتور دیگری که باعث شده KwFinder بین کاربران طرفداران بسیاری را به خود اختصاص دهد، این است که به لطف این ابزار می‌توانید وضعیت سایت‌های رقیب را از نظر تعداد لینک‌ها، شاخص‌های دامین آتوریتی و سایر موارد مشاهده کرده و از این اطلاعات برای بهبود سئوی وب‌سایت خود استفاده کنید.

 

ساخت اکانت KwFinder

اکانت این ابزار را می‌توانید با مراجعه به آدرس KwFinder.Com و کلیک روی گزینه create new accont به راحتی بسازید. در مرحله بعدی کد تاییدی به آدرس ایمیل شما فرستاده می‌شود که با کلیک بر روی آن، اکانت از سوی سایت KwFinder تایید می‌گردد. اکنون این امکان برای شما فراهم است که وارد صفحه آنالیز کلمات کلیدی شده و از قابلیت‌های این ابزار برخوردار شوید.

 

معرفی بخش‌ های مهم ابزار KwFinder

جستجوی کلمات کلیدی یکی از مراحل مهمی است که سئوکارها باید آن را انجام دهند. ابزارهای سئو مختلفی به این منظور به کار برده می‌شوند که یکی از معروف‌ترین آن‌ها ابزار KwFinder است. این ابزار بخش‌های متنوعی دارد که نیاز کاربران را در زمینه جستجو واژگان کلیدی و تحقیق در مورد آن‌ها به طور کامل برآورده می‌کند. طبیعی است که برای استفاده از امکانات و مزایای ابزار KwFinder، نخست باید اقدام به ساخت اکانت نمایید.

پس از انتخاب زبان و موقعیت جغرافیایی خود، با دو سربرگ روبرو می‌شوید. سر برگ اول یعنیsearch by keyword به منظور جستجوی واژگان کلیدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. از آنجا که این بخش از کشور ایران پشتیبانی نمی‌کند، برای این‌که بتوانید از این قابلیت استفاده نمایید، لازم است که در قسمت انتخاب زبان، فارسی را برگزینید.

سربرگ دیگر با عنوان search by domain شناخته می‌شود که تنها دامنه‌های انگلیسی را ساپورت می‌کند. حال اگر بخواهید که واژگان کلیدی سایت‌های رقیب را بیابید، باید روی سربرگ search by domain کلیک کرده و آدرس URL سایت مربوطه را وارد نمایید. پس از برگزیدن لوکیشن، روی آیکون فلش بزنید تا نتایج آنالیز به شرح زیر ظاهر شوند.

در ادامه تمامی بخش‌های ابزار KWFinder را به شما معرفی خواهیم کرد:

  1. Trend: این گزینه جستجوی واژه را در بازه زمانی ۱۲ ماه اخیر نشان می‌دهد.
  2. Search: این آیتم بیانگر حجم جستجو در طول ۱۲ ماه گذشته است.
  3. Keyword Difficuity: سختی کلمات در این بخش نشان داده می‌شود.
  4. PPC: بیانگر سطح رقابتی است که در زمینه واژه مورد نظر وجود دارد.
  5. KD: این آیتم درجه سختی رقابت واژه کلیدی را در قالب یک عدد نشان می‌دهد.
  6. CPC: به کمک اطلاعات این بخش می‌توانید تخمین بزنید که برای دست یافتن به رتبه‌های بالا در سئو، هزینه هر کلیک چه میزان است.
  7. SERPOVERVIEW: در این بخش می‌توانید جایگاه سایت‌های رقیب را در زمینه کلمات کلیدی آنالیز کنید.
  8. Monthly searches: میزان جستجو کلمات را به صورت ماهیانه نشان می‌دهد.

قسمت های مختلف ابزار KWFinder یکی از مهمترین ابزارهای تحقیق کلمه کلیدی

در بخش search box ابزار KwFinder نیز گزینه‌های مختلفی برای انواع جستجو وجود دارد که عبارتند از:

  • Auto-complete: با استفاده از این گزینه می‌توانید به لیستی از کلمات کلیدی که به صورت اتوماتیک و از طریق API گوگل جستجو می‌شوند، دسترسی داشته باشید.
  • Suggestions: از طریق این آیتم اطلاعاتی را در مورد مقدار جستجو واژه کلیدی مورد نظر خود در اختیار خواهید داشت.
  • Questions: از طریق این بخش نیز به واژه کلیدی مدنظر خود در فرمت سوال دسترسی دارید.

 

چرا به ابزار KwFinder نیاز داریم؟

تا به این لحظه به این سوال پاسخ دادیم که ابزار KwFinder چیست و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یکی از ضروریات در زمینه تجارت آنلاین است. بدون سئوی حرفه‌ای، هیچ سایتی نمی‌تواند در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار گیرد. از طرف دیگر سئو مطلوب باعث بهبود تجربه کاربری شده و افراد بیشتری را به سمت فروشگاه آنلاین شما هدایت می‌کند.

