بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس چیست؟

افزونه های وردپرس

6 دقیقه زمان مطالعه

ارسال محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی یکی از موضوعاتی است که بعضا چالش‌های زیادی را به دنبال دارد. فروشگاه‌ها معمولا استراتژی‌های مختلفی را برای محاسبه هزینه ارسال محصولات در نظر می‌گیرند. به عنوان مثال وقتی مبلغ خرید از میزان مشخصی فراتر می‌رود، تصمیم می‌گیرند تا ارسال کالا را رایگان کنند. از طرفی دیگر ممکن است هزینه ارسال کالاها مختلف با توجه به نوع آن‌ها (مثلا کالاهای فاسد شدنی یا غیر فاسد شدنی) متفاوت باشد. تعریف سیستم یکپارچه محاسبه هزینه حمل و نقل مشکلات پیش روی کسب‌وکارهای اینترنتی را به طور کامل برطرف می‌کند. در همین راستا قصد داریم تا تعدادی از برترین افزونه حمل و نقل ووکامرس را به شما معرفی کنیم. تا پایان با ما همراه باشید.

 

5 پلاگین از بهترین افزونه های حمل و نقل ووکامرس

قبلا در مقاله های پیشین از جمله آموزش وردپرس درباره ویژگی بارز سیستم مدیریت محتوای وردپرس که شامل مدیریت آن با قالب و افزونه‌های وردپرس هست را بیان کرده‌ایم. در گذشته نه چندان دور برای ایجاد قابلیت جزئی در سایت باید هزینه بالایی صرف برنامه‌نویسی می‌کردید. البته باز هم به نتیجه مطلوب نمی‌رسیدید. اما با عرضه سیستم مدیریت سایت وردپرس و افزونه‌های کاربردی آن عملا بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و با صرف هزینه و زمان کم می‌توان به امکانات متنوعی دسترسی پیدا کرد.

موضوع ارسال کالا در فروشگاه‌های اینترنتی و محاسبه هزینه حمل و نقل یکی از مسائل چالش برانگیز به حساب می‌آید. تا قبل از عرضه افزونه‌های حمل و نقل ووکامرس دست صاحبان سایت‌های اینترنتی برای محاسبه هزینه ارسال بسته بود. به علاوه اینکه امکان پیاده‌سازی استراتژی‌های باشگاه مشتریان در زمینه ارائه خدمات ارسال کالا تا حد زیادی وجود نداشت.

در این قسمت می‌توانید 5 تا از بهترین افزونه‌های حمل و نقل ووکامرس با قابلیت محاسبه ساده و سریع هزینه‌های ارسال کالا را مشاهده کنید.

بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس برای سایت های فروشگاهی وردپرسی

 

1. افزونه yith product shipping for woocommerce

افزونه yith از بهترین افزونه های حمل و نقل ووکامرس برای سایت های وردپرسی می‌باشد.با استفاده از افزونه yith product shipping for woocommerce به راحتی می‌توانید در عرض کمتر از 3 دقیقه هزینه حمل و نقل کالاهای مختلف را در سایت وردپرسی خود تعیین کنید. بنابراین اگر قصد داریم تا برای هر محصول خاص، هزینه حمل و نقل ویژه‌ای در نظر بگیرید، توصیه می‌کنیم که از این پلاگین در سایت خود استفاده کنید.

در قالب این افزونه تعدادی متغیر پیش روی شما قرار می‌گیرد که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید هزینه حمل و نقل کالاهای مختلف را تعیین کنید. برخی از مهم‌ترین فاکتورها عبارت‌اند از:

  • قیمت کالا
  • وزن کالا
  • تعداد کالا
  • نوع کالا
  • برچسب کالا
  • موقعیت جغرافیایی مقصد
  • نوع کاربر سفارش‌دهنده کالا

خوشبختانه این افزونه فارسی سازی شده است. به علاوه اینکه رابط کاربری آن کاملا ساده است و خیلی سریع می‌توانید روی آن مسلط شوید. لازم به ذکر است که با افزونه چند زبانه WPML نیز سازگاری کامل دارد. این افزونه پس از نصب به عنوان زیر مجموعه افزونه ووکامرس در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

2. افزونه مسیر

به اعتقاد برخی از صاحبان کسب‌وکارهای اینترنتی، افزونه مسیر بهترین افزونه حمل و نقل ووکامرس به حساب می‌آید. تقریبا هر آنچه به عنوان صاحب یک فروشگاه اینترنتی برای محاسبه هزینه‌های ارسال کالا نیاز دارید، در قالب این افزونه در دسترس شما قرار دارد. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های افزونه مسیر عبارت‌اند از:

  • ردیابی پیک‌ها توسط مدیر سایت از روی نقشه در پنل ادمین
  • مشاهده پیک توسط مشتری از روی نقشه
  • محاسبه هزینه حمل و نقل کالا در صفحه اختصاصی آن
  • تنظیمات شرایط مختلف برای طبقه‌بندی کالاها
  • محاسبه هزینه حمل و نقل بر اساس مسافت از روی نقشه
  • امکان جستجوی هوشمند مرسولات ارسال شده
  • شرط‌گذاری برای ارسال کالا بر اساس مناطق 22 گانه تهران
  • امکان دریافت هوشمند کد پستی بر اساس موقعیت تعیین شده روی نقشه
  • قابلیت اتصال به پیشخوان‌های مجازی حمل و نقل تاپین و زاگما

این افزونه با تمام افزونه‌های وردپرسی و همچنین سرویس‌های آنلاین حمل و نقل کاملا سازگار است. بنابراین با نصب این افزونه فارسی می‌توانید صفر تا صد فرآیند محاسبه هزینه ارسال کالاهای مختلف را مدیریت کنید.

 

3. افزونه نسیم

شاید کمی عجیب به نظر برسد ولی گاهی اوقات برخی از مشتریان، به دلیل هزینه‌های ارسال کالا از خرید اینترنتی صرف نظر می‌کنند. از آن گذشته ممکن است شرایط برای آن‌ها به گونه‌ای باشد که در زمان ارسال کالا در منزل حضور نداشته باشند. شما به عنوان صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی نباید به دلیل مشکلاتی از این قبیل مشتریان خود را از دست بدهید. اگر در کنار سایت اینترنتی، فروشگاه یا دفتر کار فیزیکی نیز دارید، می‌توانید امکان دریافت حضوری کالاها را برای مشتریان خود فراهم کنید.

این مقاله را حتما بخوانید
هزینه ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس

افزونه تحویل کالا نسیم به عنوان افزونه تحویل کالاها به صورت حضوری به مشتری در اختیار شما قرار دارد که می‌توانید روی سایت وردپرسی‌تان نصب کنید. در این افزونه به راحتی می‌توانید تعیین کنید امکان دریافت حضوری چه نوع محصولاتی و برای ساکنان چه شهرهایی وجود دارد. در ادامه گزینه‌هایی را برای تعیین زمان مراجعه حضوری برای دریافت کالا برای مشتری تعریف کنید. سپس می‌توانید سه روش پرداخت را برای مشتری تعیین کنید که عبارت‌اند از:

  • دریافت پیش پرداخت
  • پرداخت کامل وجه کالا
  • امکان پرداخت هزینه به صورت حضوری

توصیه می‌کنیم که این افزونه ساده ولی کاربردی را روی پنل سایت خود نصب کنید. خیلی زود تاثیر آن را به خصوص در افزایش فروش در شهر محل فعالیت خود مشاهده خواهید کرد.

 

4. افزونه جایگاه

ارسال کالاها از طریق پیک یکی از قابلیت‌هایی است که توصیه می‌شود در فروشگاه‌های اینترنتی در نظر بگیرید. هر چند ارسال کالا با استفاده از پیک در مقایسه با پست هزینه بالاتری دارد؛ ولی با توجه به اینکه سرعت تحویل کالا به مشتری افزایش پیدا می‌کند، حتما از سوی بخشی از مشتریان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

افزونه جایگاه، افزونه کاربردی است که برای این منظور ایجاد شده است. به کمک این افزونه می‌توانید با استفاده از آدرس مشتریان، کد پستی و موقعیت دقیق محل تحویل کالا را به صورت خودکار شناسایی کنید. سپس مرسوله را در اختیار پیک‌ بگذارید تا به دسته مشتریان برسانید.