تحقیق در مورد کلمات کلیدی لازمه یک سئوی حرفه‌ای است. سئوکارهای باتجربه کیورد ریسرچ را برای سایت انجام می‌دهند تا بتوانند آن دسته از کلید واژه‌هایی را که اهمیت بیشتری دارند، بیابند. کلمه کلیدی همان چیزی است که کاربران را به سمت سایت شما هدایت می‌کند. بنابراین لازم است که تحقیق کنید تا بفهمید کاربران کدام واژگان کلیدی را برای جستجو به کار می‌برند. بی دقتی در این زمینه موجب می‌شود که هیچ ترافیکی از موتورهای جستجو دریافت نکنید.

درست در همین لحظه است که نیاز به یک ابزار قوی برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب احساس می‌شود. KwFinder به دلیل رابط کاربری ساده و امکانات فراوانی که دارد، بهترین گزینه برای پیدا کردن واژگان کلیدی و آنالیز سایت‌های رقیب به‌حساب می‌آید. دقت داشته باشید که KwFinder علاوه بر کاربردهای فراوانی که در زمینه بهینه‌سازی سئو دارد، به منظور تبلیغ در گوگل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این مقاله را حتما بخوانید
متا تگ چیست و چه اهمیتی در سئو دارد؟

 

مزایای ابزار KwFinder

یکی از کاربرد ابزار KwFinder این است که کلیه اطلاعاتی را که در مورد عبارات کلیدی احتیاج دارید، به شما ارائه می‌دهد. بنابراین فرآیند تحقیق در مورد واژگان را با سهولت و سرعت پیش می‌برید. از جمله مزایای ابزار KwFinder می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • رابط کاربری آسان: لازم نیست دانش زیادی داشته باشید تا از KwFinder استفاده نمایید، زیرا این ابزار رابط کاربری راحتی دارد. تنها کافی است کلمه کلیدی موردنظر را وارد کنید تا لیستی از واژگان مرتبط را در اختیار شما قرار دهد. بنابراین کلیه افراد از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای می‌توانند بدون کوچکترین مشکلی کلمات کلیدی دلخواه خود را آنالیز نمایند.
  • امکان استفاده از حساب کاربری پریمیوم: یکی دیگر از مزایای این ابزار برخورداری از حساب کاربری پریمیوم است که به نسبت اکانت free آن امکانات بسیاری را در اختیار افراد قرار می‌دهد.
  • قابلیت‌های ابزار: KwFinder قابلیت‌های فوق‌العاده زیادی دارد. به طوری‌که از طریق این ابزار به اطلاعاتی نظیر سختی کلمه کلیدی، واژگان کلیدی مشابه و جایگاه سایت‌های رقیب می‌توانید دسترسی داشته باشید.
  • هزینه پایین: از دیگر کاربرد KwFinder مقرون به‌صرفه بودن آن در مقایسه با سایر ابزارها است که موجب محبوبیت آن در بین افراد گردیده است.

 

تفاوت اکانت KwFinder پرمیوم با free

ابزار KwFinder در سه سطح مختلف در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که عبارتند از:

  1. سطح Basic: برای خریداری این اکانت باید ماهیانه 30 دلار بپردازید. پس از آن این امکان را دارید که در طول روز صد واژه را جستجو کرده و نهایتا در هر مرتبه جستجو از دویست واژه کلیدی خروجی بگیرید.
  2. سطح Premium: چنانچه بخواهید سطح اکانت شما پریمیوم باشد، باید با پرداخت ماهیانه چیزی حدود ۴۰ دلار اشتراک آن را تهیه کنید. تعداد کلماتی که در اکانت پریمیوم مجاز هستید در طول روز جستجو نمایید، پانصد کلمه است. همچنین در هر نوبت جستجو نیز این امکان را دارید که از هفتصد عبارت کلیدی خروجی تهیه نمایید.
  3. سطح Agency: نرخ اشتراک ماهیانه این سطح در مقایسه با دو اکانت قبلی بیشتر است و نیاز به پرداخت هزینه‌ای ۸۰ دلاری دارد. البته با توجه به هزینه بیشتری که می‌پردازید، می‌توانید در طول روز هزار و دویست کلمه کلیدی را جستجو کرده و در هر بار از هفتصد عبارت کلیدی خروجی دریافت کنید.

مکان استفاده از قابلیت‌های این ابزار به صورت رایگان نیز وجود دارد. البته دقت داشته باشید که در نسخه رایگان تنها پنج مرتبه در طول روز مجاز هستید واژه کلیدی را جستجو نمایید یا تحقیقات لازم را در مورد آن انجام دهید. ضمنا در نسخه رایگان که تنها به مدت ده روز فعال است، فهرست کلمات کلیدی که در اختیارتان قرار می‌گیرد؛ محدود است. به عبارت دیگر کلیه واژگان مرتبط به شما نشان داده نمی‌شود.

وب سایت ژاکت این امکان را در اختیار شما قرار داده که بتوانید نسخه پریمیوم ابزار KwFinder را تهیه کرده و از امکانات بی‌نظیر آن بهره ببرید. اگر می‌خواهید در استفاده از امکانات این ابزار هیچ‌گونه محدودیتی نداشته باشید، نسخه پرمیوم بهترین گزینه است. توسط این نسخه و تنها با پرداخت هزینه‌ای مقرون به‌صرفه و اندک تمام لیست کلمات کلیدی در اختیار شما گذاشته می‌شود.

به راحتی میتوان ابزار سئو و تحقیق کلمه کلیدی KWFinder را از سایت ژاکت سرویس تهیه کنید
به راحتی میتوان ابزار سئو و تحقیق کلمه کلیدی KWFinder را از سایت ژاکت سرویس تهیه کنید

چگونه اکانت پرمیوم KwFinder را تهیه کنیم؟

اگر در حوزه خدمات سئو و بهینه سازی سایت فعالیت دارید، بدون شک به نسخه پرمیوم KwFinder برای موفقیت در کار خود نیاز خواهید داشت. با توجه به این‌که این ابزار قدرت فوق‌العاده زیادی برای آنالیز واژگان کلیدی دارد، تقاضا برای تهیه اکانت پریمیوم آن بسیار است.

اگر بخواهید خودتان برای خرید اکانت KwFinder اقدام کنید، نیاز به پرداخت ارزی و استفاده از سرویس‌هایی همچون ویزا کارت دارید. با توجه به تحریم‌هایی که در این رابطه وجود دارد، امکان استفاده از این سرویس‌ها برای کاربران ایرانی فراهم نیست. همچنین برای تهیه اکانت پایه این ابزار باید به طور ماهیانه چیزی حدود ۳۰ دلار را پرداخت کنید. با توجه به ارزش پایین پول ایران و وضعیت دلار در کشور ما این مسئله به هیچ وجه مقرون به‌صرفه نیست.

ژاکت به منظور جلب رضایت کاربران محترم ایرانی بهترین خدمات را برای خرید اکانت پریمیوم KwFinder ارائه می‌دهد. در وب‌سایت ژاکت می‌توانید از اکانت‌های اشتراکی این ابزار برخوردار شوید. تنها کافی است مبلغ بسیار ناچیزی را به صورت ماهیانه پرداخت کنید تا از کلیه قابلیت‌ها و ویژگی‌های ابزار استفاده کنید. از طرف دیگر لازم نیست که درگیر سرویس‌های پرداخت جهانی شوید.

از جمله مزایایی که خریداری اکانت پرمیوم ابزار KwFinder به همراه دارد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایجاد لیستی کامل از واژگان کلیدی حوزه فعالیت سایت
  • امکان دریافت خروج از کلیه اطلاعات و گزارش‌ها در فرمت‌هایPPT و PDF
  • قابلیت آنالیز میزان ترافیک سایت‌های رقیب
  • تحلیل و بررسی نحوه سئوی رقبا
  • نمایش وضعیت AMP وب‌سایت
  • نمایش جایگاه روزانه وب‌سایت در گوگل
  • آنالیز تکی و موردی صفحات داخلی سایت

 

اگر در زمینه سئو سایت فعالیت می‌کنید، ابزار KwFinder یک بستر مفید و کاربردی برای تحقیق در زمینه کلمات کلیدی است. به کمک این ابزار قادر خواهید بود تا واژگان کلیدی که حجم جستجو زیاد و در عین حال رقابت اندکی دارند را بیابید. مزایای ابزار KwFinder باعث شده است تا جایگزین بسیار مناسب برایGoogle Keyword Planner به شمار رود. زیرا کاربرد ابزار KwFinder، این است که اطلاعاتی را در بازه‌های زمانی ماهیانه در اختیار کاربران می‌گذارد. همچنین راه‌کارهایی را در مورد نحوه سرمایه گذاری بر روی واژگان کلیدی ارائه می‌دهد.

محصول پیشنهادی

افزونه سئو لینک ساز خودکار | پلاگین Interlinks Manager

345,000 تومان

73.33%
جت وردپرس

جت وردپرس

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ویدئو های وردپرس | پلاگین Yoast Video SEO

345,000 تومان

73.33%
فروشگاه پارس

فروشگاه پارس

محصول پیشنهادی

افزونه سئوی محلی وردپرس | پلاگین Yoast Local SEO Premium

345,000 تومان

100%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو و بهینه سازی خودکار تصاویر | پلاگین SEO Friendly Images Pro

345,000 تومان

91.11%
راد ایران

راد ایران

محصول پیشنهادی

افزونه سئو ووکامرس پرمیوم | پلاگین Yoast WooCommerce SEO Premium

345,000 تومان

91.11%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه موشک سئو | WP Schema Pro

345,000 تومان

82.39%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

0

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

ارسال دیدگاه