بخش عمده‌ای از قابلیت‌هایی که برای افزونه مسیر برشمردیم به علاوه امکان تعریف روش‌های مختلف حمل و نقل با شرایط خاص، تعریف مناطق تحت پوشش برای ارسال کالا با پیک، ارائه پنل کاربردی و ساده برای ماموران پیک، تعیین کوتاه‌ترین مسیر برای تحویل کالا به مشتری، نظارت و کنترل ماموران پیک، محاسبه هزینه ارسال بر اساس موقعیت، وزن و نوع کالا و … نیز در افزونه جایگاه در اختیار شما قرار دارند.

 

5. افزونه Woocommerce Advanced Shipping

افزونه حمل و نقل پیشرفته ووکامرس یکی دیگر از بهترین افزونه‌های ارسال کالا برای فروشگاه‌های اینترنتی است. تمام آنچه برای تعیین سیاست‌های تعیین هزینه ارسال کالاها مد نظر دارید را می‌توانید در این افزونه به راحتی تعیین کنید. محدودیتی در ایجاد شروط مختلف برای تعیین هزینه حمل و نقل کالاها در این افزونه وجود ندارد. بنابراین شما می‌توانید به راحتی شرط‌های خود برای ارائه تخفیف هزینه حمل و نقل کالاها را بر اساس فاکتورهای مختلف تعیین کنید. کار کردن با این افزونه نیز بسیار ساده است و شما می‌توانید خیلی سریع به بخش‌های مختلف آن مسلط شوید.

 

کلام پایانی

5 تا از بهترین افزونه‌های حمل و نقل ووکامرس را با هم مرور کردیم. به کمک هر یک از این افزونه‌ها می‌توانید به راحتی هزینه‌های ارسال کالاها را در سایت اینترنتی خود مدیریت کنید. تجربه استفاده از کدامیک از افزونه‌های فوق را در فروشگاه اینترنتی خود دارید؟ آیا افزونه کاربردی دیگری را می‌شناسید که به لیست فوق اضافه کنیم؟ نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

 

سوالات متداول

افزونه های جابجایی کالا برای ووکامرس دارای ویژگی محاسبه قیمت هستند؟

بله این افزونه های حمل و نقل در ووکامرس دارای محاسبه قیمت بر اساس مسیر و وزن کالاهستند  شما می‌توانید به راحتی کالاهای خود را با قیمت تمام شده ارسال کنید.

افزونه های حمل و نقل وردپرس باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

ارسال محصولات در فروشگاه‌های اینترنتی یکی از موضوعاتی است که بعضا چالش‌های زیادی را به دنبال دارد. فروشگاه‌ها معمولا استراتژی‌های مختلفی را برای محاسبه هزینه ارسال محصولات در نظر می‌گیرند. برای مثال ارسال رایگان برای یک سقف خرید و یا استراتژی مربوط به کالاهای فاسد شدنی و …

 

محصول پیشنهادی

افزونه ثبت نام و ورود با موبایل دیجیتس | پلاگین Digits

395,000 تومان

82.29%

محصول پیشنهادی

افزونه افزایش سرعت سایت راکت | پلاگین WP ROCKET

395,000 تومان

74.89%

محصول پیشنهادی

افزونه چند زبانه سایت WPML | پلاگین WPML Multilingual CMS

445,000 تومان

84.04%
نیما رحیمی

نیما رحیمی

محصول پیشنهادی

افزونه صدور فاکتور آی فکت | پلاگین iFact

645,000 تومان

89.07%
سید رضا صالحی

سید رضا صالحی

محصول پیشنهادی

افزونه سئو یواست پرمیوم | پلاگین Yoast SEO Premium

395,000 تومان

96.55%
دیجیراتی

دیجیراتی

محصول پیشنهادی

افزونه فرم ساز گرویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms

395,000 تومان

47.62%

محصول پیشنهادی

افزونه المنتور پرو | پلاگین Elementor Pro

395,000 تومان

90.34%

محصول پیشنهادی

افزونه سئو رنک مث پرو | پلاگین Rank Math Pro

395,000 تومان

93.44%

نویسنده محدثه عسگریان

سایر مقالات نویسنده

مطالب مشابه

2

دیدگاه ها

ارسال دیدگاه

سلام من یک افزونه حمل و نقل ساده می خواهم که فقط کاربر مبدا و مقصد را وارد کند قیمت نهایی دستش بیاید .
ممنون میشم جواب بدین .

سلام و وقت بخیر
تمام افزونه هایی که معرفی شده اند نیاز شما رو برطرف می‌کنند

ارسال دیدگاه